Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

GReenDim

Original poster
Hero Member
May 31, 2010
960
0
0
63
Athens - GReece
          Ford  Fiesta  mk 1  -  (1976 - 1983)

         
fiesta_mk1.jpg
 

GReenDim

Original poster
Hero Member
May 31, 2010
960
0
0
63
Athens - GReece
                               Ford  Fiesta  mk 3  -  (1989 -1995)
                                                           
fiesta.jpg
 

GReenDim

Original poster
Hero Member
May 31, 2010
960
0
0
63
Athens - GReece
                                   Ford  Fiesta  mk 4  -  (1995 - 1999)                                                      
                                                   
                                  
fiesta4mor.JPG
 

GReenDim

Original poster
Hero Member
May 31, 2010
960
0
0
63
Athens - GReece
          Ford  Fiesta  mk 5  -  (1999 - 2002)                                                                                        
RFUK0091.jpg
 

GReenDim

Original poster
Hero Member
May 31, 2010
960
0
0
63
Athens - GReece
                                 
Ford  Fiesta  mk 6  -  (2002 - 2008)
                               
Ford-Fiesta-mk6-02.jpg
 

GReenDim

Original poster
Hero Member
May 31, 2010
960
0
0
63
Athens - GReece
      Ford  Fiesta  mk 7  -  (2008 - ....)                                                                                                                                    
13638d1237078186-2009-ford-fiesta-another-prius-body-clone-112_0811_03z-2009_ford_fiesta-five_door_side_view.jpg
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
καλη η ιδεα σου αλεξ!.Το συγκριμενο τοπικ θα εμπλουτιστει παραπανω με περισσοτερες
πληροφοριες για καθε μοντελο χωριστα!
 

GReenDim

Original poster
Hero Member
May 31, 2010
960
0
0
63
Athens - GReece
       Ford  Fiesta  -  Συντομη  Ιστορια

 Το  Ford  Fiesta  ειναι  ενα  μικρομεσαιας  κατηγοριας  αυτοκινητο (Supermini),  που  σχεδιαστηκε  απο  την  Ford  Motor  Company  στην  Ευρωπη.
 Ειναι  απο  τα  πιο  επιτυχημενα  αυτοκινητα  της  Ford,  με  πανω  απο  13.000.000  πωλησεις,  σε  7  διαφορετικες  γενιες,  απο  το  1976  μεχρι  σημερα (2010).
 Στις  αρχες  της  δεκαετιας  του  '70,  η  ζητηση  της  αγορας  της  Ευρωπης,  για  αυτοκινητα  "Supermini",  ηταν  αυξητικη.  Οι  ανταγωνιστες  της  Ford,  ειχαν  ηδη  ξεκινησει  να  κατασκευαζουν  αυτοκινητα  αυτης  της  κατηγοριας.
 Η  ενεργειακη  κριση  του  1973,  επηρεαζει  θετικα  την  ζητηση  για  οικονομικοτερα  αυτοκινητα.
 Η  Ford  θελει  ενα  μικρο  αυτοκινητο  σε  αυτην  την  κατηγορια,  για  να  ανταγωνιστησει  και  να  παρει  μεριδιο,  απο  αυτην  την  αναδυομενη  αγορα.
 Μετα  απο  ερευνες  και  πολλες  μακετες,  δημιουργηθηκε  ενα  πρωτοτυπο  εργο,  με  το  κωδικο  ονομα  "Bobcat",  το  οποιο  αποτελεσε  την  βαση  του  νεου  αυτοκινητου  "Fiesta".
 To  ονομα  Fiesta,  επιλεχθηκε  μεταξυ  πολλων  επιλογων,  απο  τον  ιδιο  τον  τοτε  προεδρο  της  Ford,  Henry  Ford 2.
 

GReenDim

Original poster
Hero Member
May 31, 2010
960
0
0
63
Athens - GReece
    Ford  Fiesta  Mk 1  - (1976 - 1983)

 Το  πρωτο  Fiesta (Μk1),  εκανε  την  εμφανιση  του  το  1976.  Ηταν  το  πρωτο  επιτυχημενο  μοντελο,  με  κινηση  στους  μπροστινους  τροχους.
 Κατασκευαστηκε  εξ' ολοκληρου  στην  Ευρωπη,  κατ' αρχας  στην  Βαλενθια  της  Ισπανιας,  σε  ενα  νεο  εργοστασιο  που  δημιουργηθηκε  αποκλειστικα,  για  το  νεο  μοντελο  της  Ford.
 Αργοτερα  η  παραγωγη  του  μοντελου,  συνεχιστηκε,  εκτος  της  Ισπανιας  και  σε  εργοστασιο  της  Αγγλιας  και  της  Γερμανιας.
 Σε  λιγοτερο  απο  3  χρονια,  ειχαν  κατασκευαστει  περισσοτερα  απο  1.000.000  αυτοκινητα,  τα  οποια  πουληθηκαν  σε  ολο  τον  κοσμο.
 Το  Fiesta  (Mk1)  ηταν  διαθεσιμο  σε  τριθυρη  εκδοση,  με  κιβωτιο  τεσσαρων  ταχυτητων.
 Η  μηχανη  του  ηταν  διαθεσημη  σε  957cc (40/45hp),  1117cc (53hp),  1298cc (66hp)  και  αργοτερα  στην  εκδοση  XR2,  1597cc (84hp).
 Διαστασεις  -  Μ (3.565 χιλ.) / Π (1.567 χιλ.) / Υ (1.360 χιλ.)
 Μεγιστη  ταχυτητα  -  137 χλμ. / 170 χλμ.

 
1981-Ford-Fiesta-Festival-Mk-I-pic.jpg

 
 

pyrgiotis

New member
May 26, 2010
86
0
0
39
Πυργος Ηλειας
Διαθεσιμες εκδοσεις Fiesta Mk1:

-Base ( βασικη) -> ενα εντελως απλό Fiesta, μονο με το βασικο κινητηρα 957cc LC (χαμηλης συμπιεσης και 39hp)
mk1.jpg


- L -> παρεμφερες με το base, η γκαμα των κινητηρων ξεκινα με τον 957cc ΗC των 45hp
3926595466_37b7f53763.jpg


-GL-> Ενα ελαφρως πλουσιοτερο L , με στοιχεια εξοπλισμου και εμφανισης απο το S ( πχ πισω υαλοκαθαριστηρας , μαυροι προφυλακτηρες.) Διαθεσιμο μονο σαν 1100.

-Ghia-> Η πολυτελης εκδοχή, με υπερπληρή  ( για την εποχη) εξοπλισμο: φιμε κρυσταλα, πισω υαλοκαθαριστηρα, ταμπλο απο μαλακο πλαστικο με ντουλαπακι , πινακα οργανων με στροφομετρο, βελουδινα καθισματα, απομιμηση ξυλου στο ταμπλο, πισω φως ομιχλης, 13αρες ζαντες αλουμινιου.Πολλα απο αυτά ειχαν και ηλιοροφη.Διαθεσιμο σαν 1100 ή 1300
fiesta-clubseite.JPG


- S -> Η πρωτη σπορτιφ εκδοχη του mk1.Βασικη και ουσιαστικη διαφορα τα διαφορετικα ελατηρια αναρτησης και η υπαρξη πισω αντιστρεπτικης. Ο εξοπλισμος παρεμφερης με του Ghia, με διαφορετικες επενδυσεις καθισματων και απομιμηση αλουμινιου αντι ξυλου στο ταμπλο. Εμφανισιακα ξεχωριζει απο τη ριγα που διατρεχει τις πλευρες, τους μαυρους προφυλακτηρες ( αντι νικελ των υπολοιπων) και τα βαμενα μαυρα πλαισια των παραθυρων.
Διαθεσιμο σαν 1100cc ή 1300cc.
Ford-fiesta-mk1_1976.jpg


-XR2-> Το πρωτο πραγματικα γρηγορο Fiesta παρουσιαστηκε το 1981 μαζι με το ελαφρυ f/l που υπεστει το mk1. Εμφανιασιακα ξεχωριζει απο τα στρογγυλα εμπρος φαναρια, τα φλας στον προφυλακτηρα, το body kit , τις 13αρες Pepperpot ζαντες και φυσικα τα αυτοκολητα με τα διακριτικα XR2 στις πλευρες. Εξοπλισμος ομοιος με το Ghia. Κινητηρας 1600cc αποδοσης 84hp. Eπιπλεον, μεγαλυτερα αεριζομενα εμπρος φρενα και εμπρος αντιστρεπτικη. Διαθεσιμο σε μαυρο, λευκο, κοκκινο, ασημι και μπλε "caspian blue".  
9e2f_1.JPG



Αυτα χοντρικα.Στην πορεια της καριερας του εμφανιστηκαν πολλες ειδικες εκδοσεις.
Στις σημαντικοτερες απο αυτες θα αναφερθουμε συντομα!
 

GReenDim

Original poster
Hero Member
May 31, 2010
960
0
0
63
Athens - GReece
 
  Ford  Fiesta  Mk 2  -  (1983 - 1989)

 Η  δευτερη  γενια  του  Fiesta  (Mk 2),  εμφανιστηκε  προς  το  τελος  του  1983.
 Η  παραγωγη  του  συνεχιστηκε  να  γινεται  στα  εργοστασια,  της  Ισπανιας,  της  Αγγλιας  και  της  Γερμανιας.
 Η  εξωτερικες  αλλαγες  ηταν  μικρες.  Ουσιαστικα  εγινε  ενα  ηπιο  face lift  του  mk1,  με  ενα  πιο  αεροδυναμικο  μπροστινο  τελειωμα.
 Στο  εσωτερικο  εγιναν  μεγαλες  αλλαγες.  Το  ταμπλο  του  αυτοκινητου,  αλλαζε  συνεχως  εμφανιση,  καθ' ολη  την  διαρκεια  της  παραγωγης  του,  κυριως  στις  απλες  εκδοσεις.
 Οι  πορτες  παρεμειναν  τρεις (3).
 Οι  ταχυτητες  απο  τεσσερις,  εγιναν  πεντε (5).
 Οι  εξωτερικες  διαστασεις,  παρεμειναν  ακριβως  ιδιες. (Μ 3.565 / Π 1.567 / Υ 1.360)
 Μηχανικα  αλλαξε  ελαχιστα.  Καποιοι  κινητηρες  αντικατασταθηκαν  στην  πορεια  και  προστεθηκε  ενας  ακομα(1368cc).
 Επισης  για  πρωτη  φορα  χρησιμοποιηθηκε  κινητηρας  Diesel (1608cc - 54hp).
 Οι  κινητητες  που  χρησιμοποιηθηκαν  ηταν  σε,  957cc (45hp) - 1117cc (49-53hp) - 1298cc (66-69hp) - 1368cc (71hp) - XR2  1597cc (96hp).
 Μεγιστη  ταχυτητα  -  142 χλμ / 180 χλμ
 Επιταχυνση  -  ( 0 - 60mph )  19,0 / 8,7 δευτερολεπτα
 
85_1.jpg
 

GReenDim

Original poster
Hero Member
May 31, 2010
960
0
0
63
Athens - GReece
    Ford  Fiesta  Mk 3  -  (1989 - 1997)

  To  Ford  Fiesta  mk3,  ξεκινησε  την  παραγωγη  του  στις  αρχες  του  1989.
  Ειναι  το  μοντελο  με  την  μεγαλυτερη  διαρκεια  ζωης (8  χρονια),  και  ισως  το  πιο  δημοφιλες,  μεχρι  σημερα.
  Η  παραγωγη  του  γινοταν  στα  εργοστασια,  της  Ισπανιας  της  Αγγλιας  και  της  Γερμανιας.
  Το  νεο  μοντελο,  ειχε  εντελως  νεα  εμφανιση.  Εγιναν  αναδιαρθρωσεις  στο  σωμα  και  στο  πλαισιο,  για  να  γινει  πιο  ασφαλες.
  Το  κελυφος  αλλαξε  ριζικα  και  περιελαμβανε  πλεον  (και)  πεντε (5)  πορτες.
  Αυτο  ενισχησε  ακομη  περισσοτερο  την  δημοτικοτητα  του  και  τις  πωλησεις  του.
  Το  1994  εγιναν  και  αλλες  αλλαγες,  κυριως  στο  εσωτερικο  του,  (αλλα  οχι  μονο).  Υδραυλικο  τιμονι,  αεροσακοι,  συστημα  αντιεμπλοκης  των  τροχων,  ρολο'ι'  στο  ταμπλο,  ηλ.  παραθυρα,  κεντρικο  κλειδωμα, αλλαγες  στο  δαπεδο, καθως  και  ενα  νεο  συστημα  αναρτησης.
  Θα  μπορουσαν  καλλιστα,  να  θεωρηθουν,  δυο  διαφορετικα  αυτοκινητα.
  Παρ'ολο  που  το  1995  αρχισε  η  παραγωγη  του  mk4,  η  παραγωγη  του  mk3  συνεχιστηκε  κανονικα  και  διανεμονταν  με  το  ονομα  classic.
  Στους  κινητηρες  υπηρχε  μεγαλυτερη  ποικιλια.  Κent/HCS - CVH - Zetec - Diesel.
  H  ισχυς  των  κινητηρων  που  χρησιμοποιηθηκαν  ηταν
  Kent/HCS    999cc (45hp)  -  1118cc (50-55hp)  -  1289cc (60hp)
  CVH    1392cc (71-75hp)  -  1596cc (104hp)  -  1596cc turbo (133hp)
  Zetec      1598cc (90hp)  -  1796cc (105-130hp)
  Diesel      1753cc (60hp)
  Μεγιστη  ταχυτητα    -  140 χλμ. / 205 χλμ.
  Επιταχυνση  -  ( 0 - 60mph )  19,0 / 7,9 δευτερολεπτα
   
85_2.jpg
1990-Ford-Fiesta-XR2i-pic.jpg
 

GReenDim

Original poster
Hero Member
May 31, 2010
960
0
0
63
Athens - GReece
  Ford  Fiesta  Mk 4  -  ( 1995 - 1999 )

 To  Fiesta  mk4  αρχισε  να  παραγεται  το  1995.
 Βασιστηκε  στο  αμαξωμα  του  mk3,  αλλα  τα  περισσοτερα  στοιχεια  του,  ηταν  αναθεωρημενα.
 Εγιναν  αλλαγες  στο  σασι  και  στις  αναρτησεις  και  το  νεο  μαντελο  απεκτησε  ενα  απο  τα  καλυτερα  συστηματα  χειρισμου  της  κατηγοριας  του.
 Η  σειρα  βελτιωθηκε  ακομη  περισσοτερο,  με  την  προσθηκη  νεων  κινητηρων  Zetec  ( 1,25λ - 1,4λ  και  αργοτερα  1,6λ  και  1,8λ Diesel ).  Ηταν  επισης  διαθεσιμο  και  σε  μια,  αμεσου  ψεκασμου  υπερτροφοδοτουμενη  εκδοση.
 Εμφανισιακα  εγιναν  αρκετες  αλλαγες  και  στο  εσωτερικο  του,  αλλα  και  εξωτερικα,  αν  και  διατηρησε  ενα  σχημα,  παρομοιο  με  το  προηγουμενο  μοντελο.
 Η  παραγωγη  του  γινοταν  στα  εργοστασια  της  Ισπανιας,  Μεγ. Βρετανιας,  Γερμανιας  και  καποια  εκδοση  σε  εργοστασιο  της  Βραζιλιας.
 Εκδοσεις  με  5 πορτες,  3 πορτες  και  3 πορτες  Van Panel
 Οι  κινητηρες  και  η  ισχυς  που  χρησιμοποιηθηκαν  ηταν
 Kent/Endura-E    1299 cc  (50 - 60 hp)
 Zetec -SE         1242 cc  (75 hp)  -  1388 cc  (90 hp)  -  1596 cc  (91 hp)
 Diesel               1753 cc  (60 hp)  -  Endura-D  1753 cc  (75 hp)
 Μεγιστη  ταχυτητα   -   155 χλμ.  /  185 χλμ.
 Επιταχυνση    -    ( 0 - 60 mph )   10,8 / 11,9 δευτερολεπτα
                                   Diesel   14,7 / 16,2 δευτερολεπτα

 
250px-Ford_Fiesta_MK4_front_20070926.jpg
 
85_3.jpg
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread