-
- Thread starter
- #1
Εν αρχην ηταν ενα απλό μαμα honda civic του οποιου ο ιδιοκτητης (προσεχως μελος του κλαμπ) αποφασισε (ορθως) οτι δεν του αρεσε η ενεργειακη απόδοση του ατμοσφαιρικου του κινητήρα.
Ετσι λοιπον τοποθετησε μονος του πιστονια, μπιελες, block guard και σκληρα ελατηρια βαλβίδων και αφησε το μοτερ δεμενο στον πάγκο με την συμπίεση κάπου στο 9:1...
Τοτε βρεθηκε το γνωστό τουρμπο μανιακό μέλος του φορουμ και έτσι απο κοινου ξεκίνησαν την κατασκευη χταποδιου, εξατμισης, downpipe... (76χιλιοστα!!!)
Τουρμπίνα λόγω κόστους επιλεχτηκε η GT3071R...
Αυτην την στιγμή εχει σχεδον τελειωσει το χταπόδι (φωτό εντος της ημέρας)..
Μεχρι το σαββατο θα έχει τελειωσει και η εξατμιση και θα μαστε έτοιμοι να βαλουμε το μοτερ στο αμάξι...
Η εκτιμωνη ιπποδύναμη που θα έχει το προτζεκτ είναι γύρω στα 300 ρόδα στο 1.1, ενω στο 1.8 μπορει και να βγαλει σκάρτα καμια 500αριά...
Ετσι λοιπον τοποθετησε μονος του πιστονια, μπιελες, block guard και σκληρα ελατηρια βαλβίδων και αφησε το μοτερ δεμενο στον πάγκο με την συμπίεση κάπου στο 9:1...
Τοτε βρεθηκε το γνωστό τουρμπο μανιακό μέλος του φορουμ και έτσι απο κοινου ξεκίνησαν την κατασκευη χταποδιου, εξατμισης, downpipe... (76χιλιοστα!!!)
Τουρμπίνα λόγω κόστους επιλεχτηκε η GT3071R...
Αυτην την στιγμή εχει σχεδον τελειωσει το χταπόδι (φωτό εντος της ημέρας)..
Μεχρι το σαββατο θα έχει τελειωσει και η εξατμιση και θα μαστε έτοιμοι να βαλουμε το μοτερ στο αμάξι...
Η εκτιμωνη ιπποδύναμη που θα έχει το προτζεκτ είναι γύρω στα 300 ρόδα στο 1.1, ενω στο 1.8 μπορει και να βγαλει σκάρτα καμια 500αριά...