Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Θέλω να εγκαινιάσω ένα τέτοιο τόπικ για κάθε αυτοκίνητο.

Θα ξεκινήσω απο το πως μπορούμε να βάλουμε φιλτροχοάνη στο μκ6 μας 1.25, 1.4, 1.6, μόνοι μας.
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Nitroking said:
Διορθωσε τον τιτλο, φτιαχτο μονος σου.. :p

Αν περιμένεις της προκοπής οδηγό με τέτοιο τίτλο... καληνύχτα  :-[ ;D ;D ;D

Any how,


Αυτή είναι η φωτογραφία του μοτερ σας.




1. Αφαιρούμε το εργοστασιακό φίλτρο ξεβιδώνοντας τις βίδες που είναι πάνω του. Αφαιρούμε και τους σωλήνες που πάνε πανω στο φιλτροκούτι (εναν που ρχεται απο την πεταλούδα και τον άλλον που έρχεται απο την μετώπη, για να ξεσφίξουμε τους απαισιους εργοστασιακούς κολιέδες χρησιμοποιούμε μια μεγάλη πενσα)  

2. Στο κομάτι που έρχεται απο την πεταλούδα βάζουμε μία γωνία 90 μοιρών απο πλαστικό γκρί σιφονι μπάνιου το οποίο αγοράζουμε απο το πράκτικερ. Εναλακτικά μπορούμε να χρησιμοποίησουμε ανοξείδωτη γωνία 90 μοιρών κατάλληλης διατομής την οποία προμηθευόμαστε απο μαγαζι με εμπόριο ανοξείδωτων. Ασφαλίζουμε την γωνία με  ένα κολιεδάκι Φ60 και την περναμε απο πίσω απο την τάπα του λαδιού. Πάνω στην γωνία προσαρμόζουμε ένα μεγάλο ίσιο κολάρο απο ενισχυμένη χαρτοσωλήνα με αλουμίνιο που πουλαει ο κουρσάρος στην κάρπου(Αντι για χαρτοσωλήνα μπορούμε να αγοράσουμε ειδική μάυρη σωλήνα σπιραλ με λεια εσωτερική πλευρά η οποία κάνει 30 ευρώ το μετρο, αλλα είναι πολύ όμορφη αισθητικά)* .Ασφαλίζουμε την χαρτοσωνήνα στην γωνία με ένα κολιεδάκι. Στο τέλος της χαρτοσωλήνας προσαρμόζουμε ένα μικρό κομμάτι ίσια ανοξείδωτη σωλήνα σε κατάλληλη διατομή ωστε να εφαρμόζει καλά η χοάνη μας επάνω. προτείνω μια χοάνη κλειστού τυπου (σαν την σκαστρα ενα πραγμα ;D) η οποία θα έχει υποδοχή μπροστά της για παροχή κρύου αέρα απο την μετώπη. Τέτοια χοάνη λέω




Αν χρησιμοποιήσετε τετοια  χοάνη που προτείνω δεν χρειάζεστε το δευτερο κομάτι ανοξείδωτης σωλήνας αφου πλεον η ενισχυμενη μαυρη χαρτοσωλήνα μπορεί να σφίξει κατ' ευθείαν πάνω στο φίλτρο.

Στην συνέχεια κόβουμε ένα άλλο μικρό κομάτι χαρτοσωλήνα που μας περίσεψε και ενώνουμε το μπροστινό μέρος της χοάνης μας με το σκληρό μέρος του πλαστικού σωλήνα που έχεται απο την μετώπη Δεν σφίγγουμε πολύ τους κολιέδες γιατι μπορεί να σκιστεί η χαρτοσωλήνα.

Καπως έτσι θα ναι το τελικό αποτέλεσμα.



Απλά φανταστείτε το με κλειστό φίλτρο βαρελακι και αντί για την ανοξείδωτη σωλήνα μόνο μάυρη ευκαμπτη σωλήνα. Οπως βλέπετε υπάρχει ένας μπλέ σωλήνας που συνδέει τις αναθυμιάσεις με την σωλήνα του φίλτρου. Εσεις δεν χρειάζεται να κάνετε αυτό απλά πάρτε κατάλληλης διατομής μαυρο ευκαμπτο σωλήνα λαδιού (Απο τον κουρσάρο, ξέρετε εσείς) και ένα φιλτράκι αναθυμιάσεων. Μαζι με το φιλτράκι αναθυμιάσεων θα αγοράσετε και ένα μικρό κομμάτι πλαστικό σωλήνα για να σφίξει πάνω το φιλτράκι αλλα και η μαύρη σωλήνα που μόλις βάλατε απο τις αναθυμιάσεις. Ασφαλίζετε με κολιέδες Φ20. Το φιλτράκι των αναθυμιάσεων μπορείτε να το βάλετε όπου θέλετε αναλόγως του πόσο μακρυ σωλήνα αναθυμιάσεων θα βάλετε. Απλά ασφαλίστε το φιλτρακι σας με ένα ταυραπ κάπου σταθερά.

Μπορείτε με κολλιέδες και ένα λαμάκι που έχει τρύπα να στηρίξετε την χοάνη σας χρησιμοποιόντας τις βίδες που βίδωνε ο παπάς πάνω στην πολλαπλή εισαγωγής όπως φαίνεται στην φωτογραφία.. Αν βάλετε την χοάνη που προτείνω έχει έτοιμο και στήριγμα για να προσαρμόσετε το λαμάκι στήριξης, αλλιώς σφίξτε το λαμάκι με τον κολιέ.

*= Αυτη είναι η ακριβή ευκαμπτη σωλήνα που σας λέω. Υπάρχει και σε μαυρο.



Παρακαλω ερωτησεις αποριες σε πμ για να είναι ευκολα προσβάσιμος ο οδηγός.

   
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Αν θελει κανένας να πειραματιστεί, ας παει να αγοράσει ένα τετοιο φίλτρο και να έρθει στην κάρπου να κάνουμε την μόντα για να βγάλουμε και μιά φωτο απο το τελικό αποτελεσμα. Χρεωση: 0 ευρω.
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
H σωστη τοποθετηση χοανης για το μκ6 ειναι αυτη η οποια δουλευει αποδεδειγμενα και δυναμομετρημενα

http://img41.imageshack.us/i/83278907.jpg/

χρειαζεστε ενα σωληνα φ50 με γωνια 90μοιρες,μια χοανη οτι να ναι,3 κολιεδακια,και μια μεταλλικη μουφα διαστολη για να πιασει η χοανη με τον μαυρο σωληνα.
Η χοανη να ειναι 60 ή 65φ
η μουφα πισω 45 μπροστα 60(αν παρετε 65 χοανη) αλλιως 55 αν παρετε 60αρα χοανη

Η τοποθετηση πολυ ευκολη!
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern said:
H σωστη τοποθετηση χοανης για το μκ6 ειναι αυτη η οποια δουλευει αποδεδειγμενα και δυναμομετρημενα

http://img41.imageshack.us/i/83278907.jpg/

χρειαζεστε ενα σωληνα φ50 με γωνια 90μοιρες,μια χοανη οτι να ναι,3 κολιεδακια,και μια μεταλλικη μουφα διαστολη για να πιασει η χοανη με τον μαυρο σωληνα.
Η χοανη να ειναι 60 ή 65φ
η μουφα πισω 45 μπροστα 60(αν παρετε 65 χοανη) αλλιως 55 αν παρετε 60αρα χοανη

Η τοποθετηση πολυ ευκολη!

Ξερω και εγω έτσι την είχα όσο ήμουν ατμόσφαιρα, αλλα δεν μου άρεσε που έβρισκε στο καπό η σωλήνα. Χωρια που μερικές φορες δεν εκλεινε ευκολα το καπο.

Δεν χρειάζεται διαστολή η μαυρη σωλήνα 60 μπορεί να σφίξει στην πεταλούδα μας, έστω και με δύο κολιέδες. Απλα το τύπου BMC φίλτρο απομονωνει τελείως απο την ζεστα του μοτερ.
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
δεν λεω για την πεταλουδα.εννοοω μουφα στο τελειωμα του σωληνα για να κουμπωσει σωστα με την χοανη

δεν εχω κανενα προβλημα με το καπο ουτε εγω ουτε τα αλλα παιδια που την εχουν βαλει ετσι.κλεινει ακριβως
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern said:
δεν λεω για την πεταλουδα.εννοοω μουφα στο τελειωμα του σωληνα για να κουμπωσει σωστα με την χοανη

Ναι. Το ίδιο είναι ετσι και αλλιώς....Γενικά δεν δίνω και πολύ σημασία σε τετοια θέματα.. Εγω ας πουμε έχω μόνο μια σίτα πάνω στην τουρμπίνα και τιποτε άλλο.


Απλά θεωρώ οτι πρέπει να υπάρχει ένας ψευτο-οδηγός για να γλυτωσει αν θέλει και κανένας κοροϊδίστικα λεφτά.
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Συμφωνω απολυτα.. Η τοποθετηση στη φωτο του πρωτου ποστ ειναι τραγικα λαθος.. Ειδικα με αλουμινενια σωληνα!! :eek:

Ειναι λαθος για 3 λογους
1. Κανει μεγαλυτερη διαδρομη ο αερας (ισως δουλευει λιγο καλυτερα στα χαμηλα αλλα σε μεσαιες-ψηλες δεν ειναι καλο)..
2. Η σωληνα περναει πανω απο το ψευδοκαπακο= ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ
3. Εχει βαλει και αλουμινενια! :eek: Παθαινει heat shock για πλακα και μαλιστα πανω απο το ψευτοκαπακο? Το σκεφτηκαν πολυ αυτο? Και το πουλανε κιολας? :eek:
Σε αμαξι φιλου ειχαμε κανει δοκιμη ακριβως την ιδια χοανη και μηκος κτλ με αλουμινενια και πλαστικη και με την αλουμινενια ηταν συνεχως ΤΡΙΑΝΤΑ βαθμους πιο πανω η θερμοκρασια! :eek: Στην κινηση εφτασε 75!

Ο τροπος που εδειξε ο Πετρος ειναι ο καλυτερος κι αν μπορειτε να πληρωσετε σιλικονατο κολαρο ακομα καλυτερα για θερμοκρασιες..
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Nitroking said:
Συμφωνω απολυτα.. Η τοποθετηση στη φωτο του πρωτου ποστ ειναι τραγικα λαθος.. Ειδικα με αλουμινενια σωληνα!! :eek:

Ειναι λαθος για 3 λογους
1. Κανει μεγαλυτερη διαδρομη ο αερας (ισως δουλευει λιγο καλυτερα στα χαμηλα αλλα σε μεσαιες-ψηλες δεν ειναι καλο)..
2. Η σωληνα περναει πανω απο το ψευδοκαπακο= ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ
3. Εχει βαλει και αλουμινενια! :eek: Παθαινει heat shock για πλακα και μαλιστα πανω απο το ψευτοκαπακο? Το σκεφτηκαν πολυ αυτο? Και το πουλανε κιολας? :eek:
Σε αμαξι φιλου ειχαμε κανει δοκιμη ακριβως την ιδια χοανη και μηκος κτλ με αλουμινενια και πλαστικη και με την αλουμινενια ηταν συνεχως ΤΡΙΑΝΤΑ βαθμους πιο πανω η θερμοκρασια! :eek: Στην κινηση εφτασε 75!

Ο τροπος που εδειξε ο Πετρος ειναι ο καλυτερος κι αν μπορειτε να πληρωσετε σιλικονατο κολαρο ακομα καλυτερα για θερμοκρασιες..

οτι και όπως και να βάλεις την χοάνη στο συγκεκριμένο αμαξι δεν παει πάνω απο τις 5000 λόγω πολλαπλής εισαγωγης.

μη βαράτε.. μια φωτο βρηκα. Λες και κάνει μεγάλη διαφορά αν θα βαλεις μισό ή 75 πόντους σωληνα. Ασε που εγω ουδεποτε είπα για αλουμινένιο σωλήνα...

Είχα δοκιμάσει διαφορα μήκη σωλήνα παλιά τα ίδια χάλια παει το αμάξι μετά τις 5000.
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Μα δεν το ειπα για σενα, αυτους κραζω..

Οσο για τους ποντους που λες, σε πληροφορω οτι ακομα και 1 ποντος μπορει να κανει τρελη διαφορα γιατι εχει να κανει με το venturi και το πως εισερχεται ο αερας μεσα στο μοτερ.. Γιαυτο οι σοβαρες εταιρειες (πχ J's Racing) καθονται με τις ωρες πανω στα δυναμομετρα και δοκιμαζουν διαφορα μηκη σωληνων..

Ο κατασκευαστης το πετυχαινει αυτο με τα αντηχεια..
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Nitroking said:
Μα δεν το ειπα για σενα, αυτους κραζω..

Οσο για τους ποντους που λες, σε πληροφορω οτι ακομα και 1 ποντος μπορει να κανει τρελη διαφορα γιατι εχει να κανει με το venturi και το πως εισερχεται ο αερας μεσα στο μοτερ.. Γιαυτο οι σοβαρες εταιρειες (πχ J's Racing) καθονται με τις ωρες πανω στα δυναμομετρα και δοκιμαζουν διαφορα μηκη σωληνων..

Ο κατασκευαστης το πετυχαινει αυτο με τα αντηχεια..


Νόμιζα οτι τα αντηχεία και οι "πνίχτες" ήταν μόνο για το θόρυβο...

Το δεχομαι για τους πόντους αλλα όχι με αυτήν την πολλαπλή εισαγωγής. Είχε πλάκα όταν τουρμπισα πρώτη φορά το αμάξι και είχα κρατήσει την πλαστικιά εισαγωγή.

Πατάμε στο δυναμόμετρο με τουρμπίνα 2560 και εξατμιση 63.

Στο 0.5 154 και 23 κιλά. Στο 0.7 170 και 25.5 κιλά. Στο 0.8 180 και 28.5 κιλά. Στο 0.9 182 και 29 κιλά!!! "Τι κάσα είναι αυτή" λέγαμε όλοι. Κατι είχα ακούσει για ενα φοκους 16αρι τούρμπο που χε σχεδόν τα ίδια χάλια με το δικό μου, οπώτε βρίσκω μια πολλαπλη πιο καλή λίγο ροικά απο πουμα 1.7. Την βάζω πάνω και πάω πάλι για ρύθμισμα. Πατάμε με 0.5 175 και 25 κιλά. 0.6 194 και 28 κιλα! Κοίτα να δεις τι κάνει μια κ...πολαπλή!!

Αυτό που λες με το μήκος το χα δει με το προηγούμενο αμάξι (106 ραλι). Με μακρια σωλήνα πνίγονταν ψηλά και με κοντή μπούκωνε χαμηλά.
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Με οποιαδηποτε πολλαπλη, τι σχεση εχει? Οποιαδηποτε πολλαπλη και καπακι δουλευει τελεια με συγκεκριμενο μηκος σωληνα.. Προφανως αμα εχεις καλυτερη πολλαπλη θα βγαλεις πιο πολλα αλλα το μηκος του σωληνα παιζει ρολο ΟΤΙ και να φορας..

Τα αντιχεια αυτο κανουν και επισης χρησιμεουουν ως αποθηκες αερα.. Οταν εισαι στις 6000πχ και πατας αποτομα το γκαζι το μοτερ χρειαζεται αποτομα πολυ αερα.. Αυτον τον βρισκει απο το μηκος του σωληνα εισαγωγης και το αντιχειο το οποιο μπορει να κραταει αρκετο μεσα.. Γιαυτο καλο ειναι να υπαρχει και αυτο στην ολη υποθεση.. Για την ακριβεια μια κααλη εισαγωγη πρεπει να μοιαζει με μπαλα του ραγκμπι σε καποιο σημειο της ωστε να μπορει να αποθηκευει αερα αλλα και για να μπορει να σφηωνει τον αερα μεσα με μεγαλυτερη ταχυτητα αρα και πιεση..
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Nitroking said:
Με οποιαδηποτε πολλαπλη, τι σχεση εχει? Οποιαδηποτε πολλαπλη και καπακι δουλευει τελεια με συγκεκριμενο μηκος σωληνα.. Προφανως αμα εχεις καλυτερη πολλαπλη θα βγαλεις πιο πολλα αλλα το μηκος του σωληνα παιζει ρολο ΟΤΙ και να φορας..

Τα αντιχεια αυτο κανουν και επισης χρησιμεουουν ως αποθηκες αερα.. Οταν εισαι στις 6000πχ και πατας αποτομα το γκαζι το μοτερ χρειαζεται αποτομα πολυ αερα.. Αυτον τον βρισκει απο το μηκος του σωληνα εισαγωγης και το αντιχειο το οποιο μπορει να κραταει αρκετο μεσα.. Γιαυτο καλο ειναι να υπαρχει και αυτο στην ολη υποθεση.. Για την ακριβεια μια κααλη εισαγωγη πρεπει να μοιαζει με μπαλα του ραγκμπι σε καποιο σημειο της ωστε να μπορει να αποθηκευει αερα αλλα και για να μπορει να σφηωνει τον αερα μεσα με μεγαλυτερη ταχυτητα αρα και πιεση..


Οπως καποιες καλά επωνυμα συστηματα που μπαίνουν στα χοντα?

Όταν μια πολλαπλή εισαγωγής έχει συγκεκριμένο σχεδιασμό ο οποιος δεν επιτερεπει παραπάνω απο μια μεγιστη τιμή ροής, τότε όσο και ελευθερη να ναι το συστημα μετά την πεταλούδα ο κινητήρας θα πάρει συγκεκριμένη ποσότητα αερα που του επιτρέπει η σχεδίαση της πολλαπλής εισαγωγής. Είμαι σχεδόν σίγουρος οτι στο συγκεκριμένο μοτέρ όσο κοντά στην πεταλούδα και να βάλεις την χοάνη, δεν θα δεις σοβαρή διαφορά στο VE πάνω απο τις 4800 στροφες.
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
Δεν καταλαβαινεις τι λεω.... ::)

Ειπα πως θα πετυχεις τη ΜΕΓΙΣΤΗ στη συγκεκριμενη και οποιαδηποτε.. Ακομα και η χειροτερη του κοσμου να ηταν, αν βαλεις λαθος ΚΑΙ τη χοανη παλι θα χασεις.. Υπαρχει μια θεση που ειναι η βελτιστη, αυτο λεω.. Δεν ειναι μονο το 4800 που σε νοιαζει..

Εισαγωγες τετοιες δεν ειναι μονο για τα Honda, εχουν διαφορες εταιρειες που βγαζουν για διαφορα αμαξια και για mx5 υπαρχει που τυχαινει να ξερω..
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Nitroking said:
Δεν καταλαβαινεις τι λεω.... ::)

Ειπα πως θα πετυχεις τη ΜΕΓΙΣΤΗ στη συγκεκριμενη και οποιαδηποτε.. Ακομα και η χειροτερη του κοσμου να ηταν, αν βαλεις λαθος ΚΑΙ τη χοανη παλι θα χασεις.. Υπαρχει μια θεση που ειναι η βελτιστη, αυτο λεω.. Δεν ειναι μονο το 4800 που σε νοιαζει..

Εισαγωγες τετοιες δεν ειναι μονο για τα Honda, εχουν διαφορες εταιρειες που βγαζουν για διαφορα αμαξια και για mx5 υπαρχει που τυχαινει να ξερω..

Ειπα ειμαι σχεδόν σίγουρος... μπορει και να χεις δίκιο... Ο καλυτερος τρόπος να μάθουμε είναι με δυναμομετρο ή ακόμα καλύτερα με φιλικό ανοιγμα πριν και μετα. Προτιμώ το δευτερο.

Δηλαδή να παρουμε δυο αμάξια και να ανοιξουμε στην εθνική την πρωτη φορά με κοντη σωλήνα δυο ανοιγματα 4η και 60-100 και 120-160 και την δευτερη με πιο μακρια σωλήνα στα ίδια χιλιόμετρα.



 
 

Nitroking

Pro Member
May 9, 2010
384
0
0
turbomaniac said:
Ειπα ειμαι σχεδόν σίγουρος... μπορει και να χεις δίκιο... Ο καλυτερος τρόπος να μάθουμε είναι με δυναμομετρο ή ακόμα καλύτερα με φιλικό ανοιγμα πριν και μετα. Προτιμώ το δευτερο.

Δηλαδή να παρουμε δυο αμάξια και να ανοιξουμε στην εθνική την πρωτη φορά με κοντη σωλήνα δυο ανοιγματα 4η και 60-100 και 120-160 και την δευτερη με πιο μακρια σωλήνα στα ίδια χιλιόμετρα.

Εγω δεν ειπα οτι η κοντη σωληνα ειναι ιδανικη απο αποψη παλμων! Αλλα απο αποψη θερμοκρασιων κυριως.. Για να βρουμε το ιδανικο μηκος θελουμε δυναμομετρο και απειρες ωρες!

Μιλουσα γενικα για τις εισαγωγες.. Εσυ υποστηριζεις πως στο φιεστα ΟΤΙ μηκος και να βαλεις θα εχει το ιδιο αποτελεσμα παντου?
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Nitroking said:
Εγω δεν ειπα οτι η κοντη σωληνα ειναι ιδανικη απο αποψη παλμων! Αλλα απο αποψη θερμοκρασιων κυριως.. Για να βρουμε το ιδανικο μηκος θελουμε δυναμομετρο και απειρες ωρες!

Μιλουσα γενικα για τις εισαγωγες.. Εσυ υποστηριζεις πως στο φιεστα ΟΤΙ μηκος και να βαλεις θα εχει το ιδιο αποτελεσμα παντου?

Όχι. Πιθανον να εχει το ίδιο αποτέλεσμα μετά τις 5000 όσο κοντή και να ναι η σωλήνα.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread