-
- Thread starter
- #1
Μιας και το είπαμε να ξεκινησω την παρουσίαση και εξελιξη του αυτοκινήτου μου...
Το Δεκεμβριο του 2003 αγόρασα ενα κοκκινο φιεστα 1600 τρεντ με 13800 με το κλειδί στο χερι...
Ειχα πει δεν θα ασχοληθώ, αλλα έβλεπα και εκείνο τον καταλύτη πάνω στο χταπόδι και μου σπαγε τα νευρα..
Με 50 ευρω βρήκα χταπόδι απο φοκους 1, και με άλλα 50 το έβαλα στον ζαπατίνα Αγ. Αναργύρων. Απο εκείαγορασα και ένα καταλύτη για 300 άλογα για να μηνξαναβάζω μετα.. Τελικό άφησα το μαμα γιατι δεν αξιζει για 3-4 άλογα να σε τρελαίνει στο ταξίδι...
Εβαλα μόνος μου και μια χοάνη μανιταρι με μακρια χαρτοσωλήνα και το αμάξι βελτιωσε αρκετα την απόδοση του, αφου πήγαινε λίγο καλύτερα απο μαμα φοκους 1800 και απο ιμπιζα 100 PS με χταπόδι φουλ εξατμιση και βαρελάκι BMC.
Μετα απο 18000 πηρα την απόφαση.. Δανειο 3000 και τουρμπισμα στον μανουκη με τουρμπίνα GT2560R, εξατμιση 63, 5ο Μπεκ και εγκεφαλάκι ανδριανάκης.. Στην ρυθμιση στον μαλιώρα έβγαλε 183/4750 στο 0.85 και 29 κιλα ροπής, αλλα μετα τις 5 γινότανε ότι και στου Πέτρου... Ο Μανουκης μου πε οτι έτσι βγαζουνε αυτά, φταίει η εισαγωγή και οτι πρεπει να φτιαξω άλλη.. Πηγα και στον Σεβνταλή μια βόλτα και μου προτεινε να τροποποιήσει λίγο τις σωληνωσεις απο το ιντερκουλερ γιατι στο μεταξύ είχα πετσοκόψει τον ποφυλακτήρα.
Στο μεταξύ φερνω απο Αγγλία μια πολλαπλή απο πουμα 1.7, και την περναω επανω..