Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
:)

Μιας και το είπαμε να ξεκινησω την παρουσίαση και εξελιξη του αυτοκινήτου μου...

Το Δεκεμβριο του 2003 αγόρασα ενα κοκκινο φιεστα 1600 τρεντ με 13800 με το κλειδί στο χερι...

Ειχα πει δεν θα ασχοληθώ, αλλα έβλεπα και εκείνο τον καταλύτη πάνω στο χταπόδι και μου σπαγε τα νευρα..

Με 50 ευρω βρήκα χταπόδι απο φοκους 1, και με άλλα 50 το έβαλα στον ζαπατίνα Αγ. Αναργύρων. Απο εκείαγορασα και ένα καταλύτη για 300 άλογα για να μηνξαναβάζω μετα.. Τελικό άφησα το μαμα γιατι δεν αξιζει για 3-4 άλογα να σε τρελαίνει στο ταξίδι...

Εβαλα μόνος μου και μια χοάνη μανιταρι με μακρια χαρτοσωλήνα και το αμάξι βελτιωσε αρκετα την απόδοση του, αφου πήγαινε λίγο καλύτερα απο μαμα φοκους 1800 και απο ιμπιζα 100 PS με χταπόδι φουλ εξατμιση και βαρελάκι BMC.

Μετα απο 18000 πηρα την απόφαση.. Δανειο 3000 και τουρμπισμα στον μανουκη με τουρμπίνα GT2560R, εξατμιση 63, 5ο Μπεκ και εγκεφαλάκι ανδριανάκης.. Στην ρυθμιση στον μαλιώρα έβγαλε 183/4750 στο 0.85 και 29 κιλα ροπής, αλλα μετα τις 5 γινότανε ότι και στου Πέτρου... Ο Μανουκης μου πε οτι έτσι βγαζουνε αυτά, φταίει η εισαγωγή και οτι πρεπει να φτιαξω άλλη.. Πηγα και στον Σεβνταλή μια βόλτα και μου προτεινε να τροποποιήσει λίγο τις σωληνωσεις απο το ιντερκουλερ γιατι στο μεταξύ είχα πετσοκόψει τον ποφυλακτήρα.

Στο μεταξύ φερνω απο Αγγλία μια πολλαπλή απο πουμα 1.7, και την περναω επανω..

 
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Όταν εβαλα την πολλαπλη απο το πουμα, μετα τις 5000 απο 12:1 καύσιμο, εκτοξευτηκε στο 14!!!!

Ο σαλιας μου ξαναρρύθμισε το εγκαεφαλάκι αλλα δεν μετρησα την διαφορα....

Ο σεβνταλης έλεγε οτι το αμάξι στο 0.8 είναι 230 άλογα, και μου κανε τότε εντύπωση αυτό...

Παντως εκεινη την εποχή (2005), μου είχε κανει εντυπωση η ευκολία που πέρναγα πολλά αμάξια στο δρόμο αφου και με 0.5 μπαρ ήμουν μπροστα απο civic type R.. Μια μερα έτυχε να ανοιξω με ένα ατμοσφαιρα RX8 cosmo, το οποιο ήτανε απο το power technics και επειδη ήμουνα μπροστα μόνο με 0.6 ζητησαν το αμάξι για παρουσιαση στο περιοδικο.. Ετσι έγινε και παρουσιάστηκε στο τυχος Μαιου 2005 με τιτλο αρθρου "η φιεστα των ιππων"

καναν καποια λαθακια σε αυτα που γραφανε με αποκορύφωμα οτι τα 193.4/6100 τα έβγαλε με 0.8, ενω το μπαρόμετρο μου που δεν έκλεβε έγραφε 0.65 οβεμπουστ, 0.6 απο τις 5000 και μετα..

Οι μετρησεις στο δρόμο έγιναν με 0.6, (0-400μ: 15.1@157 χλμ/ωρα, 0-100 χλμ/ωρα : 7.1), αλλα εκεινο που μου κανε πιο πολύ εντύπωση είναι τα 40 μετρα φρεναρισμα απο τα 100 χλμ, μιας και το αμάξι φόραγε μόνο δίσκους μπρεμπο τρυπητούς, με τακακι φεροντο premier και πίσω ταμπουρο εννοείται..
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Εκεινη την εποχη σηκωνα σε καμια κόντρα μεχρι και 0.9!! αλλα παραπάνω όχι γιατι τα μεταλλα μεσα ήταν όλα μαμα..

Μετα απο 40000 απροβληματιστα χιλιόμετρα, μου ρθε η φαεινή ιδεα να το πουλήσω, οπωτε το ξανάκανα μαμα..

Αλλα μετα ήρθε η μείωση τελους και επειδη αμα συνηθίσεις στα 200 είναι δύσκολο μετα να κυκλοφορεις με 110, αποφασισα να το ξανατουρμπίσω και μόνος μου αυτη την φορα...

Ετσι εφτιαξα τις παρακ΄τω πολλαπλές:

tn_gallery_2117_5_264691.jpg


O μανουκης βρήκε μια τουρμπίνα απο σαμπ 2300 με παροχή λίγο μικρότερη απο 2560 (300 ευρω) και ένα κινεζικο μεγαλο ιντερκουλερ (το οποιο τό βαλα στραβα). Εφτιαξα downpipe 70 χλστ, μου φτιαξε ο παπαδόπουλος την υπόλοιπη εξατμιση με δυο καζάνια, πηρα και κατι εκκεντρα (focBP285) μεταχειρω που μου δωσε ο Μανουκης (με 250 ευρω), έβαλα ένα ψυγειο λαδιου,...

Εκανα όμως μια μλκ στα λάδια με τις σωληνώσεις και έπεσε η πίεση στο κύκλωμα και κόλλησε ο στρόφαλος... ::)


Ευτυχώς παλι ο μανουκης καθαρισε για μενα, μου βρηκε καλό μοτερ με 500 ευρω, το περασε πανω με φλαντζα για 9.3:1 συμπίεση..

Δυστυχως ακόμα περιμένω να μου ρυθμίσουν το εγκεφαλάκι για το 5ο μπεκ για να δουμε τι κανει αυτη την φορά..


Εκτιμω γύρω στα 200 στο μισό μπαρ.. και θα δουλευει το πολύ μεχρι 1...
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Τα επόμενα βήματα είναι ρύθμιση αβανς και βγαλσιμο του κόφτη τελικής στην Κτεκ και μπορει αμα βρω τιποτα φτηνά μπεκ να βάλω μια τερτράδα και να καταργήσω το 5ο μπεκ..

Τωρα αμα σπασει... Πιστονια μπιελες απο αμερική (θα δοκιμάσω να τα περάσω μόνος μου), ελατηρια βαλβίδων, κόφτη 7400 και δόυλεμα μέχρι 1.8 περίπου μέχρι να σκορπίσει και η  τουρμπίνα και να βάλω καμια μεγαλύτερη...

Η το πουλαω και παιρνω κανα ΜΚ1 με με μοτερ zetec 1800, καπακι απο ΣΤ170 και διαφορα καλα πραγματα για Βτ1.. Ακους στέλιο?
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Βαζω και μερικες φωτο απο το αμαξι όπως είναι τωρα...

Χταποδι-τουρμπίνα-downpipe

fiesta009.jpg


Αποψη του διαμερισματος του κινητήρα

IMG_1599-1.jpg


Μερικες φωτο απο το αμάξι

IMG_1595-1.jpg

IMG_1594.jpg
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
ωραια παρουσιαση αλεξ..... μαραζι το χω να δω κανα βιντεακι πως παει στο δρομο...
αντε ανεβασε τιποτα αλλα μη μου πεις οτι εισαι αρυθμιστος :p
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
southern² said:
ωραια παρουσιαση αλεξ..... μαραζι το χω να δω κανα βιντεακι πως παει στο δρομο...
αντε ανεβασε τιποτα αλλα μη μου πεις οτι εισαι αρυθμιστος :p

δεν ξερω να ανεβαζω... χωρια που μόνο κοψίματα θα καταλάβετε οτι κάνει... Όταν έρθει η ώρα θα βαλω φουλ υλικό απο κοντρες και ανοιγματα απο το εσωτερικό... Αρκει να έρθει κάποιος καλός προδότης σκηνοθέτης να τραβηξει καλα πλάνα.. :D
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Λοιπόν, οι μπιέλες βρεθηκαν και αντεχουν μέχρι 600 άλογα....

για να δούμε τώρα τα πιστόνια, αλλα μάλλον και αυτά βρέθηκαν..

παμε για τα 350 άμα βάλω ΟΜΕΧ....

1000 πιστονια μπιέλες

600 ο ΟΜΕΧ.. Τα άλλα μόνος μου...

έχω έτοιμη οικονομική λύση και για μεγαλύτερη φτερωτη τουρμπίνας...
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
λοιπόν, μέχρι τώρα έχουμε τα εξής...

Ο κορμος είναι στο ρεκτιφιέ ευρώπη. Αλλαζθηκε χιτώνιο και καθαρίστηκαν τα άλλα τρια.

Περιμενω να ερθουν οι ατσαλινε μπιέλες που παραγγειλαμε απο αγγλία.

Όταν έρθουν, θα ζυγιστει ο στρόφαλος, θα μπουνε τριμεταλικά μεταλλα στροφαλου και θα βρεθούν μαμα πιστόνια απο καποιο τουρμπάτο, τα οποία θα ναι λίγο οβερσαιζ (80χλστ).

ταυτόχρονα θα αγορατούν:

Μεγαλύτερο μπεκ, να φτάνει για 280-300 άλογα και μεγαλύτερη φτερωτή κομπρέσσορα τουρμπίνας (υπο σκέψη).. θα γίνει και η επισκευή της τουρμπίνας που βγαζε λάδια και θα δοθει το μοτερ όμορφα και καλά απο την αρχή..

προσδοκώμενη ιπποδύναμη είναι τα 260 στο 1.1. και τερμα. Συνεχώμενα θα δουλευω το πολύ μεχρι 0.7 και μόνο για κανα πατημα θα σηκώνω 1.2. Τα παθήματα πρεπει να γίνονται μαθήματα....

Ενταξει, 200 στο 0.7 είναι ότι πρεπει για συνεχώμενα, να μην είμαι και πλεονέκτης!!!
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Να γραψω τα νέα απο το προτζεκτ.

Η παραγγελία έγινε για 80mm πιστόνια και scat μπιέλες. Τα μέταλλα στροφαλου θα αλλαχθούν με τριμεταλλικά τα οποία είναι σκληρότερα, αλλα αν αρπάξουν έσστω και λίγο κολάει ο στρόφαλος  craz

Η τουρμπίνα θα επισκευαστεί (έχανε λάδια), και θα μπεί λίγο μεγαλύτερη φτερωτή εισαγωγής. Θα λαγκαρει περισσότερο, αλλα θα βγαλει καλύτερη δύναμη ψηλά με λιγότερη πίεση, καθώς ξερετε την μανία μου για χαμηλες πιέσεις και μεγάλες ιπποδυναμεις.

Υπαρχει η σκεψη να βάλω και σκληρότερα ελατήρια στις βαλβίδες μιας και ο κόφτης θα παει στις 7500, δεν είμαι σίγουρος ακόμα αν χρειάζεται μιας και τα έκκεντρα δεν είναι και τίποτα κανιβαλα.

θα τοποθετηθει νέο 1000αρι μπεκ που να φτάνει για μεχρι 1.3-1.4 Μπαρ.


Μόλις τελειώσω και στρωσω θα μετρήσω στην ΤΑΤ με 1.1, για να δούμε τι ψαρια πιάσαμε.


Με την εισαγωγή που έφτιαξα είμαι υπέρ ευχαριστημένος, αποδείχθηκε πολύ καλή και γραμμική, όπως είδατε και απο το διάγραμμα της δυναμομέτρησης.
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
ωραιος...

μια ενσταση ομως..γιατι δεν βαζεις 4 μπεκ μεγαλυτερα και εχεις 5ο??

στο 2011 ειμαστε....υπαρχουν εξω πολυ πιο σιγουρες και καλες λυσεις...
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
giannis_suzuki said:
ωραιος...

μια ενσταση ομως..γιατι δεν βαζεις 4 μπεκ μεγαλυτερα και εχεις 5ο??

στο 2011 ειμαστε....υπαρχουν εξω πολυ πιο σιγουρες και καλες λυσεις...


πες τα αυτα στους προγραμματιστες που έχουμε στην ελλαδα.  Εννοείται οτι είναι πολύ πιο σωστό αυτο.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Πιο σωστό είναι τα 4 μεγαλύτερα μπεκ, αλλά δεν υπάρχουν προγραμματιστές που θα τα κάνουν να λειτουργήσουν, αυτό λέει ο turbomaniac. Οπότε βάζεις 5ο και κάνεις δουλειά...
 

turbomaniac

Original poster
Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
kostg said:
Πιο σωστό είναι τα 4 μεγαλύτερα μπεκ, αλλά δεν υπάρχουν προγραμματιστές που θα τα κάνουν να λειτουργήσουν, αυτό λέει ο turbomaniac. Οπότε βάζεις 5ο και κάνεις δουλειά...

ευχαριστώ κώστα, μερικές φορες, ατυχώς, νομίζω οτι όπως τα γραφω καταλαβαίνονται...
 

giannis_suzuki

Pro Member
Oct 17, 2010
384
0
0
πολλες φορες στα γραπτα αλλα λεμε αλλα καταλαβαινουμε....

πιστονια τελικα παραγγειλες αυτα π ελεγες apo corsa αν θυμαμαι καλα???
το valvetrain μαμα ποσο οριο στρεψης εχει??
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
turbomaniac said:
πες τα αυτα στους προγραμματιστες που έχουμε στην ελλαδα.  Εννοείται οτι είναι πολύ πιο σωστό αυτο.
5 μπεκ βάζεις επειδή δεν μπορούν να σου φτιάξουν σωστό πρόγραμμα για 4 μεγαλύτερα μπεκ στον μαμά εγκέφαλο, σωστά?Να τον στήλεις έξω το έχεις σκεφτεί?
Δεν σου λέω καν για άγραφο γιατί ξέρω οτι θα με κράξεις λόγο χρημάτων... :p
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
panos.l said:
Δεν σου λέω καν για άγραφο γιατί ξέρω οτι θα με κράξεις λόγο χρημάτων... :p

omex με κανα 600αρι φερνεις.... τοσα εξοδα εχεις κανει στο φιναλε τα 600 θα τσιγκουνευτεις
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
Yπάρχουν και άλλες μάρκες με φτινούς εγκεφάλους (έχω ξαναγράψει)!Αλλά όλο και κάτι παραπάνω θα χρειαστείς, και είναι το κόστος εγκατάστασης και του προγραμματισμού που ξεφεύγει σε τιμή εδώ πέρα!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread