Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Geo

Original poster
New member
May 28, 2010
92
0
6
Athens
Καλησπερα στην παρεα. Καποια απο τα παιδια εδω μεσα ειναι παλιοι γνωστοι και καποιοι τελειως αγνωστοι.

Μια μικρη αναδρομη λοιπον. Το 2006 τον Μαιο εφτασε στα χερια μου ενα καινουριο MK6 facelift Fiesta ST150 blue Performance (Χωρις καμια ριγα)

Αμεσως εγινε ερωτας...Σιγα σιγα οπως οι περισσοτεροι μπηκα στο τρυπακι για μετατροπουλες...Θυμαμαι την πρωτη ενα βαρελακι στην εισαγωγη...Μετα μια εξατμιση (τελικο)...

Μετα μαθαμε την pumaspeed...ηρθε και το χταποδι...

Μετα ειπαμε για εκκεντρα και προγραμμα....Και εκει αρχισαμε να κολυμπαμε στα βαθια...

Μην τα πολυλογω...

Το 2009-2010 το αυτοκινητο αλλαξε τελειως...
Με νεο μοτερ 2,300, supercharger,εισαγωγη και διαφορα αλλα..
kdV6jMG.jpg


Ολα καλα (σχετικα) αλλα λογω ενος λαθους το αυτοκινητο μπηκε συνεργειο για 2 μηνες παλι...Εκει μπηκε μεγαλυτερος κομπρεσσορας άλλα μπιελοπιστονα και νεοι χαρτες...Στον Καρανικολα εγιναν τα τελευταια που αναφερω...

Μετα απο αυτα το αυτοκινητο δουλευε σωστα με παντα λιγο φοβο στην μεταδοση. Ο δισκος την παλευε,(γυμναστικη κανονικη σε καθε αλλαγη) αλλα το σασμαν παντα το φοβομασταν.

Το αυτοκινητο κυκλοφορουσε ολο το 2011 με αυτα τα νουμερα...
4uoFoaS.jpg

To 2010 βλεπετε οτι κατι δεν πολυ πηγαινε καλα...

Και το αυτοκινητο ηταν καπως ετσι..
SJmSCOM.jpg


CiZL4fd.jpg



Φτανουμε 21/12/2011....
Ο πονος μεγαλος αλλα επρεπε να γινει
r8TUOIX.jpg


Σαν στοχο ειχα να μεινει εναν χρονο μεσα...(Ειχα γαμους και ιστοριες)
Το 12 περασε...Και το 2013..μετα ηρθε το 1ο παιδι...περασε και το 2015..ηρθε και 2ο παιδι...
Και φτανουμε στο σημερα....17/09/2019 που γραφω...

Δεν εχει αλλαξει τιποτα..Το αυτοκινητο ειναι ακομα στο γκαραζ..Τελευταια φορα που πηρε μπροστα ηταν καπου στις αρχες του 2012...

Καθε φορα ελεγα πως θα το εβγαζα τον επομενο χρονο..Και καθε φορα γινοταν το ιδιο...
Η Αληθεια ειναι πως το ποναω..το θελω..αλλα βλεπω οτι σαπιζει εκει μεσα...Μπορει να ειναι και ηδη αργα και να εχει παθει ανεπανορθωτη βλαβη. Μπορει και οχι...

Οι πιο πολλοι μου λενε δωστο..
Ποιος θα το παρει απανταω εγω..
Αλλοι λενε πουλα κομματια κομματια (φρενα-κομπρεσσορα κλπ)

Καποιοι επισης ειπαν να του βαλω πινακιδες και ασφαλεια για καποιους μηνες να δω τι θελει και να το ξανασκεφτω...

Πραγματικα δεν ξερω τι θελω και τι να κανω...
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Είναι εξαιρετικά απλό: βλέπεις να το χρησιμοποιείς στο μέλλον ?

Αν ναι, τότε το κρατάς όπως και να έχει, υπολογίζεις πότε και για πόσο θα το χρειάζεσαι, τα συνολικά κόστη, και προχωράς αναγκαστικά σε δοκιμή, έλεγχο και συντήρηση.

Αν όχι, τότε το δίνεις από αύριο. Δεν έχει νόημα να το αναβάλλεις. Αν θες να πάρεις τα περισσότερα χρήματα, θα πρέπει να το δώσεις τμηματικά ή να το επιστρέψεις σε stock και να πουλήσεις τα εξαρτήματα. Πιθανότατα μεγαλύτερο κέρδος, αλλά περισσότερος χρόνος και μεγαλύτερη αναμονή. Αλλιώς το ελέγχεις, βλέπεις τι χρειάζεται, και το δίνεις ως κανονικό όχημα, αφού υπολογίσεις και το κόστος για να το επαναφέρεις στο δρόμο.
 

MadMan

Pro Member
Jun 1, 2018
513
1
18
Θα συμφωνησω κι εγω με τον The Ace. ακριβως οτι σου προτεινε. Ειναι κριμα να καθεται τοσο καιρο τσαμπα...ειναι σαν
να εχεις πεταξει τα χρηματα που εδωσες. και τωρα που λογικα δεν υπαρχει χρονος λογω των παιδιων...δωστο...
 

Geo

Original poster
New member
May 28, 2010
92
0
6
Athens
Ιακωβε το ΣΤ ειναι αλλου και γω μενω αλλου. Οποτε με το που πεθανε η μπαταρια δεν ξανασχοληθηκα. Υπαρχει περιπτωση να εχει γινει καμια ζημια στον κινητηρα με τοση ακινησια?
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Αν το αυτοκίνητο είχε στεγνώσει πριν ακινητοποιηθεί, είναι εξαιρετικά απίθανο να έπαθε κάποια ζημιά. Αν έχουν μείνει υγρά, τότε μπορεί να υπάρχει διάβρωση, να έχουν κολλήσει διάφορα κινούμενα μέρη, τέτοια πράγματα
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Geo said:
Ιακωβε το ΣΤ ειναι αλλου και γω μενω αλλου. Οποτε με το που πεθανε η μπαταρια δεν ξανασχοληθηκα. Υπαρχει περιπτωση να εχει γινει καμια ζημια στον κινητηρα με τοση ακινησια?
To αμάξια είχε κανονικά λάδι μέσα στην μηχανη?
Δοκίμασε να πάρεις μια καλή καστανια και να προσπαθήσεις να γυρίσεις τον στρόφαλο,αν γυρίσει είναι καλό σημάδι αυτό
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Γιώργο, γνωριζόμαστε από παλιά και μες στις άκρες ξέρω ήδη την ιστορία του αυτοκινήτου. Και φέρνοντας τον εαυτό μου στη θέση σου, μάλλον έτσι θα το είχα παρατήσει κι εγώ, ειδικά αν δεν είχα χώρο (γκαράζ) να το έχω μαζί μου εκεί που διαμένω. Θα λυπόμουν να το δώσω (όπως ήδη έκανα με το αυτοκίνητο που έχω) και θα προτιμούσα να το βλέπω έστω και ακίνητο.
Τι θα έκανα στη θέση σου τώρα:
1. Θα δοκίμαζα αυτό που λέει ο Ιάκωβος παραπάνω. Ότι γυρνάει με το χέρι το μοτέρ.
2. Θα άνοιγα την τάπα στο κάρτερ για να δω ότι τα λάδια αδειάζουν κανονικά και δεν έχουν γίνει σαν λίπος. Και φυσικά ότι βγήκε η σωστή ποσότητα λαδιού. Επίσης θα έβγαζα το φίλτρο λαδιού.
3. Θα έβγαζα τα μπουζί να δω σε τι κατάσταση βρίσκονται.
4. Θα έλεγχα όλα τα υγρά (φρένων, τιμονιού, παραφλού, κομπρέσσορ) και όλες τις σωληνώσεις για διαρροές.
5. Θα έπαιρνα μια καινούρια φορτισμένη μπαταρία (ή δανεική) και θα την έβαζα πάνω να δω ότι κάνει τσεκ, δουλεύει η αντλία και είναι έτοιμο να πάρει μπρος.
6. Θα έβαζα καινούριο φίλτρο λαδιού και λάδια.
7. Αν έχει λίγη βενζίνη μέσα (5-6 λίτρα), θα πρόσθετα αρκετά λίτρα καινούριας στο ρεζερβουάρ. Αν έχει πολλή βενζίνη, θα κατέβαζα το ρεζερβουάρ για να το αδειάσω και να προσθέσω καινούρια βενζίνη. Επίσης θα άλλαζα το φίλτρο με καινούριο. Ίσως να μη χρειάζεται κατέβασμα το ρεζερβουάρ και να γίνεται με "ρούφηγμα". Δεν ξέρω, θέλει δοκιμή.
8. Θα δοκίμαζα να το βάλω μπρος να δουλέψει, να ζεσταθεί και να παρακολουθήσω τη λειτουργία του.
9. Θα το κινούσα χαλαρά, στο γκαράζ/πυλωτή εννοείται, να δοκιμάσω συμπλέκτη, φρένα κλπ.
10. Το αυτοκίνητο είναι του 2006, άρα δεν έχει φόρο πολυτελείας. Είναι Σεπτέμβριος, άρα μπορείς να δώσεις ένα μέρος των τελών κυκλοφορίας για να πάρεις τις πινακίδες. Και μάλλον θέλεις καινούριες πινακίδες γιατί απ' όσο γνωρίζω τις παλιές τις κρατάνε για 2 χρόνια στις ΔΟΥ και μετά τις καταστρέφουν. Ρωτάς για τα παραπάνω, κάνεις μία ασφάλεια με πλήρη οδική βοήθεια και παίρνεις πινακίδες.
11. Βγάζεις το αυτοκίνητο κανονικά στο δρόμο και το κινείς χαλαρά. Κάνεις 50-100χλμ και πας στο συνεργείο για ιμάντες (χρονισμού νομίζω δεν έχει, είναι καδένα) και ξαναλλάζεις λάδια και φίλτρο. Επίσης υγρά φρένων και καινούριο παραφλού. Κάνεις τις απαραίτητες επισκευές/συντηρήσεις που πιθανόν να χρειάζεται (π.χ. βαλβολίνες).
12. Το κυκλοφορείς κανονικά, πηγαινοέρχεσαι στη δουλειά π.χ. και βλέπεις τι χρειάζεται, αν όλα πάνε καλά.

Προφανώς όλα τα παραπάνω θα σου φάνε πολλές ώρες από τον προσωπικό σου χρόνο, αλλά είναι πράγματα που πρέπει να γίνουν και με τη σωστή σειρά. Σε καμία περίπτωση δε θα πας τώρα να βάλεις καινούρια μπαταρία και να μιζάρεις. Γιατί μάλλον θα το χάσεις το μοτέρ. Επίσης θα χρειαστούν και αρκετά ευρώ, εκατοντάδες να υπολογίσεις.
Μετά από αυτά, το κρατάς και κάνεις τη δουλειά σου ή το πουλάς σαν κανονικό αυτοκίνητο.

Αν δεν έχεις διαθέσιμο προσωπικό χρόνο και δε διατίθεσαι να ασχοληθείς, τότε μάλλον σου μένουν τρεις επιλογές:
1. Το βάζεις μια αγγελία όπως είναι και σε ξεφτίλα τιμή, γιατί είναι ένα όχημα που δε γνωρίζεις αν λειτουργεί. Και ας αναλάβει ο νέος ιδιοκτήτης να κάνει τα παραπάνω.
2. Καλείς την ανακύκλωση και έρχεται, το μαζεύει και το διαγράφει. Και λογικά θα πάρεις κάποια λίγα χρήματα σαν tips.
3. Το αφήνεις όπως είναι στο γκαράζ μέχρι να βρεις χρόνο και να ασχοληθείς.

Στις δύο πρώτες περιπτώσεις θα ησυχάσει το κεφάλι σου και δε θα το έχεις έννοια πια.
Στην τρίτη περίπτωση, απλά μεταφέρεις όλα τα παραπάνω σε νέα χρονική περίοδο και η έννοια παραμένει...

Φιλικά.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
Βασικά αν γυρίζει ο στρόφαλος θέλεις οπωσδήποτε full service,όλα τα υγρά του αυτοκινήτου και αλλαγή όλα τα κολλάρα λόγω της ακινησίας.Κολλάρα εννοώ ανώ και κάτω ψυγείου και τα κολλάρα του καλοριφερ

Εγώ από προσωπική μου εμπειρία θα σου πω ότι μετάνιωσα που έδωσα το fiesta μου και ας μπήκαν λεφτά στην τσέπη μου.Αυτό που με πείραξε πολύ τα 2.5 χρόνια και κάτι παραπάνω ήταν ότι το αμάξι το έβλεπα κάθε μέρα και μάθαινα το τι γινόταν αρνητικό ή θετικό.
Το αμάξι πήγε σε τρίτο χέρι πριν λίγους μήνες και ακόμα ενημερώνομαι από γνωστούς...
Δεν έφυγε να πάει πχ Θεσσαλονική ή σε κάποιο νησί
 

Geo

Original poster
New member
May 28, 2010
92
0
6
Athens
Παιδια μην ξεχναμε οτι υπαρχει και ενα βασικο προβλημα. Αυτα πχ που προτεινε ο Κωστης εγω δεν εχω τις γνωσεις να τα κανω και να τα τσεκαρω. Δε θα ηταν ευκολο νομιζω μεσα σε ενα μικρο παρκινγκ που ειναι το αυτοκινητο να γινουν ολα αυτα. Ισως θα ηταν μια λυση να ερχοταν μια οδικη, να το επαιρνε και να το πηγαινε στον Καρανικολα πχ να κανει τους ελεγχους.
 

Aggelos Mpa

Member
May 10, 2010
182
2
0
40
Μακαρι να το ξανα δουμε στους δρομους!
Για το σασμαν υπαρχει πλεον λυσει μην ανησυχεις.
Εαν δεν εχουν μπει νερα απο την εισαγωγη δεν θα εχει κανενα προβλημα ο κινητηρας.Καλο ειναι να το πας με οδικη στον καρανικολα να κανουν μια σωστη διαδηκασια πριν μιζαρεις.
Εγω εχω ετοιμασει ενα turbo μοτερ και σε λιγο καιρο ξεκιναω στρωσιμο.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread