Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Fiestanestis

Original poster
Newbie
Feb 14, 2023
4
2
3
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά.

Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός fiesta mk8 1.0 και θα ήθελα να ρωτήσω αν όλα αυτά τα "τέρατα" περί κακής αξιοπιστίας που διαβάζω σε ξένα forum ισχύουν.

Το πιο κλασσικό πρόβλημα ειδικά στο αγγλικό forum είναι ότι αργά η γρηγορα ο ιμάντας που είναι μέσα στο λάδι θα αρχίσει να χαλάει (πολύ πριν το χιλιομετρική όριο που ορίζει η Φορντ), μπλοκάροντας έτσι την τρόμπα λαδιού και κατά συνέπεια καταστρέφοντας τον κινητήρα.

Θα ήμουν πολύ χαρούμενος να μου πείτε απόψεις και εμπειρίες σχετικά με το παραπάνω θέμα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,132
170
63
Μοντέλο
MK6
Χαίρετε.
Δεν χαλαει ο ιμαντας.
Δεν τα συντηρουν καθως πρεπει. Ειμαι μελος σε εκεινο το φορουμ.
Ο ιμαντας αλλαζεται ανα δεκαετια ή 240000 χλμ.
Αριστο αμαξι ειναι με σωστη συντηρηση. Αυξανεται η ιπποδυναμη αν θελει καποιος πολυ και δεχεται και την μετατροπη σε υγραεριο.
 

Fiestanestis

Original poster
Newbie
Feb 14, 2023
4
2
3
Μοντέλο
MK8
Άρα κατα κύριο λόγω μακρυά απο αυτοκίνητα εισαγωγής καθώς από οτι βλέπω τα σέρβις τους γινόντουσαν κάθε 2 χρόνια η κοντά στα 25.000χλμ που για μένα είναι υπερβολή.
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,132
170
63
Μοντέλο
MK6
Καποιος αν το παρει ας το φτιαξει αν θελει, προληπτικως.
 

miket

MK7
Newbie
Jan 29, 2023
2
2
3
Μοντέλο
MK7
Αν έχεις δυνατότητα να ανοιχτεί το Κάρτερ για έλεγχο ιμαντων και αντλίας λαδιού πριν την αγορά, είναι ότι καλύτερο. Οπωσδήποτε βιβλίο συντήρησης και αν δεις αλλαγές λαδιών κάθε 20000 χλμ, καλύτερα άστο.

Το μοτερακι είναι σούπερ αξιόπιστο με αλλαγές λαδιών κάθε 6 μήνες / 8000 στην περίπτωση μου ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΆ και μόνο με τα ενδεδειγμένη λάδια.
 
  • Like
Αντιδράσεις: turbomaniac

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
45
Ιωάννινα
6 μήνες λίγο υπερβολή κάθε χρόνο θα άλλαζα εγώ ή 10.000 χλμ. Εκτός αν βάζεις ορυκτέλαιο φτηνό.

Sent from my X19 using Tapatalk
 

kos25k

New member
MK7
Jan 11, 2024
60
17
8
Μοντέλο
MK7
Παιδια για να μην ανοίγω άλλο νήμα, γράφω εδώ κάποια συμπεράσματα από την έρευνα μου αυτό το διάστημα ως νέος κάτοχος.Αν κάπου κάνω λάθος, ας διορθώσει κάποιος.Το "ειδικό λάδι" με την προδιαγραφή κατασκευαστή WSS-M2C948-B δεν έχει πρόσθετα καθαριστικά κινητήρα όπως όλα τα λάδια (σκοπός αυτής της παράλειψης η προφύλαξη του ιμάντα),άρα αυτά τα πρόσθετα δε φθείρουν τον ιμάντα μας,όπως αν βάζαμε άλλο λάδι.Όμως σε άλλα σημεία του κινητήρα (πχ έμβολα πιστονιών) αφήνει υπολείματα για αυτό το λόγο.(εκτος αν εχουν προνοήσει και σε αυτο και εχουν μεσα ειδικα καθαριστικα του κινητηρα.Αυτο δε το ξέρω)Ομως εδω υπάρχει ένα άλλο πρόβλημα.Όταν είναι κρύο το μοτέρ,"περνάει" η βενζίνη στο λάδι (όπως και σε όλα τα μοτέρ) επειδή ψεκάζεται πιο πολυ + ότι είναι κρύα έμβολα-ελατήρια-μπλοκ (εδώ ίσως είμαστε πιο τυχεροί, καθώς το μπλοκ μας είναι μαντέμι και όχι αλουμίνιο)) και "μπαίνοντας" στο λάδι,φθείρει τον ιμάντα μας που έρχεται σε επαφή μονίμως.Για να αποφευχθεί αυτό (όχι εντελώς, αλλά στον μεγαλύτερο βαθμό) θα πρέπει να ζεστένεται καλά ο κινητήρας για να εξατμίζεται η βενζίνη από το ζεστό λάδι πριν το σβήσουμε.Άρα θεωρητικά, όσο πιό μικρές αποστάσεις κάνουμε,τόσο πιό πολύ φθείρουμε τον ιμάντα.
Επίσης οι μικρές αποστάσεις λένε οδηγούν στο να περνάει η υγρασία πάλι στο λάδι (εδώ παίζει ρόλο κυρίως το κλίμα) και ως συνέπεια το λάδι να χάνει τις ιδιότητες του.Αρα το κυρίως point εδώ είναι οι αλλαγές λαδιών κάθε maximum 10.000km και πάντα τα WSS...
 
  • Like
Αντιδράσεις: BloodMage and Κεραυνός

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread