-
- Thread starter
- #1
Εγινε καπως γρηγορα η αγορα-επιπολαια..!!! Αφορα το f/l 1.2 πολη:Αθηνα
Απο τα προβληματα που θα αναφερω θα ηθελα να μου πειτε πιθανες αιτιες και εξυπνες οικονομικες λυσεις..!!!(οσο το δυνατον)
1)Θελει αλλαγη καπακι θερμοστατη και ψυγειο νερο. Θελω να μου πειτε καλες μαρκες σε after market και μαγαζια.. Κοστος εργασιας???
2)Ο διακοπτης-διπλος του οδηγου θελει αλλαγη γιατι θελει πιεση για να αναβει το παραθυρο! after market? Κοστος και εργασια?
3)Το τζαμι του οδηγου οπως εισαι απεξω και το κοιταζεις(μισο κατεβασμενο)αν το πιεσεις κουνιεται προς τ αριστερα με συνεπεια αν το κατεβασεις τερμα κατω φευγει απο τον οδηγο.. Ανεβαινει κανονικα αλλα οπως εισαι μεσα και κοιτας το παραθυρο στα αριστερα ειναι εκτος οδηγου-τελαρο.. Οπως το καταλαβαινω εχει απελευθερωθεί ενα μερος του τζαμιου απο την βαση του γρυλου και οταν το τερματιζεις δημιουργει αυτο το προβλημα..
4)Επισκευάστηκε σε φανοποιο το πορτμπαγκάζ γιατι εμπαιναν νερα! Τωρα ομως οταν παταω το κομπι ενω ακουγεται ο μηχανισμος δεν ανοιγει! Θελει καποια ρυθμιση ή εκανε καποια πατατα ο μαστορας? Πριν ανοιγε!
5)Το αμαξι ''στα λογια'' αλλαξε στα 100.000χλμ ιμαντα και τωρα εχει 115000χλμ. Ο ιμαντας για ποσα χρονια/χλμ ειναι? Ειναι ευκολο να δω ενα μερος του ιμαντα για να εχω καποια εκτιμηση-εικονα??? Αυτος που το πουλησε λεει δεν γινεται να μην εχει αλλαχτει λογω χιλιομετρων! Δηλαδη αλλαζεται ανα 100.000χλμ???
6)Το a/c δεν ειχε καθολου απόδοση! Δεν ειχε καθολου φρεον!!! Μετα απο service αποδιδει αψογα!!! Υπαρχει περιπτωση να εχει διαρροη? Ποσος καιρος πρεπει να περασει για να δεις μια μειωση αποδοσης της ταξεως 50%???
Ευχαριστω εκ των προτερων..!!!
Απο τα προβληματα που θα αναφερω θα ηθελα να μου πειτε πιθανες αιτιες και εξυπνες οικονομικες λυσεις..!!!(οσο το δυνατον)
1)Θελει αλλαγη καπακι θερμοστατη και ψυγειο νερο. Θελω να μου πειτε καλες μαρκες σε after market και μαγαζια.. Κοστος εργασιας???
2)Ο διακοπτης-διπλος του οδηγου θελει αλλαγη γιατι θελει πιεση για να αναβει το παραθυρο! after market? Κοστος και εργασια?
3)Το τζαμι του οδηγου οπως εισαι απεξω και το κοιταζεις(μισο κατεβασμενο)αν το πιεσεις κουνιεται προς τ αριστερα με συνεπεια αν το κατεβασεις τερμα κατω φευγει απο τον οδηγο.. Ανεβαινει κανονικα αλλα οπως εισαι μεσα και κοιτας το παραθυρο στα αριστερα ειναι εκτος οδηγου-τελαρο.. Οπως το καταλαβαινω εχει απελευθερωθεί ενα μερος του τζαμιου απο την βαση του γρυλου και οταν το τερματιζεις δημιουργει αυτο το προβλημα..
4)Επισκευάστηκε σε φανοποιο το πορτμπαγκάζ γιατι εμπαιναν νερα! Τωρα ομως οταν παταω το κομπι ενω ακουγεται ο μηχανισμος δεν ανοιγει! Θελει καποια ρυθμιση ή εκανε καποια πατατα ο μαστορας? Πριν ανοιγε!
5)Το αμαξι ''στα λογια'' αλλαξε στα 100.000χλμ ιμαντα και τωρα εχει 115000χλμ. Ο ιμαντας για ποσα χρονια/χλμ ειναι? Ειναι ευκολο να δω ενα μερος του ιμαντα για να εχω καποια εκτιμηση-εικονα??? Αυτος που το πουλησε λεει δεν γινεται να μην εχει αλλαχτει λογω χιλιομετρων! Δηλαδη αλλαζεται ανα 100.000χλμ???
6)Το a/c δεν ειχε καθολου απόδοση! Δεν ειχε καθολου φρεον!!! Μετα απο service αποδιδει αψογα!!! Υπαρχει περιπτωση να εχει διαρροη? Ποσος καιρος πρεπει να περασει για να δεις μια μειωση αποδοσης της ταξεως 50%???
Ευχαριστω εκ των προτερων..!!!