Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Panic 26

Pro Member
Feb 2, 2014
412
0
0
32
The Ace said:
Λοιπόν, χρειάζομαι λίγο τη συνδρομή των μελών που έχουν ήδη βάλει κάποιο από τα υφιστάμενα προγράμματα, και από ότι διάβασα εδώ μέσα είναι αρκετά. Το βασικότερο για μένα, πέρα από τα επιπλέον άλογα, είναι να κρατήσω την εγγύηση. Από ότι διάβασα και κατάλαβα, μόνο με Mountune γίνεται αυτό. Ο Καρανικόλας είναι μεν ο επίσημος dealer της Mountune στην Ελλάδα, αλλά το πρόγραμμα που βάζει δεν είναι της Mountune, καθώς η Mountune δεν το δίνει επισήμως για το 100αρι, παρά μόνο για τα 125 και 140 μοντέλα.

Τα λέω αυτά γιατί επικοινώνησα με τα γραφεία τους στο UK για να ρωτήσω για τα πακέτα αναβάθμισης για την έκδοση με τα 100 άτια. Στο site αναφέρουν ότι όλα τα πακέτα τους είναι ΜΟΝΟ για τις εκδόσεις με 125 και 140 άλογα, κάτι που μου φάνηκε περίεργο έχοντας δει, ακούσει και διαβάσει ότι ειδικά οι εκδόσεις 100 και 125 είναι σχεδόν πανομοιότυπες.

Και μου απάντησαν λοιπόν ότι, (α) ο Καρανικόλας είναι ο επίσημος αντιπρόσωπος, (β) ισχύει κανονικά η εργοστασιακή εγγύηση με τα δικά τους πακέτα, και (γ) ότι τα πακέτα τους ΔΕΝ μπαίνουν στο κινητήρα με τα 100 άλογα, καθώς όπως μου είπαν

Κοινώς ατυχήσαμε όπως το βλέπω εγώ, τουλάχιστον όσον αφορά το θέμα της εγγυημένης αναβάθμισης. Τους είπα φυσικά ότι ελπίζω να έχουν κάποιο πακέτο αναβάθμισης για τα 100 άλογα στα σχέδιά τους για το μέλλον, και μόλις το βγάλουν να μας ειδοποιήσουν ;)

Από ότι έχω καταλάβει, σχεδόν όλα τα υφιστάμενα προγράμματα είναι κονσέρβες, όλα έχουν λίγο-πολύ την ίδια απόδοση, οπότε πρακτικά μένει το θέμα του κόστους και ποιον "εμπιστεύεσαι" περισσότερο σαν μαγαζί, σαν μάστορα, σαν ιστορία...Και βέβαια με όλα αυτά τα προγράμματα ξεχνάς την 5ετή εγγύηση (αν δεν θέλεις να γίνεις κολλητός του Καρανικόλα ;) )
Καλώς ήλθες κατ' αρχάς! Αν ψάξεις λίγο περισσότερο στο συγκεκριμένο topic, θα δεις ότι γράφεται και για πρόγραμμα της Rica που το βάζει ο Καρανικόλας (στα 500-600 ευρώ περίπου, αν δεν κάνω λάθος), σε πάει στα 140 (συν πλην τον άνεμο) άλογα και σε κρατάει στην εγγύηση!
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Panic 26 said:
Καλώς ήλθες κατ' αρχάς! Αν ψάξεις λίγο περισσότερο στο συγκεκριμένο topic, θα δεις ότι γράφεται και για πρόγραμμα της Rica που το βάζει ο Καρανικόλας (στα 500-600 ευρώ περίπου, αν δεν κάνω λάθος), σε πάει στα 140 (συν πλην τον άνεμο) άλογα και σε κρατάει στην εγγύηση!

Τα έχω διαβάσει, όπως π.χ. το κάτωθι

Εν κατακλείδι μίλησε για ένα απροβλημάτιστο πρόγραμμα που δεν υπάρχει κανένα απολύτως θέμα να σε κρατήσει στην 5ετή εγγύηση σαν Car Center, πράγμα άκρως εκτιμίσιμο θαρρώ!

Δηλαδή η "εγγύηση" δίνεται και ισχύει μόνο για το συγκεκριμένο dealer της Ford, και όχι για όλο το δίκτυο. Ή καταλαβαίνω κάτι λάθος ? Αναφέρομαι σε εργοστασιακή εγγύηση, την οποία όπως έχω ψάξει δίνεται μόνο από τον "επίσημο" βελτιωτή της Ford, δηλαδή την Mountune. Όπως είπα, δεν θέλω να πηγαίνω για 5 χρόνια στον Καρανικόλα για service και θέματα εγγύησης, μάλλον για Βελμάρ στο Σταυρό με κόβω πιο συχνό πελάτη....

Edit: βέβαια τώρα που κοιτάω λίγο πιο αναλυτικά το site της Rica, βλέπω και αυτό και μπερδεύομαι ακόμα περισσότερο  :question:

100% dealership service compliant

Ρώτησα σχετικά στο site τους και θα περιμένω ενημέρωση....
 

ikskarda

New member
Oct 17, 2013
51
0
0
Φιλε μου καλησπερα .

Τον Σεπτεμβριο του 2013 αγορασα ενα 125αρι Titanium με εγγυηση 5 χρονων απο τον Σφακιανακη. Οταν πηγα το αμαξι μου για το 1ο του σερβις τους ειχα ρωτησει αν μπορουν να μου κανουν καποια χαρτογραφηση εγκεφαλου και μου ειχαν πει οτι αυτοματως χανεται η εγγυηση και οτι μπορει κιολας να βρεθει αν εχει μπει προγραμμα γιατι κατα καποιο τροπο αφηνει "καταλοιπο" στον εγκεφαλο ακομα και αν το ξαναβγαλεις το προγραμμα ... Αυτο δε ξερω κατα ποσο ισχυει.

Στο 2ο μου ετησιο σερβις κατεφυγα στο Car Center μαλιστα με πολυ γνωστο μου ατομο το οποιο δουλευει για την Ford και με ειχε βοηθησει τοτε και στην αγορα του Fiesta απο Σφακιανακη. Μαζι με τον γνωστο μου που τον ξερει και ο Καρανικολας παρα πολυ καλα καθησαμε και τα βαλαμε κατω ... Του ειπα οτι θελω να βαλω το MP135 και μου ειπες πως δεν αξιζει και πως υπαρχει η Rica, την οποια ειχα ακουστα γιατι υπηρχαν ηδη 1-2 παιδια απο εδω μεσα που την ειχα βαλει στο δικο τους αμαξι. Τεθηκε και το θεμα εγγυησης 5 χρονων και μου ειπαν οτι απο την στιγμη που φτιαχνω το αμαξι μου στον Καρανικολα πλεον αυτος θα με καλυπτει στο θεμα εγγυησης κανονικα .

Τωρα λοιπον φοραω στο 125αρι το προγραμμα της Rica , το οποιο υπολογιζεται κοντα στα 500-600 ευρω οπως σου ανεφερε ο @Panic παραπανω και ειμαι κοντα στα 145 αλογα περιπου.
Δυστυχως η ευτυχως το αμαξι μου θα το πηγαινω μονο στον Καρανικολα.

PS: ετυχε να περασω πριν 1 βδομαδα απο Car Center για κατι που ηθελα και τους ειπα οτι σκεφτομαι να αναβαθμισω το intercooler μου και να αλλαξω ολα τα κολαρα μου γιατι τα αντιστοιχα της Mountune ειναι παρα πολυ ακριβα, (τα εχω βρει απο φιλο μου εισαγωγεα βελτιωτικων εξαρτηματων πιο φτηνα) και μου ειπαν να τα αγορασω οποτε θελω και να παω σε αυτους να μου κανουν την εγκατασταση και να μην παω σε οποιονδηποτε τυχαιο. Δε θεωρω οτι ηθελαν να μου παρουν τα λεφτα, θεωρω οτι φερθηκαν σωστα λεγοντας μου οτι ακομα και με τις μετατροπες αυτες εμεις θα σε καλυψουμε ... Ενδεχομενως σε 1-2 χρονια να προβω σε πληρη αλλαγη ιντερκουλερ, κολαρων, ολοσωμη εξατμιση και τοτε να μπορω να βαλω και το MR165 σαν προγραμμα απο την Mountune, διχως να φοραω αποκλειστικα ολα τα "τζιτζιλιδια" που προτεινε η Mountune για να μπει το προγραμμα της

PS: παντως το προγραμμα της Rica μπαινει και σε 100αρι και αποδιδει πολυ καλυτερα απο ενα 125αρι με προγραμμα Mountune MP135 !!!

Ελπιζω να σε βοηθησα να βγαλεις καποια συμπερασματα
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Στο μεταξύ έλαβα και την κάτωθι απάντηση από την Rica:

Hi Antonis

100% dealership compliant means that our software will not interfere with Fords diagnostic tools.
Also if Ford makes a upgrade our software will not block it.

Regards
Martin
Rica Engineering Sweden

Άρα μάλλον επιβεβαιώνεται η αρχική μου εντύπωση ότι, εκτός της Mountune, οποιοδήποτε άλλο πρόγραμμα και αν μπει, αυτομάτως το αυτοκίνητο τίθεται εκτός επίσημης εργοστασιακής εγγύησης, βεβαίως *αν και εφόσον* κάτι τέτοιο γίνει αντιληπτό. Και βέβαια τα πακέτα της Mountune δεν μπαίνουν επισήμως σε 100αρι, άρα πρακτικά δεν υπάρχει επιλογή για μένα που να διατηρεί και την εγγύηση. Η οποία 5ετης εγγύηση ήταν ένας από τους βαρύνοντες παράγοντες επιλογής του Fiesta....

Αν ήμουν κάπου εκεί κοντά στην Αμφιθέας, ίσως και να σκεφτόμουν την επιλογή της Rica και να το πήγαινα εκεί. Έτσι όπως έχουν τα πράγματα όμως, δεν με βλέπω να κάνω κάτι σχετικά με το πρόγραμμα τώρα κοντά....
 

cRis

Member
Jun 16, 2013
260
0
16
Αντώνη καλησπέρα και από εμένα και καλώς μας ήρθες.

Έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα, όπως τα διάβασες και όπως σου τα είπαν τα παιδιά.

100αρι ΜΕ πρόγραμμα και διεθνή εγγύηση FORD, δεν υπάρχει πουθενά.

Συνεπώς,

1) 100αρι ΜΕ RICA και εγγύηση Καρανικόλας (με ό,τι συνεπάγεται αυτό)
2) 100αρι με οποιοδήποτε πρόγραμμα του εμπορίου χωρίς εγγύηση. (superchips, revo, υπάρχουν δεκάδες θαρρώ και όλες τα πάνε στα +-140.)
3) 100αρι με 100 άλογα ως έχεις, όμορφα, τίμια και ωραία.

Επειδή έχω το ίδιο αμάξι με εσένα (100hp) και οδήγησα ένα σαν τα δικά μας βελτιωμένο.. 140 άλογα (rica), οδήγησα ΑΛΛΟ αμάξι. Καμία μα καμία σχέση. Άμεση απόκριση, καλό τράβηγμα, κανένα κόμπιασμα χαμηλά.. Γραμμικό σαν εργοστασιακό, όχι ξεσπάσματα. Εξαιρετικό, απλά.

Προτροπή μου, μείνε ως έχεις. Εκεί είναι η μαγεία..
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
cRis said:
Αντώνη καλησπέρα και από εμένα και καλώς μας ήρθες.

....οδήγησα ΑΛΛΟ αμάξι....Εξαιρετικό, απλά.....Προτροπή μου, μείνε ως έχεις. Εκεί είναι η μαγεία..

Καλησπέρα.

Τώρα μου έκανες τη καρδιά περιβόλι!! Από τη μια μου λες "άλλο αυτοκίνητο", εξαιρετικό, και από την άλλη λες "μείνε εκεί" :D

Δεν ξέρω, θέλω καταρχήν να τελειώσω με το στρώσιμο και να ανοίξω τέρμα το δικό μας, να δω αν και κατά πόσο θα μπορώ να είμαι ΟΚ με τα 100, το έχουμε για καθημερινό δεύτερο, οπότε δεν είναι ότι έχει και απόλυτη ανάγκη τα παραπάνω άλογα, αλλά όπως είναι φυσικό ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο ;)

Αν κάποια στιγμή δω ότι με τρώει το χέρι μου, η τσέπη ή ο κ@λ@ς μου :D θα δω αν θα πάρω τη μεγάλη απόφαση....
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Το θέμα επαναπρογραμματισμός και εγγύηση μας έχει απασχολήσει όλους και είναι δύσκολη απόφαση.
Οι απόψεις που έχω και κρίνω σκόπιμο να τις αναφέρω στο φορουμ και γιά βοήθεια του Αντώνη είναι οι κατωτέρω.
1. Η διαφορά στην αίσθηση του αυτοκινήτου (απο 100ΗΡ σε 140ΗΡ) είναι σημαντική , όπως επεσήμανε ανωτέρω και ο Χρήστος, όμως θα πρέπει  να συνδυασθεί με κάποιο καλίτερο σετ αναρτήσεων. Οι μαλακες αναρτήσεις που έχουν τα απλά φιεστα είναι απαράδεκτες.
2. Θεμα εγγύησης. Πολύ σωστά η CarCenter αναλαμβάνει την συνέχιση ισχύος της εγγύησης σε όποιες μετατροπές κανει. Αυτό σημαίνει ότι η Ford Ελλάδας η Ford Γερμανίας θα ζητήσει υποθέτω απλά μία βεβαίωση ότι δεν έχουν γίνει τροποποιήσεις στο αυτοκίνητο και τα ετήσια service έχουν γίνει κανονικά. Ειδικά  το τελευταίο νομίζω γίνεται και άμεσα κάθε φορά με σύνδεση εξουσιοδοτημένων-Ford online. Eπομένως ο Σφακιανάκης η ο κάθε άλλος εξουσιοδοτημένος δεν ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με επαναπρογραμματισμό και γιαυτό παρουσιάζει το θέμα τόσο τραγικό.
3. Τα ετήσια service καλό θα είναι να τα κάνουμε σε εξουσιοδοτημένους που σου επιτρέπουν να είσαι παρών. Οχι του στυλ ¨περιμένετε στη reception¨. Εχω ακούσει πολλά στο παρελθόν και έχω ίδια πείρα από το πρώτο service.
4. Eπειδή ο επαναπρογραμματισμός προσφέρει τέτοια αίσθηση με τόσα λίγα χρήματα πιστεύω πρεπει να γίνει άμεσα ώστε να ευχαριστηθεί , όποιος ενδιαφέρεται,  το αυτοκίνητο του όσο περισσότερο γίνεται στα χρόνια που θα το έχει, έστω και αν πάιρνει κάποιο ρίσκο στο θέμα εγγύησης.   Εγώ προτείνω (και έχω εφαρμόσει ) την λύση Νο 2 που παραθετει παραπάνω ο Χρήστος.
5. Mε το θέμα ιντερκουλερ και κολάρα δεν νομίζω ότι πρέπει κάποιος να ξοδέψει χρήματα . Δεν προσφέρουν τόσα ὠστε να δικαιολογούν την τιμή τους.
 

nospa

New member
May 1, 2015
69
0
0
31
Το χεις καιρο το προγραμμα? Αν επιτρεπεται ποιο εχεις βαλει? Και για το τελος σου εχει βγαλει κανενα προβλημα? Σορρυ για τις πολλες ερωτησεις redface redface redface
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
fiesta77 said:
Το θέμα επαναπρογραμματισμός και εγγύηση μας έχει απασχολήσει όλους και είναι δύσκολη απόφαση.
Οι απόψεις που έχω και κρίνω σκόπιμο να τις αναφέρω στο φορουμ και γιά βοήθεια του Αντώνη είναι οι κατωτέρω.
1. Η διαφορά στην αίσθηση του αυτοκινήτου (απο 100ΗΡ σε 140ΗΡ) είναι σημαντική , όπως επεσήμανε ανωτέρω και ο Χρήστος, όμως θα πρέπει  να συνδυασθεί με κάποιο καλίτερο σετ αναρτήσεων. Οι μαλακες αναρτήσεις που έχουν τα απλά φιεστα είναι απαράδεκτες.
2. Θεμα εγγύησης. Πολύ σωστά η CarCenter αναλαμβάνει την συνέχιση ισχύος της εγγύησης σε όποιες μετατροπές κανει. Αυτό σημαίνει ότι η Ford Ελλάδας η Ford Γερμανίας θα ζητήσει υποθέτω απλά μία βεβαίωση ότι δεν έχουν γίνει τροποποιήσεις στο αυτοκίνητο και τα ετήσια service έχουν γίνει κανονικά. Ειδικά  το τελευταίο νομίζω γίνεται και άμεσα κάθε φορά με σύνδεση εξουσιοδοτημένων-Ford online. Eπομένως ο Σφακιανάκης η ο κάθε άλλος εξουσιοδοτημένος δεν ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με επαναπρογραμματισμό και γιαυτό παρουσιάζει το θέμα τόσο τραγικό.
3. Τα ετήσια service καλό θα είναι να τα κάνουμε σε εξουσιοδοτημένους που σου επιτρέπουν να είσαι παρών. Οχι του στυλ ¨περιμένετε στη reception¨. Εχω ακούσει πολλά στο παρελθόν και έχω ίδια πείρα από το πρώτο service.
4. Eπειδή ο επαναπρογραμματισμός προσφέρει τέτοια αίσθηση με τόσα λίγα χρήματα πιστεύω πρεπει να γίνει άμεσα ώστε να ευχαριστηθεί , όποιος ενδιαφέρεται,  το αυτοκίνητο του όσο περισσότερο γίνεται στα χρόνια που θα το έχει, έστω και αν πάιρνει κάποιο ρίσκο στο θέμα εγγύησης.   Εγώ προτείνω (και έχω εφαρμόσει ) την λύση Νο 2 που παραθετει παραπάνω ο Χρήστος.
5. Mε το θέμα ιντερκουλερ και κολάρα δεν νομίζω ότι πρέπει κάποιος να ξοδέψει χρήματα . Δεν προσφέρουν τόσα ὠστε να δικαιολογούν την τιμή τους.

για την αναρτηση δεν συμφωνω, το πόσο μαλακή τη θες δεν εξαρτάται απο το πόσα άλογα έχει το αμάξι αλλα απο τι οδήγηση κανεις και που. Αν για κάποιον είναι μαλακή η ανάρτηση, είναι μαλακή και με 100 και με 140 άλογα.

Επίσις για το ιντερκούλερ δεν θα συμφωνήσω. Ο κατασκευαστής επιλέγει ένα σετ με βαση τα 100 άλογα. Αν έχεις 140 έχεις άλλες θερμοκρασίες και άλλες απαιτήσεις ψύξης του αέρα μετά την τουρμπίνα. Και ειδικά για την Αθήνα που δεν φημίζεται για τις δροσιές της το καλοκαίρι.
 

fiesta77

Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Αν κάποιος θελήσει να πάει από τα 100 άλογα στα 140 σημαίνει ότι έχει την επιθυμία να οδηγεί κάπως πιό γρήγορα έστω και περιστασιακά, αλλιώς μένει στα 100 άλογα και την στάνταρ ανάρτηση. Δεν είναι τυχαίο ότι στα μοντέλα με τους 140 ίππους η ford βάζει σκληρότερες αναρτήσεις. Και εγώ μετά τον επαναπρογραμματισμό είδα ότι έπρεπε οπωσδήποτε να αλλάξω αναρτήσεις
Για το ιντερκουλερ έχω κάνει μετρήσεις θερμοκρασίας εξόδου αέρα και με τους 100 και με τους 140 ἰππους .Η διαφορά θερμοκρασίας περιβάλλοντος με θερμοκρασία εξόδου ιντερκουλερ ήταν 2 βαθμοί περίπου (όταν το αυτοκίνητο κινείται) και στις δύο περιπτώσεις.  Κρίνω λοιπόν ότι δεν αξίζει να δώσει κάποιος  τόσα χρήματα χωρίς να υπάρχει λόγος. Αν μιλάμε γιά αύξηση ιπποδύναμης στους 160-170 ίππους τότε το θέμα πρέπει να επαναξιολογηθεί.
Γιά να κλείσω την κουβέντα ήθελα να διευκρινίσω ότι οι απόψεις που εκφράζω σε αυτό το φορουμ έχουν σκοπό να  προφυλάξουν τους συναδέλφους από αναποτελεσματικές η κακές επεμβάσεις (σύμφωνα με τα δικά μου κριτήρια) και να γλυτώσουν τα χρήματά τους και σε μερικές περιπτώσεις και το αυτοκίνητό τους. Από εκεί και πέρα ο κάθε ένας ενημερώνεται και ενεργεί κατά την κρίση του .
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
fiesta77 said:
Για να κλείσω την κουβέντα ήθελα να διευκρινίσω ότι οι απόψεις που εκφράζω σε αυτό το φορουμ έχουν σκοπό να  προφυλάξουν τους συναδέλφους από αναποτελεσματικές η κακές επεμβάσεις (σύμφωνα με τα δικά μου κριτήρια) και να γλυτώσουν τα χρήματά τους και σε μερικές περιπτώσεις και το αυτοκίνητό τους. Από εκεί και πέρα ο κάθε ένας ενημερώνεται και ενεργεί κατά την κρίση του .

Μα, έχω την αίσθηση ότι ο καθένας από εμάς που γράφει σε αυτό το forum, εκφράζει τις προσωπικές του απόψεις και εμπειρίες. Δεν είναι λογικό να προσπαθεί να επιβάλλει πράγματα. Και φυσικά, ο καθένας από εμάς, διαβάζοντας, αποφασίζει σε ποιον δρόμο θα κινηθεί.
 

Riordian

Original poster
Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Συγγνώμη αν δεν το εχω δει... τι πρόγραμμα φοράς fiesta77; Πλέον η έκδοση των 140 ίππων βγαίνει και στο Titanium X, οπου δεν εχει καλύτερη ανάρτηση από το trend. Η στοκ ανάρτηση είναι μια χαρά για αυτό που είναι, και εφόσον με αυτή την ανάρτηση μπορείς να πας με 200χλμ χωρις να φοβασαι για την ζωή σου, δεν υπάρχει λόγος αλλαγής της.

Έχω γράψει πως σε απανωτά πατήματα χωρίς κούλερ, το black edition που είχα με rica ανέβαζε θερμοκρασίες με συνέπεια το βεντιλατέρ να μπαίνει στην 2η σκάλα. Μετά το κούλερ της mountune δεν ξανάγινε αυτό, όπως επίσης και το καλοκαίρι δεν άναβε το βεντιλατέρ κάθες τρεις και λίγο. Το αμάξι έχει δυναμομετρηθεί 148,9bhp σε maha. Τα ίδια άλογα βγάζουν με πρόγραμμα και οι απλές εκδόσεις!

Οπότε, είναι στο χέρι αυτού που το οδηγεί το αμάξι. Στα δικά μου χέρια χρειαζόταν κούλερ, στου πατέρα μου που είναι πιο ήρεμο οδηγος, δεν του χρειάζεται... Εφόσον, υπάρχει κιτ mountune , που το πάει 165 άλογα μόνο με κούλερ και πρόγραμμα στην ουσία δεν μπορείς να μου λες οτι δεν έχει κανένα όφελος. Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν είναι άχρηστο σε ένα βελτιωμένο αμάξι. Ανεβαίνεις από τα 100 στα 150+/- άλογα. Η τουρμπίνα φουσκώνει από 0.8, 1.5 bar. Από μόνο του αυτό σημαίνει θερμοκρασίες ανεβασμένες... Τα 1,0αράκια και ειδικά τα 100άρια είναι πολύ ευαίσθητα στν βελτίωησ και για αυτό τα αποφεύγει η mountune. Το κούλερ για μένα και ΕΙΔΙΚΑ στην έκδοση των 100 αλόγων είναι για μένα προτεραιοτητα.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Η μικρή διαφορά που σου βγάζει οταν κινείται το αμάξι δεν σημαίνει οτι και με πολύ φορτίο  (πχ 3η ταχύτητα και τέρμα γκάζι) έχει τόσο μικρές διαφορές στη θερμοκρασία.

Πρεπει να μετρηθεί με τέρμα πίεση (τέρμα γκάζι δηλαδή) και σε ίδιες συνθήκες θερμοκρασίας.

χώρια που με την παραπάνω πίεση στο 140άρι εμποδίζεται η ροή από το στενό μαμά ιντερκούλερ και έτσι με το μεγάλο ιντερκούλερ έχεις σημαντικά οφέλη και στην απόδοση (λόγω αυξημένης ροής) εκτός απο τη μείωση θερμοκρασίας.

Γι' αυτο και μετα το κιτ ιντερκούλερ κανονικά πρέπει να ξαναρυθμιστεί το καύσιμο, οποτε κανονικά είναι καλύτερα πρώτα να μπει το ιντερκούλερ και μετά να μπει το πρόγραμμα
 

OPTION-X

Member
Σεπτ. 26, 2014
115
0
16
Riordian said:
Συγγνώμη αν δεν το εχω δει... τι πρόγραμμα φοράς fiesta77; Πλέον η έκδοση των 140 ίππων βγαίνει και στο Titanium X, οπου δεν εχει καλύτερη ανάρτηση από το trend. Η στοκ ανάρτηση είναι μια χαρά για αυτό που είναι, και εφόσον με αυτή την ανάρτηση μπορείς να πας με 200χλμ χωρις να φοβασαι για την ζωή σου, δεν υπάρχει λόγος αλλαγής της.
Εδώ τείνω να συμφωνήσω με τον fiesta77. Παραείναι ενδοτική η ανάρτηση του 100ριού. Κι αν είναι οκ για χαλαρό cruising, μόλις αποφασίσεις να εκμεταλευτείς τη δύναμη του κινητήρα και να πας γρήγορα σε στροφιλίκι, αμέσως γίνεται αντιληπτή η ανάγκη για κάτι "σκληρότερο". Οπότε για μένα, αν κάνω βελτίωση, η αλλαγή των αμορτισέρ θα είναι μονόδρομος.
Απο την άλλη, όπως του αρέσει καθενός. Μάλλον έχω συνηθίσει τα "κούτσουρα" του miata....
 

nospa

New member
May 1, 2015
69
0
0
31
Παιδια, την Πεμπτη εχω κλεισει να παω το φιεστα στη REVO εδω στην Αγγλια για να περασω το προγραμμα και το φιλτρο αερα!!! τα παιδια ειναι πολυ εξυπηρετικα!!! Θα επανελθω να σας μεταφερω την εμπειρια μου!! Δηλωνουν πως Θα παρει 63 αλογα (εχω τα 100), κομματι δυσκολο το βλεπω να φτασει 163! Πιστευω θα παρει γυρω στα 45-50!!! Αποψεις?
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
nospa said:
Παιδια, την Πεμπτη εχω κλεισει να παω το φιεστα στη REVO εδω στην Αγγλια για να περασω το προγραμμα και το φιλτρο αερα!!! τα παιδια ειναι πολυ εξυπηρετικα!!! Θα επανελθω να σας μεταφερω την εμπειρια μου!! Δηλωνουν πως Θα παρει 63 αλογα (εχω τα 100), κομματι δυσκολο το βλεπω να φτασει 163! Πιστευω θα παρει γυρω στα 45-50!!! Αποψεις?

Ναι μπορεί, αλλά γίνονται και άλλες αλλαγές στον κινητήρα, όχι μόνο το φίλτρο. Δες το MR165 της Mountune.
 

nospa

New member
May 1, 2015
69
0
0
31
Μολις τελειωσα απο τη Revo! Εβαλα το προγραμμα τους και το φιλτρο αερα! Περιπου μια ωριτσα τους πηρε! Το πηγα μια βολτα και ειναι αλλο αμαξι! ΑΛΛΟ αμαξι πωπωπωπωπω!!! Τραβαει απο χαμηλα και νοιωθεις πως δεν τελειωνει ποτε η δυναμη του! Τα παλικαρια μου ειπανε πως επειδη εβαζα παντα σουπερ βενζινη, θα βγαλει κοντα στα 170αλογα!!! Δεν ξερω αν θα βγαλει οντως τοσα αλλα ειναι λες και πηρα καινουριο αμαξι!!  AR15firing AR15firing AR15firing AR15firing AR15firing AR15firing
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
170 hp με πρόγραμμα και φίλτρο...πολύ δύσκολο από αυτά που έχουμε δει

δηλαδή είσαι Αγγλία τώρα?
 

nospa

New member
May 1, 2015
69
0
0
31
Ναι αγγλια μενω λογω σπουδων!! Αλλα πηρα το αμαξι απο ελλαδα και το ανεβασα πανω! Κοιτα το site τους λεει 163 αλογα! Δεν ξερω αν πηρε τοσα αλλα το αμαξι πεταει!  Τα ανοιξαμε με εναν φιλο που εχεο το εκομπουστ 125 μαμα και πρεπει να του ριξα 2-3 αμαξια στο πολυ χαλαρο! Με τεταρτη κοφτη γραφει 200χλμ!! Το κανανε το αμαξι τα παιδια στη revo να πεταει πραγματικα ειμαι πολυ χαρουμενος με το αποτελεσμα! Ελπιζω να μην βγαλει ποτε προβληματα!! Ερωτηση τωρα σε εσας που εχετε παραπανω εμπειρια, θα επρεπε να αφημω τη μηχανη ανοιχτη να κρυωσει το τουρμπο τωρα; Θα εκανε καλο μια αλλαγη στο ιντερκουλερ μιας και καλοκαιρι θα κατεβει το αμαξι ελλαδα;
 

nsofi

New member
Aug 14, 2014
66
0
6
Πόσο στοίχισε η μετατροπή αυτή;

[/quote]
nospa said:
Ναι αγγλια μενω λογω σπουδων!! Αλλα πηρα το αμαξι απο ελλαδα και το ανεβασα πανω! Κοιτα το site τους λεει 163 αλογα! Δεν ξερω αν πηρε τοσα αλλα το αμαξι πεταει!  Τα ανοιξαμε με εναν φιλο που εχεο το εκομπουστ 125 μαμα και πρεπει να του ριξα 2-3 αμαξια στο πολυ χαλαρο! Με τεταρτη κοφτη γραφει 200χλμ!! Το κανανε το αμαξι τα παιδια στη revo να πεταει πραγματικα ειμαι πολυ χαρουμενος με το αποτελεσμα! Ελπιζω να μην βγαλει ποτε προβληματα!! Ερωτηση τωρα σε εσας που εχετε παραπανω εμπειρια, θα επρεπε να αφημω τη μηχανη ανοιχτη να κρυωσει το τουρμπο τωρα; Θα εκανε καλο μια αλλαγη στο ιντερκουλερ μιας και καλοκαιρι θα κατεβει το αμαξι ελλαδα;
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread