Καλοριζικο..Βαλε καμια φωτο απο το φιλτροκουτι!ikskarda said:Επιστροφη απο Car Center ... Τοποθετηθηκε το προγραμμα της Rica ... Τα παιδια δε ξερανε ακριβως να μου πουν στα ποσα περιπου αλογα θα ειμαι μετα την αναβαθμιση ... Στο site της Rica τα 100+125 γινοντα 140 και τα 140 γινονται 150 ... Οποτε φανταζομαι σιγουρα το αμαξι πλεον θα παιζει σε αυτο το ευρος .... Παντως σε συζητηση που ειχα με τον νεαρο που χειριζοταν το λαπτοπ μου ανεφερε οτι εχουν αφαιρεθει οι κοφτες 1ης και 2ας ...
Η διαφορα αισθητη στις 2ες και 3ες εχοντας πατημενο το γκαζι με αλλαγες στις υψηλες στροφες.
Μεγαλη ακουστικη διαφορα εχει και το "σκασιμο" πια ... Ισως να οφειλεται και στο νεο φιλτρο και στην τρυπα στο φιλτροκουτι σε συνδυασμο με το προγραμμα ...
Αυτα μεχρι στιγμης ( κατοχος ενος χαμογελου απο την στιγμη που εφυγα απο Car Center )
cRis said:Να αλλάξω λίγο το κλίμα της υπόθεσης.
Είχα μια συνομιλία με έναν μηχανικό της Mountune μέσω mails, διότι είχα και εγώ σαν παιδί τις απορίες μου και θεωρώ καλό να γραφτεί εδώ για πληροφόρηση και μόνο.
Σε επίμονη ερώτηση για την διαφορά των 2 μοτέρ (100 και 125 ίππων), τοποθετήθηκε επίσημα σαν μηχανικός της mountune γράφοντας μου:
"The 100ps has a different Turbocharger and valve train components to the 125/140ps and as a result a different ECU calibration and exhaust system."
Καταλαβαίνω πως μιλάει για διαφορετική τουρμπίνα και προγραμματισμό ecu, εξαγωγή. Αλλά το valve train components τι μπορεί να είναι ακριβώς;