Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

bmw5argolida

Original poster
New member
Jan 6, 2011
78
0
6
39
ΝΑΥΠΛΙΟ
Καλησπέρα και καλή χρονιά με υγεία.
Πρόσφατα έγινα ιδιοκτήτης ενός transit custom 2000cc 130PS έκδοση trend euro 6 με αριθμό πλαισίου WF0YXXTTGYGSΧΧΧΧΧ για επαγγελματική χρήση. Η αγορά έγινε από την AUTOTECHNICA HELLAS A.T.E.E (διακριτικός τίτλος ’’ΒΕΛΜΑΡ’’) από το υποκατάστημά της (Λ.Κηφισίας & Αγ.Θωμά) στο Μαρούσι μετρητοίς.
Στις 04/01/2018 παρελήφθη το όχημα από την ‘’Βελμάρ’’. Έπειτα από την επίδειξη των βασικών λειτουργιών και λοιπών, ξεκίνησα το ταξίδι για την έδρα μου στο ¨Αργος . Είχε προηγηθεί μια κουβέντα με τον πωλητή εάν έγινε ο απαραίτητος ποιοτικός τεχνικός έλεγχος μιας και το όχημα βρισκόταν στις αποθήκες της Ford αρκετό χρονικό διάστημα ακινητοποιημένο και για το εάν έχουν αλλαχθεί τουλάχιστον τα λάδια αφού και σύμφωνα με την έγκριση τύπου το όχημα είναι κατασκευασμένο 10/11/2016 και έχει αφιχθεί στην Ελλάδα στις 16/11/2016. Με διαβεβαίωσε ότι όλα είναι ΟΚ και ότι δεν έχει γίνει αλλαγή λαδιών αφού η ford δίνει αλλαγή κάθε 2 χρόνια ή 60.000χλμ. Κατά την επιστροφή διαπίστωσα ότι το όχημα φέρνει στην καμπίνα θόρυβο-συντονισμό-τρέμουλο από την κύλιση και χοροπηδάει αυξάνοντας τα χιλιόμετρα. Αυτό μου το επιβεβαίωσε και ‘’δικό’’ μου όχημα που με ακολουθούσε βλέποντας τον πίσω άξονα ειδικότερα να είναι ‘’νευρικός’’. Τρέμουλο στο τιμόνι δεν υπάρχει οπότε και θεώρησα ότι υπάρχει περισσότερος αέρας στα ελαστικά -αν και δεν θα έπρεπε-. Μετά από 80 χιλιόμετρα πορείας σταματάω σε ένα βενζινάδικο και κοιτάω τις πιέσεις σύμφωνα με το εγχειρίδιο του κατασκευαστή. Οι πιέσεις που αναγράφονται στο εγχειρίδιο είναι 4bar (58psi) εμπρός και 4,75bar (68,8psi) πίσω χωρίς να έχει επιλογές ανάλογα με το φορτίο (σημειωτέον το όχημα ήταν κενό φορτίου και μόνο με το βάρος του οδηγού) . Οι πιέσεις που είχα ήταν 65psi εμπρός και 75psi πίσω. Επανέφερα τις πιέσεις στο συνιστώμενο. Ο θόρυβος και το τρέμουλο παρέμεινε και όσο περισσότερο θερμαίνονταν τα ελαστικά τόσο το τρέμουλο επιδεινωνόταν . ¨Έπειτα από το πέρας του ταξιδιού επικοινώνησα με τον πωλητή την ίδια μέρα το απόγευμα και με προέτρεψε να ακολουθήσω τις οδηγίες του κατασκευαστή στις πιέσεις και εάν είναι εφικτό να επισκεφθώ ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο στην περιοχή μου ή να κλείσω ραντεβού στο συνεργείο της ‘’Βελμάρ’’ ώστε να ελεγχθεί από το συνεργείο τους σαν καλύτερη επιλογή. ¨Έπειτα από οπτικό έλεγχο, σήμερα 05/01/2018 τα τρία από τα τέσσερα ελαστικά εμφανίζουν την ημερομηνία παραγωγής (DOT) αλλά το τέταρτο ελαστικό είναι τοποθετημένο ανάποδα με συνέπεια το DOT να βρίσκεται στην εσωτερική πλευρά. Τέλος να αναφέρω ότι τα ελαστικά είναι μάρκας CONTINENTAL παραγωγής 33ης εβδομάδας του 2016, πράγμα όχι σωστό για ένα καινούριο όχημα με κυκλοφορία εν έτη 2018 και δη επαγγελματικό όχημα με μεγάλο απόβαρο αλλά και δυνατότητες ωφέλιμου φορτίου. Τέλος, έπειτα από οπτικό έλεγχο που διενεργήθηκε σήμερα πλένοντας το όχημα και βγάζοντας τα πλαστικά καλύμματα των τροχών (τάσια) διαπίστωσα με έκπληξη και απογοήτευση ότι τα άκρα του οχήματος στο μπροστινό σύστημα (ημιαξόνιο,μουαγιέ) είναι σκουριασμένα και γενικότερα δίνεται η εντύπωση οχήματος εγκαταλειμμένου σε καιρικές συνθήκες ή φαινόμενα ,ειδικά σε σημεία του σασί στο κάτω μέρος. Συν τοις άλλοις ο χώρος του μηχανοστασίου δεν ήταν αρκούντως καθαρός κατά την παράδοση. Σήμερα 05/01/2018 κατόπιν τηλεφωνικής μου όχλησης στην εταιρία ‘’Βελμάρ’’ επικοινώνησε μαζί μου τεχνικός του service και μου συνέστησε να κλείσω ραντεβού Πέμπτη-Παρασκευή, δηλαδή 11/01/2018 ή 12/01/2018 ώστε να ελεγχθεί το όχημα, να διαπιστωθεί πιθανή βλάβη και να επικοινωνήσει η ‘’Βελμάρ’’ με την FORD HELLAS πράγμα το οποίο είναι απαράδεκτο μιας και μιλάμε για ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ και ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ όχημα που παραδόθηκε ουσιαστικά άνευ σοβαρού ποιοτικού ελέγχου εκ μέρους της ‘’Βελμάρ’’ και κατ’ επέκταση της FORD HELLAS. Και ερωτώ πως κάποιος να εμπιστευτεί τα λεγόμενα στο site (http://www.ford.gr/OwnerServices/Professionals);
Αν και υφιστάμενος πελάτης της FORD έχοντας στην οικογένεια ήδη δυο FORD και αποκτώντας ακόμα ένα αισθάνομαι βαθύτατα δυσαρεστημένος για την αγορά του συγκεκριμένου οχήματος που δεν τιμά σε καμία περίπτωση το όνομα της FORD.

¨Εχει αποσταλεί αναλυτική επιστολή με mail στην FORD HELLAS και αναμένω άμεση λύση του προβλήματος κατόπιν υπόδειξής τους. Εγώ προσωπικά θεωρώ ότι τα ελαστικά έχουν ''τετραγωνίσει'' από την ακινησία και σαφώς θα πρέπει να αντικατασταθούν εντός εγγύησης. ¨Οσο αναφορά τις σκουριές απλά απαράδεκτο!!! Πάντως δεν θα το αφήσω έτσι!!! Το όχημα είναι εργαλείο της δουλειάς και αυτή την στιγμή δεν χρησιμοποιείται. Είδωμεν....πιστεύω να βρω άκρη και να μην περιπλέξουμε νομικά το θέμα...
 

bmw5argolida

Original poster
New member
Jan 6, 2011
78
0
6
39
ΝΑΥΠΛΙΟ
Επανέρχομαι στο θέμα με νεότερα!!!
Ύστερα και από τηλεφωνική επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών της FORD HELLAS και συγκεκριμένα με την κυρία Κίτσου διότι δεν είχα κάποια απάντηση από την Βελμάρ για το τί μέλλει γενέσθαι η ίδια με διαβεβαίωσε ότι θα ασχοληθεί με το θέμα και να κάνω λίγη υπομονή. ¨Επειτα επικοινώνησαν μαζί μου από την Βελμάρ της Ερυθραίας αυτή τη φορά  που βρίσκεται στην γέφυρα Βαρυμπόμπης και μίλησα με τον κύριο Βασιλόπουλο Παναγιώτη υπεύθυνο συνεργείου που μου είπε επακριβώς ''ανεβείτε την επομένη και θα σας δώσουμε λύση''. ¨Ετσι και έγινε λοιπόν, μου ανέφεραν ελάττωμα στα ελαστικά και μου τα αντικατέστησαν με 4 καινούρια BRIDGESTONE DURAVIS, μου ζήτησαν χίλια συγνώμη και μου άλλαξαν τα λάδια και το φίλτρο λαδιού ΔΩΡΕΑΝ μετά από την αναφορά μου ότι τα λάδια ήταν στο όχημα πάνω από ένα χρόνο σε κατάσταση ακινησίας. Το όλο κλίμα ήταν πολύ θετικό και γενικότερα η ποιότητα και η εξυπηρέτηση ειδικότερα από το συνεργείο ήταν κλάσεις ανώτερη από την Βελμάρ της Κηφισίας. ¨Ενα μεγάλο ευχαριστώ και στη κυρία Κίτσου για την επίλυση του προβλήματος και στην Βελμάρ Ερυθραίας και το προσωπικό της για την καθόλα άψογη συμπεριφορά τους.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Το ευχάριστο είναι ότι τελικά έδωσε λύση η Ford Motor Hellas στο πρόβλημα του αυτοκινήτου σου. Το δυσάρεστο ότι αντί να σε εξυπηρετήσει η Βελμάρ Κηφισίας και να μη φτάσει το θέμα παραέξω, κολυσιέργησε και ταλαιπωρήθηκες. Λες και θα έχανε κάτι, δεν είχε εγγύηση καινούριο όχημα...
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread