Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

black thunder

New member
Jul 25, 2011
93
0
6
39
ειναι μυστικο
φιλε μου ολα εξαρτωνται απο τον τροπο οδηγησης σου....εγω δεν εχω αλλαξει ακομα ελαστικα αλλα σου συστηνω ανεπιφυλακτα τα continental 5.τουλαχιστον τα 3 ηταν φοβερα ελαστικα αλλα φθειρονται σχετικα πιο γρηγορα ειτε ο δρομος εχει ειτε δεν εχει λακκουβες.(απο παλαιοτερη εμπειρια) το κρατημα που σου προσφερουν και η οδηγικη συμπεριφορα ειναι ΠΟΛΥ καλη!!!
βεβαια οφειλω να ομολογησω οτι και τα pirelli ειναι πολυ καλα αλλα θελουν ζεσταμα και εννοειται πως δεν αξιζει γιατι το ζεσταμα δεν ειναι κατι απλο.
τα bridgestone ηταν καλα.τωρα μονο στη βροχη αξιζουν και ειναι και πολυ μαλακα στο πλαι πραγμα που σημαινει...οχι πεζοδρομια..οχι λακκουβες....οχι bridgestone
βαλε το continental 5 ειναι η αποψη μου.κι εγω οταν ερθει η ωρα αυτα θα βαλω.
 

Focusman

Pro Member
May 26, 2010
577
0
16
32
Περιστερι
Πραγματι τα Continental φθειρονται αρκετα γρηγορα... Τα pc2 που φοραγα, στα 27.000 χλμ. ειχαν ηδη αρχισει να γλιστρανε... Μαλλον προς τα 5 με βλεπω να πηγαινω... Περαιτερω πληροφοριες απο Μ. βδομαδα  ;)
 

tasoskef

Rookie
Jun 12, 2010
16
0
0
όταν αλλάζεις διαστάσεις των λάστιχων αλλάζει k το βήμα του αμαξιού???
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
εννοειται πως ναι.

1 ποντος μεγαλωμα διαμέτρου, περίπου 2 χλμ στις 1000 στροφες στην 5η (και αναλόγως περίπου 1.5 χιλιόμετρο στην 4η, 1 στην 3η, κοκ
 

Focusman

Pro Member
May 26, 2010
577
0
16
32
Περιστερι
Λοιποοοοον.... Χθες το πρωι μου ειπε ο father να παω να βγαλω τα χειμερινα και να βαλω τα καινουργια μου λαστιχα.. Στην αρχη νομιζα οτι μου ειχε παραγγειλει τα sport contact 3... Μια δυσαρεστη εκπληξη ομως με περιμενε στο βουλκανιζατερ.... Αντι για τα sc3, μου παρηγγειλε τα Eco Contact 5 :eek: :mad: Τελος παντων, ειπα να μην κανω φασαρια... Μεχρι στιγμης εχω κανει λιγα χιλιομετρα και εχω διαπιστωσει οτι το τιμονι σκληρυνε περισσοτερο (ισως πιο πολυ κι απο το pc2), το φρεναρισμα οπως και το κρατημα στο βρεγμενο ειναι εξαιρετικο και στο στεγνο (οσο στεγνο δηλαδη υπηρχε χθες με τοση βροχη που εριξε giggle ) μου εμπνεει εμπιστοσυνη...
Για να δουμε... :)
 

moican

Hero Member
Σεπτ. 13, 2010
2,642
2
0
37
Για τα p zero nero τι γνωμη εχετε?σε διασταση 195/45/16 τα χω βρει 440ε. Λενε οτι σε βρεγμενο ειναι πολυ καλο...
 

ggs

Member
May 14, 2012
245
0
0
42
Tα p zero τα φοραω απο το χειμωνα σε διασταση 205/40/17.Μεχρι στιγμης ειμαι απολυτα ευχαριστημενος αν και δεν εχουν γραψει πολλα χλμ ακομα για να τα κρινω 100%.Σε σχεση με τα 050Α που ειχα πριν(που και με εκεινα ημουν πολυ ευχαριστημενος αν και 1ης τοποθετησης)στο θεμα κρατηματος τα βλεπω σχεδον τα ιδια με μια ελαχιστη διαφορα ισως καλυτερα τα 050 στο στεγνο.Στο βρεγμενο επεισης κραταει πολυ καλα.Τωρα στα υπολοιπα, εχει απο τα σκληρα πλαινα της αγορας(δεν ειναι conti ή michelin ας πουμε)και αργει λιγο εως αρκετα να ζεσταθει στο δικο μου με δεικτη V, στο δικο σου μαλλον θα ειναι καλυτερα τα πραγματα με δεικτη W αν δεν κανω λαθος.
Το αρνητικο που εχω δει κι εχω ακουσει εγω ειναι οτι σε καποια εργοστασιακα αυτοκινητα, χωρις περιεργο καμπερ, παρουσιαζουν ανομοιομορφη φθορα στο εσωτερικο του τροχου.
Δεν ξερω η τιμη αυτη σαυτη τη διασταση αν ειναι καλη αλλα σαν λαστιχο στο προτεινω ok234 ;)
 

lefteris

Pro Member
Oct 15, 2011
406
0
0
41
Αθήνα
Στην Αθήνα τα PZero κοστολογούνται στα 400 ευρώ (ίσως και οριακά πιο κάτω) στην διάσταση 195/45/16.
Είμαι μεταξύ του συγκεκριμένου, του Continental  SC 3 και του Dunlop SP Fast response.Υπολόγιζα οτι θα έχω κάνει ήδη την αλλαγή απο τα Hankook πρώτης τοποθέτησης (φονιάδες) για να γράψω και εγώ τις εμπειρίες μου,άλλα η εφορία δέν με αφήνει ήσυχο... AR15firing
 

saratha

Member
May 23, 2010
100
0
0
59
Ι.Π. Μεσολογγίου
Ήρθε η ώρα να γίνει αλλαγή στα 1ης τοποθέτησης Hankook Ventus S1 evo2 195/45/16. Η γνώμη για αυτά είναι οτι πρόκειται για μέτριο ελαστικό (χωρίς βέβαια να έχω δοκιμάσει άλλα) αλλά το tyre reviews του έδινε 82%:

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Hankook/Ventus-S1-evo.htm

ενώ έδινε μόλις 70% (!!!) στο P Zero Nero. Τέλος πάντων απο αυτά που είχα διαβάσει απο διάφορες πηγές-γνώμες εγώ πήγαινα κατευθείαν για τα P Zero Nero ΑΛΛΑ .... τελευταία στιγμή άλλαξα γνώμη γιατί μου είπε λαστιχάς (η γνώμη μου, βέβαια, για αυτούς είναι οτι ο καθένας βγάζει άριστο το εκάστοτε ελαστικό που κατά βάση αυτός πουλάει) οτι το συγκεκριμένο λάστιχο πρέπει να δουλεύεται με πίεση >= 30 διαφορετικά μπορεί να παρουσιάσει ανοίγματα στα πλαινά του. Εαν και εφόσον συμβαίνει κάτι τέτοιο τότε το P Zero απλά δεν κάνει για τα ΜΚ7 μιας και 30 πίεση στα πίσω λάστιχα είναι απλά απαγορευτική (= κάνει το αυτοκίνητο έντονα υπερστροφικό). Να επαναλάβουμε οτι η Ford προτείνει 32-26 πιέσεις. Προσωπικά βάζω 31-30 για άνετο ταξίδι εθνικής με ανοιχτές καμπές, συνήθως 31-28 για μια "μέση" κατάσταση και 31-26 για τα "δύσκολα".

Αφού ρώτησα 5-6 λαστιχάδες και πήρα ισάριθμες απαντήσεις για το ποιό λάστιχο μου ταιριάζει (...) αποφάσισα να δοκιμάσω την τύχη μου με τα Michelin Pilot Sport 3 195-45-16 στα 470 ευρώ (φιλική τιμή μιας και ο λαστιχάς μένει στην ίδια πολυκατοικία με μένα - φανταστείτε τι θα μου έδινε αν η τιμή ήταν "εχθρική" ας πούμε ....)

Ο βασικότερος λόγος για μένα είναι οτι το ΜΚ7 είναι ιδιαίτερα επιρρεπές στις συνθήκες πρόσφυσης: Αν υπάρχει καλή πρόσφυση τότε απλά δεν ξεκολάει. Αν όμως η πρόσφυση είναι άσχημη (ακατάλληλα ελαστικά, κακής ποιότητας άσφαλτος, υψηλές θερμοκρασίες) τότε σου παρέχει άνετα μαθήματα υποστροφής και υπερστοφής ακόμα και με 50 Km/h (όπως μου είχε συμβεί πέρισυ σε """δρόμους""" του Τυμπακίου με άσφαλτο αρνητικής πρόσφυσης, κατακαλόκαιρο  cry22)

Για να δούμε λοιπόν αν τα Michelin θα δικαιώσουν τη φήμη τους για την α) πρόσφυση που παρέχουν και β) την καλή απόδοσή τους μέχρι "να βγούν τα λινά".
Επίσης να δούμε αν θα δικαιώσουν και τη φήμη οτι με τα μαλακά πλαινά που έχουν η "sport" αίσθηση στην οδήγηση πάει περίπατο ......

Μόλις υπάρχουν νεότερα θα επανέλθω.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
πολλά είναι πάντως 470e για ελαστικά 195/45/16
άμα δεν είχες γνωστό πόσο θα στοίχιζαν τότε αυτά τα ελαστικά?
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
@Saratha έχεις ψαχτεί καθόλου για τα Τoyο R1R 205/45/16? (αυτή είναι η διάσταση που βγαίνει για τις 16αρες)

Για την οδήγηση που κάνεις απλά είναι τα κορυφαία. Υστερούν λίγο στην βροχή (δεν είναι και P Zero Nero) όπως επίσης στα μειονεκτήματα εάν μπορούμε να το πούμε έτσι (θ εξηγήσω πιο κάτω) είναι ότι τρώγετε πιο γρήγορα.
Tα P zero nero έχουν σκληρό πλαϊνό (με ότι αυτό συνεπάγετε) και γενικά είναι λίγο πιο στρογγυλεμένο σαν ελαστικό στις άκρες του. Δεν θα το πρότεινα για full sport οδήγηση! Γενικά είναι πολύ καλά λάστιχα σε όλες της συνθήκες πλην χιονιού και παρέχουν εγγύηση 1 χρόνο εάν θυμάμαι καλά σε περίπτωση που πάθουν κάτι.
Για τα συγκεκριμένα Mishelin δεν γνωρίζω κάτι..αν και η Mishelin συνηθίζει να έχει μαλακά πλαϊνά τα οποία σε χαμιλοπρόφιλα έχει παρατηρηθεί ότι κόβουν η πετάνε βυζιά-καρουμπαλα  εύκολα.
Επειδή το κομμάτι ελαστικά είναι ένα πολύ πονεμένο και δύσκολο κομμάτι ως προς την επιλογή και δύσκολα αποφεύγεις κατά την διάρκεια της περιγραφείς την γενίκευση του τύπου “ αα μακριά από αυτήν την εταιρία είναι χάλια” δεν είναι και ότι καλύτερο! Για αυτό και προσπαθώ να μην είμαι απόλυτος σε περιγραφές ελαστικών παρόλο που παρακολουθώ χρόνια αυτόν τον δύσκολο τομέα.

Φαντάζομαι ότι γνωρίζεις ότι τα λάστιχα έχουν την γλώσσα τους… κάτσε ενημερώσου για το κάθε ελαστικό που σε ενδιαφέρει διάβασε από κοντά τα χαρακτηρίστηκα τους πχ δείκτης ταχύτητας (πολύ σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει στο μέγιστο των χρόνο του ζεστάματος ενός ελαστικού). Παράδειγμα εάν κάνεις μικρές αποστάσεις η γενικά κινείσαι με νορμάλ ως προς χαμηλές ταχύτητες – ταχύτητες πόλης τότε για μένα καλό είναι να επιλέγουμε ένα ελαστικό το οποίο καλό είναι να ζεσταίνετε γρήγορα.

Tο άλλο πολύ σημαντικό είναι ο δείκτης φθοράς (treadwear) όσο μικρότερο το νούμερο τόσο πιο μαλακό το ελαστικό (δεν αναφέρομαι στο πλαϊνό του ελαστικού) πχ treadwear 280 είναι ένα ελαστικό που θα βγάλει περισσότερα χιλιόμετρα από ένα άλλο με treadwear 180 απλά αυτό με τα 180 θα είναι βεντούζα παντού σχεδόν με το μόνο μειονέκτημα όπως είπα και στην αρχή του ποστ μου ότι θα τρώγονται πιο γρήγορα.
Για κάποιον που αλλάζει λάστιχα κάθε 1,5 - 2 χρόνια και κινείτε εντος πόλης αλλά και για sport χρήση δεν υπάρχει λόγος να αγοράζει λάστιχο με μεγάλο treadwear και με μεγάλο δείκτη ταχύτητας.





Ερώτηση: έχετε προσέξει ποτέ πόσοι από τους λαστιχάδες γνωρίζουν να μας πουν σωστά τα σύμβολα των ελαστικών? Πόσοι από αυτούς ρωτάνε το τι χρήση κάνουμε και που κινούμαστε περισσότερο ώστε να επιλέξει το κατάλληλο με βάσει αυτού του κριτήριου?!Πόσοι βάζουν την σωστή πίεση (για το συγκεκριμένο αμάξι) στα λάστιχα που μας παραδίδουν? κλπ
 

ggs

Member
May 14, 2012
245
0
0
42
Απο τη μεχρι τωρα προσωπικη μου εμπειρια ελαχιστοι λαστιχαδες ή κανενας δεν ασχολειται ουτε με τους δεικτες των ελαστικων ουτε με τη χρηση που κανει ο καθενας απο μας ωστε να προτεινουν το αναλογο για την περισταση.Τους απασχολει μονο να εχουν πελατες ανιδεους που δεν γνωριζουν τι πανε να αγωρασουν για να μπορουν να τους πασαρουν οτι εχουν stock ή οποιας εταιριας εχουν καλυτερη προμηθεια για να τα τσεπωσουν.....
Δεν ξερω αν γνωριζουν ή οχι και δεν μπαινω σε αυτη τη διαδικασια για το λογο οτι για ενα ελαστικο μπορει να ακουσεις χιλιες δυο γνωμες(περα απο τα νουμερα), οποτε το ψαχνεις μονος σου καταληγεις, βρησκεις την καλλητερη τιμη και πας και το βαζεις.
Ολα αυτα αποψη μου βεβαια.... ;)
 

lefteris

Pro Member
Oct 15, 2011
406
0
0
41
Αθήνα
Για τα Michelin PS3 μπορώ να πώ κάποιες εμπειρίες που αποκόμισα σε 225/45/17 Υ απο το προηγούμενο αμάξι.Όπως και με τα PS2,είναι ελαστικά που θα δουλέψουν άψογα για ~30000km τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο οδόστρωμα.Δυστυχώς μετά το πέρας αυτών των χιλιομέτρων και ειδικά σε ζεστό περιβάλλον τα ελαστικά "σαπουνιάζουν" και δίνουν μια αρκετά ασαφή αίσθηση στο τιμόνι.Παράλληλα το ESP (για όσους έχουν) θα εμπλέκεται για ψύλλου πήδημα στις εκκινήσεις.Το συγκεκριμένο φαινόμενο γίνεται ακόμα πιο αισθητό (και ενοχλητικό) σε ταλαιπωρημένο οδόστρωμα.
Σε σχέση με τον προκάτοχό του, το PS3 προσφέρει οριακά καλύτερη ποιότητα κύλισης, παρόλα αυτά παραμένει επιρρεπές στην φυσική φθορά ελέω κλιματολογικών συνθηκών.Με λίγα λόγια κρίνεται επιτακτική η αλλαγή τους μετά την πάροδο των 2 ετών,ακόμα και αν τα λάστιχα είναι ουσιαστικά απάτητα. Συγγενικό πρόσωπο έχει τα Vredestein Sportrac3 στην ίδια διάσταση και δείκτη ταχύτητας για πάνω απο 3 χρόνια και χωρίς να παρατηρήσει κάτι μεμπτό στην οδική συμπεριφορά του οχήματος.
 

saratha

Member
May 23, 2010
100
0
0
59
Ι.Π. Μεσολογγίου
StuparArt said:
@Saratha έχεις ψαχτεί καθόλου για τα Τoyο R1R 205/45/16? (αυτή είναι η διάσταση που βγαίνει για τις 16αρες)

Για τα συγκεκριμένα Mishelin δεν γνωρίζω κάτι..αν και η Mishelin συνηθίζει να έχει μαλακά πλαϊνά τα οποία σε χαμιλοπρόφιλα έχει παρατηρηθεί ότι κόβουν η πετάνε βυζιά-καρουμπαλα  εύκολα.

Ευχαριστώ πολύ το φίλο StuparArt για την απάντησή του. Θα ήθελα να αναφέρω οτι:
α) και εγώ είμαι φτωχόπαιδο με "λίγο" ακριβά γούστα, αλλά εγώ, σε αντίθεση με τον StuparArt, είμαι περισσότερο "φτωχόπαιδο". Δηλαδή 180x4 = 720 ευρώ που κάνουν τα Τoyο R1R ΔΕΝ έχω.  ;)
Πάντως απ'ότι έψαξα λίγο στο internet (μετά την υπόδειξη του φίλου StupaArt) όντως δείχνουν μάχιμα...
β) Η Michelin είναι μια απο τις κορυφαίες εταιρίες στο χώρο. Ελπίζω λοιπόν το χαμηλό προφίλ του ελαστικού να έχει περισσότερο ως αποτέλεσμα την ταχεία απόκριση (που όσο νάναι δεν αναμένεται να είναι και πολύ "ταχεία" με τα μαλακά πλαινά) του ελαστικού στο στρίψιμο του τιμονιού παρά το μαγούλιασμα και τα καρουμπαλάκια. Η πράξη θα το δείξει.
γ) Εδώ κάτω στην Κρήτη τα Michelin τιμολογούνται στα 470 (το ρώτησα σε κανά δυό ακόμα μαγαζιά).
δ) Σε τηλεφωνική επικοινωνία με το λαστιχά μου, μου είπε οτι τα Τoyο R1R δεν μπαίνουν ουσιαστικά στη 16αρα ζάντα του ΜΚ7. Ακόμα και αν μπούν "στριμωγμένα", το λάστιχο αυτό θα "βρίσκει" λόγω του ότι θα είναι πιο "ψηλό" σε σχέση με το 45αρι (στη διάσταση 195) επειδή έχει διάσταση 205.
ε) Συμφωνώ με αυτά που γράφετε για τους λαστιχάδες.

Wish me luck που λένε και οι εγγλέζοι .....
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Θα συμφωνήσω για το δ. Μάλλον χρειάζεται 7x16" ζάντα και όχι 6.5x16" που είναι η εργοστασιακή, για να δεχτεί σωστά το 205 "φουσκωμένο" semi-slick ελαστικό. Οπότε πάει πιο μακριά η βαλίτσα.
Ευτυχώς που μπορούμε και συζητάμε τέτοια θέματα εδώ μέσα και "ανοίγουν" λίγο τα μάτια μας  :)
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Φίλε saratha: τα συγκεκριμένα λάστιχα τα είχα βρει Αθήνα 520-550€. Όταν είχα αγοράσει μια τετράδα team dynamics έψαχνα για αυτά η για τα R888 (τα οποία βέβαια είναι και άλλη κατηγορία). Θεώρησα ότι η τιμή δεν ξεφεύγει και τόσο πολύ σε σχέση με την τιμή των Mishelin που έχεις βρει για αυτό εξάλλου και τα ανέφερα!
Ψάξε λίγο καλύτερα τις τιμές μήπως και τα πετύχης σε καλύτερη τιμή. Κοίτα και τα ξένα site. Κοίτα από Αθήνα και εάν βρεις κάτι στείλε μου τα στοιχεία του μαγαζιού και θα κοιτάξω να σε εξυπηρετήσω και να σου τα στείλω κάτω με το καράβι! Εστί και αλλιώς μεθαύριο θα κατέβω κάτω αλλά δυστυχώς δεν προλαβαίνουμε για κάτι τέτοιο! ;D

Όσο αφορά την διάσταση της ζάντας 6,5 Χ16 το λάστιχο μπαίνει κανονικά και χωρίς κανένα πρόβλημα! Ένα νούμερο πάνω ένα νούμερο κάτω επιτρέπετε. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο λάστιχας σου ανέφερε ότι το λάστιχο θα βρίσκει? Που να βρίσκει.. ίσως να εννοεί στο εσωτερικό του θόλου? Προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Αυτό μπορείς να το διαπιστώσεις και μόνος σου στρίβοντας τέρμα τους τροχούς. Θα δεις ακριβός το κενό που αφήνει το λάστιχο με τον θόλο και από εκεί και πέρα το υπολογίζεις. Εγώ με 18αρα και 215 με Ε42 βρίσκω οριακά στο εσωτερικό του θόλου, εσύ πιστεύω ότι δεν θα έχεις τέτοιο θέμα.

Η κανονική διάσταση για τα 205 είναι σίγουρα η 7αρα αλλά τοποθετώντας τα σε 6,5 θα καταφέρεις να έχεις ένα ωραίο μαγούλιασμα το οποίο μπορεί να σε βοηθήσει με την κατάλληλη πίεση στο να μπεις καλύτερα σε μια στροφή.
(Ίσως αυτός ο τρόπος να σου επιτρέψει να έχεις λίγο μικρότερες πιέσεις "καλύτερη απορρόφηση κραδασμών" μιας και θυμάμαι κάτι που είχες αναφέρει για προβλήματα υγείας. ok234)

Γνωρίζεις πολύ καλά το πώς συμπεριφέρεται ένα ελαστικό στις στροφές, το τι παραμορφώσεις παίρνει. Αυτό που θα καταφέρεις με το λίγο πιο φαρδύ λάστιχο είναι πάνω στην στροφή και με κομμένο το τιμόνι να κρατήσεις όλο το πέλμα σε επαφή με το οδόστρωμα. Σκέψου ότι όλα τα αγωνίστηκα όπως και τα semi slick είναι πιο φαρδιά λάστιχα σε σχέση με την ζάντα. Σίγουρα υπάρχει λόγος και είναι αυτός που προανέφερα.

*Δυστυχώς ο γραπτός μου λόγος δεν μου επιτρέπει στο να εκφραστώ κατάλληλα ώστε να το διατυπώσω καλύτερα.






Κώστα: το συγκεκριμένο λάστιχο δεν κατατάσσετε στην κατηγορία των semi slick! Το semi είναι το Toyo R888 (όσο αφορά τα Toyo)
Tα R1R είναι πολιτικά λάστιχα και κατατάσσονται στην κατηγορία των track day ελαστικών όπως και πολλά άλλα sport λάστιχα του εμπορίου πχ Yokohama Parada.
 

VASSOS

Pro Member
Aug 2, 2012
560
0
16
49
marousi
ηδη εχω στραβωσει μια ζαντα!τοσο πολυ που την αλλαξα!δεν εχουμε δρομους!!!!!τα επομενα ελαστικα μου θα εχουν 55αρι προφιλ.να αποφυγω κραδασμους,λακουβες,ψαλιδια,σινεμπλοκ!τη ζαντα την εχω στο πορτ παγκαζ να την κανω δωρο στο δημαρχο!
 

georgemav

Member
Jun 8, 2012
245
0
0
καλησπέρα παιδιά επιστροφή από διακοπές και ώρα για λαστιχα.....άκουσα καλά λόγια για Michelen pilot sport 3,,,επισης μου πρότειναν yokohama parada spec 2.τα yokohama τη λενε?????
 

lefteris

Pro Member
Oct 15, 2011
406
0
0
41
Αθήνα
Μετά απο καθυστέρηση 6 μηνών,σήμερα κατάφερα να ξεφορτωθώ τα Hankook S1 evo πρώτης τοποθέτησης.
Ελέω άθλιου οδοστρώματος,κινήθηκα σε λάστιχο με ενισχυμένα πλαϊνά,γνωρίζοντας a priori οτι θα θυσίαζα άνεση και ποιότητα/θόρυβο κύλισης για να κερδίσω σε αντοχή.
Στην διάσταση 195/45/16,βρήκα Bridgestone Potenza RE050 (370 euro), Pirelli PZero nero (405 euro) και Vredestein Sportac3 (420 euro).
Εν τέλη κατέληξα στα Pirelli, επηρεασμένος ίσως και απο τις θετικές αναφορές που διάβασα εδώ.Θα πρέπει να κάνω τουλάχιστον 300km για να πάρω σωστή εικόνα για το ελαστικό,άλλα σάν πρώτη εντύπωση νομίζω οτι είναι πιο αθόρυβο και οριακά ποιο "εξευγενισμένο" στον δρόμο σε σχέση με τα Hankook.

Αυτό που πραγματικά με προβλημάτισε ήταν το εξής: Και οι τέσσερις ζάντες ήταν θεόστραβες!Σίγουρα ήμουν υπαίτιος για μία (βυθισμένο φρεάτιο σε σκοτεινό δρόμο),άλλα μου έκανε εντύπωση οτι όλες ήταν σε άσχημη κατάσταση.Προβληματίστηκα τόσο πολύ,που άρχισα να έχω αμφιβολίες για το αν είναι όντως υπαιτιότητά μου ή όχι.
-Μήπως οι ζάντες της Ford δέν είναι και ότι καλύτερο απο θέμα ποιότητας και σε συνδυασμό με το 40προφίλ καταλήγουμε σε αυτό το αποτέλεσμα;
-Μήπως ο προηγούμενος κάτοχος ασέλγησε πάνω του;Δέν ξέρω σε τι κατάσταση είναι το οδικό δίκτυο στην Κρήτη.Σίγουρα πάντως ήταν η πρώτη φορά που μπαίνουν οι ζάντες στην πρέσα.

Όπως και να έχει, όποιος ή ότι και αν φταίει πραγματικά,αν το συγκεκριμένο Fiesta είχε ελαστικό με μαλακά πλαινά θα έπρεπε να το είχε μαζέψει η οδική 4 φορές (τουλάχιστον)
 

thodoris

Pro Member
Jun 18, 2010
616
0
0
36
ΚΑΒΑΛΑ
ήρθε ο καιρός για ελαστικά..σκέφτομαι να βάλω τα ίδια που φοράει από όταν το αγόρασα..ποιά η γνώμη σας για τα continental?αν και απ ότι έχω διαβάσει τα προτείνετε....
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread