Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

FiestaLpg

Member
Feb 28, 2015
188
0
0
Το αμάξι που έμαθα να οδηγώ ήταν ένα Citroen ZX Volcane 1.9 5d του πατέρα μου. Μιλάμε για ΤΟ αμάξι. Ήταν απλά πανέμορφο για την εποχή του, με τον κινητήρα του 205 Gti. Είχε εμφάνιση, άνεση, χώρους, τρελά κρατήματα, επιδόσεις μέτριες για 1900 κυβικά (125 hp) αλλά πυροβολούσε τα περισσότερα από τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν τότε (1992). Σχετικά με την οδική του συμπεριφορά πιστεύω πως σήμερα 20 χρόνια μετά βάζει κάτω πολλά από τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν. Δε ξέρω αν είναι η ιδέα μου αλλά μου φαίνεται καλύτερο από το φιέστα. Έμπαινες στις στροφές με όσα και δεν έκανε κιχ. Ούτε μούρη ούτε κώλο. Πολύ μου άρεσε ο πίνακας οργάνων που είχε θερμοκρασία και πίεση λαδιού! Πόρωση ήταν και τα αλά Γαλλικά κίτρινα προβολάκια ομίχλης. Έφυγε για ανταλλακτικά και μάλιστα σε πολύ καλή τιμή (ίσως λόγο κινητήρα και έκδοσης που ήταν σπάνια στην ελληνική αγορα) με 350.000 km χωρίς να έχει ζητήσει ποτέ ΤΙΠΟΤΑ. Μόνο λάδια - σερβις στα οποία ο πατέρας μου είναι γενικά πολύ σχολαστικός.
 

leonidas_

New member
Dec 25, 2014
73
0
6
Λοιπόν πρώτο αυτοκίνητο το οποίο μου παραχώρησε ο συγχωρεμένος ο παππούς μου ήταν ένα SEAT 127 του 1975 3θυρο 903cc 4τάχυτο, το οποίο ήταν ίδιο με το FIAT 127 αλλά φτιαγμένο στην Ισπανία και ήταν ίδιο με αυτό. Πρώτη μου αγάπη και παντοτινή! Εγώ 16 χρονών με τον παππού να πηγαίνουμε στο ποτάμι και στη λίμνη με σχάρα φορτωμένη με ξύλα για το καζάνι και καλάμια για το ψάρεμα. Αξέχαστες αναμνήσεις...
Δεύτερο αυτοκίνητο το οποίο μου παραχώρησε ο πατέρας μου ήταν ένα ΤΟΥΟΤΑ Ε30 δίθυρο,άπρο, τετρατάχυτο, 1.2 πισωκίνητο, φοιτητής στην Κοζάνη (προ Εγνατίας εποχή) και απίστευτα γούστα στην Καστανιά με χιόνια!!! Το αυτοκίνητο σκυλί πραγματικά, το περπατούσε ο θείος μου στον Έβρο στα χωράφια μέχρι πριν 2-3 χρόνια.
Επόμενο αυτοκίνητο ένα μεταχειρισμένο VW GOLF mk3 1.4 5θυρο, το οποίο το έφτασα στα 300.000 και μπορώ να πω πως ήταν το αυτοκίνητο που με ενθουσίασε λιγότερο από όλα...Με τις ζημιές του και τα σπαστικά του. Μέχρι σήμερα παραμένει το αυτοκίνητο με τις περισσότερες ζημιές που είχα.
Παράλληλα όταν ήταν στο συνεργείο (συχνά δηλαδή.... ) κυκλοφορούσα με ένα nissan primera P12 1.6 του πατέρα μου. Ένα πολύ καλό οικογενειακό αυτοκίνητο, τίμια πρόταση για τα λεφτά του αλλά μέχρι εκεί.
Το Golf αντικαταστάθηκε από ένα μεταχειρισμένο Ford Mondeo mk3 f/l, 1.8 με 60.000 χλμ. το οποίο αντικαταστάθηκε από το fiesta. Το θεωρώ από τα καλύτερα στην κατηγορία του συγκριτικά με τα αντίστοιχα γερμανικά που κοστίζαν-ζουν αρκετές χιλιάδες ευρώ παραπάνω χωρίς να προσφέρουν ουσιαστική διαφορά. Σημειωτέον την μέρα που πήγα να πάρω το mondeo το είχα αφήσει στον μηχανικό μου για σέρβις και τα σχετικά. Ξεκίνησα με το Golf να πάω να το πάρω και στην πορεία μου έκανε διακοπές και διάφορα χαζά. Με το που μπήκα στο συνεργείο έκανε... τσουφ και έσβησε . Φυσικά το παράτησα εκεί και πήρα το mondeo πλυμένο γυαλισμένο και έφυγα (τρέχωντας!!!)
Και τέλος αυτήν την στιγμή (αφού η σύζυγος περπατάει το fiesta  :'( ) εγώ έχω ένα Subaru Forester του 2007 158άρι για όσους γνωρίζουν, πραγματικό εργαλείο αλλά 2λιτρο με ότι αυτό συνεπάγεται.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
leonidas_ said:
εγώ έχω ένα Subaru Forester του 2007 158άρι για όσους γνωρίζουν, πραγματικό εργαλείο αλλά 2λιτρο με ότι αυτό συνεπάγεται.
το καλύτερο subaru forester που βγήκε για μένα ήταν το πρώτο (99 μοντέλο)2.0cc 172hp Turbo
το έχω οδηγήσει και μπορώ να πω ότι τα έχει όλα.....
 

arkas

Hero Member
Nov 2, 2010
2,000
0
0
45
θεσσαλονικη
www.facebook.com
leonidas_ said:
φοιτητής στην Κοζάνη (προ Εγνατίας εποχή) και απίστευτα γούστα στην Καστανιά με χιόνια!!!
τι μου θυμησες τωρα, καποια στιγμη θελω να ανεβασω το st σ αυτη τη  διαδρομη
 

manos.m

Administrator
Hero Member
Mar 22, 2015
1,281
47
48
33
Νέο Ηράκλειο
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK6.5
Από ότι βλέπω όλοι καταλήγουν σε fiesta. Απο Ιταλικά Γερμανικά Ιαπωνικά , όλα οδηγούν στο fiestaki.
Εγώ είχα ένα Honda Civic 1.400 mode 1994 5D το οποίο πούλησα γιατί ο Vtec έτρωγε πιο πολύ απο έμενα αν και ήταν δυνατό και σκληρό σαν αμάξι
Μετά πήρα ένα Lancia Ypsilon Elefantino Roso του 2000  μηχανικό γκάζι μηχανικά φρένα και ούτε σκέψη για υδραυλικό τιμόνι! αν και 1.2 ήταν φτιαγμένο για σπάσιμο... όσο σπάσιμο αντέξουν τα ηλεκτρολογικά του! Είχα φτάσει να έχω στο πορτ παγκαζ ενα Strater καλώδια και μια μπαταριά για ώρα ανάγκης. Το έδωσα γιατί οι ηλεκτρολόγοι που πάω είχαν αρχίσει να βρίσκουν άλυτα θέματα.
Τώρα Fiesta!
 

FiestaLpg

Member
Feb 28, 2015
188
0
0
Εφόσον είμαστε σε forum με fiesta λογικό δεν είναι; Αν δεν κάνω λάθος το 1994 δεν έβγαινε civic 5πορτο, ούτε 1400, ούτε Vtec. Έβγαινε 1.3 1.5 1.6 με 125 και 1.6Vti με 160. Όλα ήταν Vtec εκτός από το 1.3. Επίσης έβγαινε μόνο 3d, sedan 4d και 2d coupe.
1400 βγήκε για πρώτη φορά το ΄96 που ούτε κι αυτό ήταν vtec.
Τέλος το lancia είχε στάνταρ abs και σαφώς όχι μηχανικά φρένα (εδώ και δεκαετίες τα αυτοκίνητα έχουν πάψει να έχουν μηχανικά φρένα) όπως επίσης είχε και υδραυλικό τιμόνι.
 

manos.m

Administrator
Hero Member
Mar 22, 2015
1,281
47
48
33
Νέο Ηράκλειο
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK6.5
To cιvic ήταν 1.5 είναι 1468 στά χαρτία και είναι αυτό για το οποίο μιλάω και είχε 4 πορτες και πορτ μπαγκάζ και vtec ..το ypsilon δεν είχε υδραβλικό τιμόνι... Για να καταλάβεις πια έκδοση λέω είναι αυτή που βγήκε 1997-2000 με τα σιματάκια το ελεφαντάκι λέγετε elefantino roso. 
 

leonidas_

New member
Dec 25, 2014
73
0
6
scorpion said:
το καλύτερο subaru forester που βγήκε για μένα ήταν το πρώτο (99 μοντέλο)2.0cc 172hp Turbo
το έχω οδηγήσει και μπορώ να πω ότι τα έχει όλα.....
Το πρωτο ηταν πολυ μπροστα απο την εποχη του. Το μειονεκτημα των turbo ειναι οτι δεν εχουν αργες σχεσεις, πολυ σημαντικο στοιχειο για εκτος δρομου.  Για πολλους ηταν το πρωτο συγχρονο crossover. Εβγαινε απο το 1997 μεχρι το 2002. Το επομενο μοντελο εβγαινε απο 2002 μεχρι 2005 και με facelift το 2006-2007 το οποιο ηταν και το αποκορυφωμα των forester. Βασισμενο στο πατωμα του impreza, με all terain προσανατολισμο, πραγματικα μοναδικο αυτοκινητο. Το επομενο 2008 - 2013 ηταν σχεδιασμενο απο την αρχη βασισμενο σε suv πλατφορμα, καλο αλλα χωρις τον χαρακτηρα ενος ψηλου στην ουσια impreza οπως τα προηγουμενα. Το δε καινουριο 2014 λιγο δυσκολα να το δουμε στην Ελλαδιτσα μας μιας και πλεον το κοστος αγορας αλλα και χρησης - συντηρησης ενος forester πλεον ξεφευγει αρκετα δυστυχως.....
 

FiestaLpg

Member
Feb 28, 2015
188
0
0
manos.m said:
To cιvic ήταν 1.5 είναι 1468 στά χαρτία και είναι αυτό για το οποίο μιλάω και είχε 4 πορτες και πορτ μπαγκάζ και vtec ..το ypsilon δεν είχε υδραβλικό τιμόνι... Για να καταλάβεις πια έκδοση λέω είναι αυτή που βγήκε 1997-2000 με τα σιματάκια το ελεφαντάκι λέγετε elefantino roso. 
Το ξέρω το elefantino rosso με το κόκκινο ελεφαντάκι στην κολόνα. Ήταν πλούσια και σπορ έκδοση και μου κάνει εντύπωση που δεν είχε Υ/Τ. Μήπως είχες το elefantino blue που ήταν πιο απλή έκδοση;
 

vas-ath

New member
Mar 7, 2014
80
0
0
40
Αθήνα
Για εμένα το φιέστα 1.4 ghia (μον.2003) αποτελεί το πρώτο μου αυτοκίνητο,καθώς ανέκαθεν προτιμούσα τα δίτροχα.Το πρώτο μηχανάκι στα 18 ήταν ένα ktm lc2 125cc.Πραγματική απόλαυση,μηχανάκι που το χάρηκα αρκετά,όχι όσο θα ήθελα,γιατί δίχρονο φτιαγμένο και ktm,έμπαινε συχνά στο συνεργείο.Ακόμη όμως λειτουργεί και πλέον οργώνει δασικές εκτάσεις στα πανέμορφα χωριά της Άρτας καθώς το έχω χαρίσει σε ένα ξαδερφάκι.
Αργότερα απέκτησα παπάκι,ένα scooter,varadero και ξέμεινα με το λατρεμένο honda hornet 600 του 07'
Πλέον το φιέστα από το οποίο είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, (όταν το αγόρασα δεν περίμενα ότι πρόκειτε για τόσο αξιόπιστο αυτοκίνητο) θα αντικατασταθεί πιθανότατα από το c'max diesel
 

manos.m

Administrator
Hero Member
Mar 22, 2015
1,281
47
48
33
Νέο Ηράκλειο
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK6.5
FiestaLpg Σίγουρα ήταν το elefantino roso γιατί τώρα πρίν 1 μήνα το πούλησα . Μετά απο πολύ προσπάθεια. Πότε ξανά ιταλικό , εκτός αν ειίναι supercar...
 

stathis M

Member
Dec 5, 2012
224
1
18
fiat uno μιλαμε για πολυ χωματινες ειδικες μονο με το πλαι στριβει το καλοκαιρι θα αλλαξω δισκο αν δεν βαριεμαι και ψυγειο νερου αφου εχω καβατζα ανταλλακτικα για 2 αυτοκινητα!
Κατι που διαβασα στο νετ ειναι οτι στην ιταλια ειναι το 2 αμαξι σε αριθμο κλοπων !
 

Ηλίας

MK7
Member
Mar 28, 2014
167
0
16
Μοντέλο
MK7
Μία τρίθυρη Corolla 1.6 sol του 2002/2003. Πολλές φορές στα χρόνια που πέρασαν μετάνιωσα πικρά που την πούλησα.
και το 2009 μαντέψτε ποιό πήρα..!
 

kimon

New member
Jul 19, 2015
53
2
8
1) Fiat Punto 1.2 3θ 80hp 2001 (πρόβλημα με την ηλ.κρεμαγιέρα στην 3ετία που αλλάχτηκε,κατά τ'άλλα σκυλί! )
2) Seat ibiza FR 1.8T 2005 ( δυνατό,αλλά όχι σωστά στημένο εργοστασιακά)
3) AlfaRomeo 147 5θ 1.6 120hp 2007 (ήταν το full extra μοντέλο με μπεζ αλκαντάρα,navigation,cruise.Καλό στήσιμο,τέλειο τιμόνι,δεν έβγαλε προβλήματα.Κατανάλωση και συναρμογή-κι όχι η ποιότητα-τα μείον της)
4) AlfaRomeo Giulietta 1.4T Multiair 170hp 2011-ως και σήμερα (στα + δύναμη,ροπή φρένα και κράτημα.Τιμόνι από τα καλύτερα ηλεκτρικά-αλλά όχι σαν υδραυλικό της 147- και μείον η πλευρική στήριξη καθισμάτων και κάποια πλαστικά)

Και βέβαια τώρα το Fiesta 1.0 ecoboost 100hp titanium μαζί με την Alfa (που ίσως αναγκαστώ να την αποχωριστώ στο εγγύς μέλλον).
Η αλήθεια είναι το Fiestaκι, μου δίνει την αίσθηση μιας μικρογραφίας της 147 στην οδηγική συμπεριφορά (κάτι που για μένα είναι πολύ ευχάριστο),με επιπλέον το εύελικτο μήκος για πόλη,τη λιγότερη κατανάλωση,τέλη,τεκμήριο (κι από την Giulietta) και την καλύτερη ποιότητα απ'όλα.Λίγο περισσότερη δύναμη και θα είναι κορυφή (αν κι απ'ότι διαβάζω,υπάρχουν λύσεις)
 

georgemps

Member
Apr 6, 2015
137
6
18
mazda 3mps ( 260 hp)
toyota corolla TS ( 192 hp)
peugeot 106 gti ( 120 hp)
peugeot 106 rallye ( 100 hp)
daihatsu charade ( 100 hp)
 

pirat

New member
Jun 13, 2015
70
1
8
kimon said:
AlfaRomeo 147 
Αχ αυτό το αμάξι, κάθε φορά που το βλέπω κάτι με τρώει μέσα μου. Όταν έψαχνα για μετ. είχα βρει ένα Τi ατρακάριστο και πολύ προσεγμένο, το παιδί που το είχε ήθελε να πάρει μεγαλύτερο και έψαχνε να το δώσει αλλά έσκασαν τα capital control και περίμενε τι θα γίνει. Εγώ τελικά πείρα το φιέστα για λόγους βολικότητας και οικονομίας ( και επειδή όλοι οι "γνώστες" στο σόι έλεγαν στους δικούς μου μακριά από Alfa. Το παιδί τελικά αποφάσισε να το δώσει ένα μήνα αφού είχα πάρει το φιέστα. Αχ αυτή η Alfa αχ
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Ωραίο θέμα, πάντα προσπαθώ να θυμάμαι καλές (και κακές) στιγμές με τα αυτοκίνητά μου...

- Renault 19 1.4TSE
- Citroen ZX 1.4 MonteCarlo
- Honda Civic 1.6VTi
- Mazda RX7 FC
- Honda CRX 1.6VTEC
- Mazda RX7 FD
- Peugeot 206 1.4
- Mazda RX8
- Mazda CX7
- Citroen C5 1.6THP
- Ford Fiesta 1.0Ecoboost

Νομίζω δεν ξέχασα κάποιο....δεν αναφέρω τα "οικογενειακά" που είχαμε, καθώς δεν τα θεωρώ "δικά μου" (εκτός ίσως από το τελευταίο Passat 1.8T Tiptronic που πρακτικά δεν οδήγησε ποτέ ο πατέρας μου και το είχα μόνο εγώ)
 

CK1

New member
Feb 6, 2015
64
1
8
Renault 19 1.4 GTS του 1991 (1η αγάπη)
Renault Megane 1.6 16V του 1999 (το χόρτασα μέχρι τα όριά του)
Toyota Celica 1.8 του 2003 (έρωτας, ακόμα την ακούω να στροφάρει...)
VW Tiguan 1.4 4motion (1o οικογενειακό, το βαρέθηκα γρήγορα). Στο ενδιάμεσο πέρασαν και μερικά εταιρικά από τα χέρια μου όπως Opel Astra 1.4 του 2004 (Δεν πήγαινε βήμα), Golf 1.4 TSI του 2008 (1η επαφή με τουρμπίνα), Opel Corsa 2004 (τίμιο αυτοκίνητο με σχεδόν μηδέν προβλήματα). Πλεόν VW Golf TDI  παρέα με το ST για τα weekends.
 

ANDREW

Rookie
Apr 29, 2015
30
0
6
starlet turbo ep82 απο το 2000 εως και πριν 6 μήνες-corolla g6 εως και τώρα και το τελευταίο απόκτημα fiesta st 2015
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread