Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

pavlos.panagiotou

Original poster
Rookie
Apr 12, 2020
28
22
3
35
Καλησπέρα παίδες!

Σήμερα πήγαμε δυναμομέτρηση σε Dynojet δυναμόμετρο.




Η μπλε γραμμή είναι πάτημα με 3η, η πράσινη με 4η.

Καταλήξαμε σε 203 whp (235 άλογα περίπου) και 36,5 kg ροπή στους τροχούς, με θερμοκρασία δωματίου σχεδόν 30 βαθμούς κελσίου. Χαμηλούτσικα νούμερα αλλά δεκτά.

Αυτό που με προβλημάτισε είναι η ανωμαλία της καμπύλης μεταξύ 2800 και 3600 RPM. Τι μπορεί να σημαίνει;

Υποψιάζομαι ελαττωματικά sparkplugs ή μαμά wastegate actuator..

Γνώμες?
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,309
182
63
50
Αθήνα
Βάλτε x άξονα τις rpms για να είναι συγκρίσιμες οι καμπύλες. Για την μικρή κοιλιά που κάνει η ροπή, αν είναι ακριβώς πάνω στην κορύφωση της ροπής, τότε ίσως χάνει από κάπου πίεση, τα παλιά τα χρόνια θα έλεγα ότι είναι το ελατήριο, αλλά πλέον η wastegate είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη. Επίσης δες και την BOV, μπορεί και εκεί να έχει τερματίσει το ελατήριο του διαφράγματος (αλλά και πάλι, είναι ηλεκτρονική). Αλλιώς είναι στιγμιαίο τράβηγμα χρονισμού ακριβώς πάνω στη κορυφή της καμπύλης, υποθέτω μέτρησες με 100αρα και έχεις επιθετικό χρονισμό στο remap ?
 

pavlos.panagiotou

Original poster
Rookie
Apr 12, 2020
28
22
3
35
The Ace said:
Βάλτε x άξονα τις rpms για να είναι συγκρίσιμες οι καμπύλες. Για την μικρή κοιλιά που κάνει η ροπή, αν είναι ακριβώς πάνω στην κορύφωση της ροπής, τότε ίσως χάνει από κάπου πίεση, τα παλιά τα χρόνια θα έλεγα ότι είναι το ελατήριο, αλλά πλέον η wastegate είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη. Επίσης δες και την BOV, μπορεί και εκεί να έχει τερματίσει το ελατήριο του διαφράγματος (αλλά και πάλι, είναι ηλεκτρονική). Αλλιώς είναι στιγμιαίο τράβηγμα χρονισμού ακριβώς πάνω στη κορυφή της καμπύλης, υποθέτω μέτρησες με 100αρα και έχεις επιθετικό χρονισμό στο remap ?

Απολογούμαι, παρέλειψα να ανεβάσω και το άλλο με τις στροφές! Το ανεβάζω εδώ!




Μπλε γραμμή με 3η, πράσινη με 4η.

Για κάποιο λόγο εκεί που πάει να κατέβει η καμπύλη στις 3400 περίπου σταματά η γραμμή... και επανέρχεται εκεί που ανεβαίνει πάλι η καμπύλη στις 3500 περίπου. Σε τι μπορεί να οφείλεται αυτό?

Δεν το κατέχω και πολύ το θέμα με τους χρονισμούς, κονσέρβα revo 2 είναι το πρόγραμμα.

Στο μεταξύ έχω παραγγείλει NGK Iridium plugs για να αλλαχτούν οι μαμά Motorcraft ASAP. Την πέμπτη θα πάω για smoke test για boost leaks στον Revo Dealer που μου έβαλε το πρόγραμμα, μετά datalog και δυναμομέτρηση σε άλλο δυναμόμετρο για να έχουμε μέτρο σύγκρισης.

Σιγά σιγά θα βρούμε τι γίνεται.. Θα την ισιώσουμε τη γραμμή που θα πάει..
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread