Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

fiesta77

Original poster
Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Ανοίγω αυτό θέμα γιατί είναι εξαρτήματα που μπορεί να σας απασχολήσουν στο μέλλον.
Ξεκινάω από το πρώτο.Το δοχείο διαστολής ψυκτικού έχει αρχίσει να παρουσιάζει κάποιες ρηγματώσεις στον λαιμό γύρω από την τάπα και κάποιο περίεργο φούσκωμα σε άλλο σημείο. Εμαθα ότι έχει παρουσιασθεί και σε άλλα μοντέλα το πρόβλημα και πρέπει να αλλαχθεί γιατί αν σκάσει μπορεί να μην προλάβεις να σώσεις τον κινητήρα. Στο παρελθόν υπήρξαν τέτοιες ζημιές (στον κινητήρα ) αλλά από σωληνάκι. Το συντομώτερο θα το αλλάξω και ευελπιστώ μέσα στην εγγύηση.
Το δεύτερο που παρατήρησα είναι η φθορά των λαστιχένιων δακτυλιδιών  που βρίσκονται στο πάνω μέρος των πίσω ελατηρίων. Πρεμβάλονται μεταξύ αμαξώματως και ελατηρίου. Τα υπάρχοντα έχουν ξεραθεί εντελώς (μαδάνε) και τρίζουν. Είναι και αυτό συχνό φαινόμενο. Συνήθως τα αλλάζουν με κάτι πιό ανθεκτικό , όπως το ακόλουθο.
Τα γνήσια, που θα ξαναχαλάσουν, κοστίζουν 8 euro το κάθε ένα.
https://www.sico-developments.co.uk/collections/2012-onwards-mk7-5-fiesta-zetec-s/products/fiesta-mk-7-mk7-st-rear-spring-upper-isolator?variant=114616762385
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Μπορείς μήπως να βάλεις κάποια φώτο από το δοχείο διαστολής?

Όσον αφορά τα πίσω δακτυλίδια, και εμένα είχαν διαλυθεί, αλλά είδα ότι η Ford έβγαλε νέο κωδικό για αυτό το εξάρτημα: 2037363 (από 18/02/16), και έτσι τα αντικατέστησα με αυτόν τον κωδικό. Έχω κάνει περίπου 30Κ κμ, και προς το παρόν κρατάνε. Αν χρειαστούν αλλαγή πιθανόν να δοκιμάσω και εγώ τα powerflex.
 

fiesta77

Original poster
Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Σε φωτό είναι δύσκολο να φανούν οι ρηγματώσεις, πάντως το επιβεβαίωσα και με άλλους κατόχους Fiesta και το πρόβλημα είναι γενικό. Σε κάποιον φίλο με μοντέλο 2009 το δοχείο του έσκασε στην Εθνική.  Εκτοτε προσθέτει αντιψυκτικό τακτικά (μάλλον μπορεί να έκαψε φλάτζα). 
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Πρέπει να ήταν πολύ άτυχος που του έσκασε στην εθνική. Συνήθως το δοχείο δε σκάει, αλλά κάνει ρηγματώσεις όπως ανέφερες παραπάνω και χάνει ελάχιστο παραφλού τη φορά. Αν κοιτάς αραιά και που το χώρο της μηχανής του αυτοκινήτου σου, δεν υπάρχει περίπτωση να μην το δεις και το προλάβεις.
Το ίδιο θέμα πάντως υπάρχει και στα mk6 στο δοχείο τους.
 

fiesta77

Original poster
Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Εβγαλα φωτογραφία στο δοχείο ψυκτικού όπου φαίνονται οι ρηγματώσεις. Στο δεξί τμήμα των ρηγματώσεων (πάνω από τις σταγόνες του ψυκτικού) υπάρχει και φούσκωμα του πλαστικού που δεν διακρίνεται καλά .
https://www.dropbox.com/s/5jp6ld8u25yok3l/DSCN1522.JPG?dl=0
 
Oct 10, 2015
122
4
19
Αυτα τα ρηγματα ειναι λιγο επιφοβα, για εμενα αλλαξε δοχειο! Τωρα το θεμα ειναι το πως γινανε... μηπως το αυτοκινητο το εχεις "φτιαγμενο" και η πιεση που ασκειται στο δοχειο ειναι παραπανω απο 21 psi? θερμοκρασια χωρου κινητηρα, τραβηγμα τουρμπο, σωληνακια ροης υγρου... μηπως ολα αυτα παιξανε ρολο? παντως για εμενα μην το αφηνεις ετσι!
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Κοιτούσα ένα δοχείο που έχει βγάλει η mishimoto για το Fiesta : https://www.sico-developments.co.uk/products/mishimoto-fiesta-st-silver-expansion-tank?variant=21323698244
το οποίο μου άρεσε σαν ιδέα. Δυστυχώς δεν έχω δει καμία αναφορά στο Ιντερνετ για το συγκεκριμένο δοχείο. Λέτε να δημιουργήσει κανένα πρόβλημα?
 

fiesta77

Original poster
Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Το αλουμινενιο δοχείο που αναφέρεις σίγουρα δεν θα χρειασθεί αλλαγή ποτέ. Φαντάζομαι θα έχει εσωτερικά όλα τα πολύπλοκα διαφράγματα του εργοστασιακού. Είναι όμως πολύ ακριβό, 4 φορές πάνω από το εργοστασιακό.
Εγώ τελικά πήρα απόφαση και το άλλαξα (με γνησιο Ford) και με την ευκαιρεία άλλαξα όλο το ψυκτικό υγρό και την σωλήνα που οδηγεί το ψυκτικό από το turbo στο δοχείο. Η σωλήνα αυτή ταλαιπωρείται περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη και η εσωτερική επιφάνεια ήταν ξεραμένη , πολύ διαφορετική από ότι έδειχνε εξωτερικά.
Μου πήρε αρκετή ώρα, κυρίως η αλλαγή ψυκτικού υγρού και εξαερώσεις.
 

fiesta77

Original poster
Pro Member
May 9, 2014
331
9
18
Πειραιας
Άλλαξα σήμερα τα λαστιχενια δακτυλίδια που βρίσκονται μεταξύ αμαξώματος και πίσω ελατηρίων. Αυτά στην φωτογραφία είναι τα παλιά.
https://www.dropbox.com/s/9yzqpyr02ljf8my/DSCN1523.JPG?dl=0
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
550
12
18
Αθήνα
Κάπως έτσι ήταν και το δικό μου δεξί που είχα αλλάξει. Τελικά έβαλες τα powerflex? Εντυπώσεις?
 

BLiTzER

New member
Nov 7, 2013
66
0
0
Αθήνα
Έβαλα εγώ τα powerflex πριν λίγες μέρες, καθώς τα εργοστασιακά ήταν αρκετά κατεστραμμένα και προτίμησα να τα αλλάξω νωρίτερα παρά αργότερα. Δεν παρατήρησα κάποια σημαντική διαφορά σε καθημερινή χρήση και σίγουρα δεν κοπανάνε. Και, δεδομένου ότι η Powerflex υποστηρίζει ότι κρατάνε "για πάντα", θεωρώ ότι αξίζουν τα παραπάνω χρήματα.

Τα αγόρασα από εδώ: http://www.avcweber.gr/Contact-Us/en/. Ευτυχώς είχε ένα ζευγάρι στοκ ο άνθρωπος και ήταν πάρα πολύ εξυπηρετικός, αφού μου τα έφερε και δωρεάν στη δουλειά μου (δουλεύω σχετικά κοντά).
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread