Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Nos7

Administrator
Original poster
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
    • Administrator
    • Moderator
  • Thread starter
  • #1
Σημερα τοποθετησα την φιλτροχοανη Κ&Ν...

οδηγος τοποθετησης


1) Ανασηκωνουμε την κοκκινη ασφαλεια για να βγαλουμε την φισα του MAF
2) Λυνουμε τις 2 βιδες που κρατανε τον αισθητηρα MAF με κατσαβιδι torx T20


3) λυνουμε τις 4 βιδες απο το καπακι του φιλτρου με κατσαβιδι torx T30 και μετα με ενα σταυροκατσαβιδο το κολιε


4) λυνουμε απο μπρoστα παλι με torx T20 αυτο το στρογγυλο που κραταει την βαση απο το φιλτροκουτι..


5) αφαιρουμε το φιλτρο.....


6-7) το οπτικο αποτελεσμα πρεπει να ειναι αυτο....


8) αφαιρουμε το σωληνακι αναθυμιασεων μαζι με την λαστιχενια μουφα (δε μας χρειαζεται για αργοτερα)


9) ανασηκωνουμε λιγο το πλαστικο απο το φιλτροκουτι ωστε να απασφαλισει απο το κλιπ... μετα με λιγη δυναμη και προσοχη τραβωντας προς τα επανω αφαιρουμε ολο το φιλτοκουτι


10) με οπτικο αποτελεσμα σαν αυτο

τωρα παμε στο ΚΙΤ 57i τις Κ&Ν


11) παιρνουμε τον ανταπτορα για τον MAF... με ενα κοπιδι το ανοιγουμε γιατι ειναι ''ταπωμενο''


12-13) εδω βλεπουμε τη σειρα που πρεπει να τοποθετηθει η βαση για την φιλτροχοανη...


14) αφαιρουμε το ενα λαστιχο το οποιο υπαρχει ωστε να μας κραταει το φιλτροκουτι (αλλα εμεις δεν το θελουμε τωρα)


15) τοποθετουμε την βαση στιριξεις τις φιλτροχοανης με 1 φαρδια ροδελα απο πανω και μια απο κατω....και ξεκιναμε να σφηγκουμε το 10ακι παξιμαδι ασφαλειας που ειναι απο την κατω μερια!!


16) αφου σφιξουμε την βαση μετα βαζουμε το υπολοιπο απο την βαση στηριξεις,,,πρεπει να εχει φορα ιδια με την φοτογραφια...για να μπει σωστα στο κιτ εχουμε μια αλλεν  φρεζατη βιδα που μπαινει μεσα στην βαση,μετα παει η βαση,μετα εχουμε εναν μαυρο αποστατη επεισης φρεζαρισμενος απο την μια μερια και απο την αλλη πλακε...τελευταιο το παξιμαδι ασφαλειας....!!!Ετοιμη και οι βαση στηριξεις με το ιδιο οπτικο αποτελεσμα


17-18-19) τοποθετουμε το ανταπτορα με την φορα που μας δειχνει το βελος (flow)....μετα τοποθετουμε και τον αισθητηρα του MAF με την ιδια φορα να κοιταει το FLOW!!! σε περιπτωση που μπερδευτειτε Ο ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΩ ΜΕΡΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΣΗΜΙ ΚΑΛΥΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ!!!


20) αφου κανουμε το παραπανω βημα σφιγγουμε τον κολιε και βαζουμε τις βιδες του αισθητηρα και μετα κουμπωνουμε την φισα επανω στον αισθητηρα και ασφαλιζουμε κατεβαζοντας το κοκκινο κλιπς


21-22) τοποθετουμε στην χοανη μας τον μαστο για το σωληνακι τον αναθυμιασεων με οπτικο αποτελεσμα σαν την εικ.22


23-24-25-26) βαζουμε τον κολιε και πιανουμε μαζι και τον ανταπτορα και την βαση και την φιλτροχοανη μαζι για να ερθουν να σφιξουν ολα μαζι οπως οι εικονες


27) τοποθετουμε το σωληνακι των αναθυμιασεων στη μηχανη μας η μια ακρη και η αλλη στην φιλτροχοανη...


28-29) εχουμε τελειωσει με την τοποθετηση της φιλτροχοανης Κ&Ν... εγω προσωπικα δεν εβαλα τον σωληνα που φερνει απο κατω απο το αμαξι αερα γιατι πιστευω οτι βγαινει πολυ χαμηλα και θα βρισκω.....



30) μετα κοιτανε ολοι καπως ετσι :p

Εντυπωσεις ακομα δεν μπορω να πω... θα σας ενημερωσω σε καμια εβδομαδα μεχρι να προσαρμοστει σωστα ο εγκεφαλος..!!!



Αφου τοποθετησαμε την φιλτροχοανη της Κ&Ν και μετα απο δοκιμες
ειδαμε οτι τραβαγε αερα κατευθειαν απο το χωρο της μηχανης με αποτελεσμα
να μας ανεβαζει στην εισαγωγη του ΜΑF κοντα σους 70c ενω το εξωτερικο περιβαλλον
ειχε περιπου 30c

αποφασισα να τοποθετησω και την σωληνα που εχει μεσα το Κιτ τις Κ&Ν για
να φερνει κρυο αερα στην εισαγωγη απο μπρωστα...ΑΛΛΑ επειδη το σχεδιο που μου δηνει η Κ&Ν ειναι
οτι η σωληνα πρεπει να βγει κατω απο το αμαξι με αποτελεσμα οταν το δοκιμασα να βρισκω ΠΟΛΥ ευκολα κατω
χαρη στην ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ του Νικολα(stuparart) τον οποιο ευχαριστω και παρα πολυ για την βοηθεια βρηκαμε
αλλη λυση και σας την παραθετω με μπολικο φωτογραφικο υλικο.....
(επεισης αυτος ο οδηγος ειναι και γενικα αμα θελει καποιος να αφερεσει για καποιο λογο τον προφυλακτυρα του)



πρεπει να σηκωσουμε το αμαξι και απο τις 2 πλευρες στο μπροστινο μερος ωστε να χωραμε απο κατω και για να
βγαλουμε και τους θολους(οπως θα δουμε και παρα κατω)


αφερουμε προσεκτικα τους θολους ΑΦΟΥ με ενα σταυροκατσαβιδο αφερεσουμε τις
πλαστικες βιδες-ασφαλιες που εχει για να τον κρατανε(σε αυτο δεν εχω φοτο αλλα δεν ειναι κατι δυσκολο)


το αποτελεσμα μας πρεπει να ειναι αυτο μεχρι αυτην την φαση


επομενο βημα ειναι να πεσουμε κατω απο το αμαξι και να αφαιρεσουμε την ποδια απο κατω απο το αμαξι η οποια πιανει και αυτη με 4 πλαστικες βιδες-ασφαλιες
και μολις τις αφαιρεσουμε "ξεκουμπωνουμε" την ποδια!!!


το επομενο βημα μας ειναι να αποσυνεδεσουμε απο τον προφυλακτιρα μας οτι τον κραταει ενωμενο και αυτα ειναι τα προβολακια ομιχλης και η κορνα....οποτε
οπως βλεπουμε και στις φωτο τα αποσυνδεουμε ολα αυτα...


με ενα κλειδη 10ρακι λυνουμε 3 βιδες που κρατανε τον προφυλακτιρα μας βιδομενο επανω στο υπολυπο αμαξι...
αυτες οι βιδες ειναι οπως κοιταμε το τροχο του οδηγου πανω και αριστερα...(ακριβως πισω απο εκει που ενωνεται ο προφυλακτηρας με το φτερο)


αφαιρουμε τον προφυλακτιρα και τον ακουμπαμε καπου με προσοχη για να μην τον γδαρουμε...


με ενα ισιο κατσαβιδι αφαιρουμε 3 ασφαλιες (οπως φαινεται και στην φωτο) και βγαζουμε τον πνιχτη που εχει το ΜΚ7


Αφαιρουμε την κατω ποδια που εχει ο προφυλακτηρας μας


Απο την κατω ποδια που αφαιρεσαμε τελευταια κοβουμε το πλαστικο οπως φενεται και στις φωτο
για να μπει εκει ο σωληνας για να μας φερνει κατευθειαν κρυο αερα...


στις φωτο αυτες φαινεται πως πιανουμε την σωληνα με δεματικα και την στερεωνουμε καλα....


εδω "τσαλακωνουμε" λιγο την εισαγωγη ωστε να ερθει και να "κουμπωσει" μαζι με τον προφυλακτιρα μας
και να μην φενεται ασχημο..

Mετα τα ξανατοποθετουμε ολα οπως τα βγαλαμε...(εγω προσοπικα θεωρισα περιτο να βαλω παλι την ποδια που φαινεται στις φωτο 8-9 και τον πνιχτη και δεν τα ξαναεβαλα)


το αποτελεσμα ειναι καπως ετσι....Πιστευω οτι ειναι και πολυ ωραιο αισθητικα αλλα και πρακτικα!!!και φυσικα πολυ
καλυτερο απο οτι προτυνει η Κ&Ν


ΕΔΩ ειναι τα πιστιρια οτι καναμε καλη δουλεια με τον Νικολα...
πανω αριστερα ειναι η θερμοκρασια της μηχανης που ειναι 98c
πανω δεξια ειναι η θερμοκρασια περιβαλοντος 25c
και κατω αριστερα ειναι η θερμοκρασια που εχει η εισαγωγη του αερα που ειναι
26c!!!!

Υ.Γ και παλυ ενα μεγαλο ευχαριστω στον stuparart για τις γνωσεις του και την βοηθεια που μου εδωσε!!!
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Πολύ ωραία δουλειά έκανες και πολύ καλός οδηγός αλλά για να μαθαίνουμε και εμείς οι άσχετοι  ::) ποιά είναι τα + και τα - του βάλεις τέτοιου είδους κιτ?
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Με θερμοκρασία έχεις θέμα η μόλις έβαλες και το σωλήνα όλα κομπλέ?
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Και η ερώτηση του άσχετου πάλι  :D...Εκεί που είναι ο σωλίνας άμα οδηγείς σε χωμματόδρομο ας πούμε, δεν μπαίνει όλη η βρόμα μέσα στο σωλίνα? Ή και σε καταιγίδα με τους ευρωπαικούς δρόμους που έχουμε στην ελλάδα  AR15firing και δεν πλημμυρίζουν ποτέ δεν θα παίρνει νερά?
 

Nos7

Administrator
Original poster
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
    • Administrator
    • Moderator
  • Thread starter
  • #7
Καθολου ασχετη ερωτηση...ρωτα ελευθερα οτι θελεις,αλλωστε για αυτο ειμαστε εδω!!! Σκονη ναι,εννοειται οτι θα ρουφαει περισσοτερο απο εκει,αλλα νερο οχι γιατι εχω αφησει αποσταση απο την χοανη ωστε να μην κανει αναροφηση .... στην ουσια μονο οταν κινητε το φιεστα,ο αερας απο μπροστα σπρωχνει αερα στην χοανη και οχι να ρουφαει η χοανη !!!
 

tabas

Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
Μην σε αγχώνει!Δεν πρόκειται να στουμπώσει ούτε νερά να πάρει.Ούτε εγώ δεν έχω κάποιο πρόβλημα. Καθάρισμα εγώ της κάνω κάθε 10-12 μήνες(κάνω περίπου 9.000χλμ το χρόνο)...
 

Nos7

Administrator
Original poster
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
    • Administrator
    • Moderator
  • Thread starter
  • #10
Ακριβως οπως τα λεει ο φιλος μας tabas ειναι...οσο για τον καθαρισμο,ναι,καθαριζεται ετσι οπως τα γραφει ο Stuparart..
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread