Πράγματι δεν είναι και τρομερά δύσκολη διαδικασία, σε σχέση με άλλα μοντέλα πάντα...Το μόνο πράγμα που θέλει προσοχή είναι οι αλενόβιδες μην κλωτσήσουν.Ειδικά αν χρησιμοποιείς καστάνια που το βάρος της μπορεί να δώσει λάθος κλίση στη βίδα και να στραβοπατήσει!Pa_Nos_1400cc said:Ευχαριστώ παιδιά εννοείται μπορεί να προσθέσει κάποιος οτιδήποτε και να πεί εναλλακτικό τρόπο, εγώ πάντως πρώτη φορά το έκανα και δεν είναι δύσκολο όσο φαίνεται
Κι εγώ στο Mk1 μου Textar φορούσα. Του "πήγαινε" αυτό το τακάκι!!mk1 Stelios said:Ford - Mazda -Toyota- Daihatsu φοράνε το ίδιο τακάκι , με την μόνη διαφορά,στα Ιαπωνικά ότι έχουν επάνω και υποδοχή για ένδειξη φθοράς.
Σε δίσκους ταλαιπωρημένους προτίμησα να βάλλω ένα σχετικά φθηνό τακάκι με μαλακή πάστα.
Στα 25€ http://db.ashika.it/cashika/dettArt.jsp (50-02-238 )
Οι πρώτες ενδείξεις είναι καλές. Μετά το στρώσιμο θα έχω καλύτερη εικόνα.
Τα προηγούμενα τακάκια που φόραγε το αμάξι ήταν Textar που ήταν αισθητά καλύτερα από τα μαμά σε απόκριση αίσθηση και απόδοση κάτω από όλες τις συνθήκες.
Θα μπορούσα να έχω τις εικόνες γιατί δεν φαίνονται. ΕυχαριστώPa_Nos_1400cc said: