mk6.5=facelift ηθελα να πω απο συνηθεια το γραφω ετσι οταν ψαχνω στο google για διαφορα.Crazy said:Το mk6.5 ποιο είναι???
εγω εχω τωρα το 1.25 του 2007 το 1.4 του 2006 το εδωσα στην γυναικα μου βρηκα ενα οδηγο για το mondeo mk3 και focus mk1 στο youtube που ειναι ο ιδιος κλειδωνεις/ξεκλειδωνεις 3 φορες και γυρνας το κλειδι και παλι κανεις το ιδιο 3 φορες μεχρι να ακουστει ενα μπιπ. θα το δοκιμασω αυριο.scorpion said:Δεν το κάνει όμως σε όλες τις εκδόσεις.
Εγώ στο s το έχω ενεργοποιήσει και στο 1.3 δεν πιάνει
και σε εμενα κανει το ιδιο δεν ξερω γιατι πως βγαινει αραγε το δοκιμασα σημερα και εγω.manos.m said:Λοιπόν Το δοκίμασα πριν λίγο ..
Ακολοθλυθησα τα βήματα που έχει στο βίντεο
Δεν κλειδώνει μονό του αλλά όταν κλειδώνω εγώ κάνει μπιπ.. Ακόμα κάνει και όταν βγάζω το κλειδί.
Κανονικά πρέπει να κάνει μπιπ η να κλειδώνει μονό του?
Με τον ίδιο τρόπο βγαίνει απενεργοποιείτε?
pt1986 said:και σε εμενα κανει το ιδιο δεν ξερω γιατι πως βγαινει αραγε το δοκιμασα σημερα και εγω.
+1 Το δοκιμασα και εγω δουλευει κανονικα ειναι πολυ χρησιμο στις σημερινες εποχες.manos.m said:Παιδιά άκυρο το προηγούμενο. Σε εμένα δουλεύει κανονικά με το που πας με πάνω απο 10χλμ. Δεν κάνει μπίπ και κλειδώνει μόνο του.Για λίγες μέρες θα μείνει σίγουρα γιατί έχει πλάκα.
Δοκίμασα να το βγάλω και βγαίνει όπως μπαίνει.
Πως θα βρούμε άλλα τέτοια tips που δεν τα γράφει πουθενά?
τώρα το είδα.scorpion said:Το μπιμ Μάνο το κάνει για να δείξει ότι ενεργοποιήθηκε
Εμένα μόλις πιάσω τα 10 χιλιόμετρα κλείνουν μόνρς τους
VaggPore said:Καλο κολπακι για το ΜΚ7! Λειτουργει για τους εξω μονο ομως? Δηλαδη αυτοι που θα μπουν στο αυτοκινητο η σαν ασφαλεια και για τους επιβατες? Ενοωντας μηπως χρειαστει να χειριστεις 2 φορες τον μοχλο απο μεσα για να ανοιξει η πορτα!