-
- Administrator
- Thread starter
- #1
Καλησπέρα . είμαι νέος εδώ και χαίρομαι που βρήκα ένα forum για το fietaki μου τόσο εύκολα.
Πριν περίπου 2 μήνες πήρα ένα fieta trend 1.4 2007 .
Έχω μερικά προβληματάκια που ανακάλυψα μετά την αγορά.
1ον κλείνω την πόρτα και μερικές φορές μου βγάζει ένδειξη ότι δεν έχει κλείσει. φυσικά δεν κλειδώνει ούτε από το χειριστήριο του κλειδιού ούτε με το κλειδί. σκέφτομαι ότι είναι ο εσθητήρας στη πόρτα. πόσο κάνει αυτό? τι άλλο μπορεί να είναι? είναι συχνό φαινόμενο ?
2ον χθες ξαφνικά μου ανέβασε πολύ μεγάλη θερμοκρασία , δεν άναψε ο ανεμιστήρας και συνειδητοποίησα ότι μου είχε τραβήξει και όλο το νερό . όσο καιρό το έχω σίγουρα έχει ανάψει και γιατί το έχω ακούσει και γιατί θα είχα δει και την θερμοκρασία. έχω κάνει και απόσταση 300χμ σερί.
3ον και σημαντικότερων. μετά την τρίτη εβδομάδα που το είχα ξαφνικά μου έριχνε τις στροφές. το πίεσα λίγο και ήταν κρύο. απο τότε παρατήρησα κ''ολας ότι το ρελαντί μου παίζει πάρα πολύ. μπορεί να είναι απο 900 έως και 1800 στροφές. 3 φορές μου έριχνε τόσο τις στροφές που έσβησε. μετά απο 2-3 ξερόγκαζα αυτό στρώνει αλλά είναι επικίνδυνο να είσαι με 80χμ και να σβήνει το αμάξι. δεν έχω προλάβει λόγο δουλειάς να πάω ακόμα στον ηλεκτρολόγο. πείτε καμιά γνώμη και καμιά ιδέα γιατί έχω ξενερώσει και αγχωθεί ταυτόχρονα.
(έχω βασικές γνώσεις μηχανολογίας όχι κάτι τρομερό δηλαδή )
Ευχαριστώ προκαταβολικά ...
Πριν περίπου 2 μήνες πήρα ένα fieta trend 1.4 2007 .
Έχω μερικά προβληματάκια που ανακάλυψα μετά την αγορά.
1ον κλείνω την πόρτα και μερικές φορές μου βγάζει ένδειξη ότι δεν έχει κλείσει. φυσικά δεν κλειδώνει ούτε από το χειριστήριο του κλειδιού ούτε με το κλειδί. σκέφτομαι ότι είναι ο εσθητήρας στη πόρτα. πόσο κάνει αυτό? τι άλλο μπορεί να είναι? είναι συχνό φαινόμενο ?
2ον χθες ξαφνικά μου ανέβασε πολύ μεγάλη θερμοκρασία , δεν άναψε ο ανεμιστήρας και συνειδητοποίησα ότι μου είχε τραβήξει και όλο το νερό . όσο καιρό το έχω σίγουρα έχει ανάψει και γιατί το έχω ακούσει και γιατί θα είχα δει και την θερμοκρασία. έχω κάνει και απόσταση 300χμ σερί.
3ον και σημαντικότερων. μετά την τρίτη εβδομάδα που το είχα ξαφνικά μου έριχνε τις στροφές. το πίεσα λίγο και ήταν κρύο. απο τότε παρατήρησα κ''ολας ότι το ρελαντί μου παίζει πάρα πολύ. μπορεί να είναι απο 900 έως και 1800 στροφές. 3 φορές μου έριχνε τόσο τις στροφές που έσβησε. μετά απο 2-3 ξερόγκαζα αυτό στρώνει αλλά είναι επικίνδυνο να είσαι με 80χμ και να σβήνει το αμάξι. δεν έχω προλάβει λόγο δουλειάς να πάω ακόμα στον ηλεκτρολόγο. πείτε καμιά γνώμη και καμιά ιδέα γιατί έχω ξενερώσει και αγχωθεί ταυτόχρονα.
(έχω βασικές γνώσεις μηχανολογίας όχι κάτι τρομερό δηλαδή )
Ευχαριστώ προκαταβολικά ...