Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

manos.m

Administrator
Original poster
Hero Member
Mar 22, 2015
1,281
47
48
33
Νέο Ηράκλειο
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK6.5
    • Administrator
  • Thread starter
  • #1
Καλησπέρα . είμαι νέος εδώ και χαίρομαι που βρήκα ένα forum για το fietaki μου τόσο εύκολα.
Πριν περίπου 2 μήνες πήρα ένα fieta trend 1.4 2007 .
Έχω μερικά προβληματάκια που ανακάλυψα μετά την αγορά.

1ον κλείνω την πόρτα και μερικές φορές μου βγάζει ένδειξη ότι δεν έχει κλείσει. φυσικά δεν κλειδώνει ούτε από το χειριστήριο του κλειδιού ούτε με το κλειδί. σκέφτομαι ότι είναι ο εσθητήρας στη πόρτα. πόσο κάνει αυτό? τι άλλο μπορεί να είναι? είναι συχνό φαινόμενο ?

2ον χθες ξαφνικά μου ανέβασε πολύ μεγάλη θερμοκρασία , δεν άναψε ο ανεμιστήρας και συνειδητοποίησα ότι μου είχε τραβήξει και όλο το νερό . όσο καιρό το έχω σίγουρα έχει ανάψει και γιατί το έχω ακούσει και γιατί θα είχα δει και την θερμοκρασία. έχω κάνει και απόσταση 300χμ σερί.

3ον και σημαντικότερων. μετά την τρίτη εβδομάδα που το είχα ξαφνικά μου έριχνε τις στροφές. το πίεσα λίγο και ήταν κρύο. απο τότε παρατήρησα κ''ολας ότι το ρελαντί μου παίζει πάρα πολύ. μπορεί να είναι απο 900 έως και 1800 στροφές. 3 φορές μου έριχνε τόσο τις στροφές που έσβησε. μετά απο 2-3 ξερόγκαζα αυτό στρώνει αλλά είναι επικίνδυνο να είσαι με 80χμ και να σβήνει το αμάξι. δεν έχω προλάβει λόγο δουλειάς να πάω ακόμα στον ηλεκτρολόγο. πείτε καμιά γνώμη και καμιά ιδέα γιατί έχω ξενερώσει και αγχωθεί ταυτόχρονα.
(έχω βασικές γνώσεις μηχανολογίας όχι κάτι τρομερό δηλαδή )
Ευχαριστώ προκαταβολικά ...
 

Riordian

Hero Member
Dec 30, 2012
1,146
0
36
33
Το πρώτο το είχα παθει κι εγώ.. αλλαγή ηλεκτρομαγνητικής κλειδαριάς είναι περίπου στα 200 αν θυμαμαι καλα... απλά μην ξαφνιάζεσαι αν ανεβοκατεβάσεις παράθυρο και πάλι "ανοίξει η πόρτα"  :D :D . Κατά τ' άλλα δεν ειναι κατι το ανησυχητικό... τα άλλα που λες προέχουν... καλύτερα να περάσεις από ενα συνεργείο που εμπιστεύεσαι για να σου κάνει μια διάγνωση.

Πέρνα κι από εδώ να μας πει λίγα λόγια για σένα: http://www.fiestamaniacs.gr/forum/http://fiestamaniacs.gr/phpbb5/viewtopic.php?t=6
 

manos.m

Administrator
Original poster
Hero Member
Mar 22, 2015
1,281
47
48
33
Νέο Ηράκλειο
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK6.5
    • Administrator
  • Thread starter
  • #3
Μίλησα με φίλο μηχανικό και μου είπε ότι μπορεί να είναι απο βουλωμένα μπεκ μέχρι και προκαταλήτης. απο 15 έως 300 ευρό. σκεφτόμουν πολαπλασιαστής αλλά μου το απέκλεισε.
το κακό είναι ότι λόγο δουλειάς θα μπορώ να το πάω απο την άλλη εβδομάδα και θα πρέπει να κάνω μερικά χιλιόμετρα. μπορεί να πάθει τίποτα σοβαρότερο ?
 

manos.m

Administrator
Original poster
Hero Member
Mar 22, 2015
1,281
47
48
33
Νέο Ηράκλειο
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK6.5
    • Administrator
  • Thread starter
  • #5
Ακούγετε απλό και εύκολο αν και δεν ξέρω αν θα το κάνω μόνος μου.  :-X
Μακάρι να είναι κάτι τόσο απλό.
Ευχαριστώ πολύ.
(αξίζει να σημειωθεί ότι ίσως έχω αγχωθεί πάρα πάνω απο όσο πρέπει λόγο του οτι πριν είχα Lancia Ypsilon Elefantino Roso. Ίσως οτι χειρότερο υπάρχει σε θέμα ηλεκτρονικών και ηλεκτρολογικών.)
 

angel s

Pro Member
Apr 30, 2013
894
0
16
33
Athens
Απλος μν το αφησεις πολύ και να το πας στον μηχανικό σου οσο πιο σύντομα μπορεις ωστε να δεις τι ακριβώς εχει. Και να κοιτας το παραφλου μήπως πέφτει η σταθμη μεχρι να το πας επειδη το ανέφερες. Μν αγχώνεσαι και μν ξενερώνεις. ;)
 

manos.m

Administrator
Original poster
Hero Member
Mar 22, 2015
1,281
47
48
33
Νέο Ηράκλειο
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK6.5
    • Administrator
  • Thread starter
  • #7
Υπάρχει περίπτοση να σχετίζεται το ρελαντί με τον ανεμιστήρα? Πως μπορώ να δοκιμάσω τον ανεμιστήρα να δω αν θα ανάψει σωστά ? Angel s ωραια ζαντουλα...
 

angel s

Pro Member
Apr 30, 2013
894
0
16
33
Athens
Κανονικά το βεντιλατερ πρεπει να αναψει μόλις ξεπεράσει την σταθερή θερμοκρασία η βελόνα σε αυτή την περίπτωση δν θα ανέβει αυτό θα το παρατηρήσεις εαν αφησεις το αμαξι να δουλέψει μονο του στο ρελαντί για κανενα 10' με 15' θα περιμένεις να ανάψει το βεντιλατερ και θα παρατηρεις μν ανέβει η θερμοκρασία η βελόνα και το παραφλου.

Υ.Γ. Η εργοστασιακια ειναι η ζαντουλα.. :p
 

fiestalarissa

Member
Aug 27, 2014
117
0
0
33
λαρισα
Φιλε μου μην το αφήνεις... Πήγαινε για συνεργείο. Αν σ εφαγε τα νερά όπως προανέφερες εισαι για φλάντζα κεφαλής .... Στην καλύτερη περίπτωση... Μπορεί να εχεις κ καμια ραγισμένη κεφαλή. Πας συνεργείο γιατι μπορεί να ειναι μικρη η ζημιά κ να προλάβεις πριν κανεις καμια μεγαλύτερη δουλεύοντας το ετσι
 

manos.m

Administrator
Original poster
Hero Member
Mar 22, 2015
1,281
47
48
33
Νέο Ηράκλειο
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK6.5
    • Administrator
  • Thread starter
  • #10
Αυτό σε τι ποσό αναλογεί?



Ρε παιδιά αν ήταν κατι πολύ σοβαρό δεν θα είχε ανάψει κάποια ένδειξη ?
 

stathis M

Member
Dec 5, 2012
224
1
18
Για αρχη κοιτα πεταλουδα αν ειναι βρωμικη και μετα μπεκ και το παγουρακι μηπως εχει ραγισει γιατι αυτο σπαει πολυ ευκολα η το καπακι του θερμοστατη.
Ψαξε λιγο στις βλαβες θα καταλαβεις αμεσως
 

leonidas_

New member
Dec 25, 2014
73
0
6
Η ένδειξη θα ανάψει όταν ο εγκέφαλος διαπιστώσει πρόβλημα. Αν ράγισε το δοχείο του παραφλού ή κάηκε κάνα μοτεράκι βεντιλατέρ ή ασφάλεια ή ακόμα χειρότερα αν ράγισε κάνα καπάκι ή είσαι για φλατζα κεφαλής ΔΕΝ θα ανάψει τίποτα παρά όταν συμβεί το επόμενο στάδιο από τα παραπάνω το οποίο θα είναι κοινώς χοντρή ζημιά. Για αυτό το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πας συνεργείο.
 

manos.m

Administrator
Original poster
Hero Member
Mar 22, 2015
1,281
47
48
33
Νέο Ηράκλειο
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK6.5
    • Administrator
  • Thread starter
  • #16
Λιπών. Πάω στον ηλεκτολόγο. Μου έχει τραβήξει ολο τ παραφλού που έβαλα το σαββάτο. Μου το γεμίζει παλι λεγοντάς μου πτι πάντα τραβάει η μηχανή σχεδών μισό τιποζιτάκι. Φευγω για να κάνω μερικα χιλιόμετρα να δούμε αν θα ανεβάσει θερμοκρασεία και αν θα ανάψει ο ανεμηστήρας κσι φυσικά να μου κάνει αστάθεια το ρελαντί να το δει και αυτος. Στους περίπου 95 βαθμούς ανάβει ο ανεμηστήρας μου κανονικά. Ακόμα είναι ζεστό για να σας πώ για το παραφλού και το ρελαντί μου είναι στεθερό στις 950 στροφές.
(Παραφλού είχα βάλει πρίν 2 μήνες . Αν άδιασε κόλας προφανός κατι δεν παεί καλά.
Ερώτηση πρώτη. Παίζει να σχετίζεται το παραφλού και παράληλα η θερμοκρασεία για τις στροφές?
Ερώτηση δύο . Το "σωστό" ρελατί σε τι στροφές είναι
Για αυτό το μοντέλο?
 

angel s

Pro Member
Apr 30, 2013
894
0
16
33
Athens
Κανονικά δν πρέπει να πέφτει η στάθμη του παραφλού πρέπει να είναι σταθερή στο max κάπου έχει διαρροή εαν πέφτει συνέχεια. Το παραφλού σχετίζεται με την θερμοκρασία αλλα με τς στροφές όχι. Εμενα δουλεύει στς 900 στροφές σταθερά.
 

manos.m

Administrator
Original poster
Hero Member
Mar 22, 2015
1,281
47
48
33
Νέο Ηράκλειο
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK6.5
    • Administrator
  • Thread starter
  • #18
Τι να πώ αντιβίοση είχε μέσα το παραφλού του ηλεκτρολογού? Ισχύει οτι οταν ειναι άδιο τρβάει τόσο πολύ η μηχανή? εμένα για την ώρα ειναι 950  :p Ακούγεται λογικό. Α ξέχασα να αναφέρω οτι το τιποζιτάκι έκαιγε απιστεφτα αλλα εξωτερικά δεν είχε καθόλου ιγρασεία απο οσο καταφερα να δω...
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Λιγοτερο απο 900 ειναι το ρελαντι. 850 σταθερα θα ελεγα.
Οσον αφορα το παραφλου ψαξε να βρεις τη διαρροη. Δεν αδειαζει ετσι σε κανενα αυτοκινητο.
 

manos.m

Administrator
Original poster
Hero Member
Mar 22, 2015
1,281
47
48
33
Νέο Ηράκλειο
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK6.5
    • Administrator
  • Thread starter
  • #20
Έχω τραβήξει μια γραμμή να δω αν θα πέσει και πόσο γρήγορα. Έχει σταματήσει να μου ρίχνει τις στροφές στο ρελαντί. τώρα είναι μόνο πιο ψιλά. για την ακρίβεια έκανα μια απόσταση 10 λεπτόν με ρελαντί περίπου 1600 στροφές και μετά απο μια ώρα που γύριζα ήταν 900 στροφές. Πρόσεξα 2 πραγματάκια ίσως άσχετα. το ρελαντί μου παίζει λίγο όταν ανεβοκατεβάζω παράθυρα. και λίγο όταν γυρίζω το τιμόνι σε σημείο να τερματίσει.
ακόμα μου το κάνει κύριος  όταν είμαι με πρώτη δεύτερα σε "πόλη"
Σκέφτομαι κάποια γίοση 'η μπουζοκαλόδια .
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread