-
- Thread starter
- #1
Καλησπέρα και πάλι. Έχω ένα fiesta του 2014 diesel. Το 1.6 TDCI με τα 95Hp, econetic έκδοση. Το πήρα μεταχειρισμένο πριν 8 μήνες και τώρα έχω 90.000χλμ.
Έχω διάφορα μικροθεματάκια, θα τα αναφέρω όλα μήπως είναι συνδυαστικά.
Πρώτον θα ήθελα να ρωτήσω αν είναι λογικό να αργεί πολύ να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας. Πρέπει να οδηγήσω γύρω στα 6 χιλιόμετρα εντός πόλης για να προλάβει να πιάσει σωστή θερμοκρασία. Οκ είναι χειμώνας αλλά εδώ στην Αθήνα έχουμε περίπου 10 βαθμούς.. Η δουλεία μου είναι 5χλμ μακριά και δεν προλαβαίνει να πιάσει θερμοκρασία με τίποτα. Δύο - τρις γραμμές μέχρι να φτάσω. Μήπως έχει κολλήσει κανένας θερμοστάτης; Είναι σωστά συντηρημένο το αμάξι (κατά τα πρότυπα του εργοστασίου).. Αν υπάρχει κάποιος άλλος κάτοχος 1.6 diesel θα μπορούσε να μου πει μετά απο πόσα χλμ πιάνει θερμοκρασία το αυτοκίνητο του τώρα το χειμώνα με 8-10 βαθμούς και ρυθμούς πόλης. Υποθέτω στην εθνική επειδή κρατάει υψηλές στόφες απο νωρίς θα προλαβαίνει να ζεσταίνεται και πιο γρήγορα.
Ένα civic που είχα πιο πριν έπιανε θερμοκρασία στο πρώτο χιλιόμετρο και το χειμώνα και μου κάνει εντύπωση.
Ένα άλλο πρόβλημα που έχω είναι (λίγο πιο σοβαρό) είναι ότι μυρίζει καυσαέρια! Από κρύο ακόμα, όταν του βάλω μπροστά μυρίζει. Επίσης όταν είμαι σταματημένος στα φανάρια που δεν υπάρχει κυκλοφορία φρέσκου αέρα. Και με το κλιματιστικό στα φέρνει μέσα στην καμπίνα.
Είχα περάσει από μια Ford και όπως το είδαμε στα γρήγορα δεν μύριζε, οπότε μου είπε έλα μια άλλη φορά να το σηκώσουμε να το λύσουμε από κάτω, να δούμε. Μου λέει μήπως έκανε αναγέννηση τότε; Του λέω μυρίζει καιρό. Και φυσικά εμένα πάλι μου μυρίζει.
Σκέφτομαι μήπως είναι καμία EGR που δεν κλείνει τελείως κι από την μία δεν αφήνει το αμάξι να πιάσει θερμοκρασία ενώ από την άλλη έχει βρομίσει το σύμπαν στην εισαγωγή και μυρίζει. Και μάλλον δεν είναι πολύ χάλια για να ανάψει λαμπάκι.
Τέλος πριν κάτι μήνες ακουγόταν ένας ήχος σαν χαλασμένο ράουλο, κυρίως όταν ήταν κρύο το αμάξι. Έλεγα μήπως ήταν από κανένα ιμάντα. Όσο το είχα ψάξει δεν μπορούσα να καταλάβω απο που ακουγόταν κι αν ήταν κάποιο ράουλο ή κάτι που έτρεμε ή κάτι που έβρισκε κάπου. Είχε μια σταθερή επαναληψημότητα (γουικ, γουικ, γουικ) σχετική με τις στροφές του κινητήρα. Κάπου προς τον κινητήρα ακουγόταν. Τώρα πια όμως δεν ακούγεται τίποτα. Και είχε ξεκινήσει τότε που ξεκίνησε και να μυρίζει καυσαέρια. (Υποθέτω ότι είναι diseloκαυσαέρια από την εμπειρία μου κι όχι καμένο λάδι ή πετρέλαιο κυρίως γιατί έτσι μυρίζουν τα ταξί όταν περάσουν από δίπλα σου)
Είναι και αυτά τα συνεργεία ανοιχτά όταν δουλεύουμε... άντε να βρεις χρόνο να το πας..
Έχω διάφορα μικροθεματάκια, θα τα αναφέρω όλα μήπως είναι συνδυαστικά.
Πρώτον θα ήθελα να ρωτήσω αν είναι λογικό να αργεί πολύ να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας. Πρέπει να οδηγήσω γύρω στα 6 χιλιόμετρα εντός πόλης για να προλάβει να πιάσει σωστή θερμοκρασία. Οκ είναι χειμώνας αλλά εδώ στην Αθήνα έχουμε περίπου 10 βαθμούς.. Η δουλεία μου είναι 5χλμ μακριά και δεν προλαβαίνει να πιάσει θερμοκρασία με τίποτα. Δύο - τρις γραμμές μέχρι να φτάσω. Μήπως έχει κολλήσει κανένας θερμοστάτης; Είναι σωστά συντηρημένο το αμάξι (κατά τα πρότυπα του εργοστασίου).. Αν υπάρχει κάποιος άλλος κάτοχος 1.6 diesel θα μπορούσε να μου πει μετά απο πόσα χλμ πιάνει θερμοκρασία το αυτοκίνητο του τώρα το χειμώνα με 8-10 βαθμούς και ρυθμούς πόλης. Υποθέτω στην εθνική επειδή κρατάει υψηλές στόφες απο νωρίς θα προλαβαίνει να ζεσταίνεται και πιο γρήγορα.
Ένα civic που είχα πιο πριν έπιανε θερμοκρασία στο πρώτο χιλιόμετρο και το χειμώνα και μου κάνει εντύπωση.
Ένα άλλο πρόβλημα που έχω είναι (λίγο πιο σοβαρό) είναι ότι μυρίζει καυσαέρια! Από κρύο ακόμα, όταν του βάλω μπροστά μυρίζει. Επίσης όταν είμαι σταματημένος στα φανάρια που δεν υπάρχει κυκλοφορία φρέσκου αέρα. Και με το κλιματιστικό στα φέρνει μέσα στην καμπίνα.
Είχα περάσει από μια Ford και όπως το είδαμε στα γρήγορα δεν μύριζε, οπότε μου είπε έλα μια άλλη φορά να το σηκώσουμε να το λύσουμε από κάτω, να δούμε. Μου λέει μήπως έκανε αναγέννηση τότε; Του λέω μυρίζει καιρό. Και φυσικά εμένα πάλι μου μυρίζει.
Σκέφτομαι μήπως είναι καμία EGR που δεν κλείνει τελείως κι από την μία δεν αφήνει το αμάξι να πιάσει θερμοκρασία ενώ από την άλλη έχει βρομίσει το σύμπαν στην εισαγωγή και μυρίζει. Και μάλλον δεν είναι πολύ χάλια για να ανάψει λαμπάκι.
Τέλος πριν κάτι μήνες ακουγόταν ένας ήχος σαν χαλασμένο ράουλο, κυρίως όταν ήταν κρύο το αμάξι. Έλεγα μήπως ήταν από κανένα ιμάντα. Όσο το είχα ψάξει δεν μπορούσα να καταλάβω απο που ακουγόταν κι αν ήταν κάποιο ράουλο ή κάτι που έτρεμε ή κάτι που έβρισκε κάπου. Είχε μια σταθερή επαναληψημότητα (γουικ, γουικ, γουικ) σχετική με τις στροφές του κινητήρα. Κάπου προς τον κινητήρα ακουγόταν. Τώρα πια όμως δεν ακούγεται τίποτα. Και είχε ξεκινήσει τότε που ξεκίνησε και να μυρίζει καυσαέρια. (Υποθέτω ότι είναι diseloκαυσαέρια από την εμπειρία μου κι όχι καμένο λάδι ή πετρέλαιο κυρίως γιατί έτσι μυρίζουν τα ταξί όταν περάσουν από δίπλα σου)
Είναι και αυτά τα συνεργεία ανοιχτά όταν δουλεύουμε... άντε να βρεις χρόνο να το πας..