Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

mjp10mes

Original poster
Newbie
Jan 31, 2011
1
0
0
Παιδιά καλησπέρα , εχω fiesta 2004 . Πριν ένα χρόνο το αμάξι έχανε νερό . Μου είπε ο μηχανικός ότι ήταν το παγουράκι . Το αλλάξαμε κι όλα εντάξει .
Μετά κάποια στιγμή μου ανέβασε θερμοκρασία . Το πήρα κοίταξε το ψυγείο και μου είπε ότι είχε τρυπήσει. Άλλαξα το ψυγείο πριν ένα μήνα . Πριν μέρες μου ξαναανέβασε θερμοκρασία κοίταξα και πάλι δεν είχε νερό . Του έβαλε πίεση αυτός , δεν είδε να χάνει απο πουθενά , μου έκανε εντύπωση γιατί το έλγξε με κρύο το αυτοκίνητο αλλά τέλος πάντων . Μου είπε λοιπόν ότι είδε δύο σωληνες λαστιχιένιοι (ένας χοντρός κι ένας πιο λεπτός )που έχουνε άλατα πάνω και φαίνοντε κάπως φθαρμένα απο νερό . Οπότε μου είπε να αλλάξουμε αυτά (85 ευρώ μόνο αγορά ) και αν δεν λυθεί το πρόβλημα έχει πρόβλημα η φλάτζα και καίει το νερό . Το κόστος μου είπε μπορεί να παει και πάνω απο 1000 ευρώ .
Επειδή μένω σε επαρχία και δεν έχω επιλογές μπορεί κάποιος να μου πεί αν αυτά που λέει στέκουνε ; Κι οι τιμές είναι τέτοιες ;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων ....Μανόλης
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Κατ' αρχήν τα fiesta μας έρχονται από το εργοστάσιο με ένα ροζ παραφλού στο σύστημα ψύξης και όχι με νερό.  
Κατά τα λοιπά, απ' όσα διαβάζω, όλα ισχύουν, εκτός από το "καίει το νερό" λόγω φλάτζας. Μου ακούγεται περίεργο... Το παγούρι όντως έχει θέμα, ραγίζει σχετικά γρήγορα και χρειάζεται αντικατάσταση. Το ψυγείο μπορεί να έχει τρυπήσει, αλλά έχω δει και fiesta του 2002 & 2003 που δεν έχουν αλλάξει ψυγείο και έχουν και αρκετά χιλιόμετρα πάνω (εδώ μάλλον παίζει ρόλο το νερό και τα άλατα, αφού δε χρησιμοποιείς παραφλού). Οι σωλήνες επίσης μπορεί να σαπίσουν από την πολυκαιρία και να χρειαστούν αλλαγή μετά από χρόνια. Αλλά φαίνεται αν δακρύζουν κάπου...
Τέλος επανέρχομαι στη φλάτζα, σου καίει λάδια; Βγάζει άσπρο καπνό από την εξάτμιση; Γιατί νομίζω ότι πρώτα πρέπει να δεις αν ισχύει αυτό και μετά να υποψιαστείς ότι υπάρχει πρόβλημα εκεί...
Αλήθεια, πόσα χιλιόμετρα έχει το αυτοκίνητο;

Αν κάνω κάπου λάθος, ας με διορθώσουν οι πιο έμπειροι...
 

m@kro

Maniac Member
May 11, 2010
4,440
56
48
43
Βόλος
καλά τα λες Κώστα! την αντλία νερού και τον θερμοστάτη τον έλεγξες Μανόλη ?
 

StuparArt

Hero Member
May 9, 2010
3,325
0
0
43
www.youtube.com
Από την στιγμή που του έχει ανεβάσει δυο τρις φορές θερμοκρασία λόγο απώλειας ψυκτικού υγρού ( νερού) μπορεί εύκολα να του έχει κάψει και την φλάντζα η να έχει κάνει ρήγμα το καπάκι , με αποτέλεσμα να του καίει τα «νερά»
Σίγουρα για να έχει φτάσει σε αυτό το σημείο έχουν προκληθεί άλλα πράγματα όπως το παγούρι ίσως ο θερμοστάτης, τρόμπα νερού αν και θα φαινόταν αν είναι η τρόμπα από την στιγμή που πρέσαρε το κύκλωμα.
Τα 1000 που σου είπε είναι πολλά για φλάντζα, ακόμα και το καπάκι να έχει ρήγμα κολλιέται δεν είναι ανάγκη να πάρεις άλλο.

Υ.ς  τώρα αν την ώρα που σου ανέβασε θερμοκρασία δυο τρις φορές  δεν σταμάτησες έγκαιρα αλλά το οδηγούσες έτσι… τότε μάλλον τα πράγματα είναι πιο άσχημα και μπορείς να φτάσεις μέχρι και επισκευή κινητήρα. ;D
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
mjp10mes said:
Παιδιά καλησπέρα , εχω fiesta 2004 . Πριν ένα χρόνο το αμάξι έχανε νερό . Μου είπε ο μηχανικός ότι ήταν το παγουράκι . Το αλλάξαμε κι όλα εντάξει .
Μετά κάποια στιγμή μου ανέβασε θερμοκρασία . Το πήρα κοίταξε το ψυγείο και μου είπε ότι είχε τρυπήσει. Άλλαξα το ψυγείο πριν ένα μήνα . Πριν μέρες μου ξαναανέβασε θερμοκρασία κοίταξα και πάλι δεν είχε νερό . Του έβαλε πίεση αυτός , δεν είδε να χάνει απο πουθενά , μου έκανε εντύπωση γιατί το έλγξε με κρύο το αυτοκίνητο αλλά τέλος πάντων . Μου είπε λοιπόν ότι είδε δύο σωληνες λαστιχιένιοι (ένας χοντρός κι ένας πιο λεπτός )που έχουνε άλατα πάνω και φαίνοντε κάπως φθαρμένα απο νερό . Οπότε μου είπε να αλλάξουμε αυτά (85 ευρώ μόνο αγορά ) και αν δεν λυθεί το πρόβλημα έχει πρόβλημα η φλάτζα και καίει το νερό . Το κόστος μου είπε μπορεί να παει και πάνω απο 1000 ευρώ .
Επειδή μένω σε επαρχία και δεν έχω επιλογές μπορεί κάποιος να μου πεί αν αυτά που λέει στέκουνε ; Κι οι τιμές είναι τέτοιες ;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων ....Μανόλης

αμα ενω το αμάξι ενω είναι ζεστό δεν "δακρύζει" σε κάποιο σημείο, τότε μάλλον είναι φλαντζα.

υπαρχουν κάτι φτηνά φάρμακα στο εμπόριο που τα βάζεις στο παραφλού και  σταματανε μικρές διαρροές. Βρες τα, ακολούθησε πιστα τις οδηγίες και αμα δεν φτιαξει γεια σας!!!
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
Θα συμφωνήσω με τον φίλο StuparArt.
Αν σου έχει ανεβάσει 3 φορές θερμοκρασία τότε είναι πολύ πιθανό να έχεις κάψει φλάντζα η να είναι αρχή καψίματος.Τα 1000 είναι πολλά για αλλαγή φλάντζας...Αν δεν είναι σίγουρος ότι είναι φλάντζα μπορεί να το τεστάρει με ένα εργαλείο, αν το έχει, το οποίο λέγεται block tester (είναι υγρό που το βάζεις στο ψυκτικό υγρό και αν αλλάξει χρώμα έχεις κάψει φλάντζα).Τέσταρε και μόνος σου την τάπα του λαδιού από κάτω και τον δείκτη σου και αν το λάδι έχει άσπρουλιάρικο-μπεζ χρώμα έχεις κάψει φλάντζα.
Τα fiesta αυτά πάσχουν από διαρροές νερού:
1)στο παγούρι
2)στην αντλία
3)απ το καπάκι του θερμοστάτι
4)πιο σπάνια από ψυγείο η κολάρα αν είναι σε κακή κατάσταση
Επίσης να ξέρεις ότι αν το κύκλωμα του νερού σου είναι ταλαιπωρημένο είναι λογικό να φτιάχνεις πχ το παγούρι και μετά απο λίγο να σκάει ένα κολάρο!
 
mjp10mes said:
Παιδιά καλησπέρα , εχω fiesta 2004 . Πριν ένα χρόνο το αμάξι έχανε νερό . Μου είπε ο μηχανικός ότι ήταν το παγουράκι . Το αλλάξαμε κι όλα εντάξει .
Μετά κάποια στιγμή μου ανέβασε θερμοκρασία . Το πήρα κοίταξε το ψυγείο και μου είπε ότι είχε τρυπήσει. Άλλαξα το ψυγείο πριν ένα μήνα . Πριν μέρες μου ξαναανέβασε θερμοκρασία κοίταξα και πάλι δεν είχε νερό . Του έβαλε πίεση αυτός , δεν είδε να χάνει απο πουθενά , μου έκανε εντύπωση γιατί το έλγξε με κρύο το αυτοκίνητο αλλά τέλος πάντων . Μου είπε λοιπόν ότι είδε δύο σωληνες λαστιχιένιοι (ένας χοντρός κι ένας πιο λεπτός )που έχουνε άλατα πάνω και φαίνοντε κάπως φθαρμένα απο νερό . Οπότε μου είπε να αλλάξουμε αυτά (85 ευρώ μόνο αγορά ) και αν δεν λυθεί το πρόβλημα έχει πρόβλημα η φλάτζα και καίει το νερό . Το κόστος μου είπε μπορεί να παει και πάνω απο 1000 ευρώ .
Επειδή μένω σε επαρχία και δεν έχω επιλογές μπορεί κάποιος να μου πεί αν αυτά που λέει στέκουνε ; Κι οι τιμές είναι τέτοιες ;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων ....Μανόλης

Αν χάνει απο κάπου νερα το αμαξι σου θα ειναι απο την αντλια νερου.

Αν εχει πρόβλημα η φλατζα σου θα σου φούσκωνει τα κολλάρα του νερού οταν δουλευει το αμαξι σου.

Σιγουρα το ποσο των 1.000 € ειναι για να γελασουμε!!
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
έχει δικιο ο στελιος

300 ευρω το πολύ βαλε βγάλε καπάκι με πλάνισμα και νεα φλάντζα...

δεν το ξερα αυτο για τα κολάρα που φουσκώνουνε, μπορεις να εξηγησεις σε πρκλω γιατί γίνεται αυτό?

μηπως περναει η συμπίεση απο το θαλαμο κάυσης στο κύκλωμα του νερού απο την φλάντζα, γι αυτό?
 
turbomaniac said:
έχει δικιο ο στελιος

300 ευρω το πολύ βαλε βγάλε καπάκι με πλάνισμα και νεα φλάντζα...

δεν το ξερα αυτο για τα κολάρα που φουσκώνουνε, μπορεις να εξηγησεις σε πρκλω γιατί γίνεται αυτό?

μηπως περναει η συμπίεση απο το θαλαμο κάυσης στο κύκλωμα του νερού απο την φλάντζα, γι αυτό?

Ναι Αλεξ για αυτο!!  ;)
....φουσκώνει τα κολλαρα κ μετα η πιεσή εκτονώνεται σε οτι βρει πιο ευκολο μπροστά της! Δοχειο νερου...τρυπημα ψυγειου, τριπυμα κολλαρου κτλ....
 

panos.l

Pro Member
Aug 9, 2010
476
0
0
ΑΘΗΝΑ
www.fordliatiras.gr
mk1 Stelios said:
Αν χάνει απο κάπου νερα το αμαξι σου θα ειναι απο την αντλια νερου.

Αν εχει πρόβλημα η φλατζα σου θα σου φούσκωνει τα κολλάρα του νερού οταν δουλευει το αμαξι σου.

Σιγουρα το ποσο των 1.000 € ειναι για να γελασουμε!!
Γιατί να χάνει μόνο από αντλία?Ξαναλέω: στα φιέστα mk6 είναι πολύ συχνό φαινόμενο να ''σκάει'' το παγούρι, να χάνει η αντλία, η να χάνει το καπάκι του θερμοστάτι.Και οι 3 περιπτώσεις μπορεί να προκαλέσουν αρκετά μεγάλη απώλεια νερού.Για διαρροή αυτά κοιτάς πρώτα και μετά τα υπόλοιπα...

mk1 Stelios said:
Ναι Αλεξ για αυτο!!  ;)
....φουσκώνει τα κολλαρα κ μετα η πιεσή εκτονώνεται σε οτι βρει πιο ευκολο μπροστά της! Δοχειο νερου...τρυπημα ψυγειου, τριπυμα κολλαρου κτλ....
Αλλος ένα τρόπος να το καταλάβεις αυτό είναι να ανοίξεις την τάπα του νερού και να μιζάρεις η όταν δουλέυει το αυτοκίνητο.Αν τα νερά φουσκώνουν (όχι βράσιμο) τότε περάνει συμπίεση στο κύκλωμα!Βέβαια αν γίνεται αυτό, παίζει και να μην έχει μείνει τίποτα από φλάντζα.. :p
 
panos.l said:
Γιατί να χάνει μόνο από αντλία?

Ξαναλέω: στα φιέστα mk6 είναι πολύ συχνό φαινόμενο να ''σκάει'' το παγούρι, να χάνει η αντλία, η να χάνει το καπάκι του θερμοστάτι.Και οι 3 περιπτώσεις μπορεί να προκαλέσουν αρκετά μεγάλη απώλεια νερού.Για διαρροή αυτά κοιτάς πρώτα και μετά τα υπόλοιπα...

...αν διαβασεις παραπανω θα δεις οτι εχει αλλαξει το παγουρι κτλ κτλ  ;)
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
προ μιας εβδομαδας εκει που κοφταρα πρωτη αρχισαν να βγαινουν λευκοι καπνοι απο το χωρο τ κινητηρα. ενα σκισμενο κολαρο που παει απο το ψυγειο στο κινητηρα. ευτηχως προλαβα και το ασβησα αμεσως και προλαβα τα χειροτερα. και ευτηχως βρηκα και κολαρο ευκολα. πηρα universal κολαρο σπειροειδη φ 35 για να μην μεινει στασιμο το αυτοκινητο.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
yannis_s said:
προ μιας εβδομαδας εκει που κοφταρα πρωτη αρχισαν να βγαινουν λευκοι καπνοι απο το χωρο τ κινητηρα. ενα σκισμενο κολαρο που παει απο το ψυγειο στο κινητηρα. ευτηχως προλαβα και το ασβησα αμεσως και προλαβα τα χειροτερα. και ευτηχως βρηκα και κολαρο ευκολα. πηρα universal κολαρο σπειροειδη φ 35 για να μην μεινει στασιμο το αυτοκινητο.
το κολλάρο που πήρες δεν είναι της ford?αυτό που πήρες θα κοπεί πιο γρήγορα ακόμα...
καλό είναι να το αλλάξεις,38e έχει
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
αλλαξα σημερα παγουρι και ενα λαστιχο που ηταν ετοιμο το κοντο που παει στη καμπινα. 38 ευρα εχει αθηνα εδω εχει 60.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
yannis_s said:
αλλαξα σημερα παγουρι και ενα λαστιχο που ηταν ετοιμο το κοντο που παει στη καμπινα. 38 ευρα εχει αθηνα εδω εχει 60.
άλλο κολλάρο εννοούσα εγώ Γίαννη
αυτό που καταλαβα που άλλαξες τώρα κάπου εκεί στοιχίζει
 
yannis_s said:
προ μιας εβδομαδας εκει που κοφταρα πρωτη αρχισαν να βγαινουν λευκοι καπνοι απο το χωρο τ κινητηρα. ενα σκισμενο κολαρο που παει απο το ψυγειο στο κινητηρα. ευτηχως προλαβα και το ασβησα αμεσως και προλαβα τα χειροτερα. και ευτηχως βρηκα και κολαρο ευκολα. πηρα universal κολαρο σπειροειδη φ 35 για να μην μεινει στασιμο το αυτοκινητο.
αν αρχισε ενα κολλαρο ..αλλαξε τα ολα. Πασχουν τα μκ6 στα κολλαρα και οταν αρχισει ενα να ανοιγει καλο ειναι να τα αλλαξεις ολα.
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
απωλεια νερου και απο καπακι θερμοστατη. αλλα μονο οταν ειναι κρυο σταζει. ευκαιρια να αλλαξω και θερμοστατη καλου καλου
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Ο θερμοστάτης είναι ένα εξάρτημα που μπορεί να σου κάψει φλάντζα (λόγω υπερθέρμανσης) για πλάκα. Την έχω πατήσει (όχι με το Fiesta) και το φοβάμαι αρκετά. Κι εσύ Γιάννη αν θυμάμαι καλά έχεις πολλά χιλιόμετρα, οπότε καλό θα ήταν να το αλλάξεις προληπτικά.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread