Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Panos693

Original poster
New member
MK7
Apr 30, 2020
84
17
8
Central Greece
Μοντέλο
MK7
Καλησπέρα στην παρέα, εδώ και δύο μέρες παρατηρώ διαρροή υγρού κάτω από το καπό, δίπλα στον τροχό απ την μεριά του οδηγού. Το κοίταξα λοιπόν και είδα ότι πρόκειται για διαρροή υγρού των υαλοκαθαριστήρων. Προσπάθησα να εξακριβώσω από που ακριβώς προέρχεται η διαρροή (αν δηλαδή υπάρχει κάποιο ράγισμα στο δοχείο ή κάποια φθορά στα σωληνάκια κτλ) και η διαρροή τελικά έρχεται απ το κάτω μέρος της αντλίας υγρού υαλοκαθαριστήρων η οποία προφανώς συνδέεται με το δοχείο. Γνωρίζει κανείς αν αυτό το "θεματάκι" επιδιορθώνεται ίσως με κάποια κόλλα κτλ πάνω στην αντλία ή πρέπει να αλλαχθεί ολόκληρη η αντλία; Επίσης δεν γνωρίζω αν μπορεί να αφαιρεθεί αυτή απ το δοχείο ή είναι κατασκευασμένη με τρόπο ώστε να μην αφαιρείται οπότε μπορεί να παίζει και η περίπτωση να χρειάζεται αλλάξω όλο το σύστημα αντλία και δοχείο; Το σπαστικό της υπόθεσης είναι ότι για να μου δώσει χέρι να δω αν μπορεί να αφαιρεθεί η αντλία ή στην τελική να αλλαχθεί, πρέπει απ ότι φαντάζομαι να κατέβει όλος ο μπροστινός προφυλακτήρας. Έχει συμβεί σε κάποιον από εσάς και πως το αντιμετωπίσατε;
 

Nos7

Administrator
Moderator
Elite Member
MK7
May 9, 2010
8,942
27
48
40
ΠΕΙΡΑΙΑΣ CITY-ΓΑΛΑΤΣΙ
www.fiestamaniacs.gr
Μοντέλο
MK7
    • Administrator
    • Moderator
  • #2
μαλλον θελεις αλλαγη στην αντλια !!! πρεπει να κατεβει ο μπροστινος προφυλακτηρας και να βγει ο θολος απο την πλαυρα του οδηγου !
 
May 16, 2019
7
0
1
Πειραιάς
Μοντέλο
MK6.5
Δεν ξέρω αν ειναι και στο μκ7 έτσι, πάντως εμένα στο μκ6 η αντλία είναι ακριβώς πίσω από το πλαστικό του θόλου. Επομενως αν στρίψεις τη ρόδα τέρμα δεξιά και βγάλεις τα κλιψακια του θόλου από τον προφυλακτήρα ίσως έχεις πρόσβαση στην αντλία κάνοντας στην άκρη το θολό που είναι εύκαμπτος. Έτσι γλυτώνεις το κατέβασμα του προφυλακτήρα. Η αντλία λογικά θα είναι κουμπωτη πάνω στο δοχείο οπότε την ξεκουμπωνεις και την αλλάζεις.

Υ. Γ. : δεν ξέρω αν έχει νόημα ένα μήνα μετά βέβαια...
 

Panos693

Original poster
New member
MK7
Apr 30, 2020
84
17
8
Central Greece
Μοντέλο
MK7
Καλησπέρα και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, δεν μου είχε έρθει ειδοποίηση ότι έχω απαντήσεις πάνω στο θέμα που είχα ανοίξει, μόλις είδα τις απαντήσεις σας. Θα συμφωνήσω με τον Κωνσταντίνο, στο mk7 ανακάλυψα ότι η αντλία είναι όντως πίσω από το πλαστικό του θόλου και ευτυχώς δεν χρειάστηκε να μπω στην ταλαιπωρία να κατεβάσω όλο τον προφυλακτήρα. Αφαίρεσα το φανάρι στην μεριά του οδηγού διότι ακριβώς από κάτω είναι το δοχείο με τα υγρά υαλοκαθαριστήρων και είδα ότι ευτυχώς μπορώ να κάνω δουλειά με τον τρόπο που περιγράφει ο φίλος, στρίβοντας δηλαδή την ρόδα και ξεβιδώνοντας 2-3 βίδες απ τον εύκαμπτο θόλο.
Και τώρα στο προβληματάκι που αντιμετωπίζω (ναι χρησιμοποιώ ενεστώτα!)
Κάθε φορά που γέμιζα το δοχείο με υγρά υαλοκαθαριστήρων μέχρι πάνω, παρατηρούσα ότι ξεκινούσε η διαρροή και συγκεκριμένα έσταζε υγρό από το κάτω μέρος της αντλίας όπως αναφέρω και στο αρχικό μήνυμα. Οπότε λέω έχω θέμα με την αντλία, κάτι χάλασε, κάτι δεν εφαρμόζει καλά κτλ.
Το περίεργο της υπόθεσης είναι ότι η διαρροή ήταν διαρκής (σταγόνα-σταγόνα) μέχρι που το υγρό έφτανε λίγο πιο κάτω απ την μέση του δοχείου. Οπότε εκεί άρχισα να σκέφτομαι ότι μήπως τελικά υπάρχει κάποιο σπάσιμο-ρωγμή στο δοχείο και συγκεκριμένα πάνω ακριβώς από το σημείο που έχει μείνει η στάθμη (χωρίς αυτή να κατεβαίνει κι άλλο). Οπότε γεμίζω ξανά το δοχείο μέχρι πάνω ώστε να το ελέγξω και κατευθείαν ξεκινάει η διαρροή!
Ξεκινάω λοιπόν να κοιτάω και να ψάχνω κάθε σημείο του δοχείου να δω που είναι υγρό ώστε να το μπαλώσω με μια κόλλα και να ησυχάσω. Το δοχείο ήταν παντού απολύτως στεγνό και δεν φαινόταν πουθενά η παραμικρή ρωγμή! Κάνω επί της ευκαιρίας και μία επιθεώρηση στα σωληνάκια από το σημείο που ξεκινούν μέχρι και το σημείο που καταλήγουν μήπως υπάρχει κάποιο σκίσιμο, κάποια διαρροή αλλά όλα ήταν εντάξει κι εκεί. Αν ήταν το θέμα απ την αντλία όπως και σκέφτηκα αρχικά, δεν θα είχε συνεχόμενη απώλεια, μέχρι να μείνει από υγρά το δοχείο? Το θέμα είναι ότι η διαρροή σταματάει στην μέση του δοχείου χωρίς όμως να υπάρχει θέμα στο δοχείο. Τι να γίνεται να τα έχουν παίξει τίποτα τσιμουχάκια της αντλίας και όταν υπάρχει ένα συγκεκριμένο βάρος απ τα υγρά να αρχίζει και να χάνει? Απ ότι καταλαβαίνετε το πρόβλημα δεν έχει λυθεί ακόμη, αλλά απ την στιγμή που δεν ξανασυμπλήρωσα επίτηδες υγρά πάνω απ την μέση του δοχείου, είναι σαν να μην υπάρχει πρόβλημα!
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,311
182
63
50
Αθήνα
Εφόσον υπάρχει διαρροή, είτε δοχείο είτε σωληνάκια, κάτι κούνησες/έσπασες/ράγισες. Αν δεν μπορείς να την εντοπίσεις, το επόμενο είναι να πάρεις καινούρια ανταλλακτικά και να στα αλλάξουν σε μια αντιπροσωπεία (ή συνεργείο που δεν θα το κάνουν χειρότερα)
 

Panos693

Original poster
New member
MK7
Apr 30, 2020
84
17
8
Central Greece
Μοντέλο
MK7
Αυτό είναι το περίεργο ότι δεν μπορώ με τίποτα να εντοπίσω από που χάνει. Όταν υπάρχει διαρροή το μόνο σημείο στο όλο σύστημα που ειναι υγρο, είναι το κάτω μέρος της αντλίας και συγκεκριμένα στο σημείο που μοιάζει κάπως με φτερωτή αν έχετε δει την συγκεκριμένη αντλία. Όταν η στάθμη είναι λίγο κάτω από την μέση, δεν υπάρχει καμία διαρροή και όταν γεμίσω το δοχείο αρχίζει και στάζει. Η λογική λέει ότι είναι το δοχείο, ότι έχει κάποιο ράγισμα, αλλά πως στα κομμάτια μένει στεγνό παντού και μόνο η αντλία φαίνεται να χάνει. Απ την άλλη αν ήταν η αντλία θα έχανε συνέχεια μέχρι να αδειάσει και δεν θα σταμάταγε στην μέση του δοχείου. Προς το παρόν δεν θα το ψάξω περισσότερο διότι όπως είπα αν η στάθμη μείνει λίγο κάτω απ την μέση δεν χάνει υγρά. Παρ' όλα αυτά αν παρατηρήσω κάποια επιπλέον διαρροή στο μέλλον πάω και αλλάζω όλο το σύστημα πλύσης.
 

Panos693

Original poster
New member
MK7
Apr 30, 2020
84
17
8
Central Greece
Μοντέλο
MK7
Καλησπέρα, επανέρχομαι στο θέμα μετά από καμποσο καιρό κυρίως για να βοηθήσω ενδεχομένως κάποιο άλλο μέλος που αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα.
Βρήκα σήμερα τον χρόνο (μετά από πολύ καιρο) και επιτέλους έβγαλα άκρη με την αντλία.
Γενικά δεν ήταν κάτι ενοχλητικό και έχανε υγρο μόνο όταν το δοχείο ήταν γεμάτο, όταν δηλαδή ήταν στην μέση η στάθμη δεν υπήρχε διαρροή.
Έβαλα το αμάξι στον γρυλο, αφαίρεσα τον μπροστινό αριστερό τροχό ώστε να έχω χώρο για να κάνω εργασία αλλά και για να είναι σε κάποιο σεβαστό ύψος το αμάξι ώστε να με διευκολύνει.
Έπειτα αφαίρεσα δύο από τις βίδες που συγκρατούν τον θόλο. Αποτέλεσμα να έχω πλήρη ορατότητα και να μου δίνει χέρι για να εργαστώ πάνω στο δοχείο πλύσης.
Ξεκουμπωσα την αντλία απ το δοχείο (μπαίνει σφηνωτα) και έπειτα αφαιρέσα τα δύο σωληνάκια που μπαίνει το καθένα σε μια ξεχωριστή υποδοχή της αντλίας.
Τα σημάδεψα ώστε να ξέρω ποιο πηγαίνει που (διότι το ένα απευθύνεται στα μπροστινα πιτσιλιστήρια, ενώ το άλλο στον πίσω υαλοκαθαριστηρα) και τέλος αφαιρέσα την φύσα τροφοδοσίας (12v).
Εννοείται ότι εφόσον ξεκουμπωσα την αντλία απ το δοχείο, ότι υγρά είχε μέσα το δοχείο άδειασαν.
Τελικά αυτό που παρατήρησα ήταν μια μικρή ρογμή στον κορμό σε ένα απ τα δύο πλαστικά καρφακια που κουμπωνουν πάνω σε αυτά τα σωληνάκια.
Τώρα το περίεργο είναι πως αυτό ράγισε (εφόσον στο σημειο που βρίσκεται είναι αδύνατον να χτυπηθεί από κάποια πέτρα κτλ) και πως έχανε υγρο το δοχείο όταν ήταν γεμάτο και σταματούσε να χάνει όταν έφτανε λίγο κάτω απ την μέση.
Η μόνη λογική εξήγηση που μπορώ να δώσω είναι ότι το σημείο που ράγισε η αντλία ήταν αποτελεσμα θερμότητας και έκθεσης σε υψηλές θερμοκρασίες και
επίσης έχανε μόνο όταν ήταν το δοχείο γεμάτο επειδή πιεζόταν περισσότερο λόγο επιπλέον βάρους.
Τώρα για την επιδιόρθωση έβαλα στο σημείο της ρογμης ειδική εποξικη κόλα, έκανα όλη την διαδικασία ανάποδα που περιγράφω στην αρχή ώστε να την τοποθετήσω ξανά και τώρα το πρόβλημα λύθηκε!
Ήταν κάτι τόσο απλό που με γλύτωσε από έξοδα σε συνεργεία και ειδικά σε αντιπροσωπείες που θα μου λέγαν κατευθείαν "θέλει αλλαγή η αντλία και πάει σετ με το παγουρι, κόστος (υποθετικο) 150 ευρώ και 50 ευρω εργασία".
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread