Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

antonisgiannena

Original poster
New member
Mar 19, 2015
67
0
0
32
Ιωαννινα
Καλησπερα κ απ δω,
Το θεμα μπορει να ειναι λιγο ασχετο αλλα θα ηθελα τις γνωμες σας κ την βοηθεια σας(αν οι admin θεωρουν οτι δεν κολλαει με το φορουμ ας σβηστει).
Ανηκω σε μια ομαδα σπουδαστων δημοσιου ιεκ με ειδικοτητα μηχανικου αυτοκινητου. Οπως καταλαβαινετε απ την λεξη δημοσιου δεν υπαρχουν λεφτα για πρακτικο μαθημα κ παλευαμε με κατι starlet που ειχαν περασει κ λεηλατηθει, στην κυριολεξια, απ παρα πολλα "μαστορια", ετσι μετα απ πολυ συζητηση κ ψαξιμο στο τι θα μπορουσαμε να δουλεψουμε κ να παρει μπροστα επεσε στο τραπεζι μια ωραια ιδεα απ τον δασκαλο κ φανατικο fordακια να αναπαλαιωσουμε κ να ενεργοποιησουμε ενα ford escort 1.6Τ του 83. Ειναι ιδιοκτησια του κ ολο το κοστος ανακατασκευης του θα βαρυνει τον ιδιο. Απ το τελευταιο κ μονο προθυμοποιθηκαμε ολοι αμεσα ο καθενας με τον τροπο του να βρουμεοτι μπορουμε για να "κελαηδησει". Ετσι λοιπον, βγαλαμε μια λιστα για τις ενεργεις που πρεπει να γιμουν ετσι ωστε το αμαξι να βγει για να τρεξει σε αγωνες,αναβασιαρικο κοινως, ή στην χειρπτερη περιπτωση να βγει για απλη κυκλοφορια με ιστορικες πινακιδες. Πρωτα απ ολα θα ηθελα να ρωτησω καποιον αν εχει γνωση ή προσβασξ σε ολο τον κανονισμο J ο οποιος "νομοθετει" τις προδιαγραφες να γινει ενα αμαξι κατηγοριας Ε ή ΕΕ (ιστορικο) αγωνιαρικο κ δευτερον αν γνωριζει καποιον για ανταλλακτικα κ κυριως αυτο που μας λειπει ειναι ΣΑΣΜΑΝ απ το συγκεκριμενο μοντελο.
Ευχαριατω κ για τον χρονο κ την βοηθεια σας εκ των προτερων!
 
Καλησπέρα!

http://www.omae-epa.gr/index.php/regulations/technikoi-kanonismoi  έχει όλο το J

5272 είναι η homologation

Από την στιγμή που έχει πράγματα δικά του τότε δεν υπάρχει λόγος (για εμένα) να βγει Ε.
Στην κατηγορία J1 , J2 των ιστορικών μπορεί να μπει .
Οσο για σασμάν θα βρεθει εύκολα .

Βήμα πρώτο είνα να βρεθεί η 5272 , να δείτε αν έχει τα περισσότερα από τις προδιαγραφές το αυτοκίνητο και μετά να αποφασίστει το τι θα κάνετε.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
καλη τυχη στο εργο σας. Ο ανωτερω υπογραφων (Stelios) είναι ο πλέον κατάλληλος για να σας βοηθήσει σε ότι θέλετε..

εγω μπορώ να σας βοηθησω με το θεμα της ανακατασκευης και βελτίωσης της τουρμπίνας  :D
 

antonisgiannena

Original poster
New member
Mar 19, 2015
67
0
0
32
Ιωαννινα
Καταρχήν ευχαριστω παρα πολυ για το ενδιαφέρον σας κ το χρόνο της απάντησης σας. Τελικά, λογω budget κ λοιπών διαδικασιών κ ύστερα απ' συζήτηση αποφασίστηκε να γίνε κατηγορίας formula saloon,λογω ότι μας λείπουν λιγότερα πράγματα σε σύγκριση με άλλες κατηγορίες! Εύκολο δεν το λες για εύρεση σασμαν, επειδή ακομα δεν έχουμε βρει κτ της προκοπης κ σε λογική τιμη. Το σασμαν που ψάχνουμε ειναι το  LCD,αν το θυμάμαι κ το μεταφέρω σωστά. Αν γνωρίζετε κάτι περαιτέρω χαρά μου να μου το μεταφέρετε! Ευχαριστώ κ πάλι!
 
Στον ενικο να μου μιλάς!  ;)
Αργησα να δω το ποστ αλλίως θα είχα απαντήσει νωρίτερα!


Προσωπική μου άποψη είναι να κρατηθει το αμάξι ιστορικό.
Απο την στιγμή που θα είναι φορμουλα σαλουν, τότε η μετακίνηση του θα είναι δύσκολη , γιατί δεν θα μπορει να παρει ιστορικες πινακίδες.
Στην Homologation υπάρχουν αναλυτικά οι διαστάσεις των φρένων , ο κυβισμός , τύπος τουρμπίνας το βήμα σε σασμάν-διαφορικό και ότι άλλο.
Στο σασμάν για παράδειγμα μπορείς να βρεις και να κάνεις συνδιασμό σχέσεων από μικρότερα μοντέλα εφόσον το βήμα είναι αυτό που δίνει η Homologation.
Πάλι προσωπική μου άποψη είναι να στηθεί το αμάξι αρχικά "μαμά" και μετά να ξεκινήσουν οι αλλαγές αν χρειάζονται!

Το όλο θέμα έχει να κάνει με την εμπειρία και όχι με το στήσιμο του αυτοκινήτου.
Μπορεί κάτι εξαρχής να νομίζεις ότι το έχεις φτιάξει...και στην ουσία να πηγαίνει χειρότερα!

Απο προσωπική εμπειρία που έχω θα σου πω πως ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο με το δικό μου Ford Fiesta Mk1 , με 40 άλογα παραπάνω, με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις , σωληνωτά ψαλίδια , μλοκέ(εγω δεν εχω)  κτλ κτλ σε μια ειδικη 15χιλιομέτρων ήταν 20 δευτερόλεπτα πίσω.....
Δεν είναι τυχαίο που με αμορτισέρ-ψαλίδια -φρένα - μοτερ παραγωγής μου έχουν χαρίσει τα φιεστάκια μου καμια 20αρια κύπελλα!
Είναι πολύ πιο φιλικό και fun-to-drive ένα αμάξι παραγωγής , παρά ένα αγωνιστικό που έχουν πέσει πεντακόσια χέρια που δεν ξέρουν τι έχουν κάνει!
Καλύτερα να βγει νωρίτερα στους αγώνες σχεδόν εργοστασιακό και να βελτιωθεί στην πορεία!
Γλιτώνεις χρήματα και αποκτάς εμπειρία που είναι το σημαντικότερο!
 

antonisgiannena

Original poster
New member
Mar 19, 2015
67
0
0
32
Ιωαννινα
Το θέμα ειναι ότι το μοτερ ειναι το 13αρι κ ειναι σχεδόν ετοιμο απ' θέμα τουρμπίνας κτλ...κ υπολογίζεται γυρω στα 120-150 άλογα...πιστευω απ' θέμα δυναμης είμαστε εντάξει σε σχέση μάζας κιλών-ροπής. Το project ξεκινησε το αμάξι να μπορεί να γίνει αγωνιαρικο-ανεβασιαρικο αλλα είδαμε ότι βαση κανονισμών το κόστος ξέφευγε κατά πολλά οποτε αρκεστηκαμε να βγει κ να ανήκει σε μια πιο light κατηγορία όπου θα μπορούσε να ναι κ εκθεσιακό αλλα να μπορεί να στηθεί κ σε κάποιον αγώνα ιστορικών....αλλα κ το άλλο θέμα ειναι δεν βρισκονται μαμά πράγματα γτ το αυτοκίνητο ειναι καιρο ακινητοποιημένο κ έτσι αμορτισέρ κτλ ειναι για πέταμα...τωρα τι εν τελει θα γίνει πιστεύω μέσα στην επόμενη βδομάδα να αποφασιστεί οριστικά...απλα το θέμα ειναι ότι πρέπει να χουμε μια βαση κ να χουμε μαζέψει κάποια πράγματα που μας λείπουν....

Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1430410132[/time]
Κ επίσης αυτή ειναι λίγο πιο "ελευθερη" απ' άποψης επεμβάσεων σε θέμα κινητήρα,φρένων αμορτισέρ κτλ
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread