pitbull
Maniac Member
Εχω κοτσαρει στην σαβουρα και ενα σετ τετοια
Αν και δεν εχω μεγαλη εμπειρια απο coilover,ουτε εχω δοκιμασει πολλες αναρτησεις πιστευω οτι ειναι οτι καλυτερο μπορουσα να βαλω.Πολυ καλο κρατημα και τρομερη αποσβεση,σφιχτη σε ικανοποιητικο επιπεδο χωρις να κουραζει καθολου.(Σχετικα βεβαια ολα αυτα γιατι ειναι αναλογα τα γουστα)
Οσον αφορα το χαμηλωμα,το μεγιστο που μπορει να επιτευχθει σε ενα mk7 sport ειναι το ιδιο με ενα st 180.
3 ποντους μπροστα και 4 ποντους πισω.
Εγω απ'οτι εχω υπολογισει το εχω χαμηλωσει 2 μπροστα και 3 πισω κρατωντας την εργοστασιακη διαφορα και εχουμε δωσει 1.3 μοιρες περιπου αρνητικο καμπερ.
Πρωτες εντυπωσεις του μαστορα που τις ρυθμισε οτι πρεπει να τις πηρα πολυ φτηνα,εχουν μικρη διαδρομη τα αμορτισερ και κανουν μονο για πιστα.Ολες αυτες οι coilover ειναι της πλακας και για καλη ρυθμιζομενη θες 3000 ευρω και πανω.
Προταση του να εβαζα Koni με eibach η να επαιρνα την αναρτηση του καινουργιου st,απλα χαμογελασα και προχωρησαμε παρακατω.Αφου την ρυθμισε και την δοκιμασε εμεινε εντυπωσιασμενος και μαλλον αλλαξε γνωμη.Απ'οσες τετοιες ρυθμιζομενες εχω βαλει ειναι η καλυτερη σε ποιοτητα κατασκευης και συμπεριφορας στον δρομο μου ειπε....(Αυτο το γραφω γιατι ο καθενας παντα θα λεει την μλκ του και στην Ελλαδα ολοι τα ξερουν ολα)
Μακαρι να κρατησουν αρκετα χιλιομετρα και να βγαλουν τα λεφτα τους(οσο αυτο ειναι δυνατον),παντως σιγουρα δεν θα μετανιωσω για την επιλογη μου.
Υ.γ Στελιο του εχω πεταξει και αποστατες πανω και του εχω ξεσκισει την γεωμετρια .
Υ.γ2 Και ειναι και διαφορετικοι μπρος-πισω,7-12 tease
Αν και δεν εχω μεγαλη εμπειρια απο coilover,ουτε εχω δοκιμασει πολλες αναρτησεις πιστευω οτι ειναι οτι καλυτερο μπορουσα να βαλω.Πολυ καλο κρατημα και τρομερη αποσβεση,σφιχτη σε ικανοποιητικο επιπεδο χωρις να κουραζει καθολου.(Σχετικα βεβαια ολα αυτα γιατι ειναι αναλογα τα γουστα)
Οσον αφορα το χαμηλωμα,το μεγιστο που μπορει να επιτευχθει σε ενα mk7 sport ειναι το ιδιο με ενα st 180.
3 ποντους μπροστα και 4 ποντους πισω.
Εγω απ'οτι εχω υπολογισει το εχω χαμηλωσει 2 μπροστα και 3 πισω κρατωντας την εργοστασιακη διαφορα και εχουμε δωσει 1.3 μοιρες περιπου αρνητικο καμπερ.
Πρωτες εντυπωσεις του μαστορα που τις ρυθμισε οτι πρεπει να τις πηρα πολυ φτηνα,εχουν μικρη διαδρομη τα αμορτισερ και κανουν μονο για πιστα.Ολες αυτες οι coilover ειναι της πλακας και για καλη ρυθμιζομενη θες 3000 ευρω και πανω.
Προταση του να εβαζα Koni με eibach η να επαιρνα την αναρτηση του καινουργιου st,απλα χαμογελασα και προχωρησαμε παρακατω.Αφου την ρυθμισε και την δοκιμασε εμεινε εντυπωσιασμενος και μαλλον αλλαξε γνωμη.Απ'οσες τετοιες ρυθμιζομενες εχω βαλει ειναι η καλυτερη σε ποιοτητα κατασκευης και συμπεριφορας στον δρομο μου ειπε....(Αυτο το γραφω γιατι ο καθενας παντα θα λεει την μλκ του και στην Ελλαδα ολοι τα ξερουν ολα)
Μακαρι να κρατησουν αρκετα χιλιομετρα και να βγαλουν τα λεφτα τους(οσο αυτο ειναι δυνατον),παντως σιγουρα δεν θα μετανιωσω για την επιλογη μου.
Υ.γ Στελιο του εχω πεταξει και αποστατες πανω και του εχω ξεσκισει την γεωμετρια .
Υ.γ2 Και ειναι και διαφορετικοι μπρος-πισω,7-12 tease