Το πόσο συχνά κάνει ανάπλαση ειναι ανάλογα με τις ανάγκες του αυτοκίνητου και ανάλογα τη χρήση του, ένα αμάξι που κυρίως κυκλοφορεί πόλη πχ, προσπαθεί να κάνει ανάπλαση ανά 50 χλμ πχ, ο οδηγός δεν καταλαβαίνει κάτι κατά την οδήγηση πέρα από το ότι δουλεύει το βεντιλατερ λίγο πιο συχνά ( κάτι το οποίο στην εθνική όντως δεν θα καταλάβεις).
Εσένα πχ που όπως είδες κάνει ανά 380χλμ ειναι κάτι φυσιολογικό, έχεις πολύ χαμηλότερα ποσοστά αιθάλης που μαζεύονται στην εξάτμιση σου σε σχέση με ένα αμάξι που κινείται μόνο πόλη, οπότε προσπαθεί να μπει σε ανάπλαση πιο σπάνια. Εαν ήσουν συνέχεια σταματα-ξεκινα και ρελαντί, τα ποσοστά αιθάλης θα ανέβουν και θα θέλει να κάνει πιο συχνά ανάπλαση. (αιθάλη = τα σωματίδια που μαζεύονται στο dpf σου)