Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

tabas

Original poster
Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
Το έχει επιχειρίσει κανέις?
Μπαίνει χωρίς πατέντες? Από ηλεκτρικά τί γίνεται? Όποιος έχει καμιά γνώση ας την μοιραστεί μιας και μου μπαίνουν ιδέες.....(αν αξίζει τον κόπο)!
 

pinkfloyd

Member
May 13, 2010
270
1
0
Η διαφορα θα ειναι μεγαλη.
Τα βαζεις διπλα διπλα για αρχη και βλεπεις οπτικα τις διαφορες π.χ. βασεις.
Εαν ο εγκεφαλος προγραμματιζεται υπερκυβιζεις και το ιδιο μοτερ.
 

lefteris

Pro Member
Oct 15, 2011
406
0
0
41
Αθήνα
Αξίζει να πετάξω και την λύση του turbo στο τραπέζι;
Ο 1.6 σίγουρα θα έχει λιγότερη μανούρα αν κουμπώνει "as is" στο μηχανοστάσιο του 1,4 άλλα τα κέρδη απο ένα turbo kit θα είναι μεγαλύτερα.Τα +30~40 άλογα έρχονται εύκολα,άλλα ανοίγεις άλλες δουλειές μετά...
Πάντα σκεπτόμενος οτι και οι δύο λύσεις έχουν το ίδιο κόστος περάτωσης, έτσι;
 

billz

Member
Oct 13, 2010
226
0
0
PATRA
Aν βαλει τουρμπο εχει μεγαλητερες μελλοντικες πιθανοτητες βελτιωσης απ το να βαλει 1.6 μοτερ
 

tabas

Original poster
Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
Παιδιά να τονίσω ότι το αυτοκίνητο είναι το αποκλειστικό μέσω μετακίνησης της οικογένειας.
Θέλω να πώ ότι απλά θέλω λίγο γκάζι παραπάνω με 1ο και κύριο κριτήριο την αξιοπιστία.
Σε ότι αφορά το turbo το ξεχνάω ασχέτως οικονομικού. Θα αγοραστεί μελλοντικά subaru impreza για να 'παίξω' με αυτό!
Απλά κάνω σκέψεις για αλλαγή κινητήρα μιας και όλο και κάποιο τροπετάκι από τρακαρισμένο θα παίζει στην αγορα. Σας ευχαριστώ πάντως....
 

panosd

Pro Member
Σεπτ. 4, 2011
657
0
16
35
Εχω καταλαβει ότι δεν είσαι τις extreme βελτίωσης πλέων, αφου τα  έχεις κάνει ήδη με το  subi!Εγώ θα σου πρότεινα την μετατροπή ενός 1.6.ειναι κατι πιο light!!απ ότι γνωρίζω διαφορές δεν υπάρχουν και  δεν θέλει περαιτέρω μετατροπή!Αμα ψαχτείς κατάλληλα θα το βρεις και αρκετα οικονομικά, οσο για το ν εγκέφαλο πας σε μία αντιπροσωπία και σου περνάνε την εργοστασιακή χαρτογράφηση του 1, 6!Αυτή η λύση είναι αρκετά καλή, αξιόπιστη και οικονομική! Αλλη λυση είναι να τοποθετήσεις  το ecoboost 1.6 με τα 140 άλογα του focus..αρκετα μεγαλο κόστος μετατροπής σίγουρα!


Υγ.για την χαρτογράφηση του 1.6 δεν ξερω κατα πόσο είναι εύκολο στον siemens εγκέφαλο που εχει η ford!! Ενας φιλος με clio εκανε μετατροπή απο 1.4 σε 1.6 με τον ίδιο εγκέφαλο  και απλως τον προγραμματισε.!!
 

lefteris

Pro Member
Oct 15, 2011
406
0
0
41
Αθήνα
Βασικά δέν έχω καταλάβει ακόμα γιατί προβληματιζόμαστε με εγκεφάλους και χαρτογραφήσεις.
Αν κάποιος μπορεί να βρεί κομπλέ κινητήρα απο Sport/Titanium,θα πάρει και την ECU.Κουμπώνει την μηχανή ο μάστορας και πάει στην ευχή του Θεού.
Αν τώρα ο πωλητής είναι υποψιασμένος και ακολουθήσει τακτικές IKEA (α,ξέρεις,το τάδε δέν περιλαμβάνεται στην τιμή) πόσο να ανέβει το κόστος,200...300 ευρώ (και πολλά μπορεί να λέω);
 

tabas

Original poster
Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
Αν πέσει στην αντίληψη κανενός μοτεράκι 1.6 από τρακαρισμένο παρακαλώ ας με ενημερώσει και βλέπουμε.
Πάνο έχεις καταλάβει σωστά, δεν είμαι της extreme βελτίωσης.Αν μπορέσω να βάλω ένα μοτέρ και αργότερα ένα φίλτρο+εξάτμιση θα μου είναι υπέραρκετό. Δεν το ήξερα ότι μπορούν να περαστούν οι χάρτες του 1.6 στον εγκέφαλο του 1.4. Θα προτιμούσα αυτό που προτείνει ο Λευτέρης(τα πέρνεις όλα κομπλέ, τα κουμπώνεις και φεύγεις κύριος)
 

lefteris

Pro Member
Oct 15, 2011
406
0
0
41
Αθήνα
Είσαι και λίγο άτυχος φίλε tabas.Μέχρι πρίν λίγες μέρες/σκάρτο μήνα, υπήρχε ένα μαύρο Mk7 στο car.gr που το είχαν χτυπήσει ασχημα πίσω και πλάι άλλα το μπροστινό μέρος ήταν ουσιαστικά άθικτο.Υποτίθεται επισκευαζόταν,οπότε μπορεί να πουλήθηκε και γι΄αυτό δέν υφίσταται πλέον αγγελεία.Υπάρχουν κάποια Mk7 με 3000~5000 ευρώ,άλλα είναι απο μετωπική-πλαγιομετωπική.Μεγάλο ρίσκο...

Είσαι διπλά άτυχος που δέν ζείς Αγγλία!Εκεί βρίσκεις μτχ μηχανή με 20Κ μίλια και ~600 λίρες ή 10Κ μίλια και ~1200 λίρες.
Εκεί βέβαια παίζει κάτι που με προβλημάτισε...δεν πουλάνε μαζί με την μηχανή κάποια πράγματα (starter motor,alternator,τρόμπες a/c και ηλ/κης υποβοήθησης τιμονιού).Αν ισχύει το ίδιο και εδώ,βεβαιώσου οτι τα συγκεκριμένα "παρελκόμενα" που έχεις ήδη στο 1,4 κουμπώνουν με τον νέο 1,6 κινητήρα.Σε διαφορετική περίπτωση μιλάμε για επιπρόσθετο καπέλο...
 

tabas

Original poster
Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
Είδα και εγώ κάποια στο car χθες και είναι όπως τα λες.
Μηχανικός(γνώστης στα ford) να με βοηθήσει υπάρχει κάποιος να μου προτείνετε?
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
το προβλημα είναι με το tivct.

Αμα βαλεις μοτερ 1.6, για να δουλέψει, πρεπει να μπει και η πλεξούδα εγκέφαλος (και πιθανόν) καντράν απο το 1.6 όπ0τε εκτός απο το 300αρι για εργασία και κοντά στο 1000αρι για μοτερ, θα πρεπει να δοθει και ένα 200αρι τουλαχιστον σε ηλεκτρολόγο για να παντρέψει τις πλεξούδες.

Το καλύτερο είναι να βρείς έναν κορμό απο 1,6 (κυλινδροι-πιστόνια-μπιέλες-καρτερ) με κόστος κανένα 250αρι ευρώ, να το βάλεις με μία φλαντζα κεφαλής με παχος που θα σου πω και να ρυθμίσεις κάυσιμο-αβανς με προγραμμα. (δηλαδη συνολικό κόστος 300 εργασία+250 ο κορμός + 300 πρόγραμμα + 80 η φλάντζα = 900 ευρω)
Δεν θα έχεις το TiVCT, αλλα θα έχεις 120 άλογα με μαμα εξατμιση και θα σου περισεψουν και 700 ευρω να πας μια εκδρομή με την καλή σου για σκι στην ελβετια.
 

tabas

Original poster
Pro Member
Feb 15, 2013
375
0
0
42
Κατατοπιστικότατος!
Αυτό εννοούσα λέγοντας από ηλεκτρικά τί γίνεται.Αν χρειάζονται πάντρεμα οι πλεξούδες το ξεχνάω ήδη με συνοπτικές διαδικασίες. Δεν έχω ούτε την ψυχολογία ούτε τον χρόνο να ασχοληθώ με ηλεκτρικά σε αμάξι του 2009 που γίνεται της πόπης.
Άρα προβλέπω ΦΠΕ(το Φ σε μία βδομάδα μπαίνει) στο υπάρχον μοτέρ και βλέπουμε....
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Eίναι καινούριο το αυτοκίνητό σου για να μπεις σε διαδικασία κόψε-ράψε. Εγώ δε θα το έκανα (όπως δεν το κάνω και στο δικό μου που είναι και 2 χρόνια πιο παλιό). Αν αρχίσει να "πέφτει" το μοτέρ μετά από πολλά χιλιόμετρα τότε ίσως μπω σε αυτή τη διαδικασία.
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
μπαινει ανετα με μετατροπη στα ηλεκτρικα πλεξουδα εγκεφαλο ξεκλειδωμα immobilizer και αλλα πολλα σε μια ακρως ασυμφορη μετατροπη. μοτερ μπορει να μπει απο 1.6 φιεστα μκ6 το κοινο zetec με τα 100 αλογατα. η το διλιτρο απο fiesta st η απο διλιτρο mondeo mk2 χωρις τρελες διαφορες στα ηλεκτρικα και χωρις αλλαγη εγκεφαλου. αλλα με χιλιες 2 αλλες ψιλομετατροπες.
 

fokooo

Member
Jan 5, 2013
107
0
0
34
Καρδιτσα
καταλαβα...ποσο λες περιπου να παει η μετατροπη σε 1000αρη? απλα κουβεντα να γινεται..
 

zisis

Hero Member
May 10, 2010
1,249
1
38
34
Για μένα το ιδανικό μοτέρ ειναι το 16αρι τούρμπο
 

yannis_s

Hero Member
May 10, 2010
1,397
5
38
39
νεα αγχιαλος
κοιτα εμενα απο μετατροπη απο 1.4 σε 1.6 με τα 100 αλογα χωρις παντρεματα σε ηλεκτρικα και με ολη την εργασια δικια μου μου κοστισε. 150 ευρω το σερβις 200 η εξατμιση και 250 το προγραμμα. αν αγοραζα και το μοτερ-σασμαν που εβαλα + 600 ευρω βαλε αν χρειαζομουνα και εγκεφαλο με ξεκλειδωμα ιμομπιλαιζερ βαλε μετατροπη εξατμισης και εργασια μηχανικου και ηλεκτρολογου. δηλ για να ριξεις το 1.0 με αγορα κινητηρα θες κανα 2χιλιαρο στο νερο. και ? τι θα γλυτωσεις τελη κυκλοφοριας? θα εχεις λιγοτερα ασφαλιστρα?οικονομια? αν θες να το δυναμωσεις η ποιο οικονομικη λυση ειναι να το δωσεις και να παρεις κατι ποιο δυνατο. μετα το τουρμπισμα και μετα ενα απλο φ.π.ε. η δεν το πειραζεις καθολου και εχεις το κεφαλιι σου υσηχο
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread