- Thread starter
- #1
Κάθε 20.000 χιλιόμετρα ή κάθε χρόνο προτείνει η Ford για αλλαγή λαδιών!
Συνήθως την κάνουμε κάθε 10.000χλμ ή κάθε χρόνο.
Για αυτούς που το "πατάνε" λιγάκι κάθε 5.000χλμ...
Θα χρειαστεί ένα λάδι 5-30 της Ford και ένα νέο φίλτρο λαδιού συνολικό κόστος ~35€
Για το μοντέλο 1.3 θα χρειαστεί 4.35 λίτρα
Για το 1.25 και το 1.4 3.75 λίτρα
Για το 1.6 4.10 λίτρα
Η αλλαγή λαδιών στο μκ6 είναι μία σχετικά απλή διαδικασία που μπορεί να την κάνει ο καθένας μας!
Θα χρειαστούν ...
Προτιμούμε το άδειασμα να γίνεται όταν το μοτέρ είναι ζεστό γιατί είναι πιο λεπτό το λάδι κ βγαίνει γρηγορότερα.
Βάζουμε τα γάντια μιας χρήσεως, αφαιρούμε την επάνω τάπα πλήρωσης λαδιού , τοποθετούμε ένα ταψί από κάτω από το μοτέρ για να μην πέσουν στο έδαφος τα λάδια που θα βγάλουμε από το κάρτερ & τα λάδια που θα τρέξουν όταν ξεβιδώσουμε το φίλτρο... και μετά ξεβιδώνουμε με το κλειδί το 13 που έχουμε την τάπα εκκένωσης λαδιού που βρίσκεται στο κάρτερ!
Αφαιρούμε μετά το φίλτρο λαδιού με το ειδικό εργαλείο!
Τοποθετούμε το νέο φίλτρο αφού πρώτα περάσουμε με λίγο λάδι το λάστιχο στεγανοποίησης που έχει!
Αφού αφαιρέσουμε όλα τα λάδια από το κάρτερ , βιδώνουμε στην θέση της την τάπα! Χρειάζεται μόλις 2.8κιλά ροπής σφίξιμο γιατί είναι αλουμινένιο το κάρτερ κ είναι εύκολο να κλωτσήσει το σπείρωμα!
..μας έμεινε μόνο να βάλουμε με ένα χωνάκι το νέο 5-30 λαδάκι στον κινητήρα!!
Ελέγχουμε τον δείκτη, αφήνουμε να περάσει για λίγο το μέγιστο...μετά βάζουμε μπροστά το μοτέρ το αφήνουμε να δουλέψει λίγο..κ ελέγχουμε πάλι τον δείκτη!! Το λάδι πρέπει να βρίσκεται στο μέγιστο..κ ελάχιστα παραπάνω.
Συνήθως την κάνουμε κάθε 10.000χλμ ή κάθε χρόνο.
Για αυτούς που το "πατάνε" λιγάκι κάθε 5.000χλμ...
Θα χρειαστεί ένα λάδι 5-30 της Ford και ένα νέο φίλτρο λαδιού συνολικό κόστος ~35€
Για το μοντέλο 1.3 θα χρειαστεί 4.35 λίτρα
Για το 1.25 και το 1.4 3.75 λίτρα
Για το 1.6 4.10 λίτρα
Η αλλαγή λαδιών στο μκ6 είναι μία σχετικά απλή διαδικασία που μπορεί να την κάνει ο καθένας μας!
Θα χρειαστούν ...
- 2 γάντια μιας χρήσεως
- 1 στουπί
- 1 κλειδί 13 για την τάπα
- 1 ειδικό κλειδί για να αφαιρεθεί το φίλτρο λαδιού!
Προτιμούμε το άδειασμα να γίνεται όταν το μοτέρ είναι ζεστό γιατί είναι πιο λεπτό το λάδι κ βγαίνει γρηγορότερα.
Βάζουμε τα γάντια μιας χρήσεως, αφαιρούμε την επάνω τάπα πλήρωσης λαδιού , τοποθετούμε ένα ταψί από κάτω από το μοτέρ για να μην πέσουν στο έδαφος τα λάδια που θα βγάλουμε από το κάρτερ & τα λάδια που θα τρέξουν όταν ξεβιδώσουμε το φίλτρο... και μετά ξεβιδώνουμε με το κλειδί το 13 που έχουμε την τάπα εκκένωσης λαδιού που βρίσκεται στο κάρτερ!
Αφαιρούμε μετά το φίλτρο λαδιού με το ειδικό εργαλείο!
Τοποθετούμε το νέο φίλτρο αφού πρώτα περάσουμε με λίγο λάδι το λάστιχο στεγανοποίησης που έχει!
Αφού αφαιρέσουμε όλα τα λάδια από το κάρτερ , βιδώνουμε στην θέση της την τάπα! Χρειάζεται μόλις 2.8κιλά ροπής σφίξιμο γιατί είναι αλουμινένιο το κάρτερ κ είναι εύκολο να κλωτσήσει το σπείρωμα!
..μας έμεινε μόνο να βάλουμε με ένα χωνάκι το νέο 5-30 λαδάκι στον κινητήρα!!
Ελέγχουμε τον δείκτη, αφήνουμε να περάσει για λίγο το μέγιστο...μετά βάζουμε μπροστά το μοτέρ το αφήνουμε να δουλέψει λίγο..κ ελέγχουμε πάλι τον δείκτη!! Το λάδι πρέπει να βρίσκεται στο μέγιστο..κ ελάχιστα παραπάνω.