- Dec 10, 2021
- 10
- 1
- 3
- Μοντέλο
- MK6.5
- LOCATION
- Ηράκλειο Κρήτης
-
- Thread starter
- #1
Καλημέρα σε όλους,
Έχω στην κατοχή μου εδώ και ένα χρόνο ένα Fiesta 1.25 (FUJA κινητήρας) του 2007 με 137000 χιλ. Ήταν της οικογένειάς μου και μετά από επισκευή από ακινησία ήρθε στην κατοχή μου (κόστος επισκευής περίπου 2000ε γτ πάντα κάτι ήθελε). Υπάρχει το εξής πρόβλημα, από την αρχή που το πήρα, το αυτοκίνητο πετάει λάδια από το σωληνάκι της εξαγωγής που πάει στο φίλτρο και βγάζει αρκετή αναθυμίαση από την εισαγωγή λαδιού. Στην αρχή δεν ήταν τόσο τραγικά τα πράγματα, "άδειαζε" 2 λίτρα λάδι περίπου κάθε 1500χιλ. Τώρα όμως, μετά από 487χιλ, μου άναψε λαμπάκι και πήρε περίπου 2λ για να γεμίσει. Αν και έχω συνηθίσει να έχω 4λιτρο λάδι στο πορτ παγκαζ για να βάζω, κάτι μου λέει ότι δεν θα αντέξει πολύ ο κινητήρας. Άλλαζα φίλτρο λαδίου και αέρα κάθε 6 μήνες, από 5w-30 πήγα σε 10w-40 μήπως και δεν έφευγε τόσο γρήγορα αλλά τίποτα δεν φαίνεται να λειτουργεί.
Από ότι μου έχουν πει οι περισσότεροι μάστορες που το έχω πάει μάλλον είναι θέμα ελατηρίων λαδιών και πετάει τα λάδια προς τα έξω. Κόστος επισκευής ~ 1000ευρώ.
Το ερώτημα είναι το εξής, τι είναι καλυτερο να κάνω; Να πάρω ένα μεταχερισμένο μοτέρ, να επισκευάσω αυτό που έχει ήδη ή να το βάψω μπλε και να το πετάξω στην θάλασσα; Έχω ήδη διαθέσει αρκετά χρήματα και πλεόν τα λεφτά που μπορώ να διαθέσω δεν είναι πολλά και δεν μπορώ εύκολα να το μπατονιάρω για ένα καινούργιο/μεταχειρισμένο αμάξι.
Τι μου προτείνουν οι θεοί του forum? Τι θα κάνατε στην θέση μου? Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!
Έχω στην κατοχή μου εδώ και ένα χρόνο ένα Fiesta 1.25 (FUJA κινητήρας) του 2007 με 137000 χιλ. Ήταν της οικογένειάς μου και μετά από επισκευή από ακινησία ήρθε στην κατοχή μου (κόστος επισκευής περίπου 2000ε γτ πάντα κάτι ήθελε). Υπάρχει το εξής πρόβλημα, από την αρχή που το πήρα, το αυτοκίνητο πετάει λάδια από το σωληνάκι της εξαγωγής που πάει στο φίλτρο και βγάζει αρκετή αναθυμίαση από την εισαγωγή λαδιού. Στην αρχή δεν ήταν τόσο τραγικά τα πράγματα, "άδειαζε" 2 λίτρα λάδι περίπου κάθε 1500χιλ. Τώρα όμως, μετά από 487χιλ, μου άναψε λαμπάκι και πήρε περίπου 2λ για να γεμίσει. Αν και έχω συνηθίσει να έχω 4λιτρο λάδι στο πορτ παγκαζ για να βάζω, κάτι μου λέει ότι δεν θα αντέξει πολύ ο κινητήρας. Άλλαζα φίλτρο λαδίου και αέρα κάθε 6 μήνες, από 5w-30 πήγα σε 10w-40 μήπως και δεν έφευγε τόσο γρήγορα αλλά τίποτα δεν φαίνεται να λειτουργεί.
Από ότι μου έχουν πει οι περισσότεροι μάστορες που το έχω πάει μάλλον είναι θέμα ελατηρίων λαδιών και πετάει τα λάδια προς τα έξω. Κόστος επισκευής ~ 1000ευρώ.
Το ερώτημα είναι το εξής, τι είναι καλυτερο να κάνω; Να πάρω ένα μεταχερισμένο μοτέρ, να επισκευάσω αυτό που έχει ήδη ή να το βάψω μπλε και να το πετάξω στην θάλασσα; Έχω ήδη διαθέσει αρκετά χρήματα και πλεόν τα λεφτά που μπορώ να διαθέσω δεν είναι πολλά και δεν μπορώ εύκολα να το μπατονιάρω για ένα καινούργιο/μεταχειρισμένο αμάξι.
Τι μου προτείνουν οι θεοί του forum? Τι θα κάνατε στην θέση μου? Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!