Επαναπρογραμματισμός Εγκεφάλου (ecu remap) EcoBoost

Διάφορες βελτιώσεις στα μηχανικά μέρη.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: Τρί 15 Οκτ 2019, 15:26
x 56
x 22
Has thanked: 0
Been thanked: 13 times

Re: Επαναπρογραμματισμός Εγκεφάλου (ecu remap) EcoBoost

Δημοσίευση από Dimitris »

Υπάρχει κάποια δυναμομέτρηση απο stage2 1000άρι; Γενικά ψάχνομαι για μια αλλαγή στην εξάτμιση μετα τα χριστούγεννα (μικρή η μεγάλη αλλαγή ακόμα δεν ξέρω) και σκέφτομαι το ενδεχόμενο να την ετοιμάσω για stage2. Μην κάνω τσάμπα μετατροπές που μετά θα μου είναι άχρηστες αν θέλω να παω σε stage2.

Το θέμα ειναι οτι δεν ξέρω εαν στο 1000άρι καθαρά λόγω value-for-money αξίζει να πας απο stage1 σε stg2.
Για αυτό θελω να δω μια δυναμομέτρηση να δώ πόσο κερδισμένος εισαι σε όλο το φάσμα των στροφών(και οχι μονο το τελικό νούμερο) με μια ελευθερη κ μεγαλυτερης διαμέτρου εξατμισης, με φιλτροχοάνη και με μεγαλύτερο cooler.


Άβαταρ μέλους
The Ace
Vip Team
Vip Team
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2015, 13:27
Τοποθεσία: Αθήνα
x 24
Has thanked: 0
Been thanked: 9 times

Re: Επαναπρογραμματισμός Εγκεφάλου (ecu remap) EcoBoost

Δημοσίευση από The Ace »

Καθαρά από οικονομική άποψη τα Stg2/Stg3 δεν συμφέρουν σε κανένα αυτοκίνητο, παρά μόνο γίνονται αν ο κάτοχος θέλει να κάνει ότι μπορεί και είναι διατεθιμένος να ρίξει πολύ χρήμα.
Το Stg2 έχει νόημα όταν κάποιο από τα εργοστασιακά περιφερειακά (turbo, πολλαπλές, αντλία, μπεκ κλπ) έχει πολύ χαμηλά όρια και με την αλλαγή τους βλέπεις σημαντική διαφορά (που δεν μπορείς να δεις με απλό Stg1).
Το Stg3 (άνοιγμα κινητήρα) είναι για πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις και δεν συμφέρει ποτέ


Ford Fiesta 1.0 140HP Titanium - Ford Kuga 1.5 150HP ST-Line
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: Τρί 15 Οκτ 2019, 15:26
x 56
x 22
Has thanked: 0
Been thanked: 13 times

Re: Επαναπρογραμματισμός Εγκεφάλου (ecu remap) EcoBoost

Δημοσίευση από Dimitris »

The Ace έγραψε: Τρί 06 Οκτ 2020, 08:51 Καθαρά από οικονομική άποψη τα Stg2/Stg3 δεν συμφέρουν σε κανένα αυτοκίνητο, παρά μόνο γίνονται αν ο κάτοχος θέλει να κάνει ότι μπορεί και είναι διατεθιμένος να ρίξει πολύ χρήμα.
Το Stg2 έχει νόημα όταν κάποιο από τα εργοστασιακά περιφερειακά (turbo, πολλαπλές, αντλία, μπεκ κλπ) έχει πολύ χαμηλά όρια και με την αλλαγή τους βλέπεις σημαντική διαφορά (που δεν μπορείς να δεις με απλό Stg1).
Το Stg3 (άνοιγμα κινητήρα) είναι για πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις και δεν συμφέρει ποτέ
Στην περίπτωση μας, οταν το ST "παίζει" στα μεταχειρισμένα κοντά στα 14-15κ ίσως έχεις δίκιο.
Ωστόσο θα ήταν ενδιαφέρουσα μια σύγκριση stg1-stg2 σε ολο το φάσμα να δουμε τις διαφορές που μπορει να δώσει μια ελευθερη εξάτμιση με ενα μεγαλύτερο ιντερκουλερ ισως και μια εισαγωγή.


Άβαταρ μέλους
The Ace
Vip Team
Vip Team
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2015, 13:27
Τοποθεσία: Αθήνα
x 24
Has thanked: 0
Been thanked: 9 times

Re: Επαναπρογραμματισμός Εγκεφάλου (ecu remap) EcoBoost

Δημοσίευση από The Ace »

Σε κάθε περίπτωση η επιλογή του ST είναι σαφέστατα προτιμότερη, αφού αγοράζεις όλο το (σωστό) πακέτο κατευθείαν.

Όσο για σύγκριση, δες το και έτσι: ένα Stg1 (δηλαδή το γνωστό ΦΠΕ remap, φίλτρο, τελικό εξάτμισης) πάει κάπου στα 6-7 κατοστάρικα και φτάνει 150-155 άλογα, safe και εύκολα. Ένα Stg2 με full εισαγωγή, turbo-back εξάτμιση+καταλύτη, I/C, σωληνώσεις και λοιπά συμπράγκαλα πάει εύκολα στα 2000€, και πάει μέχρι 165-170 άλογα. Και το Stg3 όπου αλλάζεις τα πάντα, turbo, αντλία, μπεκ, φλάντζες πλησιάζει τα 3000€ και φτάνει μέχρι τα 205 άλογα. Όλα τα παραπάνω είναι τιμές Pumaspeed.

Αν λοιπόν κάνεις τις πράξεις, θα δεις ότι το Stg1 δίνει 4,5€/HP, το Stg2 11,7€/HP και το Stg3 14,6€/HP. Όπως βλέπεις, το Stg1 έχει μακράν την καλύτερη σχέση κόστους/οφέλους, γι'αυτό και ανέφερα πιο πριν ότι τα Stg2/3 είναι μόνο για αυτούς που θέλουν να "σπαταλήσουν" και όχι απλά να "επενδύσουν" στο αυτοκίνητο. Επιπλέον η διαφορική βελτίωση που βλέπεις από Stg σε Stg είναι όλο και μικρότερη, πιο δύσκολη και πιο ακριβή.


Ford Fiesta 1.0 140HP Titanium - Ford Kuga 1.5 150HP ST-Line
Άβαταρ μέλους
Dimitris
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: Τρί 15 Οκτ 2019, 15:26
x 56
x 22
Has thanked: 0
Been thanked: 13 times

Re: Επαναπρογραμματισμός Εγκεφάλου (ecu remap) EcoBoost

Δημοσίευση από Dimitris »

Συμφωνώ σε όλα φίλε Ace.
Βέβαια το κόστος θεωρώ μπορεί να βγει ελάχιστα παραπάνω απο τα 1000. Με 600 κάνεις ολόσωμη(βέβαια χωρις καταλύτη=παράνομος) και με 350-400 φτιάχνεις καλό χειροποίητο ιντερκουλερ. Εισαγωγή με χοάνη προαιρετική.Και ενα 100άρικο για επαναπρογραμματισμό εαν το κάνεις στον ίδιο προγραμμτιστη που έχεις το κάνει το 1ο στάδιο.
Βέβαια μετά ακολουθουν βελτιώσεις που κατ' εμέ ΠΡΕΠΕΙ να γίνουν.
Φρένα, στήσιμο, διαφορικό, καλά λάστιχα. Και κάπου εκεί έχεις ξεπεράσει το ST σε κόστος.
Βέβαια ολο αυτό μέσα περιέχει και την ευχαρίστηση της "προσωπικής" δουλειάς που έχεις ρίξει σε ένα αμάξι.


Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές Βελτιώσεις”