Φίλτρα-Χοάνες-Βαρελάκια

Διάφορες βελτιώσεις στα μηχανικά μέρη.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
kostg
Forum Administrator
Forum Administrator
Δημοσιεύσεις: 9457
Εγγραφή: Κυρ 09 Μάιος 2010, 00:59
x 5
x 9
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times
Επικοινωνία:

Απ: Φίλτρα-Χοάνες-Βαρελάκια

Δημοσίευση από kostg »



"ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος"
Άβαταρ μέλους
turbomaniac
Vip Team
Vip Team
Δημοσιεύσεις: 3743
Εγγραφή: Δευ 10 Μάιος 2010, 21:21
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Απ: Φίλτρα-Χοάνες-Βαρελάκια

Δημοσίευση από turbomaniac »

Κεραυνός έγραψε: Και κατά πόσο αυτό δύναται να αυξήσει την απόδοση; Πόσο το φίλτρο μόνο και πόσο με αυτή την ιδιοκατασκευή;
ολα τα καλά φίλτρα της αγοράς έχουν την ιδια σχεδίαση: Μια διαταξη ram-air για να φέρνει κρύο αέρα σε μια χοάνη που βρίσκεται σε κλειστό κουτί. Με αυτο που σου λεω μετατρέπεις το ram-air της μάνας του σε μεγαλύτερο, απλα διευρύνωντας τη σωλήνα τροφοδότησης του φίλτρου με κρύο αέρα. Ουσιαστικά παίρνεις το μέγιστο της απόδσης που μπορεις να παρεις απο μια διάταξη φίλτρου, μιας και το μοτερ ουτως η άλλως έχει ανάγκη συγκεκριμένο αέρα τον οποίο δε γίνεται να αυξησεις ότι και διάταξη φίλτρου έχεις. Απλά παρέχεις τη μέγιστη "ευκολία" στον κρύο αέρα και απο κει και περα αναλαμβάνει ο κινητήρας.

Αυτη τη μέγιστη "ευκολία" στον αέρα την έχεις και μεμια πανάκριβη διάταξη, αλλα και με μια πάμφθηνη όπως αυτη που περιγράφω, αρκει να ακολουθηθεί η ίδια αρχή λειτουργίας: Μέγιστη παροχή κρύου αέρα στο εργοστασιακό φιλτροκούτι (μέσω αυξησης της διατομής παροχής αέρα) και καλό φιλτρο γάζας που συντηρείται- λιπαίνεται τακτικά.

Τυχον διορθωσεις θα γίνουν μετά με την επαναχαρτογράφηση (chiptuning), αν και στις περισσότερες περιπτώσεις και για τετοιες μικρές μετατροπες (εξατμίσεις-μετατροπες στα φίλτρα) οι συγχρονοι εργοστασιακοί εγκέφαλοι θα ρυθμίσουν αρκετα καλά και τις νεες ανάγκες σε καυσιμο

Για το ποσο θα αυξήσει την απόδοση εξαρτάται απο το πόσο καλή ή κακή είναι η παροχή του άερα στο εργοστασιακό φίλτρο αλλα και πόσο μπορει ο εγκέφαλος να διαχειριστεί τη μετατροπή. Σε ορισμένα αμάξια που έχουν πολύ φιμωμένα φίλτρα και ο εγκέφαλος αναπροσαρμόζει το κάυσιμο καλά, μπορεις να δεις ακόμα και +7% σε ιπποδύναμη, ενω σε άλλα που ο εγκέφαλος δε μπορει να διαχειριστεί τον παραπάνω αέρα μπορει να μη δεις και τιποτα. Στα περισσότερα όμως μπορεις να δεις +3-4% παραπάνω.

Αξίζει για αυτο το 3-4% να δώσεις 200 ευρω για μια διαταξη φίλτρου after market? Μαλλον όχι θα έλεγα.

Τότε όλοι αυτοί που πουλάνε γιατι το πουλάνε?

Αυτο είναι (κυρίως) το εμπόριο. Στηρίζεται κυρίως στο να σε πείσει οτι έχεις κάτι ανάγκη, χωρις να ξέρει καλά-καλά ο ίδιος που το πολάει αν το χρειάζεσαι ή όχι. Είναι δηλαδή τις περισσότερες φορές μια διαδικασία εξαπατησης, που στηρίζεται στην άγνοια του καταναλωτή. 

Στην εξαπάτηση αυτη συμπεριλαμβάνεται και η υπεραξία που δίνεται σ΄ενα προϊον που και πάλι στηρίζεται στην άγνοια του καταναλωτή (άγνοια έρευνας αγοράς)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος turbomaniac την Σάβ 30 Ιουν 2018, 11:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.


κανε στους άλλους αυτο που θέλεις να σου κάνουν.
Άβαταρ μέλους
mk6car
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: Σάβ 22 Δεκ 2018, 17:02
x 66
x 24
Has thanked: 17 times
Been thanked: 8 times

Απ: Φίλτρα-Χοάνες-Βαρελάκια

Δημοσίευση από mk6car »

αυτό ειναι το πολυσυζητημένο φίλτρο για το ΜΚ6 της KN ?

https://www.summitracing.com/int/parts/ ... /overview/


Άβαταρ μέλους
kostg
Forum Administrator
Forum Administrator
Δημοσιεύσεις: 9457
Εγγραφή: Κυρ 09 Μάιος 2010, 00:59
x 5
x 9
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times
Επικοινωνία:

Απ: Φίλτρα-Χοάνες-Βαρελάκια

Δημοσίευση από kostg »

RC-8490. Σωστά. Αντίστοιχο είναι και το RC-70032, αλλά λίγο πιο ακριβό.


"ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος"
Άβαταρ μέλους
mk6car
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: Σάβ 22 Δεκ 2018, 17:02
x 66
x 24
Has thanked: 17 times
Been thanked: 8 times

Απ: Φίλτρα-Χοάνες-Βαρελάκια

Δημοσίευση από mk6car »

μπορείς καποιος να με βοηθήσει να βρουμε μια καλή χοάνη για το αμάξι μας μέσω skroutz? το θέλω μέσα στην επόμενη εβδομάδα για αυτό δεν κάνω την παραγγελία απέξω που κοιτούσα.
Συγχώνευση διπλών μηνυμάτων:[time]1556344514[/time]
α νομίζω την βρήκα ! αυτή είναι ??

https://vast.gr/k-n-universal-filtroxoa ... -112mm-hgt

και αυτή εδώ

https://vast.gr/k-n-universal-filtroxoa ... -x-110mm-h

διαφορες??
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος mk6car την Σάβ 27 Απρ 2019, 08:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.


Άβαταρ μέλους
scorpion
Founder
Founder
Δημοσιεύσεις: 13979
Εγγραφή: Κυρ 09 Μάιος 2010, 23:42
Τοποθεσία: Πειραιάς
x 29
x 19
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times
Επικοινωνία:

Απ: Φίλτρα-Χοάνες-Βαρελάκια

Δημοσίευση από scorpion »

το πρώτο link είναι το σωστό πιστεύω
από τι βλέπω είναι πιο μικρή από την δεύτερη επιλογή


17xxx Mondeo 1.6cc 213hp 17xxx
Άβαταρ μέλους
kostg
Forum Administrator
Forum Administrator
Δημοσιεύσεις: 9457
Εγγραφή: Κυρ 09 Μάιος 2010, 00:59
x 5
x 9
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times
Επικοινωνία:

Απ: Φίλτρα-Χοάνες-Βαρελάκια

Δημοσίευση από kostg »

Και οι δύο ταιριάζουν. Έχω τα part numbers πιο πάνω και ταιριάζουν αν το παρατηρήσετε.


"ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος"
Άβαταρ μέλους
mk6car
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: Σάβ 22 Δεκ 2018, 17:02
x 66
x 24
Has thanked: 17 times
Been thanked: 8 times

Απ: Φίλτρα-Χοάνες-Βαρελάκια

Δημοσίευση από mk6car »

τέλεια thanks


Άβαταρ μέλους
mk6car
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: Σάβ 22 Δεκ 2018, 17:02
x 66
x 24
Has thanked: 17 times
Been thanked: 8 times

Re: Φίλτρα-Χοάνες-Βαρελάκια

Δημοσίευση από mk6car »

ξεθάβω ... λοιπόν εδώ και 1 χρόνο φοράω πλέον την RC-8490 αρκετά καλή μικρή για να χωράει ωραία , ήχος ωραίος και απόδοση ικανοποιητική.
Όμως ύστερα από την τελευταία μόντα μου με την εισαγωγή απο το Πούμα παρατηρώ μεγάλες θερμοκρασίες τόσο στο μηχανοστάσιο αλλά και στον αέρα της εισαγωγής που μετράει ο ΜΑΠ. Αρκετά λογικό καθώς η Πούμα είναι από αλουμίνιο και τραβάει την θερμοκρασία από το μοτέρ και λειτουργεί όπως η ψύκτρα στον επεξεργαστή στους υπολογιστές όσοι γνωρίζετε..

Αν και έχω βάλει την χοάνη στο καλύτερο μέρος όπου υπάρχει ο μαμά αυλός της μετώπης, μου μετράει περίπου 45-48 βαθμούς μέσο όρο όταν κινούμε με 60-70 χιλιομετρα πορεία με εξωτερική θερμοκρασία 23-25 βαθμους περίπου, σκέφτηκα 3 απλά πράγματα που λογικά θα βοηθήσουν την κατάσταση.

1) Ντύνω την εισαγωγή και το χταπόδι με το μωνοτικό της americat , κατα τα λεγόμενα τους συγκρατεί μέχρι και 70% την θερμοκρασία που εκπέμουν τα κομάτια που θα ντυθούν.
https://www.americat.gr/kalymma-monotik ... x-15m.html

2) Φτιάχνω μια ασπίδα ώστε να απομονώσω κάπως τον χώρο της φιλτροχοάνης απο το χώρο της μηχανής για να μην παίρνει από τον ζεστό άερα που υπάρχει στο χώρο. σίγουρα θα είναι μπελαλίδικο καθώς δεν υπάρχει κάτι έτοιμο.

3) Ανοίγω τον μαμα αυλό της μετώπης μέχρι τέρμα καθώς ο μικρός αυλός αυτή τη στιγμή ήταν στα δεδομένα του μαμα φιλτροκουτιου. Υπολογίζω ότι ο χώρος θα είναι παραπάνω από διπλάσιος και αυτό θα συνεπάγετε με διπλάσια ποσότητα κρύου αέρα. Ίσως κάνω και στην άλλη μεριά το ίδιο και για την επιπλέον εισαγωγή αέρα αλλά και για αισθητικούς λόγους.

μερικές φωτός για το θέμα μου.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος mk6car την Σάβ 10 Οκτ 2020, 00:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.


Άβαταρ μέλους
Dimitris
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: Τρί 15 Οκτ 2019, 15:26
x 56
x 22
Has thanked: 0
Been thanked: 13 times

Re: Φίλτρα-Χοάνες-Βαρελάκια

Δημοσίευση από Dimitris »

Προσωπικά απο τα λίγα που ξέρω/εχω διαβάσει, θεωρώ άσκοπο να έχει κάποιος μια φιλτροχοάνη χωρίς καμία προστασία.
Οταν ανοίγω το καπό τουλάχιστον στο 1000άρι μου, τα πάντα μέσα βράζουν. Το να έχεις μια φιλτροχοάνη εκτεθειμένη σε τέτοιες θερμοκρασίες το θεωρώ ανούσιο καθώς ίσως χάνεις περισσότερα απο όσα κερδίζεις.
Εχω δει καλές δουλειές απο τον Θεόφιλο στην μεταμόρφωση απο τον "ψηλό", σε θερμοπροστασίες σε οποιοδήποτε αμάξι. Το υλικό γύρω γύρω το διαλέγεις εσύ, οσο πιο καλό μέταλλο πάντως τόσο πιο ακριβή η δουλειά. Μερικές δουλειές που έχω ακούσει πάνε στα 50-60 ευρώ. Πιο συγκεκριμένα δν ξέρω.
Ύστερα αν θες έξτρα θερμομόνωση, πας την θερμοπροστασία για βάψιμο με κεραμική επίστρωση.
Προσωπικά οταν έρθει η στιγμή να πάω σε φιλτροχοάνη, θα ξεκινήσω σίγουρα απο μια καλη θερμοπροστασία.
These users thanked the author Dimitris for the post:
mk6car (Σάβ 10 Οκτ 2020, 00:34)
Rating: 25%


Άβαταρ μέλους
mk6car
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: Σάβ 22 Δεκ 2018, 17:02
x 66
x 24
Has thanked: 17 times
Been thanked: 8 times

Re: Φίλτρα-Χοάνες-Βαρελάκια

Δημοσίευση από mk6car »

Σωστός φιλε μου αλλά μην ξεχνάς ότι η διάταξη του δικού σου μοτερ , οι χώροι , η τεχνολογία , τα υλικά της μηχανής έχουν 17 χρόνια διαφοράς από το δικό μου άρα.. συμπάθειο :) όμως παρόλα αυτα είναι σωστες οι παρατηρήσεις σου και καθώς μιλάω με νούμερα θα κάνω αυτά που πιστεύω ότι θα αποδώσουν (μόντες) και θα επανέλθω !


Άβαταρ μέλους
Dimitris
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: Τρί 15 Οκτ 2019, 15:26
x 56
x 22
Has thanked: 0
Been thanked: 13 times

Re: Φίλτρα-Χοάνες-Βαρελάκια

Δημοσίευση από Dimitris »

mk6car έγραψε: Σάβ 10 Οκτ 2020, 00:39 Σωστός φιλε μου αλλά μην ξεχνάς ότι η διάταξη του δικού σου μοτερ , οι χώροι , η τεχνολογία , τα υλικά της μηχανής έχουν 17 χρόνια διαφοράς από το δικό μου άρα.. συμπάθειο :) όμως παρόλα αυτα είναι σωστες οι παρατηρήσεις σου και καθώς μιλάω με νούμερα θα κάνω αυτά που πιστεύω ότι θα αποδώσουν (μόντες) και θα επανέλθω !
Nαι δεν διαφωνώ, ωστόσο για κάθε μοτέρ ο ζεστός-καυτός αέρας δεν βοηθάει την κατάσταση.
Κάτι άκυρο, το μοτέρ που φοράει το mk6 σου, το φοράνε και κάποια mk7 που βγήκαν αργότερα;


Άβαταρ μέλους
mk6car
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: Σάβ 22 Δεκ 2018, 17:02
x 66
x 24
Has thanked: 17 times
Been thanked: 8 times

Re: Φίλτρα-Χοάνες-Βαρελάκια

Δημοσίευση από mk6car »

έτσι είναι φίλε μου ! ο καυτός αέρας είναι ότι χειρότερο για αυτο και θα προσπαθήσω με όλα αυτά να ρίξω τις θερμοκρασίες όσο πάει !
Δεν νομίζω τα ΜΚ7 έχουν άλλο μοτέρ με μεταβλητό χρονισμό αν δεν κάνω λάθος.


Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανικές Βελτιώσεις”