ΕΥΑ - ΜΚ6 prefacelift Trend 1.6 5door 2003 μοντέλο

Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Μελών του Club
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
mk6car
Pro Member
Pro Member
Δημοσιεύσεις: 311
Εγγραφή: Σάβ 22 Δεκ 2018, 17:02
x 78
x 30
Has thanked: 23 times
Been thanked: 9 times

ΕΥΑ - ΜΚ6 prefacelift Trend 1.6 5door 2003 μοντέλο

Δημοσίευση από mk6car »

Σκέφτηκα ότι δεν είχα φτιάξει project θέμα για το αμάξι μου και ειπα να φτιάξω ένα να υπάρχει.
Fiesta MK6 pre facelift 1.6 100PS 5 door Black Panther λοιπόν ονομασία ΕΥΑ λόγο πινακίδας. Μοντέλο 2003


Εμφάνιση
1) Αλλαγή εμπρός φώτα με του facelift
2) Κρυσταλοποίηση φαναριών μπρος πίσω και ένα τονο βερνίκι φιμέ από Paintbull
3) Πίσω προφυλακτήρας από S
4) Βάψιμο πλαστικών προφυλακτήρων σε μαύρο
5) Τιμόνι από ST και καινούργια δερμάτινη σπορ επένδυση από τον Ρέλλα (η αγαπημένη μου μετατροπή)
6) Τοποθέτηση αεροτομής από ST ( άλλαξε ολη η εμφάνιση)
7) Βάψιμο ουρανού και επίστρωση με ειδικά βερνίκια για extra γυαλάδα (glass effect)
8) Μπλε/μαύρο καλύμματα καθισμάτων και πατάκια
9) Τοποθέτηση φιμέ Llumar 35% στα πίσω και 25% στα εμπρος, επισης μου έβαλε και μια λωρίδα στο πάνω στο παμπριζ

Μηχανικά/ηλεκτρολογικά
1) Αναρτήσεις Koni STR.T πορτοκαλί
2) ελατήρια από το S
3) Android οθόνη 2 din 7' με λειτουργία ραδιοφώνου χάρτες και google apps
4) Φίλτρο αέρα τύπου χοάνη της K/N
4) Αντικατάσταση μαμα χταποδοκαταλύτη με αντιγραφή μιλτεκ 4-1 απο Δανελάτο
5) καταλύτης 400αρης μεταλικός
5) Αντικατάσταση μεσαίου με ελευθέρας
6) Αντικατάσταση τελικού μαμά με ΜΚ7,5
7) Reprofil εκκεντροφόρων στον Μπούμπη , έγινε ένα "light" προφίλ ώστε να μην χρειάζεται να φτιαχτεί πρόγραμμα με έμφαση σε όλο το φάσμα στροφών. Μπήκαν στα μαμα χρονίσματα.
8) Αντικατάσταση μαμά πολλαπλής εισαγωγής με Puma 1.7

Αξίζει να αναφέρω ότι στα 130χιλ χιλ. έγινε ρεκτιφιέ στο μοτέρ καθώς μετά από τρύπημα στο ψυγείο έχασα τα νερά και είχα πρόβλημα με τη φλατζα.
Λύθηκε όλο το μοτέρ πλανιαριστηκε η κεφαλή 3 δεκατα αφου επρεπε να γίνει ετσι και αλλιώς, αντικαταστάθηκαν μέχρι και τα ελατήρια πιστονιών και καθαρίστηκαν τα πάντα μέσα στο μοτέρ έγινε μπορώ να πω με σιγουριά σαν καινούργιο ! Οι εκκεντροφόροι έγιναν εκείνη την περίοδο με την ευκαιρία που λύθηκε το μοτέρ.

Το αμάξι έβγαλε στο δυναμόμετρο 125PS και 17 κιλά ροπή, υπόψιν χωρίς την Puma η οποία μπήκε πριν ενα μήνα.

Από μηχανικές μετατροπές θα
1) Βάλω γειώσεις
2) Θα αλλάξω τον σωλήνα της εξατμισης με έναν 50αρη ανοξείδωτο από το χταπόδι μέχρι το τελικό.
3) θα μπει πεταλούδα 50αρα custom αυθεντική από 1,6 fiesta αλλά ανοιγμένη στο χέρι ώστε να έχει τη σωστή διάμετρο και να εκμεταλλευτώ πλήρως την εισαγωγή από το Puma. Θέλει ρύθμιση στον εγκέφαλο για να μην σηκώνει στροφές και θα γίνει όταν πάω για το πρόγραμμα.
4) Πρόγραμμα... θα γίνει μέτρηση για να δουμε που "ποναει" το μοτερ στις σχέσεις αέρα/καυσιμο , θα ρυθμιστεί το αβανς για καλύτερες επιδόσεις αλλά πάντα με γνώμονα την ασφαλή λειτουργία , και μετατόπιση του κόφτη στις 7000 στροφες.

Αυτό που δεν ξέρω είναι πόσο έδωσε η Puma και ο σωλήνας που θα βάλω σύντομα.. άρα ένα σωστό πρόγραμμα και όσο πάει !


και εδώ φωτος από όλα αυτά που ανέφερα. Για ότι νεότερο θα τα λέμε !

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Άβαταρ μέλους
mk6car
Pro Member
Pro Member
Δημοσιεύσεις: 311
Εγγραφή: Σάβ 22 Δεκ 2018, 17:02
x 78
x 30
Has thanked: 23 times
Been thanked: 9 times

Re: ΕΥΑ - ΜΚ6 prefacelift Trend 1.6 5door 2003 μοντέλο

Δημοσίευση από mk6car »

Εγινε και αντικατάσταση του μαμα σωλήνα με Φ50 ανοξείδωτο από τον καταλύτη μέχρι το τελικό ! Απόλαυση..

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Άβαταρ μέλους
mk6car
Pro Member
Pro Member
Δημοσιεύσεις: 311
Εγγραφή: Σάβ 22 Δεκ 2018, 17:02
x 78
x 30
Has thanked: 23 times
Been thanked: 9 times

Re: ΕΥΑ - ΜΚ6 prefacelift Trend 1.6 5door 2003 μοντέλο

Δημοσίευση από mk6car »

Σήμερα μπήκαν και οι εξτρα γειώσεις στο σασμάν και στην πολλαπλή


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Άβαταρ μέλους
Nikol@r@s
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 697
Εγγραφή: Τετ 28 Μαρ 2012, 00:03
Τοποθεσία: Αθήνα
x 11
x 22
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: ΕΥΑ - ΜΚ6 prefacelift Trend 1.6 5door 2003 μοντέλο

Δημοσίευση από Nikol@r@s »

Φοβερές όλες οι αλλαγές σου Δημήτρη συνέχισε έτσι και με μπόλικες φωτογραφίες για να μας τρέχουν τα σάλια :)
These users thanked the author Nikol@r@s for the post:
mk6car (Πέμ 02 Ιούλ 2020, 22:36)
Rating: 25%


Άβαταρ μέλους
mk6car
Pro Member
Pro Member
Δημοσιεύσεις: 311
Εγγραφή: Σάβ 22 Δεκ 2018, 17:02
x 78
x 30
Has thanked: 23 times
Been thanked: 9 times

Re: ΕΥΑ - ΜΚ6 prefacelift Trend 1.6 5door 2003 μοντέλο

Δημοσίευση από mk6car »

Μπήκαν και οι ανεμοθραυστες μπρος πίσω της Heko

Εικόνα


Άβαταρ μέλους
PetrosScH
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Σάβ 25 Ιούλ 2020, 09:55
x 2
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: ΕΥΑ - ΜΚ6 prefacelift Trend 1.6 5door 2003 μοντέλο

Δημοσίευση από PetrosScH »

απλα τελειο!! Για την εισαγωγη του Puma χρειαστηκαν μετατροπες?
These users thanked the author PetrosScH for the post (total 2):
Admin (Παρ 11 Σεπ 2020, 20:37) • mk6car (Παρ 11 Σεπ 2020, 20:38)
Rating: 50%


Άβαταρ μέλους
mk6car
Pro Member
Pro Member
Δημοσιεύσεις: 311
Εγγραφή: Σάβ 22 Δεκ 2018, 17:02
x 78
x 30
Has thanked: 23 times
Been thanked: 9 times

Re: ΕΥΑ - ΜΚ6 prefacelift Trend 1.6 5door 2003 μοντέλο

Δημοσίευση από mk6car »

να σε καλά φιλε ! ναι χρειάστηκε αρκετή δουλειά. την εβαλε μάστορας που δουλεύει χρόνια με ford αυτοκίνητα και μπόρεσε να καταλάβει πως επρεπε να μπει με τον καλύτερα συμβατό τρόπο.


Άβαταρ μέλους
scorpion
Founder
Founder
Δημοσιεύσεις: 13979
Εγγραφή: Κυρ 09 Μάιος 2010, 23:42
Τοποθεσία: Πειραιάς
x 29
x 19
Has thanked: 0
Been thanked: 4 times
Επικοινωνία:

Re: ΕΥΑ - ΜΚ6 prefacelift Trend 1.6 5door 2003 μοντέλο

Δημοσίευση από scorpion »

PetrosScH έγραψε: Τετ 09 Σεπ 2020, 00:14 απλα τελειο!! Για την εισαγωγη του Puma χρειαστηκαν μετατροπες?
Θέλει κάποιες αλλαγές


Άβαταρ μέλους
mk6car
Pro Member
Pro Member
Δημοσιεύσεις: 311
Εγγραφή: Σάβ 22 Δεκ 2018, 17:02
x 78
x 30
Has thanked: 23 times
Been thanked: 9 times

Re: ΕΥΑ - ΜΚ6 prefacelift Trend 1.6 5door 2003 μοντέλο

Δημοσίευση από mk6car »

Σε αυτό το σημείο μιας και λέμε για την Puma να σας πώ ότι μου φτώχυνε σε μεγάλο βαθμό το μείγμα μιας και πήγα πριν καμια 20αρια μερες στην Πατρα και μέτρησα με wideband στην εξατμιση το AFR, θα διορθωθεί μόνο με ένα σωστό πρόγραμμα που θα γίνει σε κανα μήνα περίπου.

Επισης από την τελευταία μέτρηση μου στον Πετρόπουλο εκτός από την αλλαγή της εισαγωγής άλλαξα και το σωλήνα της εξατμισης σε 50αρι που και αυτό πρέπει να έπαιξε ρόλο. Σύντομα θα εγκαταστήσω και ένα wideband στο αμάξι για να βλέπω τι ακριβως συμβαίνει και να έχω και πιο σωστή εικόνα αφου θα μπει στο χταπόδι πάνω.

Αυτό που κατάλαβα είναι ότι η Puma μπορεί να δείχνει κούκλα πάνω στο αμάξι αλλα σε καμία περίπτωση δεν καλυτερεύει αυτόματα την απόδοση ισα ισα την κάνει χειρότερη και πλέον μπορώ να το αποδείξω και με νούμερα.
Εικόνα


Άβαταρ μέλους
mk6car
Pro Member
Pro Member
Δημοσιεύσεις: 311
Εγγραφή: Σάβ 22 Δεκ 2018, 17:02
x 78
x 30
Has thanked: 23 times
Been thanked: 9 times

Re: ΕΥΑ - ΜΚ6 prefacelift Trend 1.6 5door 2003 μοντέλο

Δημοσίευση από mk6car »

Μπήκε και το wideband !


Εικόνα


Άβαταρ μέλους
mk6car
Pro Member
Pro Member
Δημοσιεύσεις: 311
Εγγραφή: Σάβ 22 Δεκ 2018, 17:02
x 78
x 30
Has thanked: 23 times
Been thanked: 9 times

Re: ΕΥΑ - ΜΚ6 prefacelift Trend 1.6 5door 2003 μοντέλο

Δημοσίευση από mk6car »

βάλαμε και το δοχείο αναθυμιάσεων για να σταματήσουν οι οσμές και την λαδιλα που εβγαινε απο την χοανιτσα. Διαφορα μεγάλη


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Άβαταρ μέλους
mk6car
Pro Member
Pro Member
Δημοσιεύσεις: 311
Εγγραφή: Σάβ 22 Δεκ 2018, 17:02
x 78
x 30
Has thanked: 23 times
Been thanked: 9 times

Re: ΕΥΑ - ΜΚ6 prefacelift Trend 1.6 5door 2003 μοντέλο

Δημοσίευση από mk6car »

έγινε και το πρόγραμμα !

αρχικά να πω ότι με την πούμα την πολλαπλή άλλαξε τελείως το φασμα της ροπής και της δύναμης, σε σχέση με την πρώτη δυναμομέτρηση στον Πετρόπουλο που έδειξε 120 άλογα , στην παρακάτω δυναμοτρηση που έγινε με την πούμα και τον 50αρη σωλήνα πριν το πρόγραμμα το αμάξι έδειχνε 111 άλογα ! σε αυτό το σημείο να πω ότι είχα σοβαρό πρόβλημα με την εξάτμιση καθώς είχαν ανοίξει τα πλακάκια που ειχα σε 3 σημεία λόγο κακής κόλησης που έγινε με απλή οξυγονοκόλληση και έχανα συμπίεση και δύναμη. Αυτό το κατάλαβα αργότερα όταν σήκωσα το αμάξι.

Έφτιαξα την εξάτμιση έβαλα και την πεταλούδα την 54αρα και πήγα για πρόγραμμα. αποτέλεσμα 127 άλογα χωρις να γινει μετατοπιση του κόφτη και αφαίρεση του προκοφτη. Μια τρελή ανοδική πορεία από τις 3500 μεχρι τις 6400 , άψογα και δυνατά ροπάτα χαμηλά μεχρι 2900 με μια μικρη πτωση μεχρι τις 3500 όπου με δυσκολία το καταλαβαίνεις παρά μόνο με 4η αλλα ανεπαίσθητα όπου αν δεν είχα το διάγραμμα να το βλέπω δεν θα το καταλάβαινα.

στην παρακάτω εικόνα με μπλε η παλιά μέτρηση και με κόκκινο μετά το πρόγραμμα. όπως μπορείτε να δείτε και στο μείγμα ( υπολογίζουμε μια μονάδα κάτω γιατί το wideband τους ήταν πίσω στο τελικό) το μείγμα έγινε σωστό με περιθώρια βελτίωσης ακόμα κάτι που θα επιδιώξω να γίνει όταν ξαναπάω για το θέμα με την μετατόπιση του κόφτη και προκοφτη καθώς δεν πρόλαβε να το ψαξει αρκετά όσο ήμουν εκεί.


Εικόνα


Στρατηςς
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2020, 16:44
x 15
x 13
Has thanked: 9 times
Been thanked: 10 times

Re: ΕΥΑ - ΜΚ6 prefacelift Trend 1.6 5door 2003 μοντέλο

Δημοσίευση από Στρατηςς »

Βαλε τωρα και μια πισωκινηση και ετοιμος lol
Περα σπο την πλακα ομως, παρακολουθησα ολο το project και το λεει η καρδια σου, και εις ανωτερα ok234
These users thanked the author Στρατηςς for the post:
mk6car (Παρ 13 Νοέμ 2020, 23:58)
Rating: 25%


Άβαταρ μέλους
mk6car
Pro Member
Pro Member
Δημοσιεύσεις: 311
Εγγραφή: Σάβ 22 Δεκ 2018, 17:02
x 78
x 30
Has thanked: 23 times
Been thanked: 9 times

Re: ΕΥΑ - ΜΚ6 prefacelift Trend 1.6 5door 2003 μοντέλο

Δημοσίευση από mk6car »

Να σε καλά φίλε, ότι μπορούμε κάνουμε !


Απάντηση

Επιστροφή στο “Car Projects”