Καλώς ήλθατε στο ανανεωμένο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για λόγους ασφαλείας για να μπορέσετε να συνδεθείτε θα πρέπει να κάνετε επαναφορά κωδικού βάζοντας το e-mail που αντιστοιχεί στον λογαριασμό σας.
Επαναφορά κωδικού
  Guest viewing is limited
  • You have a limited number of page views remaining
  • 0 guest views remaining

JimClark

Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
43
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
1 έτος κ 1 μέρα μετά, ήρθε και οικονομοτεχνικά η απόσβεση

50,032 χλμ από την εγκατάσταση αέριου (έπεσα κάτω από τα 50.000 το χρόνο δυστυχώς :p ),
3606€ σε σύνολο καυσίμων (2969 αέριο και 636 σε βενζίνη)

Αύξηση κατανάλωσης της τάξης του 12 - 15% κ περίπου αντίστοιχη (εικάζω) μείωση δύναμης)

Στα έξοδα, τα 1050€ της εγκατάστασης, τα 200€ του πολ/στ / μπουζοκαλωδίων που αλλάχτηκαν προληπτικά, 2 σερβις ανα 15.000 χλμ και ένα μερίδιο κόστους που καταλόγισα στην καμένη αντλία βενζίνης.

Πριν: 0,0998€/km με βενζίνη αποκλειστικά,
Μετά: 0,0721€/κμ με 2 καύσιμα => 0,0277 € κέρδος ανά διανυόμενο χλμ πλέον
 

stathis M

Member
Dec 5, 2012
224
1
18
Γιατι μειωση ιπποδυναμης?
Αν εισαι σωστα ρυθμισμενος στο αεριο πρεπει να εισαι τουλαχιστον στα ιδια επιπεδα αν οχι και καλυτερα.
 

JimClark

Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
43
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Στο δικό μου μοτέρ, με τόσο ξεχειλωμένα σωθικά, σίγουρα έχει πτώση. Σε "νεότερα" μοτέρ ισως φτάνει στα ίδια επίπεδα.

Ας έχει ένα 10% μείωση απόδοσης και ας κρατήσει για χρόνια...

Έτσι κ αλλιώς η λειτουργία του αερίου γίνεται αποκλειστικά στις 4-4500 σ.α.λ.
 

dimwhoo

Member
Dec 7, 2013
234
0
16
stathis M said:
Γιατι μειωση ιπποδυναμης?
Αν εισαι σωστα ρυθμισμενος στο αεριο πρεπει να εισαι τουλαχιστον στα ιδια επιπεδα αν οχι και καλυτερα.

Εξηγησε μου λιγο αν θελεις αυτο :)
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
2
0
Παιδες μην παραμυθιαζεστε το αεριο σε αποδωση ειναι παντα ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟ στο 75 % της
αποδωσης της βενζινης.
Ειναι μια τεραστια συζητηση  που δεν χωραει εδω μεσα ,εχει αποδειχθει απο αγωνες ,και απο πολλα  project που εχουν γινει απο εργοστασια στο παρελθον.
Δεν εχει καμια σχεση με τις ρυθμισεις.
Εχει σχεση με την μορφη της εκρηξης που γινεται μεσα στα κυλινδρα.
Αλλο το μιγμα βενζινης -αερα και αλλο το αεριο σκετο.
Για να μην το πλατιαζουμε ειναι το 75% της αποδωσης της βενζινης ΤΕΛΕΙΑ ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΟ.
Σημειωστε οτι αυτο ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ το λενε  μελετες.
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
2
0
Ενα απλο παραδειγμα για να το καταλαβουμε.
Το αεριο κανει φλογα απο απλη φωτια αναπτηρα και κανει εκρηξη ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΙΕΣΜΕΝΟ.
Η βενζινη ΔΕΝ ΑΝΑΦΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΙ ΦΛΟΓΑ.
Η βενζινη ΚΑΝΗ ΕΚΡΗΞΗ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΣΠΙΝΘΗΡΑ(ΜΠΟΥΖΙ) ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΚΕΝΩΣΗ ΦΩΡΤΙΟΥ.
Κατα συνεπεια το αεριο οπως και το πετρελαιο χρησιμοποιουν την φαση- συμπιεση των κινητηρων
εσωτερικης καυσης για να κανουν εκρηξη.
Η φαση συμπιεσης πολυ απλοικα σαν υπολογισμος ειναι το1/4 του κυκλου αποδωσης ενος τετραχρονου κινητηρα.
Αρα συμφωνα με την θεωρια αν η ενεργιακη αποδοση ενος κινητηρα ειναι το 100 τοτε αν χασουμε την φαση συμπιεσης  τοτε εχουμε απωλειες ενεργιακες χοντρικα 25%.
Να που προκυπτει το 75%.
Στην βενζινη η φαση συμπιεσης λειτουργει αθροιστικα με την ηδη εκρηξη του ιδου του μειγματος
που αποτελειται απο οξυγονο και βενζινη με οκτανιο που δεν εχει το αεριο.
Πολυ απλη και λιγο μπακαλιστικη εξηγηση αλλα εξηγηση για να το καταλαβουμε ολοι μας.
 

stathis M

Member
Dec 5, 2012
224
1
18
KARBY καλημερα, μην αναλυεις μαθητικα και φυσικη δεν εχει νοημα.
Μπορεις να εχεις ισαξια αποδοση και με αεριο ειτε παιζοντας με μιγμα ειτε ψεκαζοντας βενζινη κλπ σχεδον στο συνολο των στροφων-εξαρταται βεβαια απο τις αναλογιες μιγματος -το συστημα που φορας κλπ.
Προσωπικα εχω αεριο απο το 2012 και για 200+ χ.χλμ χωρις ζημιες.
Απο ρελαντι εως μεσσαιες το αμαξι ειναι πιο ζωηρο σε σχεση με βενζινη - οσο ζωηρο μπορει να ειναι ενα αμαξι 80 ιππων φυσικα, τωρα εαν σε καποιο σημειο σε καποιες στροφες υπαρχει μια υστερηση με αεριο για εναν μεσο οδηγο με ενα αμαξι της σειρας δεν ειναι κατι αξιο αναφορας κατ εμε.
Οπως και στη βενζινη,πετρελαιο ετσι και στο αεριο υπαρχει νοθεια και προβληματα.
Τα παραπανω που γραφεις σε γενικες γραμμες ισχυουν αλλα πλεον τα συστηματα αεριου εχουν φτασει σε πολυ καλο επιπεδο.
Αυτα απο προσωπικη εμπειρια φυσικα.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,262
141
63
49
Αθήνα
Εντάξει, η εξήγηση του karby ίσως ήταν λίγο μπακαλίστικη, αλλά στην πραγματικότητα ισχύει αυτό που λέει: το θερμοδυναμικό ισοδύναμο βενζίνης-προς-LNG είναι περίπου στο 1,5, καθώς το LNG περιέχει περίπου το 65% της ενέργειας σε σχέση με ίση ποσότητα βενζίνης. Ως εκ τούτου, και χωρίς να μπούμε σε πιο περίπλοκες εξισώσεις, για κάθε ml/κ.ε. βενζίνης που αντικαθίσταται με ml/κ.ε. LNG, χάνουμε περίπου το 35% της απόδοσης για αυτή τη ποσότητα. Άρα για 100% καύση βενζίνης έχουμε την θεωρητική 100% απόδοση του κινητήρα, και για 100% καύση LNG έχουμε την θεωρητική μέγιστη απόδοση στο ~65% της βενζίνης.
 

Κεραυνός

Pro Member
Jan 8, 2016
742
98
28
Έπειτα από επτά σχεδόν έτη κίνηση με υγραέριο, το αυτοκίνητο είναι αβλαβές (μόνο ένα σωληνάκι έσπασε που συνέδεε το σύστημα υγραερίου με το σύστημα ψύξεως). Διανυθέντα τουλάχιστον 85000-90000 χλμ με σύστημα brc seq 24 εντός και εκτός Ελλάδος, εντός και εκτός πόλεως (και σε ταξίδια διαρκείας άνω των 6 ωρών με υψηλή ταχύτητα). Το 1.3 έχει υδραυλικές βαλβίδες (αυτορυθμιζόμενες) και καδένα (άλλα δεν έχουν). Συμπληρώνεται σε κάθε συντήρηση με υγρό (μία φιαλίσκη για βενζίνη, μία για υγραέριο) protec (δεν αποσκοπείται διαφήμιση) στις δεξαμενενές βενζίνης και υγραερίου.
 
Last edited:
  • Wow
Αντιδράσεις: mk6car

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
672
152
43
Μοντέλο
MK6
απίστευτο μπράβο ! μετά από 7 χρόνια φαντάζομαι έχουν βγει νεότερα συστηματα υγραεριο ; θελω να πω τεχνολογικά έχει εξελιχθεί καθόλου ;
 

Κεραυνός

Pro Member
Jan 8, 2016
742
98
28
Αυτό το σύστημα εξ αρχής (τίποτε δεν άλλαξε), γίνεται η κανονική συντήρηση (αλλαγή φίλτρων υγραερίου κάθε 15000-20000 χλμ) Ωστόσο ας σημειωθεί ότι το μοντέλο 1.3 έχει υδραυλικές αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες (συν ένα προστατευτικό (σαν υγρό) σε κάθε συντήρηση που γεμίζει από εκεί που γεμίζει με υγραέριο), δεν είναι σαν τα 1.2 ή άλλα τα οποία έχουν μηχανικές βαλβίδες, τα οποία χρειάζονται περισσότερο έλεγχο και ρύθμιση σε μηχανικό στα διάκενα των βαλβίβων (ανα 60000 χλμ ή όταν είναι αναγκαίο).
 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
672
152
43
Μοντέλο
MK6
Εγώ από Δευτέρα θα επικοινωνήσω με τον Auto Golemis βλέποντας αυτό το βιντέακι βλέπω ότι υπάρχουν μεγάλες τεχνολογικές εξελίξεις

 

Κεραυνός

Pro Member
Jan 8, 2016
742
98
28
Εγκαταστάτης στην Αττική είναι; εγκαθιστά σε φιεστα και φοκους ecoboost; ιδιως σε 1.0;
 

George.B.

New member
Dec 9, 2019
81
22
8
Καλημέρα.
Έχω τον τελευταίο καιρό την σκέψη μετατροπής σε υγραέριο. Από χιλιόμετρα δεν κάνω πολλά. Περισυ έκανα γύρω στα 5.000 χλμ. Παρόλα αυτά αν είχα υγραέριο ή η τιμή της βενζίνης ήταν φθηνότερη σίγουρα θα έκανα ταξίδια με το αυτοκίνητο αντί για κτελ και τρένο.
Το αυτοκίνητο είναι το 1.600cc 127.000κλμ και το έχω στην κατοχή μου 1.5 χρόνο οπότε δεν σκοπεύω να το αλλάξω στα επόμενα τουλάχιστον 5-10 χρόνια. Πιστεύετε ότι αξίζει η μετατροπή; Έχετε να προτείνετε κάποια μάρκα ή ευκατάστατη; Μένω Αθήνα. Οποιαδήποτε πληροφορία είναι ευπρόσδεκτη.
 

Κεραυνός

Pro Member
Jan 8, 2016
742
98
28
Κατα προτιμηση brc plug and play συστημα.
Βεβαιως το αμαξι σου εχει μηχανικες μη αυτορυθμιζομενες βαλβιδες συνεπως καλον ειναι να ελεχθει προ της εγκαταστασεως και υστερα ανα χρονικα διαστηματα.
Αν διανυει λιγοτερα απο 10000 χλμ ετησιως ειναι λιγα και δεν συμφερει η μετατροπη.
 

George.B.

New member
Dec 9, 2019
81
22
8
Από ότι είδα η απόσβεση έρχεται στα 2.5 χρόνια χωρίς να υπολογίζονται έξτρα έξοδα όπως ΚΤΕΟ κτλ
Post automatically merged:

Δεν γνωρίζω βέβαια γιατί θεωρητικά δεν συμφέρει αφού η απόσβεση θα γίνει ούτως ή άλλως.
 

Κεραυνός

Pro Member
Jan 8, 2016
742
98
28
Διοτι θα ψεκαζει μεχρι 10% βενζινη σε καποιες σαλ. Συν την συντηρηση και ΚΤΕΟ.
Αν σε συμφερει τοτε ας γινει εγκατασταση.
Στο 1.3 φιεστα 8 ετη τωρα ειναι ενταξει, αβλαβες. Με πολλα ταξιδια σε Ευρωπη και στην Ελλαδα σε υψηλες ταχυτητες.
 
  • Like
Αντιδράσεις: George.B.

panxris

Rookie
May 16, 2010
11
0
1
Τον Απρίλιο του 22 με 201.000χμ στο οδομετρο πήγα στο Γκολεμη και έβαλα aeb 48mp obd με μπεκ hana. Το αμάξι δουλεύει ρολόι, έχω κάνει 21.000χμ και έχω βγάλει όλη την εγκατάσταση (900 ευρώ) και 500 600 ευρώ τσέπη. Το αμάξι είναι 1.6
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread