-
- Thread starter
- #1
Καλησπέρα σε όλους
Είμαι κάτοχος ενός Fiesta MK8 1000cc 100hp Titanium X που το έφερα από Γερμανία σε άριστη κατάσταση (τόσο μηχανικά, όσο και εμφανισιακά), με αρκετά πλούσιο εξοπλισμό.
Το χαίρομαι πολύ στην οδήγηση, όμως η τρέλα με έπιασε για μια ακόμη φορά και σκέφτομαι για ecu remapping και ίσως αλλαγή εξάτμισης.
Από όσο έχω διαβάσει, χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές, με ενα stage 1 πάει στα 140 άλογα άνετα. Έχω βρει μερικούς που αναλαμβάνουν να το κάνουν στην Θεσσαλονίκη, αλλά θα προτιμούσα να μου πει και κάποιος την δικιά του εμπειρία (με τέτοια καταστήματα).
Επίσης, η αλλαγή εξάτμισης αξίζει τον κόπο ή δεν θα δω ιδιαίτερη διαφορά στην οδήγηση? Ναι, θα ήθελα να ακούγεται λίγο περισσότερο, αλλά ταυτόχρονα δεν θέλω να έχω θέμα με ΚΤΕΟ και αστυνομία(?).
Τι άλλες (μηχανικές) αλλαγές προτείνετε, προκειμένου το ecu remapping να μην επιβαρύνει τον κινητήρα?
Είμαι κάτοχος ενός Fiesta MK8 1000cc 100hp Titanium X που το έφερα από Γερμανία σε άριστη κατάσταση (τόσο μηχανικά, όσο και εμφανισιακά), με αρκετά πλούσιο εξοπλισμό.
Το χαίρομαι πολύ στην οδήγηση, όμως η τρέλα με έπιασε για μια ακόμη φορά και σκέφτομαι για ecu remapping και ίσως αλλαγή εξάτμισης.
Από όσο έχω διαβάσει, χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές, με ενα stage 1 πάει στα 140 άλογα άνετα. Έχω βρει μερικούς που αναλαμβάνουν να το κάνουν στην Θεσσαλονίκη, αλλά θα προτιμούσα να μου πει και κάποιος την δικιά του εμπειρία (με τέτοια καταστήματα).
Επίσης, η αλλαγή εξάτμισης αξίζει τον κόπο ή δεν θα δω ιδιαίτερη διαφορά στην οδήγηση? Ναι, θα ήθελα να ακούγεται λίγο περισσότερο, αλλά ταυτόχρονα δεν θέλω να έχω θέμα με ΚΤΕΟ και αστυνομία(?).
Τι άλλες (μηχανικές) αλλαγές προτείνετε, προκειμένου το ecu remapping να μην επιβαρύνει τον κινητήρα?