Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

tasos1615

Original poster
Rookie
May 9, 2024
16
6
3
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα σε όλους
Είμαι κάτοχος ενός Fiesta MK8 1000cc 100hp Titanium X που το έφερα από Γερμανία σε άριστη κατάσταση (τόσο μηχανικά, όσο και εμφανισιακά), με αρκετά πλούσιο εξοπλισμό.
Το χαίρομαι πολύ στην οδήγηση, όμως η τρέλα με έπιασε για μια ακόμη φορά και σκέφτομαι για ecu remapping και ίσως αλλαγή εξάτμισης.
Από όσο έχω διαβάσει, χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές, με ενα stage 1 πάει στα 140 άλογα άνετα. Έχω βρει μερικούς που αναλαμβάνουν να το κάνουν στην Θεσσαλονίκη, αλλά θα προτιμούσα να μου πει και κάποιος την δικιά του εμπειρία (με τέτοια καταστήματα).
Επίσης, η αλλαγή εξάτμισης αξίζει τον κόπο ή δεν θα δω ιδιαίτερη διαφορά στην οδήγηση? Ναι, θα ήθελα να ακούγεται λίγο περισσότερο, αλλά ταυτόχρονα δεν θέλω να έχω θέμα με ΚΤΕΟ και αστυνομία(?).
Τι άλλες (μηχανικές) αλλαγές προτείνετε, προκειμένου το ecu remapping να μην επιβαρύνει τον κινητήρα?
 
  • Like
Αντιδράσεις: Κεραυνός and Peris_G4

BloodMage

Member
Jun 8, 2021
150
54
28
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8 ST
LOCATION
MK8.5 ST2 Frozen White
Τι άλλες (μηχανικές) αλλαγές προτείνετε, προκειμένου το ecu remapping να μην επιβαρύνει τον κινητήρα?
Αυτη ειναι η ερωτηση του ενος εκατομμυρίου
Θα πρεπει λοιπον να ελευθερωσεις την εξατμισης σου πριν βαλεις προγραμμα για να φευγουν πιο ευκολα τα καυσαερια. αν δεν το κανεις τοτε χερετας την τουρμπινα σου απο υπερβολικες θερμοκρασιες που θα ανεβαζει στην προσπαθεια της να διωξει τα καυσαερια
Οταν λεω να ελευθερωσεις την εξατμηση σου εννοω οχι μονο να βαλεις ενα τελικο και εισαι οκ. ισα ισα το τελικο δεν θα σου δωσει τιποτα παρα μονο θορυβο
θα πρεπει να βαλεις μια ολοσωμη εξατμηση απο τουρμπινα και πισω να καταργησεις τον μαμα καταλυτη και να βαλεις εναν αγωνηστικο. ο καταλυτης ειναι που κανει την μεγαλυτερη ζημια
 

spirossmy

Rookie
May 25, 2023
12
5
3
Μοντέλο
MK8
Αυτη ειναι η ερωτηση του ενος εκατομμυρίου
Θα πρεπει λοιπον να ελευθερωσεις την εξατμισης σου πριν βαλεις προγραμμα για να φευγουν πιο ευκολα τα καυσαερια. αν δεν το κανεις τοτε χερετας την τουρμπινα σου απο υπερβολικες θερμοκρασιες που θα ανεβαζει στην προσπαθεια της να διωξει τα καυσαερια
Οταν λεω να ελευθερωσεις την εξατμηση σου εννοω οχι μονο να βαλεις ενα τελικο και εισαι οκ. ισα ισα το τελικο δεν θα σου δωσει τιποτα παρα μονο θορυβο
θα πρεπει να βαλεις μια ολοσωμη εξατμηση απο τουρμπινα και πισω να καταργησεις τον μαμα καταλυτη και να βαλεις εναν αγωνηστικο. ο καταλυτης ειναι που κανει την μεγαλυτερη ζημια
Στο mk 8.5 125 hp αδερφε εκτος απο προγραμμα θελει κ εξατμιση οπως ακριβως ειπες κ στο φιλο εδω?
 
  • Like
Αντιδράσεις: Peris_G4

tasos1615

Original poster
Rookie
May 9, 2024
16
6
3
Μοντέλο
MK8
Αυτη ειναι η ερωτηση του ενος εκατομμυρίου
Θα πρεπει λοιπον να ελευθερωσεις την εξατμισης σου πριν βαλεις προγραμμα για να φευγουν πιο ευκολα τα καυσαερια. αν δεν το κανεις τοτε χερετας την τουρμπινα σου απο υπερβολικες θερμοκρασιες που θα ανεβαζει στην προσπαθεια της να διωξει τα καυσαερια
Οταν λεω να ελευθερωσεις την εξατμηση σου εννοω οχι μονο να βαλεις ενα τελικο και εισαι οκ. ισα ισα το τελικο δεν θα σου δωσει τιποτα παρα μονο θορυβο
θα πρεπει να βαλεις μια ολοσωμη εξατμηση απο τουρμπινα και πισω να καταργησεις τον μαμα καταλυτη και να βαλεις εναν αγωνηστικο. ο καταλυτης ειναι που κανει την μεγαλυτερη ζημια
Σωστή η παρατήρηση που έκανες για να αλλαχτεί όλο και όχι μόνο για το τελικό. Μια καλή απορία που γεννιέται όμως είναι, αν ένας αγωνιστικός καταλύτης θα είναι οκ σε τυχόν ελέγχους (πχ ΚΤΕΟ) ή θα τρέχω να τα αλλάζουν;
Μου φαίνεται ότι θα πρέπει να βρω κάποιον έμπιστο στην Θεσσαλονίκη για να μην τρέχω Αθήνα
 

BloodMage

Member
Jun 8, 2021
150
54
28
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8 ST
LOCATION
MK8.5 ST2 Frozen White
Στο mk 8.5 125 hp αδερφε εκτος απο προγραμμα θελει κ εξατμιση οπως ακριβως ειπες κ στο φιλο εδω?
ακριβως το ιδιο ισχυει και για το δικο σου. και οχι μονο, αυτο ισχυει σε ολα τα αμαξια που εχουν euro5 και πανω. φαντασου το δικο μας που ειναι 6d
Σωστή η παρατήρηση που έκανες για να αλλαχτεί όλο και όχι μόνο για το τελικό. Μια καλή απορία που γεννιέται όμως είναι, αν ένας αγωνιστικός καταλύτης θα είναι οκ σε τυχόν ελέγχους (πχ ΚΤΕΟ) ή θα τρέχω να τα αλλάζουν;
Μου φαίνεται ότι θα πρέπει να βρω κάποιον έμπιστο στην Θεσσαλονίκη για να μην τρέχω Αθήνα
αυτο μπορει να στο πει μονο ο εξατμησας που θα σου κανει την εγκατασταση. οπως ειπες δλδ πρεπει να βρεις εναν σωστο
εχω ακουσει για εναν Παυλιδη εκει πανω σε εσας, οτι ειναι καλος. πηγαινε μια βολτα να τον ρωτησεις να κοψεις τι παιζει
 
  • Like
Αντιδράσεις: tasos1615

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,132
170
63
Μοντέλο
MK6
Απο τον Ιανουαριο που εγινε αλλαγη καταλυτου σε 200 ωπων μεταλλικο η αποδοση ειναι βελτιωμενη και η θερμοκρασια σαφως βελτιωμενη.
Σε 1000αρι focus με racechip και υγραεριο.

Επεμενε ο bloodmage και ητανε σωστη βελτιωση.

Ως επι το πλειστον δεν θα προκυψει προβλημα με κτεο ή ενδειξη βλαβης ή οτιδήποτε αλλο αν ο καταλυτης ειναι euro 6 και σωστής ποιοτητος.
 
  • Like
Αντιδράσεις: BloodMage and tasos1615

tasos1615

Original poster
Rookie
May 9, 2024
16
6
3
Μοντέλο
MK8
επιστρέφω μετά από καιρό για να ενημερώσω την κατάσταση
1. Έγινε πρόγραμμα στην SPTunes όλο στοκ το αυτοκίνητο και έβγαλε 140 άλογα περιπου
2. Αλλαγή downpipe με 63.5mm και euro5 200αρι καταλύτη (ανάβει λαμπάκι αφου και οι 2 αισθητήρες ειναι πριν από τον καταλύτη, θέλει πρόγραμμα ξανα)
3. Αλλαγή καζανάκι και μπούκα για παραπάνω θόρυβο (όχι πολυς παραπάνω, αλλα ακούγεται πιο ωραια)
4. KN φίλτρο στο φιλτροκούτι, το οποίο μου έκανε θέματα με το ρελαντί στην αρχή. Όταν το καθάρισα και το ξαναλάδωσα, όλα πενα

Τώρα το μόνο που μένει ειναι ξανα πρόγραμμα ή κλέφτης για τον 2ο λάμδα
Το αυτοκίνητο καμία σχέση με πριν. Γκαζιάρικο και η κατανάλωση παραμένει η ιδια που ηταν και στοκ
 
  • Like
Αντιδράσεις: Peris_G4 and Κεραυνός

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,132
170
63
Μοντέλο
MK6
επιστρέφω μετά από καιρό για να ενημερώσω την κατάσταση
1. Έγινε πρόγραμμα στην SPTunes όλο στοκ το αυτοκίνητο και έβγαλε 140 άλογα περιπου
2. Αλλαγή downpipe με 63.5mm και euro5 200αρι καταλύτη (ανάβει λαμπάκι αφου και οι 2 αισθητήρες ειναι πριν από τον καταλύτη, θέλει πρόγραμμα ξανα)
3. Αλλαγή καζανάκι και μπούκα για παραπάνω θόρυβο (όχι πολυς παραπάνω, αλλα ακούγεται πιο ωραια)
4. KN φίλτρο στο φιλτροκούτι, το οποίο μου έκανε θέματα με το ρελαντί στην αρχή. Όταν το καθάρισα και το ξαναλάδωσα, όλα πενα

Τώρα το μόνο που μένει ειναι ξανα πρόγραμμα ή κλέφτης για τον 2ο λάμδα
Το αυτοκίνητο καμία σχέση με πριν. Γκαζιάρικο και η κατανάλωση παραμένει η ιδια που ηταν και στοκ
Η διάμετρος εμεινε η ιδια έπειτα απο το downpipe;
Ο κανονικός καταλυτης ειναι euro 6;
 

tasos1615

Original poster
Rookie
May 9, 2024
16
6
3
Μοντέλο
MK8
Η διάμετρος εμεινε η ιδια έπειτα απο το downpipe;
Ο κανονικός καταλυτης ειναι euro 6;
Το downpipe φτάνει μέχρι κάτω από το αυτοκίνητο και εκεί είναι πλέον ο καταλύτης. Οπότε μετά τον καταλύτη, ναι έχει μείνει ίδιο
Ο κανονικός ήταν euro6
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,132
170
63
Μοντέλο
MK6
Τοτε καλυτερα να τοποθετειτο euro 6.

Απο τον Ιανουάριο που εχω 200αρη καταλυτη ουτε ενδειξη, ουτε οσμη.
 

tasos1615

Original poster
Rookie
May 9, 2024
16
6
3
Μοντέλο
MK8
Τοτε καλυτερα να τοποθετειτο euro 6.

Απο τον Ιανουάριο που εχω 200αρη καταλυτη ουτε ενδειξη, ουτε οσμη.
Στον Παυλιδη που πήγα, δεν μου είπε κάτι για euro6 αγωνιστικό. Και μου είπε ότι ΚΤΕΟ περνάω, οπότε δεν υπάρχει λόγος για κάτι άλλο (υποθέτω)
 

tasos1615

Original poster
Rookie
May 9, 2024
16
6
3
Μοντέλο
MK8
Ομως αναβει λαμπακι αρα δεν ειναι εντελώς εντάξει.
Ανάβει λαμπάκι γιατί ο καταλύτης είναι σε τέτοιο σημείο που είναι μετά και από τους 2 αισθητήρες Λ. Δεν ξέρω γιατί τα έβαλε έτσι. Δηλαδή κατεβαίνει το downpipe και σε απόσταση 25 εκατοστών είναι οι 2 αισθητήρες και έτσι όπως συνεχίζει ο σωλήνας, πάει από κάτω και εκεί είναι ο καταλύτης
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,132
170
63
Μοντέλο
MK6
Αν ητανε euro 6 πιθανως να μην αναβε.
Το euro 6 υποκειται σε πιο αυστηρη προδιαγραφη.

Με αποστατη ισως να μην αναβει λαμπακι, ωστοσο παλι θα ειναι εκτος κατασκευαστικου σχεδιασμου.
 

tasos1615

Original poster
Rookie
May 9, 2024
16
6
3
Μοντέλο
MK8
Αν ητανε euro 6 πιθανως να μην αναβε.
Το euro 6 υποκειται σε πιο αυστηρη προδιαγραφη.

Με αποστατη ισως να μην αναβει λαμπακι, ωστοσο παλι θα ειναι εκτος κατασκευαστικου σχεδιασμου.
Και euro10 να ήταν, πάλι θα άναβε λαμπάκι, αφού ο δεύτερος αισθητήρας βρίσκεται πριν τον καταλύτη. Δεν ξέρω γιατί πήρε την πρωτοβουλία και τα έκανε έτσι, αλλά υποθέτω ότι επειδή του είπα ότι θα ξανακάνω πρόγραμμα, θα γίνει delete του δεύτερου λάμδα

Παρηγγειλα αποστατη να δω τι θα γίνει με το λαμπάκι (μέχρι να κάνω πρόγραμμα)

Πάντως με τον καταλύτη που έχω τώρα, λίγη μυρωδιά έχει μονο στην εκκίνηση. Μετά είναι μια χαρά. Άρα υποθέτω με ένα ζέσταμα, θα είναι εντάξει και στο ΚΤΕΟ
 

BloodMage

Member
Jun 8, 2021
150
54
28
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8 ST
LOCATION
MK8.5 ST2 Frozen White
βασικα εντελως φιλικα αλλα τα εχεις μπλεξει τελειως!
ο εξατμισας δεν εκανε τιποτα ουτε πηρε προτοβουλια μονος του απλα σου εβαλε πιο ελευθερο καταλυτη
σχεδον ολα τα αμαξια εχουν εναν λαμδα πριν τον καταλυτη και εναν μετα
θα σε συμβουλευα να μην καταργησεις κανεναν λαμδα γιατι θα αντιμετοπισεις πολλα προβληματα. τον κλευτη που εχεις παραγγειλει βαλτον και λογικα θα σου λυσει το προβλημα με το λαμπακι. αν οχι τοτε ο προγραμματιστης ξερει τι πρεπει να κανει
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,132
170
63
Μοντέλο
MK6
Με αποστατη ισως να μην αναβει λαμπακι, ωστοσο παλι θα ειναι εκτος κατασκευαστικου σχεδιασμου.
Ακριβως αυτο.

Ενας πριν τον καταλυτη και ενας υστερα
 

tasos1615

Original poster
Rookie
May 9, 2024
16
6
3
Μοντέλο
MK8
βασικα εντελως φιλικα αλλα τα εχεις μπλεξει τελειως!
ο εξατμισας δεν εκανε τιποτα ουτε πηρε προτοβουλια μονος του απλα σου εβαλε πιο ελευθερο καταλυτη
σχεδον ολα τα αμαξια εχουν εναν λαμδα πριν τον καταλυτη και εναν μετα
θα σε συμβουλευα να μην καταργησεις κανεναν λαμδα γιατι θα αντιμετοπισεις πολλα προβληματα. τον κλευτη που εχεις παραγγειλει βαλτον και λογικα θα σου λυσει το προβλημα με το λαμπακι. αν οχι τοτε ο προγραμματιστης ξερει τι πρεπει να κανει
Μα αφου το βλέπω. Ετσι οπως φευγει ο σωληνας απο τον κινητήρα, έχει πάνω πανω τον πρώτο αισθητήρα και λίγο αργότερα τον δευτερο. Στο διαστημα μεταξύ των 2 αισθητήρων, δεν υπάρχει καταλύτης, μόνο ένας σκέτος σωλήνας. Αν πας κάτω από το αυτοκίνητο, εκεί ειναι ο καταλύτης και δεν υπάρχει κανένας λ κοντά
Θα προσπαθήσω αυριο με το φως να βγάλω φωτογραφίες
 

BloodMage

Member
Jun 8, 2021
150
54
28
ΑΘΗΝΑ
Μοντέλο
MK8 ST
LOCATION
MK8.5 ST2 Frozen White
Μα αφου το βλέπω. Ετσι οπως φευγει ο σωληνας απο τον κινητήρα, έχει πάνω πανω τον πρώτο αισθητήρα και λίγο αργότερα τον δευτερο. Στο διαστημα μεταξύ των 2 αισθητήρων, δεν υπάρχει καταλύτης, μόνο ένας σκέτος σωλήνας. Αν πας κάτω από το αυτοκίνητο, εκεί ειναι ο καταλύτης και δεν υπάρχει κανένας λ κοντά
Θα προσπαθήσω αυριο με το φως να βγάλω φωτογραφίες
δλδ εχει βαλει και τους 2 λαμδα πριν τον καταλυτη? δεν παμε καλα
βγαλε μας μια καλη φωτο γιατι θα χασουμε τα μαλλια μας
 

tasos1615

Original poster
Rookie
May 9, 2024
16
6
3
Μοντέλο
MK8
δλδ εχει βαλει και τους 2 λαμδα πριν τον καταλυτη? δεν παμε καλα
βγαλε μας μια καλη φωτο γιατι θα χασουμε τα μαλλια μας
IMG_0451.jpegIMG_0452.jpeg
Και άμα πέσω κάτω από το αμάξι, βλέπω και τον καταλύτη. Αλλά μεταξύ των 2 αισθητήρων, είναι σκέτος σωληνας

edit: αν και προσωπικα καταλαβαινω γιατι δεν εβαλε τον δευτερο αισθητηρα μετα τον καταλυτη, πάλι θα αναβε το λαμπακι αφου δεν ειναι euro 6. Με το προγραμμα ομως που θα κανω ξανα καποια στιγμη, δεν θα υπαρχει θεμα
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread