Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
turbomaniac said:
πιστευω οτι ο κόσμος επενδύει τρελά λεφτα σε αναρτηση, φρενα κλπ. Εφοσον το αμάξι δεν προορίζεται για χρήση πίστας η αναρτηση περιτευει.... Δεν ξερω γιατι έχει βγει αυτο το "must" της βελτίωσης στην αναρτηση.... Ασε που με πιο σκληρη ανάρτηση το αμάξι γίνεται πιό απόλυτο και δεν μπορεις να παιξεις όσο θελεις.

αλλα δεν είναι και το καταλληλο ποστ εδω να το συζητήσουμε.

με αυτην την λογικη δεν χρειαζεται ουτε να το δυναμωσεις γιατι δεν κανουμε κ αγωνες ταχυτητας... :)

απλα η βελτιωση ειναι κατι σαν "χομπυ" κ καλο ειναι να την κανεις σε ολους τους τομεις...εγω προσωπικα αν ειχα ξεκινησει αναποδα κ εβαζα το ΜΡ165 σιγουρα θα ζητηγα κ την καλη μου αναρτηση...ειναι τοσο γραμμικο πλεον απο χαμηλα που σε στροφοδιαδρομες πραγματικα χαιρεσαι να το οδηγεις...
πιο πολυ χαρηκα που εκανα τον γυρο της πεντελης με ΜΡ165 κ KW παρα τα ανοιγματα σε ευθειες..κ οπως εχω ξαναπει αν καποιος πηρε ST για να βαζει "φωτια" στον δρομο τοτε εκανε λαθος επιλογη..τα συνδιαζει ολα πλεον.. biggrin
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
DarthFiesta said:
με αυτην την λογικη δεν χρειαζεται ουτε να το δυναμωσεις γιατι δεν κανουμε κ αγωνες ταχυτητας... :)

απλα η βελτιωση ειναι κατι σαν "χομπυ" κ καλο ειναι να την κανεις σε ολους τους τομεις...εγω προσωπικα αν ειχα ξεκινησει αναποδα κ εβαζα το ΜΡ165 σιγουρα θα ζητηγα κ την καλη μου αναρτηση...ειναι τοσο γραμμικο πλεον απο χαμηλα που σε στροφοδιαδρομες πραγματικα χαιρεσαι να το οδηγεις...
πιο πολυ χαρηκα που εκανα τον γυρο της πεντελης με ΜΡ165 κ KW παρα τα ανοιγματα σε ευθειες..κ οπως εχω ξαναπει αν καποιος πηρε ST για να βαζει "φωτια" στον δρομο τοτε εκανε λαθος επιλογη..τα συνδιαζει ολα πλεον.. biggrin


αυτοσχεδιους αγωνες επιταχυνσης κάνουμε και παρακάνουμε. Αυτοσχέδιες αναβάσεις (με ανταγωνισμό) δεν είδα κανέναν να κάνει.

ενταξει, θεωρητικά και τα δύο άχρηστα είναι. Αλλα η βελτίωση στο μοτερ φαίνεται και παραφαίνεται. Για να δεις την βελτίωση στην αναρτηση πρέπει να τα παίζεις κορώνα-γραμματα σε κάθε στροφη και άν καταλάβεις και τίποτα ζήτημα είναι.

θελω να πώ οτι το "στρίψιμο" το ευχαριστιέσαι το ίδιο και μαμα και με σπόρ ανάρτηση. Δεν ισχύει το ίδιο όμως με το γκάζι: οσο πιο πολύ τόσο πιό΄καλα
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
turbomaniac said:
αυτοσχεδιους αγωνες επιταχυνσης κάνουμε και παρακάνουμε. Αυτοσχέδιες αναβάσεις (με ανταγωνισμό) δεν είδα κανέναν να κάνει.

ενταξει, θεωρητικά και τα δύο άχρηστα είναι. Αλλα η βελτίωση στο μοτερ φαίνεται και παραφαίνεται. Για να δεις την βελτίωση στην αναρτηση πρέπει να τα παίζεις κορώνα-γραμματα σε κάθε στροφη και άν καταλάβεις και τίποτα ζήτημα είναι.

θελω να πώ οτι το "στρίψιμο" το ευχαριστιέσαι το ίδιο και μαμα και με σπόρ ανάρτηση. Δεν ισχύει το ίδιο όμως με το γκάζι: οσο πιο πολύ τόσο πιό΄καλα

Πρεπει δλδ να εχω ανταγωνισμο στις στροφες για να χαρω το ST?κ προς αποφυγην παρεξηγησεων οχι οδηγηση κ οποιον παρει ο χαρος...

διαφωνω σε ολα μαζι σου...δεν ξερω να οδηγαω μονο σε ευθειες οποτε μπορω να καταλαβω κ την παραμικρη διαφορα σε σχεση με πριν για να βελτιωσω κατι...

επισης..οσο πιο πολυ γκαζι τοσο πιο καλα??διαφωνω εντελως ειδικα σε αυτο..δεν μπορεις να βελτιωνεις μονο το γκαζι οταν οι προδιαγραφες του αυτοκινητου ειναι για 150 αλογα..θα βελτιωσεις κ αλλους τομεις..
δεν μπορεις χαλας την ομοιογενεια του αυτοκινητου..

απλα:οσο μεγαλυτερη ομοιογενεια τοσο καλυτερο κ το αυτοκινητο συνολικα...το γκαζι εγω προσωπικα να το βρασω αν ειναι να παρω τον κινητηρα στο χερι ή αν το μετατρεψω σε εναν κουβα που δεν στιβει κ δεν φρεναρει...

αυτο που λες ειναι κορωνα-γραμματα...


το τι κσνει ο καθενας στο αμαξι του ειναι δικαιωμα του..δεν μπορω να καταλαβω γιατι βαζεις χερι στον cherokee αν θελει να βελτιωσει κ αλλους τομεις..

Y.Γ:επισης εχω κ ενα nissan micra...ειναι μαμα κ τρελη βαρκα στις στροφες για οσους ξερουν..το να βελτιωσω την οδ. συμπεριφορα του δεν θα το ευχαριστιεμαι πιο πολυ στις στροφες??
δεν το κανω ομως γιατι δεν θα το ευχαριστιεμαι στις λακουβες τις πολης που για αυτο απο την αρχη προοριζοταν(για χρηση πολης)


ασε καποιον να κανει αυτο που πρεπει....μην βαζεις χερι σε ολους αν πανε να κανουν κατι διαφορετικο απο εσενα...

απο εμενα τελος τα off topic γιατι τελικα μονο εγω τα ακουω!
 

Staros

Original poster
Pro Member
Apr 13, 2011
819
0
0
36
Αθηνα
Καλημερα λοιπον και χρονια πολλα..

Καταρχας το 90% το κοντρακιδων και λοιποι δυναμονουνε το μοτερ τους οσο παει με ατμοσφαιαρα η με τουρμπινα ολα ωραια και καλα στον δρομο πανικος χαχα και χουχουχου τραλαλα με λιγα λογια,οταν ερχετε η ωρα ομως να σταματησεις? οταν ερχετε η ωρα φρεναρεις σε στροφη επανω ειτε απο φταιξιμο δικο σου ειτε απο αλλουνου? Εκει τι γινετε? Δεν σταματαμε και ο κολος-μουρη οκανουνε μπαλετο?

Τι να τα κανω τα αλογα αν δεν μπορω να τα ελεγξω και κατι ακομα και μετα 150 αλογατα του ST μου ολα ωραια και καλα αλλα και παλι θα μουνε πανω ολα τα καλουδια για να φενονται αφτα τα 150...90 μπροστα στα φρενα-αναρτησης-μπλοκε
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Υπαρχει καποια αναλογία στο πόσα λεφτα χαλάμε στο αυτοκίνητο σε σχεση με την ιπποδύναμη του.

Απλα, δεν χρειαζεται να αλλαξει καποιος αναρτηση και φρενα επειδή έβαλε 20 άλογα στο αμάξι του.

Εγω βαση της μικρής μου εμπειρίας συστήνω σε όλους:

Μην ξοδευεστε σε πανακριβες αναρτησεις. Μην ξοδευεστε σε δεκαπίστονα για αμάξι με ΦΠΕ και πανακριβα σπορ λαστιχα που επειδη ποτε δεν θα ρχονται στην θεμοκρασία λειτουργίας θα ξεραθούν σε ένα χρόνο.

Απλά όταν έρθει η ώρα για αλλαγη δίσκοι-τακάκια, βάλτε κάτι πιο σπορ που έχει και σχεδόν την ίδια τιμή με τα μαμα. Για να βαλετε τετραπίστονα, κλπ πρέπει να χετε πάνω απο +50 άλογα, αλλιώς δεν υπάρχει λόγος.

Το ίδιο ισχύει και για τις αναρτήσεις: Όταν θα κάνετε 60-70000 χιλιόμετρα, βαλτε πιό σπορ αμορτισερ και αν θέλετε πιο χαμηλό ελατήριο. Δεν υπαρχει κανένας λόγος να βαλετε πανακριβες αναρτήσεις-μπαρες, κλπ την στιγμή που δεν προορίζεται το αμάξι μόνο για πίστα.

Όποιος θελει ας κανει αυτα που προτείνω. όποιος δεν θελει με γεια του με χαρά του.
 

SuperNova

Member
Dec 1, 2010
152
0
0
Δεν νομιζω παντως να μην θελει καποιος και καλυτερα κρατηματα, καλυτερα φρενα και καλυτερο στριψιμο εκτος απο περισσοτερα αλογα. Στην τελικη δεν ξερεις πως στριβει ο καθενας και αυτο παιζει μεγαλο ρολο σε πολλα. Δεν νομιζω πως μονο για πιστα πρεπει να βελτιωνεται ολοκληρο το αμαξι οπως λες. Νομιζω το θεμα ασφαλειας ειναι πανω απο ΟΛΑ, κατι που δεν το βλεπω στα ποστς σου.
Κ επισης ναι, η βελτιωση ειναι και θεμα γουστου, και οσο για το παραδειγμα με τα 20 αλογα που λες δεν μου λεει τπτ γιατι δεν ξερεις επισης πως οδηγει ο καθενας και ποσο ασφαλης νιωθει εστω και με 20 αλογα παραπανω.
Και επαναλαμβανω και συνοψιζω: Ας δωσω παραπανω λ7 για να εχω και πιο γρηγορο και οσο πιο ασφαλες αμαξι γινεται, και οταν με το καλο ερθει αυτη η ωρα της βελτιωσης και για μενα να εισαι σιγουρος οτι δεν προκειται να ακουσω εσενα...sorry, safety first...
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
παιδια δεν χρειαζεται να χαλιεστε,ολες οι αποψεις ειναι σεβαστες,πιστευω οτι ο καθενας μας εχει το κριτηριο να αποφασει μονος του
εγω για παραδειγμα που εχω δωσει στο δικο μου 5000e τα οποια εχουν παει σε ολους τους τομεις γιατι μου αρεσει αυτο που κανω,αυτα εχω να πω εγω
 

Staros

Original poster
Pro Member
Apr 13, 2011
819
0
0
36
Αθηνα
Κανεις δεν χαλιετε για κανεναν λογο,ο καθενας κανει κατι ξεχωριστο στο αμαξι του και το βελτιωνει οπως αφτος θελει και ξερει καλυτερα τον τροπο με τον οποιο οδηγαει το αμαξι του. Εδω λεμε αποψεις και οι αποψεις ειναι για να διισταντε.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
συμφωνοι safety first. Γι' αυτό να θυμαστε οτι το "σκληρό" αμάξι, αμα φύγει δεν μαζευεται με τίποτα και μετά όταν περιμένεις την οδική στο χαντάκι λές "μα γιατί δεν μπόρεσα να το μάζέψω άραγε?" και επίσις "τόσα λεφτά η αναρτηση μου και όμως μου φυγε τόσο απότομα που δεν πρόλαβα να κάνω τίποτα!". Έχω δει σε χαντάκια απειρα αμάξια με πανάκριβες αναρτήσεις!!!!..... o δρόμος δεν είναι για να παίζεις με τα όρια του αυτοκινήτου. Και τα όρια της μαμα ανάρτησης τουλάχιστον στο ST είναι πανύψηλα...
 

dionpapad

Pro Member
Oct 1, 2010
373
0
0
ΠΑΤΡΑ
Ρε παίδες, ο φίλος Turbomaniac μια λογική πρόταση έκανε ο άνθρωπος, τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο. Εδώ μια παρεούλα είμαστε και μη ξεχνιόμαστε Άγιες μέρες έχουμε, για ....keep it cool!!! ;)
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
εγω το θεωρω πολυ υγειες να υπαρχουν διαφωνειες και πολλες αποψεις σε μια συζητηση...δεν γινεται να συμφωνουμε σε ολα παντα..ας μην το κανουμε θεμα οταν γινεται στα πλαισια μιας κουβεντας..δεν εχω χωρισω τπτ με κανεναν.

turbomaniac said:
συμφωνοι safety first. Γι' αυτό να θυμαστε οτι το "σκληρό" αμάξι, αμα φύγει δεν μαζευεται με τίποτα και μετά όταν περιμένεις την οδική στο χαντάκι λές "μα γιατί δεν μπόρεσα να το μάζέψω άραγε?" και επίσις "τόσα λεφτά η αναρτηση μου και όμως μου φυγε τόσο απότομα που δεν πρόλαβα να κάνω τίποτα!". Έχω δει σε χαντάκια απειρα αμάξια με πανάκριβες αναρτήσεις!!!!..... o δρόμος δεν είναι για να παίζεις με τα όρια του αυτοκινήτου. Και τα όρια της μαμα ανάρτησης τουλάχιστον στο ST είναι πανύψηλα...

καταρχας μακρια απο μας :)

οι νομοι της φυσικης δεν παυουν να υπαρχουν κ με την πιο καλη αναρτηση..απλα!!οπως αναφερα σε προηγ. post ο καθενας κανει οτι θελει στο αμαξι του κ εξηγει τους λογους που το κανει..εγω δεν βλεπω κατι λαθος να βελτιωσεις κ σε αλλους τομεις το αυτοκινητο...σιγουρα το ST εχει πολυ καλη οδ. συμπεριφορα μαμα αλλα οταν υπαρχει αυξηση ιπποδυναμης συμπεριφερεται κ διαφορετικα..

20 αλογα ειναι λιγα δλδ?τι ειναι στραγαλια τα αλογα? 2 αμαξια μπροστα μου ειναι ενα cupra με intercooler..!!κ πριν το κανω MP165 τις φοραγα τις KW..κ εγω εχω δει σε χαντακι EVO..ποιος φταιει?η αναρτηση κ 4κινηση ή ο οδηγος?μιλαμε για βελτιωση αμαξιου κ δεν εχει να κανει αν ειναι σωστο ή λαθος να το τρεχεις μονο σε στροφες ή να πηγαινεις με 250χλμ μονο σε ευθεια..σε στροφες δλδ ειναι περισσοτερο λαθος?το ιδιο ειναι..

για μενα το παν ειναι να μην χασω την ομοιογενεια του αυτοκινητου.. εχω δει κ ST με 300+ αλογα κ φοβασαι να το στριψεις!σε νορμαλ συνθηκες μιλαω..εγω προσωπικα δεν υπερ σε αυτο..

τεσπα..με GGR βελτιωση το εχει κανει κανενας?
 

Staros

Original poster
Pro Member
Apr 13, 2011
819
0
0
36
Αθηνα
ΧΡΗΣΤΟΣ-21- said:
εγω θα το φτιαξω  εκτος ford και θα πυροβολαω οτι βρω χαχαχαχαχαχα
πριονι θα βγει...
Σε περιμενω για δοκιμη! Και εγω εκτος Ford ειμαι.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
το τοπικ ειναι λαθος. Υπαρχει βελτιώση για το ST εντός της ford? Ακόμα και η μοντουν εκτός είναι, άλλο αν έχει κάνει συνεργασία με μία αντιπροσωπεία.
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
τι λες τωρα?σοβαρα?εμενα με εχουν κοροιδεψει τοτε...δηλαδη δεν ισχυει η εγγυηση της ford?

για πες περισσοτερες λεπτομερειες...
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
DarthFiesta said:
τι λες τωρα?σοβαρα?εμενα με εχουν κοροιδεψει τοτε...δηλαδη δεν ισχυει η εγγυηση της ford?

για πες περισσοτερες λεπτομερειες...
Περικλή δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο που ειρωνεύεσαι την άποψη του turbomaniac
Σωστά είναι αυτά που λέει
Δίνει κάποιο κιτ η Ford που να λέγεται FordST165 ? ; όχι
Η mountune είναι εταιρεία που βελτιώνει αυτοκίνητα και απλά έχει κάνει συνεργασία με την Ford και δίνει και εγγύηση στις μετατροπές τις
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
scorpion said:
Περικλή δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο που ειρωνεύεσαι την άποψη του turbomaniac
Σωστά είναι αυτά που λέει
Δίνει κάποιο κιτ η Ford που να λέγεται FordST165 ? ; όχι
Η mountune είναι εταιρεία που βελτιώνει αυτοκίνητα και απλά έχει κάνει συνεργασία με την Ford και δίνει και εγγύηση στις μετατροπές τις

μα δεν ειρωνευτηκα..ρωταω κ απορω γιατι εισαι επιθετικος..

δεν ειναι μονο για το fiesta st η mountune (fiesta mk7 , focus st-rs κλπ)..επισης οταν εβγαινε το st μπορουσες να το αγορασεις καινουργιο ετοιμο με 165 ή 185 αλογα χωρις να χαθει η εγγυηση σε οποιαδηποτε αντιπροσωπεια αφου ειναι εγκεκριμενη απο την ιδια την ford κ στην προκειμενη περιπτωση απο την ελλαδα απο την ford hellas..

εγω ξερω οτι ειναι η επισημη βελτιωση της ford κ γι αυτο δεν χανεις την εγγυηση του αυτοκινητου σου εκτος απο την εγγυηση που σ δινει σαν ανταλλακτικο και οχι οτι δινει εγγυηση μονο στις μετατροπες της.

κ γι αυτο ρωταω αν ξερετε καποιες παραπανω λεπτομερειες μηπως με εχουν κοροιδεψει ή το λετε αοριστα?

κ στο site της mountune αναφερεται πεντακαθαρα:ford approved vehicle upgrades..

συγγνωμη κιολας αλλα εδω ειναι forum ποιος την εχει μεγαλυτερη κ μου την λετε?ή δεν πρεπει να λεμε την τεκμηριωμενη αποψη μας κ να παραπληροφορουμε?

τοτε σβηστε μου το thread fiesta st mountune κ οτι thread υπαρχει ως επισιμη βελτιωση της ford γιατι παιρνω κοσμο στον λαιμο μου γιατι παραπληροφορω οτι ειναι επισημη βελτιωση της ford ασχετα αν συμφωνουσατε τοτε..
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
DarthFiesta said:
μα δεν ειρωνευτηκα..ρωταω κ απορω γιατι εισαι επιθετικος..
Περικλή μπορεί να το κατάλαβα λάθος,ζητώ sorry αν φάνηκα επιθετικός,δεν ήταν η πρόθεσή μου αυτή :)
 

DarthFiesta

Pro Member
Nov 29, 2010
723
0
0
41
Ιακωβε εχω κανει edit, δεν ειχα δει την απαντηση σου..

δεν υπαρχει λογος να μου ζητας συγγνωμη..

ο καθενας λεει την αποψη του αλλα να υπαρχει κ καποια βαση σε αυτα που λεμε αν θελουμε να ειναι αξιοπιστο το forum..κ γι αυτο ρωτησα ανα ξερετε περισσοτερες λεπτομερειες για το συγκεκριμενο..
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread