Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
iplaynaked said:
Καλησπέρα στην παρέα, να ρωτήσω ...

Μήπως έχει κάνει κανείς αντικατάσταση intgercooler στο 1500 με τα 120 άλογα ;
Ψάχνομαι εδώ και ένα μήνα και δεν μπορώ να βρω κάτι να ταιριάζει ακριβώς στην θέση που ήδη υπάρχει το μαμά.
Θέλω να βάλω κάτι πιο δυνατό και μετά να κάνω remap.
Η όλη ιδέα είναι : Φίλτρο, Εξάτμιση, Βούλωμα EGR, Intercooler και τέλος Πρόγραμμα.
Φίλτρο, Εξάτμιση είναι ήδη τελειωμένα, αναμένω βούλωμα EGR.

Έστω και κάποιος να έχει δοκιμάσει του MK7.5 το aftermarket intercooler τύπου AIRTEC να μου πει αν είναι εφικτό, αν χωράει μπροστά, και τι είδους πατέντα δύσκολη η εύκολη θέλει.

Aν το ιντερκουλερ σου είναι σαν τα 1000άρια, δηλαδή πίσω απο την τραβέρσα, όρθιο, δίπλα απο τα ψυγεία, τότε δεν μπορείς να βάλεις νομίζω κάτι στην ίδια θέση. Πρέπει να καταργηθεί το μαμά και να σου φτιάξει κάποιος εξατμισάς ιντερκουλερ μπροστά απο την τραβέρσα, είτε στο πάνω μέρος της μάσκας, είτε στο κάτω μέρος της(σαν τα ST).
Εαν το ιντερκουλερ σου είναι μπροστά, στο κάτω μέρος της μάσκας, τότε είναι πιο εύκολα τα πράγματα.


ΥΓ. Προσωπική άποψη, μείνε μακριά απο το airtec stage2. Είναι κούλερ για αμάξι 300+αλογων και οχι 150-160. θα έχεις σίγουρα τρομερές θερμοκρασίες αλλα θεωρώ και ψόφιο αμάξι χαμηλά.
 

iplaynaked

Rookie
Nov 5, 2018
11
5
3
Dimitris said:
iplaynaked said:
Καλησπέρα στην παρέα, να ρωτήσω ...

Μήπως έχει κάνει κανείς αντικατάσταση intgercooler στο 1500 με τα 120 άλογα ;
Ψάχνομαι εδώ και ένα μήνα και δεν μπορώ να βρω κάτι να ταιριάζει ακριβώς στην θέση που ήδη υπάρχει το μαμά.
Θέλω να βάλω κάτι πιο δυνατό και μετά να κάνω remap.
Η όλη ιδέα είναι : Φίλτρο, Εξάτμιση, Βούλωμα EGR, Intercooler και τέλος Πρόγραμμα.
Φίλτρο, Εξάτμιση είναι ήδη τελειωμένα, αναμένω βούλωμα EGR.

Έστω και κάποιος να έχει δοκιμάσει του MK7.5 το aftermarket intercooler τύπου AIRTEC να μου πει αν είναι εφικτό, αν χωράει μπροστά, και τι είδους πατέντα δύσκολη η εύκολη θέλει.

Aν το ιντερκουλερ σου είναι σαν τα 1000άρια, δηλαδή πίσω απο την τραβέρσα, όρθιο, δίπλα απο τα ψυγεία, τότε δεν μπορείς να βάλεις νομίζω κάτι στην ίδια θέση. Πρέπει να καταργηθεί το μαμά και να σου φτιάξει κάποιος εξατμισάς ιντερκουλερ μπροστά απο την τραβέρσα, είτε στο πάνω μέρος της μάσκας, είτε στο κάτω μέρος της(σαν τα ST).
Εαν το ιντερκουλερ σου είναι μπροστά, στο κάτω μέρος της μάσκας, τότε είναι πιο εύκολα τα πράγματα.


ΥΓ. Προσωπική άποψη, μείνε μακριά απο το airtec stage2. Είναι κούλερ για αμάξι 300+αλογων και οχι 150-160. θα έχεις σίγουρα τρομερές θερμοκρασίες αλλα θεωρώ και ψόφιο αμάξι χαμηλά.

Ευχαριστώ για την συμβουλή.
Είναι αλήθεια ότι είναι πολύ υπερβολικό της Airtec. Αν δεν αλλάξω τούρμπο δεν αξίζει να μπει τέτοιου μεγέθους εργαλείο.
Όπως είπες βρίσκεται πίσω από την τραβέρσα σε όρθια θέση.
Η πρώτη σκέψη ήταν αμέσως κατάργηση αυτού και στο επάνω μέρος της μάσκας ένα νέο πιο δυνατό (ιδανικά έως 200 άλογα).
Αλλά μου μπαίνουν ιδέες υψηλότερου lag λόγω μεγαλύτερης απόστασης σωληνώσεων και δεν ξέρω αν θα είναι αισθητά μεγαλύτερο η αμελητέο.
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
209
25
28
Η συμβουλή μου(που δεν σημαίνει κατ ανάγκη οτι ειναι κ σωστή).
Απλά έχοντας στο μυαλό μου κυρίως δουλειές που έχω δει στα 1000αρια.

Πας αρχικά σε έναν προγραμματιστή και συζητάτε τι ακριβώς θες. Πας σε εξατμισα που εμπιστεύεσαι, τον φέρνεις σε επαφή με τον προγραμματιστή και σου φτιάχνει ιντερκουλερ με την παροχή που καταλήγουν και οι 2. Το ιδιο κανεις και για τις διαστάσεις εξάτμισης κλπ.
Ιντερκουλερ με είσοδο/έξοδο απο τα αριστερά υπάρχουν στην αγορά. Αυτο σημαίνει οτι δεν θα αυξηθούν σημαντικά (σχεδόν καθόλου) οι διαδρομές των σωληνώσεων. Απλά το κουλερ θα έρθει μπροστα απο την τραβέρσες Αλλα οι σωληνώσεις θα ειναι σαν τις εργοστασιακές ακριβώς.
Προσωπικά επειδή και εγω σκέφτομαι για κουλερ στο 1000αρι μου, έχω δει ενα ωραίο στο fmic.eu με παροχή 200 και είσοδο/έξοδο απο την αριστερή πλευρά.

Ενα άλλο που ίσως σκεφτόμουν ειναι το airtec stage1. Αλλα Δεν ξερω..

Γενικα τα προϊόντα βελτίωσης των Άγγλων για τα 1000αρια μας και τα diesel φαίνονται οτι δεν ειναι καθόλου μελετημένα. Απο Έλληνες έχω δει πολυ πιο όμορφες custom δουλειές. Στα ST εχουν κανει τρομερή δουλειά οι Άγγλοι.
 

iplaynaked

Rookie
Nov 5, 2018
11
5
3
Εδώ είμαι, επέστρεψα στο θέμα ... 😜

Τελικώς με κέρδισε η περιέργειά μου και ήρθε intercooler από Αγγλία, το stage 1 που αναφέραμε και επάνω.
Για να μη μακρηγορώ, θα τα πω επιγραμματικά και ελπίζω να καλύψω τυχόν απορίες και για τυχόν τους επόμενους.

Το αυτοκινητάκι από 1.3 ανέβηκε σε 1.55 τουρμπίνα (στα όρια ασφαλής της λειτουργίας) η οποία θεωρητικά το peak της είναι στο 1.7 απ' ότι μου έμαθα από εδώ και από εκεί.
ΠΡΟΣΟΧΗ ! Αν την ανεβάσετε περισσότερο από 1.55 υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο έντονης κάπνας

Μετρήθηκε χωρίς πρόγραμμα με φιλτροχοάνη, ελαφρώς μεγαλύτερη διάμετρο εξάτμισης, κλειστή την EGR, και Intercooler Airtec stage 1 αποδίδοντας 123 άλογα, (περισσότερα από όσα είχα στο μυαλό μου).

Κατόπιν προγράμματος απέδωσε 150 άλογα.
Περίπου 2-3 άλογα παραπάνω + μεγαλύτερο φάσμα στροφών από ότι θα έπαιρνε με μαμά cooler.
Δοκιμάστηκε πρόγραμμα επίσης και με τα παραπάνω με το μαμά cooler και ανέβασε καλές θερμοκρασίες στο 2ο πάτημα -γι αυτό και μπήκε το μεγαλύτερο- και από εκεί προκύπτουν αυτά τα 2-3 άλογα διαφοράς, καθώς και το φάσμα.

Στο δια ταύτα, γνώμη μου, αξίζει να κάνετε προγραμματάκι χθες στο diselακι σας ακόμα και με στοκ εισαγωγές εξαγωγές κλπ.
Η διαφορά στην συμπεριφορά είναι τεράστια. Καλύτερη επιτάχυνση τουλάχιστον μέχρι τα 120-140, δε θα κάνει και παπάδες, αλλά θα πηγαίνει πολύ πιο γραμμικά και ξεκούραστα.
Κατανάλωση μπορώ να πω ότι είναι ελαφρώς πεσμένη εννοείται με ίδια συμπεριφορά δεξιού ποδιού. Εντάξει, αν το πατάς συχνά, θα το πιει το πετρέλαιό του, αλλά ακόμα και σε πατήματα οι διαφορές στην κατανάλωση δεν είναι άξιες αναφοράς.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Pantelis89 and JD_Fiestas

alexis2009x

New member
May 3, 2018
83
0
6
kalamata
Μοντέλο
MK8
Εδώ είμαι, επέστρεψα στο θέμα ... 😜

Τελικώς με κέρδισε η περιέργειά μου και ήρθε intercooler από Αγγλία, το stage 1 που αναφέραμε και επάνω.
Για να μη μακρηγορώ, θα τα πω επιγραμματικά και ελπίζω να καλύψω τυχόν απορίες και για τυχόν τους επόμενους.

Το αυτοκινητάκι από 1.3 ανέβηκε σε 1.55 τουρμπίνα (στα όρια ασφαλής της λειτουργίας) η οποία θεωρητικά το peak της είναι στο 1.7 απ' ότι μου έμαθα από εδώ και από εκεί.
ΠΡΟΣΟΧΗ ! Αν την ανεβάσετε περισσότερο από 1.55 υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο έντονης κάπνας

Μετρήθηκε χωρίς πρόγραμμα με φιλτροχοάνη, ελαφρώς μεγαλύτερη διάμετρο εξάτμισης, κλειστή την EGR, και Intercooler Airtec stage 1 αποδίδοντας 123 άλογα, (περισσότερα από όσα είχα στο μυαλό μου).

Κατόπιν προγράμματος απέδωσε 150 άλογα.
Περίπου 2-3 άλογα παραπάνω + μεγαλύτερο φάσμα στροφών από ότι θα έπαιρνε με μαμά cooler.
Δοκιμάστηκε πρόγραμμα επίσης και με τα παραπάνω με το μαμά cooler και ανέβασε καλές θερμοκρασίες στο 2ο πάτημα -γι αυτό και μπήκε το μεγαλύτερο- και από εκεί προκύπτουν αυτά τα 2-3 άλογα διαφοράς, καθώς και το φάσμα.

Στο δια ταύτα, γνώμη μου, αξίζει να κάνετε προγραμματάκι χθες στο diselακι σας ακόμα και με στοκ εισαγωγές εξαγωγές κλπ.
Η διαφορά στην συμπεριφορά είναι τεράστια. Καλύτερη επιτάχυνση τουλάχιστον μέχρι τα 120-140, δε θα κάνει και παπάδες, αλλά θα πηγαίνει πολύ πιο γραμμικά και ξεκούραστα.
Κατανάλωση μπορώ να πω ότι είναι ελαφρώς πεσμένη εννοείται με ίδια συμπεριφορά δεξιού ποδιού. Εντάξει, αν το πατάς συχνά, θα το πιει το πετρέλαιό του, αλλά ακόμα και σε πατήματα οι διαφορές στην κατανάλωση δεν είναι άξιες αναφοράς.
τελική ειδες διαφορά;;
 

iplaynaked

Rookie
Nov 5, 2018
11
5
3
τελική ειδες διαφορά;;
Stock είχε γράψει το ψηφιακό στο καντράν 205, αλλά κοιτούσες ημερολόγιο όχι χρονόμετρο.
Τώρα σκαρφαλώνει με αρκετά μεγαλύτερη άνεση στα 160-170 οπότε φαίνεται να έχει βλέψεις για παραπάνω.
Ακόμη δεν βγήκα σε καλό δρόμο για να το πατήσω τόσο, λόγω περιορισμών κλπ.
Αν θες θα σε ενημερώσω πάντως :)
 

alexis2009x

New member
May 3, 2018
83
0
6
kalamata
Μοντέλο
MK8
Stock είχε γράψει το ψηφιακό στο καντράν 205, αλλά κοιτούσες ημερολόγιο όχι χρονόμετρο.
Τώρα σκαρφαλώνει με αρκετά μεγαλύτερη άνεση στα 160-170 οπότε φαίνεται να έχει βλέψεις για παραπάνω.
Ακόμη δεν βγήκα σε καλό δρόμο για να το πατήσω τόσο, λόγω περιορισμών κλπ.
Αν θες θα σε ενημερώσω πάντως :)
που εκανες πρόγραμμα;
 

gerontas

Rookie
Σεπτ. 10, 2018
15
1
3
Καλησπέρα,
η αύξηση της ροπής (λογικά 330-340nm) δεν είναι επίφοβη για μετάδοση-σασμάν ;
 

iplaynaked

Rookie
Nov 5, 2018
11
5
3
Καλησπέρα,
η αύξηση της ροπής (λογικά 330-340nm) δεν είναι επίφοβη για μετάδοση-σασμάν ;
Καλησπέρα,
Το συγκεκριμένο σασμάν, αντέχει έως 400nm. είναι ίδιας αντοχής με του st αν δεν απατώμαι...
Περίπου 320hp(+/- 20hp) και 400nm ανοχή
 

ge0 mk8

Member
Oct 15, 2018
116
33
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα, έχει βάλει κανείς πρόγραμμα από τον Κακλαμάνο? Είμαι ανάμεσα σε microchip και Κακλαμάνο
 

mktp97

MK7
Newbie
Mar 26, 2021
1
0
1
Μοντέλο
MK7
καλησπερα θελω μια βοηθεια. εχω fiesta 2014 ecoboost 1000cc 100ps . μπορειτε να μ προτεινετε μια σκαστρα για το συγκεκριμενο μοντελο . ευχαριστω πολυ
 

ge0 mk8

Member
Oct 15, 2018
116
33
28
Μοντέλο
MK8
Εδώ είμαι, επέστρεψα στο θέμα ... 😜

Τελικώς με κέρδισε η περιέργειά μου και ήρθε intercooler από Αγγλία, το stage 1 που αναφέραμε και επάνω.
Για να μη μακρηγορώ, θα τα πω επιγραμματικά και ελπίζω να καλύψω τυχόν απορίες και για τυχόν τους επόμενους.

Το αυτοκινητάκι από 1.3 ανέβηκε σε 1.55 τουρμπίνα (στα όρια ασφαλής της λειτουργίας) η οποία θεωρητικά το peak της είναι στο 1.7 απ' ότι μου έμαθα από εδώ και από εκεί.
ΠΡΟΣΟΧΗ ! Αν την ανεβάσετε περισσότερο από 1.55 υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο έντονης κάπνας

Μετρήθηκε χωρίς πρόγραμμα με φιλτροχοάνη, ελαφρώς μεγαλύτερη διάμετρο εξάτμισης, κλειστή την EGR, και Intercooler Airtec stage 1 αποδίδοντας 123 άλογα, (περισσότερα από όσα είχα στο μυαλό μου).

Κατόπιν προγράμματος απέδωσε 150 άλογα.
Περίπου 2-3 άλογα παραπάνω + μεγαλύτερο φάσμα στροφών από ότι θα έπαιρνε με μαμά cooler.
Δοκιμάστηκε πρόγραμμα επίσης και με τα παραπάνω με το μαμά cooler και ανέβασε καλές θερμοκρασίες στο 2ο πάτημα -γι αυτό και μπήκε το μεγαλύτερο- και από εκεί προκύπτουν αυτά τα 2-3 άλογα διαφοράς, καθώς και το φάσμα.

Στο δια ταύτα, γνώμη μου, αξίζει να κάνετε προγραμματάκι χθες στο diselακι σας ακόμα και με στοκ εισαγωγές εξαγωγές κλπ.
Η διαφορά στην συμπεριφορά είναι τεράστια. Καλύτερη επιτάχυνση τουλάχιστον μέχρι τα 120-140, δε θα κάνει και παπάδες, αλλά θα πηγαίνει πολύ πιο γραμμικά και ξεκούραστα.
Κατανάλωση μπορώ να πω ότι είναι ελαφρώς πεσμένη εννοείται με ίδια συμπεριφορά δεξιού ποδιού. Εντάξει, αν το πατάς συχνά, θα το πιει το πετρέλαιό του, αλλά ακόμα και σε πατήματα οι διαφορές στην κατανάλωση δεν είναι άξιες αναφοράς.
Καλησπέρα , από άποψη κατανάλωσης τι διαφορές ( εντός , εκτός)έχεις πλέον που φοράς το πρόγραμμα κάμποσο καιρό ?
 

iplaynaked

Rookie
Nov 5, 2018
11
5
3
Καλησπέρα , από άποψη κατανάλωσης τι διαφορές ( εντός , εκτός)έχεις πλέον που φοράς το πρόγραμμα κάμποσο καιρό ?
Καλησπέρα !

Λόγω δουλειάς και τοποθεσίας κατοικίας το εντός δεν είναι ακριβώς αντικειμενική η δική μου χρήση.
Από αυτό το λίγο που έχω δει, βρίσκομαι σε 0,5l/100km κάτω απ' ότι πριν, πάντα εννοείται ελαφροπάτητο το δεξί πόδι.

Εκτός γίνεται αρκετά ενδιαφέρον !
Σε εκτός διαδρομές πηγαίνοντας προς Χαλκιδική αν γνωρίζεις 2ο πόδι, (δρόμος επαρχιακός 1 πάει 1 έρχεται) νορμάλ οδήγηση είτε σε ευθείες είτε σε στροφές έως και 90 γιατί δε σου επιτρέπει παραπάνω, μέση κατανάλωση ήμουν στα 3,3l/100km όσο μαγικό και αν φαίνεται.

Το άλλο που μπορώ να σου δώσω σαν εκτός διαδρομή τεσταρισμένο είναι από Θεσ/νίκη - Βόλο και πίσω 3 άτομα χωρίς βαλίτσες..
Ταχύτητες ποτέ κάτω από 150 προς Βόλο, και πάνω από 160 προς Θεσ/νίκη για επιστροφή.
Μέση κατανάλωση ταξιδίου 5,8l/100km. Και εννοείται σε κάθε διόδιο παντόφλα το γκάζι.
Σύνολο 41€ diesel ultimate, 460km απόσταση. Περί τα 28 λίτρα +/- 1 λίτρο.
Σαν τελική στο ταξιδάκι αυτό μου έβγαλε 206km/h. Η διαφορά με πριν είναι ότι τώρα με A/C 3 άτομα ανέβηκε εύκολα στα 190, δηλαδή πριν τις μετατροπές θα ανέβαινε αισθητά πιο αργά χωρίς A/C.

Πλέον όμως βλέπω ότι όταν το πηγαίνω οικονομικά μου ανάβει το γαλλικό κλειδί στο καντράν, όπου σα βλάβη δείχνει την EGR στο διαγνωστικό. Ίσως θέλει καθάρισμα. Θα φανεί.
 
  • Like
Αντιδράσεις: ge0 mk8 and dtsef

ge0 mk8

Member
Oct 15, 2018
116
33
28
Μοντέλο
MK8
Καλησπέρα !

Λόγω δουλειάς και τοποθεσίας κατοικίας το εντός δεν είναι ακριβώς αντικειμενική η δική μου χρήση.
Από αυτό το λίγο που έχω δει, βρίσκομαι σε 0,5l/100km κάτω απ' ότι πριν, πάντα εννοείται ελαφροπάτητο το δεξί πόδι.

Εκτός γίνεται αρκετά ενδιαφέρον !
Σε εκτός διαδρομές πηγαίνοντας προς Χαλκιδική αν γνωρίζεις 2ο πόδι, (δρόμος επαρχιακός 1 πάει 1 έρχεται) νορμάλ οδήγηση είτε σε ευθείες είτε σε στροφές έως και 90 γιατί δε σου επιτρέπει παραπάνω, μέση κατανάλωση ήμουν στα 3,3l/100km όσο μαγικό και αν φαίνεται.

Το άλλο που μπορώ να σου δώσω σαν εκτός διαδρομή τεσταρισμένο είναι από Θεσ/νίκη - Βόλο και πίσω 3 άτομα χωρίς βαλίτσες..
Ταχύτητες ποτέ κάτω από 150 προς Βόλο, και πάνω από 160 προς Θεσ/νίκη για επιστροφή.
Μέση κατανάλωση ταξιδίου 5,8l/100km. Και εννοείται σε κάθε διόδιο παντόφλα το γκάζι.
Σύνολο 41€ diesel ultimate, 460km απόσταση. Περί τα 28 λίτρα +/- 1 λίτρο.
Σαν τελική στο ταξιδάκι αυτό μου έβγαλε 206km/h. Η διαφορά με πριν είναι ότι τώρα με A/C 3 άτομα ανέβηκε εύκολα στα 190, δηλαδή πριν τις μετατροπές θα ανέβαινε αισθητά πιο αργά χωρίς A/C.

Πλέον όμως βλέπω ότι όταν το πηγαίνω οικονομικά μου ανάβει το γαλλικό κλειδί στο καντράν, όπου σα βλάβη δείχνει την EGR στο διαγνωστικό. Ίσως θέλει καθάρισμα. Θα φανεί.
Ναι έχω γυρίσει αρκετά από εκείνα τα μέρη και οντως μαγικό το 3,3 οριακά ασύλληπτο, αλλά και το 5,8 πολύ καλό ( και εγώ στα διόδια έτσι κάνω 😂) Φαντάσου εγώ εντός , καραεντος βασικά, έχω 6,6 και εκτός ας πούμε Αθήνα Θεσσαλονίκη που το έχω κάνει αρκετά με 150 (λίγο πάνω ,λίγο κάτω) έχω 6,2. Αυτό με την egr στο έκανε και πριν το πρόγραμμα? Γιατί είναι ένα θέμα άμα μπουκωνει γρήγορα..
 

iplaynaked

Rookie
Nov 5, 2018
11
5
3
Ναι έχω γυρίσει αρκετά από εκείνα τα μέρη και οντως μαγικό το 3,3 οριακά ασύλληπτο, αλλά και το 5,8 πολύ καλό ( και εγώ στα διόδια έτσι κάνω 😂) Φαντάσου εγώ εντός , καραεντος βασικά, έχω 6,6 και εκτός ας πούμε Αθήνα Θεσσαλονίκη που το έχω κάνει αρκετά με 150 (λίγο πάνω ,λίγο κάτω) έχω 6,2. Αυτό με την egr στο έκανε και πριν το πρόγραμμα? Γιατί είναι ένα θέμα άμα μπουκωνει γρήγορα..
Αυτό με την EGR είναι καινούριο, έχει 15 μέρες που το έβγαλε, απλώς όταν το διάβασα σα βλάβη, είπα ότι κάποια στιγμή θα την καθαρίσω, δεν είναι τόσο επείγον.

Στην "τρύπα που πάει για EGR έχω βάλει 1 "πλακάκι" που αρχικά αγοράστηκε για να μπει "τυφλό" εντελώς (χωρίς καθόλου άνοιγμα). Αλλά το φοβήθηκα μη μου βγάζει συνέχεια σφάλμα αν διαβάζει μηδενικό συνέχεια, οπότε του έκανα μια τρύπα με 8αράκι ίσα να περνάει κάτι. Τώρα να βούλωσε η τρύπα δε νομίζω 😅.
Το βγάζει μόνο όταν το πάω κυρία, δηλαδή σπάνια :rolleyes: .

Αλλά να σου πω δε σε αφήνει να το πηγαίνεις και τάπα συνέχεια, αφήνεις 1ες 2ες κάτω όλες, και ίσως λίγο από την 3η, ήδη θέλω αλλαγή ελαστικού καμία 10.000 χλμ νωρίτερα απ' ότι συνήθως.
 
  • Like
Αντιδράσεις: ge0 mk8

ge0 mk8

Member
Oct 15, 2018
116
33
28
Μοντέλο
MK8
Αυτό με την EGR είναι καινούριο, έχει 15 μέρες που το έβγαλε, απλώς όταν το διάβασα σα βλάβη, είπα ότι κάποια στιγμή θα την καθαρίσω, δεν είναι τόσο επείγον.

Στην "τρύπα που πάει για EGR έχω βάλει 1 "πλακάκι" που αρχικά αγοράστηκε για να μπει "τυφλό" εντελώς (χωρίς καθόλου άνοιγμα). Αλλά το φοβήθηκα μη μου βγάζει συνέχεια σφάλμα αν διαβάζει μηδενικό συνέχεια, οπότε του έκανα μια τρύπα με 8αράκι ίσα να περνάει κάτι. Τώρα να βούλωσε η τρύπα δε νομίζω 😅.
Το βγάζει μόνο όταν το πάω κυρία, δηλαδή σπάνια :rolleyes: .

Αλλά να σου πω δε σε αφήνει να το πηγαίνεις και τάπα συνέχεια, αφήνεις 1ες 2ες κάτω όλες, και ίσως λίγο από την 3η, ήδη θέλω αλλαγή ελαστικού καμία 10.000 χλμ νωρίτερα απ' ότι συνήθως
😂😂 Ωραίος , δίνεις πόνο..
 

iplaynaked

Rookie
Nov 5, 2018
11
5
3
😂😂 Ωραίος , δίνεις πόνο..
Κοίτα, το σχέδιο του diesel που αγόρασα ήταν επειδή η δουλειά ήταν 100km ημερησίως πήγαινε-έλα.
Τώρα πλέον να κάνω 50 με το ζόρι... Οπότε θα ήθελα να είχα πάρει το ST :LOL:. Κ έτσι προσπαθώ να κάνω λίγο σβέλτο το dieselάκι ;) μπας και ξεγελαστώ :sneaky:
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread