Άρα για ένα αυτοκίνητο που φοράει υγραέριο τότε χρειάζονται ρύθμιση κάθε τόσο.stathis M said:ο 1,3 αν και μπορει να φοραει φιλτροκουτι duratec εν τουτοις ανηκει στην παλαιοτερη οικογενεια κινητηρων ROCAM οποτε μαλλον ειναι μηχανικες τωρα καλυτερα να ρωτησεις σε κανα φορουμ για escort η αν ξερει καποιο απο τα παιδια που κατεχουν κανα fiesta 2-3ης γενιας
Δεν ξέρω αν έχει υδραυλικές, πότε δεν έκανα τέτοιο έλεγχο είναι το 1.3 duratec (κάτω από το καπώ) μαύρο πλαστικό καπάκι επί του οποίου γράφει duratec, γι'αυτό θα ήθελα να βεβαιωθώ.stathis M said:αν εχεις αεριο (οπως εγω ο 1,4 duratec -μαυρο πλαστικο καπακι χωρις διακριτικα πανω- εχει υδραυκικες οποτε δεν κανεις τιποτα) οριακα ανα 40χ.χλμ θα κανεις τσεκ σημειωνοντας παντα τα διακενα στην καθεμια -ΝΟΜΟΣ_ για να ξερεις σε τι διακενα παιζεις
Είναι του 2007 το 1.300cc (1289cc νομίζω) το οκταβάβλιδο αυτό το οποίο κατά πρώτον με ενδιαφέρει, και της ίδιας χρονιάς (2007) το 1242cc το δεκαεξαβάλβιδο κατά δεύτερον.stathis M said:φιλε μου ποιας χρονιας γιατι ο αρχικος σχεδιασμος της κεφαλης εγινε απο την Γιαμαχα υποτιθεται οτι η φορντ ακολουθησε τα ιδια βηματα και στα υπολοιπα μοτερ αλλα τουλαχιστον ο 1,4 ουτε με κυαλια δεν φτανει το 1,25 κατα την γνωμη μου
Έτσι γράφει, έτσι τα διάβασα.Δεν είμαι βέβαιος, αλλά δεν νομίζω να σφάλει.Βέβαια, αν δεν ανοίχθει κάθε αυτοκίνητο δεν είναι σίγουρο τί φέρει και τί δεν φέρει.Aparadektos said:Ανάποδα τα λες.