turbomaniac
Hero Member
Nitroking said:Aναλογα το ποσο μπροστα θες να το πας.. Οι βασεις του fiesta ειναι για ψωνια, κουνιεται απειρα το μοτερ..σιγουρα μπορεις να το κουνησεις 5 ποντους με μια μακρυα σωληνα..
Αυτο που λες για το χταποδι ειναι σωστο, το collector σε νοιαζει να σβηνει ομαλα.. Κατα καιρους εχουν φτιαχτει και διαφορα αλλα πρωτοποριακα σχεδια..
Για τα πεζω δεν ξερω, δεν μπορεις να τα συγκρινεις γιατι εξαρταται καθαρα απο τη σχεδιαση του πιστονιου.. Πχ το μαμα μοτερ που ειχα στην carina ειχε τεραστιες τσεπες για τα πιστονια.. Το miata που ειναι ιδια κυβικα ακομα και να σου κοπει ο ιμαντας δε βρισκει η βαλβιδα στο πιστονι πχ.. Αρα εξαρταται..
Το φιεστα κανει μια μικρή κοιλιά και έχει μηδαμινες τσεπες αλλα υπάρχουν χαρακίες που δείχνουν που να σκαψεις... χεχε... ;D
Το φόκους όλως παραδόξως, παρόλο που είναι τελείως ίδιο το μοτερ (ζετεκ σίγμα) έχει τελείως φλατ πιστόνια... Παραξενα πράγματα...
ChrisFrou said:ρε παιδια τι ακριβως ειναι οι "τσεπες" και για μας που δεν ξερουμε?
Τσεπες είναι κατι βαθουλώματα που έχουν μερικά πιστόνια για να μην ακουμπάνε οι βαλβίδες με τα πιστόνια...