Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

mexico

Original poster
Pro Member
May 10, 2010
364
0
16
γνωριζει κανεις αν στα fiesta mk6 αλλαζουν τροχαλιες στροφαλου και ποιο το οφελος?
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
για μενα θα αξιζει να την αλλαξεις αμα το μοτερ σου ειχε βελτιωθει παρα πολυ,τωρα δεν εχει νοημα,αν την αλλαξεις θα δωσεις πανω απο 100e αγορα μονο την τροχαλια + εργασια τοποθετησης
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
scorpion said:
για μενα θα αξιζει να την αλλαξεις αμα το μοτερ σου ειχε βελτιωθει παρα πολυ,τωρα δεν εχει νοημα,αν την αλλαξεις θα δωσεις πανω απο 100e αγορα μονο την τροχαλια + εργασια τοποθετησης

+1111
 

WOLF

Hero Member
May 10, 2010
1,561
0
0
49
Κορυδαλλος
Παιδια μιας και η τροχαλια στροφαλου ειναι αρκετα πιο ελαφριά απο αυτή που έχει απο το εργοστάσιο έχει μια διαφορα    το αυτοκίνητο στο στοφαρισμα του!!
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
απο οσο ξερω ολα τα μοτερ ειναι ζυγισμενα με τροχαλιες και βολαν.Αν βαλεις αλλη τροχαλια στρογφαλου(συνηθως οι aftermarket ειναι αρκετα κιλα ελαφρυτερες ) θα πρεπει να ξαναζυγισεις στροφαλο απο την αρχη για να μην παρεις καμια μπιελα στο χερι...

Σε αρκετα βελτιωμενα καρα με την αλλαγη τροχαλια-βολαν περνουν αλγοα αλλα χανουν σε ροπες
 

WOLF

Hero Member
May 10, 2010
1,561
0
0
49
Κορυδαλλος
Πιστεύω ότι aftermarket τροχαλιες είναι ελαφρυτερες περίπου στο όριο ώστε να μην χρειαστεί ζυγισμα στο μοτέρ.Ζυγισμα χρειάζεται όταν το φτιάχνουν ακόμα πιο ελαφριες όπως αν το φτιάξουν εδω Ελλαδα.
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
αν βαλεις aftermarket βολαν,τροχαλια,δισκο,πλατο τα οποια τα εχεις ζυγισει απο πριν , με τον μαμα στοφαλο τοτε λογικα θα δουλεψει απροβληματιστα.Αν βαλεις aftermarket δισκο,πλατο,βολαν και ελαφρωμενη τροχαλια σε αζυγιστο ,τοτε σιγουρα οι αναλογιες
αλλαζουν και οστροφαλος γυρναει με τα νεα δεδομενα που εχει.

Καλο ειναι λοιπον αν καποιος μπεις σε μια τετοια διαδικασια να τα αλλαξει ολα και οχι ενα ενα κομματι χωριστα
 
μακαρι να αλλαζαν ολοι τροχαλιες κ να επαιρναν αλογα! ...ουτε ,1 αλογο δεν υπαρχει περιπτωση να δεις.

..δεν επιρρεαζει σχεδον καθολου το ζυγισμα του στροφαλου για να εχεις προβληματα γιατι η περιστρεφομενη μαζα λογο της μικρης διαμετρου κ του πολυ μικρου βαρους της τροχαλιας δεν δημιουργει δυναμεις για να τον ξεζυγοσταθμησουνε.Στην ουσια ειναι ζυγοσταθμιση στροφαλου!! Το δισκο πλατω ειναι κατι που κ αυτο δεν μπορεις να πεις αν επιρρεαζει το ζυγισμα γιατι ποτε δεν ζυγιζεται με αυτο πανω ο στροφαλος. Τα προβληματα ξεκινανε με το ελαφρωμα του βολαν λογο μεγαλης διαμετρου !!
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
οι ελαφρωμενες τροχαλίες και βολαν κάνουν δουλεια. Αν η εταιρεία που τα χει φτιαξει έχει κάνει καλή ζυγοστάθμιση δεν χρειαζεται ζυγοσταθμιση ο στρόφαλος. Ευνοούν την ευστροφία ειδικά στις υψηλες στροφες (και άρα την απόδοση). Για ελάχιστη απώλεια ροπής στις πολύ χαμηλές στροφές ξερω μόνο λόγω βολάν και όχι τροχαλιών.

Προσωπικά πιστευω οτι πρεπει να χετε κάνει όλα τα υπόλοιπα (πολλαπλές, έκκεντρα, εξατμιση, συμπίεση, πρόγραμμα) και αν δεν έχετε τι να κάνετε τα λεφτά σας, τότε με τροχαλίες θα δείτε 2-3 άλογα παραπάνω και με τροχαλίες και βολάν γύρω στα 5-6.
 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
Αχά !! να και κάτι που δεν είχε πέσει στην αντίληψη μου :p [mention]manos.m[/mention]
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread