Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

mk1 Stelios

Original poster
Hero Member
Σχεδόν όλοι γνωρίζουμε τον όρο αυτό!
Σαν κλαμπ αυτοκίνησης σίγουρα θα υπάρξουν φορές που θα οργανωθεί και απο εμάς!

Επειδή πάνω απο όλα μετράει η ασφάλεια θα πω με λίγα λόγια τι θα πρέπει να έχουμε όλοι στον νου μας!

1. Το αυτοκίνητο που θα χρησιμοποιήσουμε να είναι όσο το δυνατόν σε άριστη κατάσταση απο πλευράς αναρτήσεων και φρένων!
2. Έλεγχος σε πίεση ελαστικών
3. Να μην υπάρχουν αντικείμενα σε ταζιέρες, τσέπες, μπουκαλάκια... σκόρπια πράγματα κτλ κτλ γιατί υπάρχει περίπτωση να χωθούν στα πετάλια (!) στην χειρότερη των περιπτώσεων!
4. Άδειο πορτπαγκαζ και καλά στερεωμένη ρεζέρβα
5. Πυροσβεστήρας κατάλληλος και σωστά στερεωμένος (!)
6. Κλειστό παράθυρο (!)
7. ΠΑΝΤΑ κράνος
8. Αθλητικό πνεύμα!!
 

southern

Maniac Member
May 9, 2010
4,897
3
0
Στελιο το κρανος ειναι απαραιτητο ή ειναι στην ευχερεια του καθενος αποφασισει?
 

vagma

Hero Member
ααααααααα δασκαλε ξεχασες και κατι αλλο..............το μυαλο του καθενος να ναι στο κεφαλι του............γιατι αν δεν το χεις εκει πανου καταληγεις να επενδυεις σε χωράφια!!!..... :p :p :p...........α και κατι αλλο δεν μπαινουμε στην πιστα με την λογικη θα σας γ........ολους!!!!!! μην ξεχναμε θελουμε να γυρισουμε πισω στην οικογενεια μας σωοι και εμεις και το αμαξακι μας που το αποκτησαμε με πολυ κοπο!!!!!!!!!!!
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
19
www.fiestamaniacs.gr
Συμφωνώ vagma, η λογική πάνω απ΄ όλα. Μετά βάζεις το χέρι στην τσέπη και πληρώνεις (αν την έχεις γλυτώσει)...
 

vagma

Hero Member
ετσι ειναι κωστα......καγκουριες και καθε ειδους βλακειες η οποιονδηποτε το βλεπει ως αγωνα (ενω δεν ειναι αγωνας) καποια στιγμη η ιδια η πιστα θα τους τιμωρησει !!!!!!!!!!!


πανω απο ολα λογικη και ταπεινοτητα ετσι ωστε να περασουμε τελεια και να το χαρουμε!!!!!!!!!!
 

puma-r

Hero Member
May 9, 2010
1,004
0
0
vagma said:
ετσι ειναι κωστα......καγκουριες και καθε ειδους βλακειες η οποιονδηποτε το βλεπει ως αγωνα (ενω δεν ειναι αγωνας) καποια στιγμη η ιδια η πιστα θα τους τιμωρησει !!!!!!!!!!!

πανω απο ολα λογικη και ταπεινοτητα ετσι ωστε να περασουμε τελεια και να το χαρουμε!!!!!!!!!!

vagma said:
ααααααααα δασκαλε ξεχασες και κατι αλλο..............το μυαλο του καθενος να ναι στο κεφαλι του............γιατι αν δεν το χεις εκει πανου καταληγεις να επενδυεις σε χωράφια!!!..... :p :p :p...........α και κατι αλλο δεν μπαινουμε στην πιστα με την λογικη θα σας γ........ολους!!!!!! μην ξεχναμε θελουμε να γυρισουμε πισω στην οικογενεια μας σωοι και εμεις και το αμαξακι μας που το αποκτησαμε με πολυ κοπο!!!!!!!!!!!

+1000!!!!
 

vagma

Hero Member
lookmimis said:
επισης να αποφευγουμε τα στραμπουλιγματα στις στροφες  ::)


μητσοοοοοοοοοοο οχι αλλο στραμπουληγμα !!!!!!!!!  :p :p :p

και ελεγχο στο αμαξι.......λαδια,υγρα φρενων,υγρο ψυξης....οπτικος ελεγχος στην αναρτηση.....ΚΡΑΝΟΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΑ ΚΑΙ ΜΥΑΛΟ!!!!!

ΥΓ. εγω θα φερω και τα γαντακια μου !!!!!!! δεν μπορω χωρις αυτα !!!!!
 

mk1 Stelios

Original poster
Hero Member
mk1 Stelios said:
Σχεδόν όλοι γνωρίζουμε τον όρο αυτό!
Σαν κλαμπ αυτοκίνησης σίγουρα θα υπάρξουν φορές που θα οργανωθεί και απο εμάς!

Επειδή πάνω απο όλα μετράει η ασφάλεια θα πω με λίγα λόγια τι θα πρέπει να έχουμε όλοι στον νου μας!

1. Το αυτοκίνητο που θα χρησιμοποιήσουμε να είναι όσο το δυνατόν σε άριστη κατάσταση απο πλευράς αναρτήσεων και φρένων!
2. Έλεγχος σε πίεση ελαστικών
3. Να μην υπάρχουν αντικείμενα σε ταζιέρες, τσέπες, μπουκαλάκια... σκόρπια πράγματα κτλ κτλ γιατί υπάρχει περίπτωση να χωθούν στα πετάλια (!) στην χειρότερη των περιπτώσεων!
4. Άδειο πορτπαγκαζ και καλά στερεωμένη ρεζέρβα
5. Πυροσβεστήρας κατάλληλος και σωστά στερεωμένος (!)
6. Κλειστό παράθυρο (!)
7. ΠΑΝΤΑ κράνος
8. Αθλητικό πνεύμα!!

Να συμπληρώσω για το Νο3 πως  το πατάκι του οδηγού πρέπει να βγεί κατα την διάρκεια της δοκιμής γιατι μπορεί να μπλέξει στα πετάλια.

Για την λιγότερη καταπόνηση των ελαστικών θα πρέπει να κάνουμε το πολυ 5 γύρους "δυνατους" και μετα να αφήσουμε το αμάξι να κρυώσει με 2 γύρους χαλαρούς γιατί είναι δώρο άδωρο όταν είσαι με πολιτικά λάστιχα σε μια πίστα, να προσπαθείς να πας καλύτερα απο την στιγμή που το ελαστικό έχει μειωμένη απόδοση ύστερα απο το πολύ 5 γύρους!
 

vagma

Hero Member
στελιο αυτο ισχυει και αν ακομα φορας σεμι σλικ!!!!!! οχι βεβαια λογω πτωσης αποδοσης των ελαστικων αφου εχουν μεγαλυτερη διαρκεια απο τα νορμαλ λαστιχα στην καταπονηση αλλα και για την υπερμετρη φθορα τμηματων της αναρτησης (αμορτισερ ελατηρια ψαλιδια ακρομπαρα) ;)  επιπροσθετως μετα το γτροβολι στην πιστα παρκαρουμε δεν τραβαμε το χειροφρενο τερμα(μην ξεχναμε τα φρενα ειναι καυτα !!!!) ενα δυο κλικ και αφηνουμε τον κινητηρα αναμμενο 5 λεπτα στο ρελαντι ετσι ωστε να πεσει η θερμοκρασια κινητηρα αλλα και η θερμοκρασια του λαδιου στα νορμαλ επιπεδα!!!!!!! μετα μπορουμε να σβησουμε τον κινητηρα με ασφαλεια!!!! ;D
 

mk1 Stelios

Original poster
Hero Member
Εν όψη του trackday θα είναι καλό να διαβαστούν τα όσα γράφτηκαν εδώ για να έχουμε όλλοι κατα νου τι πρέπει να προσέξουμε για να'μαστε ασφαλείς και για να μπορέσουμε όσο το δυνατόν να το ευχαριστηθούμε παραπάνω!
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
mk1 Stelios said:
Βασικά δεν το σκίζει! Ξέρει καλά πλέον (αφου του το'πανε κιόλας)
οτι στρίβειν αργά δια τη Μεγάρειον πίστα!  :-X  ;D

Εσυ πάντως πραγματικά πας τάπα που λένε λαϊκιστί...
 

mk1 Stelios

Original poster
Hero Member
turbomaniac said:
Εσυ πάντως πραγματικά πας τάπα που λένε λαϊκιστί...

Ο λόγος που πάω όσο το δυνατόν πιο γρήγορα μπορώ είναι οτι κάνω αγώνα και γιατί το αμάξι συνέχεια βελτιώνεται για αγώνα (ραλλυ) ! Έχει οσο το δυνατόν υψηλά στανταρ ασφαλείας και για αυτό το έχω συνέχεια στο όριο! Ξέρω οτι κάποια στιγμή μπορεί να έχω κ εγώ κάποια ασχημη κατάληξη!  Απο την στιγμή που κυνηγάω το όριο είμαι και έτοιμος ψυχολογικά για το καθετί!!
Αδιαφορώ παντελώς για τις υλικές ζημιες! Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να μην χτυπήσω!
Με λίγα λόγια εγώ πάω στη πίστα για να είμαι έτοιμος για αγώνα!
Δεν είμαι γρήγορος οδηγός ή οδηγάρα ή οτιδήποτε άλλο!
Δεν μπορώ να κρίνω εμένα ούτε μπορώ να κρίνω κάποιον άλλον για το πως οδηγάει και για το πως γυρνάει σε μια πίστα!
Δεν θα κρίνω ποτέ για να μην κριθώ !
Οτι κάνω το κάνω για εμένα!  
 

jkp

Rookie
Jun 1, 2011
44
0
0
vagma said:
και αφηνουμε τον κινητηρα αναμμενο 5 λεπτα στο ρελαντι ετσι ωστε να πεσει η θερμοκρασια κινητηρα αλλα και η θερμοκρασια του λαδιου στα νορμαλ επιπεδα!!!!!!! μετα μπορουμε να σβησουμε τον κινητηρα με ασφαλεια!!!! ;D

Αν δεν έχεις τούρμπο αρκεί ο γύρος αποθεραπείας στο τέλος. Στο ρελαντί η δυνατότητα ψύξης και λίπανσης είναι περιορισμένη, επομένως έτσι μάλλον τον καταπονούμε τον κινητήρα παρά τον ανακουφίζουμε.
 

christos pap

Hero Member
Σεπτ. 25, 2010
988
0
0
32
jkp said:
Αν δεν έχεις τούρμπο αρκεί ο γύρος αποθεραπείας στο τέλος. Στο ρελαντί η δυνατότητα ψύξης και λίπανσης είναι περιορισμένη, επομένως έτσι μάλλον τον καταπονούμε τον κινητήρα παρά τον ανακουφίζουμε.
οχι..αυτο ισχυει και στα ατμοσφαιρικα μετα απο καποιο "ζορισμα" δλδ κοντρα,γρηγορη βολτα,πιστα παντα χρειαζεται να αφησουμε το αυτοκινητο στο ρελαντι για καποια λεπτα προκειμενου να πεσει και η θερμοκρασια που αναπτυχθει...
 

mk1 Stelios

Original poster
Hero Member
christos pap said:
οχι..αυτο ισχυει και στα ατμοσφαιρικα μετα απο καποιο "ζορισμα" δλδ κοντρα,γρηγορη βολτα,πιστα παντα χρειαζεται να αφησουμε το αυτοκινητο στο ρελαντι για καποια λεπτα προκειμενου να πεσει και η θερμοκρασια που αναπτυχθει...

+1  γιατι οταν σταματησει το μοτερ εχωντας ζοριστει μπορει να φουσκωσει τα νερα (ειδικα σε "πιεσμενα" απο συμπιεση μοτερ) . Στην πιστα θελει τουλαχιστον 3 γυρους ηρεμους γιατι ο ενας δεν ειναι αρκετος και στην χειροτερη αν δεν εχεις αυτη την δυνατοτητα ανοιγεις καπο κ το αφηνεις στο ρελαντι μεχρι η θερμοκρασια στο μοτερ να φτασει στα κανονικα επιπεδα. Αλλος ενας τροπος ειναι να σβησεις το μοτερ ...να αφησεις τον ανεμιστηρα να δουλεψει κ να κανει ψηξη...μετα απο 3λεπτα να βαλεις μπροστα για να κυκλοφορησουν τα νερα...κ ξανα κ ξανα μεχρι να πεσει η θερμοκρασια στα κανονικα επιπεδα. 
 

christos pap

Hero Member
Σεπτ. 25, 2010
988
0
0
32
+το ο,τι πρεπει να κατευουν τα λαδια μετα απο το γρηγορο στροφαρισμα του κινητηρα

offtopic αλλα πολυ σημαντικο και μετα απο ενα ταξιδι 3-4και ωρων παλι πρεπαει να αφησουμε
το αυτοκινητο στο ρελαντι για 4-5 λεπτα για τον ιδιο ακριβως λογο.
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread