Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

P@ntelis

Original poster
MK7
Newbie
Dec 11, 2021
6
1
1
Μοντέλο
MK7
Καλησπέρα καλή χρονιά σε όλους! Έχω ένα φιέστα του 2010 και το τελευταίο 2μηνο έχει αρκετό τρέμουλο που το νιώθεις στο κάθισμα στο τιμόνι και στα πέταλ. Άλλαξα την βάση κινητήρα που είναι κάτω από το δοχείο παραφλου και δεν έχει μειωθει. Έχει τύχει κάτι αντίστοιχο σε κανέναν; Το αυτοκίνητο έχει 70.000 χλμ
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,035
155
63
Μοντέλο
MK6
Χαιρετε.Συντηρηση γινεται ορθη; ειναι διαρκες το τρεμουλο;
 

P@ntelis

Original poster
MK7
Newbie
Dec 11, 2021
6
1
1
Μοντέλο
MK7
Ότι χρειάζεται. Δεν έχει χρειαστεί και πολλά τα χιλιόμετρα είναι λίγα. Άλλαξα τα μπουζί μη τυχών υπάρχει θέμα. Έβαλα της ford. Το τρέμουλο είναι μόνιμο όταν πέσουν οι στροφές στο ρελαντι
 

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,035
155
63
Μοντέλο
MK6
Τα βασικα πιθανα αιτια απο οσο φαινεται τα ηλεγξες. Αλλα ειναι ο ιμαντας χρονισμου ή οι ψεκαστηρες (μπεκ). Μηπως χρησιμοποιειται κακης ποιοτητος καυσιμο;
Οταν ειναι κρυα η μηχανη ή οταν θερμαινεται ειναι πιο εντονο;
 

P@ntelis

Original poster
MK7
Newbie
Dec 11, 2021
6
1
1
Μοντέλο
MK7
Γενικά μόλις πέσουν οι στροφές μετά την εκκίνηση ξεκινάει. Μόλις ανέβουν οι στροφές δεν είναι αισθητο
 

P@ntelis

Original poster
MK7
Newbie
Dec 11, 2021
6
1
1
Μοντέλο
MK7
Σωστά μόνο ρελαντί. Οι στροφές είναι σταθερές δε παίζουν καθολου. Ακούγεται και βουητό από την εξατμηση
 

Panos_Titanium

New member
MK7
Jan 16, 2021
93
29
18
Μοντέλο
MK7
Σωστά μόνο ρελαντί. Οι στροφές είναι σταθερές δε παίζουν καθολου. Ακούγεται και βουητό από την εξατμηση

Επειδη μας βγαζεις 1-1 τα συμπτωματα δεν πολυ κολανε μεταξυ τους να ξερεις. Γενικοτερα στα mk7 υπαρχει οδηγια πως οταν ειναι κρυα βγαζουν συντονισμο απο κατω στο πατωμα εως και πισω και ειναι απο τα σωληνακια της βενζινης που "ακουμπανε" μεταξυ τους , λυνεται με αλλαγη ολης της βασης απο κατω που τα συγκρατει και αυτο γινεται ΜΟΝΟ οταν ειναι κρυο.

Επειτα , στο cold start ειδικα με αυτες τις θερμοκρασιες το αυτοκινητο μας χρειαζεται σχεδον 5' ολοκληρα για ριξει σωστα τις στροφες , τρεμουλο αν εχεις θα πρεπει να δεις αν παιζουν και οι στροφες οποτε πας σε πεταλουδα γκαζιου καθαρισμα και ρυθμιση . Επεισης δες αν το τρεμουλο κοβει οταν πατας τον συμπλεκτη για να αποκλεισεις το φαινομενο να ειναι απο το κιβωτιο ταχυτητων. Κανε τις δοκιμες σου ηρεμα με μια επαναληψη 1-2 φορες για να εισαι σιγουρος αυτα που θα μας μεταφερεις ωστε να βοηθησουμε οσο μπουρουμε.
 
  • Like
Αντιδράσεις: P@ntelis

DITSA

MK7
Newbie
Jan 19, 2022
2
0
1
Μοντέλο
MK7
Καλησπέρα καλή χρονιά σε όλους! Έχω ένα φιέστα του 2010 και το τελευταίο 2μηνο έχει αρκετό τρέμουλο που το νιώθεις στο κάθισμα στο τιμόνι και στα πέταλ. Άλλαξα την βάση κινητήρα που είναι κάτω από το δοχείο παραφλου και δεν έχει μειωθει. Έχει τύχει κάτι αντίστοιχο σε κανέναν; Το αυτοκίνητο έχει 70.000 χλμ
Καλησπερα ειχα ίδιο πρόβλημα και απο όσο θυμαμε ήταν κάτι στο μπουζί
 

P@ntelis

Original poster
MK7
Newbie
Dec 11, 2021
6
1
1
Μοντέλο
MK7
Καλησπερα ειχα ίδιο πρόβλημα και απο όσο θυμαμε ήταν κάτι στο μπουζί
Τα άλλαξα επειδή το είχα ξανακουσει και έβαλα της ford. Δεν έχει διορθωσει με αυτό καθόλου
Post automatically merged:

Επειδη μας βγαζεις 1-1 τα συμπτωματα δεν πολυ κολανε μεταξυ τους να ξερεις. Γενικοτερα στα mk7 υπαρχει οδηγια πως οταν ειναι κρυα βγαζουν συντονισμο απο κατω στο πατωμα εως και πισω και ειναι απο τα σωληνακια της βενζινης που "ακουμπανε" μεταξυ τους , λυνεται με αλλαγη ολης της βασης απο κατω που τα συγκρατει και αυτο γινεται ΜΟΝΟ οταν ειναι κρυο.

Επειτα , στο cold start ειδικα με αυτες τις θερμοκρασιες το αυτοκινητο μας χρειαζεται σχεδον 5' ολοκληρα για ριξει σωστα τις στροφες , τρεμουλο αν εχεις θα πρεπει να δεις αν παιζουν και οι στροφες οποτε πας σε πεταλουδα γκαζιου καθαρισμα και ρυθμιση . Επεισης δες αν το τρεμουλο κοβει οταν πατας τον συμπλεκτη για να αποκλεισεις το φαινομενο να ειναι απο το κιβωτιο ταχυτητων. Κανε τις δοκιμες σου ηρεμα με μια επαναληψη 1-2 φορες για να εισαι σιγουρος αυτα που θα μας μεταφερεις ωστε να βοηθησουμε οσο μπουρουμε.
Στροφές δεν παίζουν καθολου ο δείκτης είναι ακίνητος. Όταν λέω συντονισμό όχι ότι ακούγεται κάτι να χτυπάει. Νιώθεις δόνηση στο κάθισμα στο τιμόνι και στα πεταλ. Αν θυμάμαι καλά δεν έχει καθόλου δόνηση το αυτοκίνητο κανονικα
Post automatically merged:

Επειδη μας βγαζεις 1-1 τα συμπτωματα δεν πολυ κολανε μεταξυ τους να ξερεις. Γενικοτερα στα mk7 υπαρχει οδηγια πως οταν ειναι κρυα βγαζουν συντονισμο απο κατω στο πατωμα εως και πισω και ειναι απο τα σωληνακια της βενζινης που "ακουμπανε" μεταξυ τους , λυνεται με αλλαγη ολης της βασης απο κατω που τα συγκρατει και αυτο γινεται ΜΟΝΟ οταν ειναι κρυο.

Επειτα , στο cold start ειδικα με αυτες τις θερμοκρασιες το αυτοκινητο μας χρειαζεται σχεδον 5' ολοκληρα για ριξει σωστα τις στροφες , τρεμουλο αν εχεις θα πρεπει να δεις αν παιζουν και οι στροφες οποτε πας σε πεταλουδα γκαζιου καθαρισμα και ρυθμιση . Επεισης δες αν το τρεμουλο κοβει οταν πατας τον συμπλεκτη για να αποκλεισεις το φαινομενο να ειναι απο το κιβωτιο ταχυτητων. Κανε τις δοκιμες σου ηρεμα με μια επαναληψη 1-2 φορες για να εισαι σιγουρος αυτα που θα μας μεταφερεις ωστε να βοηθησουμε οσο μπουρουμε.
Στροφές δεν παίζουν καθολου ο δείκτης είναι ακίνητος. Όταν λέω συντονισμό όχι ότι ακούγεται κάτι να χτυπάει. Νιώθεις δόνηση στο κάθισμα στο τιμόνι και στα πεταλ. Αν θυμάμαι καλά δεν έχει καθόλου δόνηση το αυτοκίνητο κανονικα
Post automatically merged:

Επειδη μας βγαζεις 1-1 τα συμπτωματα δεν πολυ κολανε μεταξυ τους να ξερεις. Γενικοτερα στα mk7 υπαρχει οδηγια πως οταν ειναι κρυα βγαζουν συντονισμο απο κατω στο πατωμα εως και πισω και ειναι απο τα σωληνακια της βενζινης που "ακουμπανε" μεταξυ τους , λυνεται με αλλαγη ολης της βασης απο κατω που τα συγκρατει και αυτο γινεται ΜΟΝΟ οταν ειναι κρυο.

Επειτα , στο cold start ειδικα με αυτες τις θερμοκρασιες το αυτοκινητο μας χρειαζεται σχεδον 5' ολοκληρα για ριξει σωστα τις στροφες , τρεμουλο αν εχεις θα πρεπει να δεις αν παιζουν και οι στροφες οποτε πας σε πεταλουδα γκαζιου καθαρισμα και ρυθμιση . Επεισης δες αν το τρεμουλο κοβει οταν πατας τον συμπλεκτη για να αποκλεισεις το φαινομενο να ειναι απο το κιβωτιο ταχυτητων. Κανε τις δοκιμες σου ηρεμα με μια επαναληψη 1-2 φορες για να εισαι σιγουρος αυτα που θα μας μεταφερεις ωστε να βοηθησουμε οσο μπουρουμε.
Τι δεν κολλάει μεταξύ του; Όταν πέσουν οι στροφές από cold start το αυτοκίνητο όποτε είναι στο ρελαντί νιώθεις τρέμουλο στο κάθισμα του οδηγού στο τιμόνι και τα πεταλ. Δε θέλω να κακολογισω το αυτοκίνητο το έχω 11 χρόνια και επειδή δε βρίσκω άκρη σε μηχανικό προσπάθησα από εδώ να δω αν έχει κάποιος το πρόβλημα και βρήκε λυση
 
Last edited:

Κεραυνός

Hero Member
Top Poster του μήνα
Jan 8, 2016
1,035
155
63
Μοντέλο
MK6
Σαν βομβος ειναι; Σαν δονηση;
Περισσοτερο θορυβος μηπως;
 

Panos_Titanium

New member
MK7
Jan 16, 2021
93
29
18
Μοντέλο
MK7
Οι βασεις μηχανης εκτος απο αυτη που αλλαξες ειναι σωστες και σαζμαν ? Μπορει να φαινονται καλες αλλα να εχουν ΣΦΙΞΕΙ απο την πολυκαιρια.
 

P@ntelis

Original poster
MK7
Newbie
Dec 11, 2021
6
1
1
Μοντέλο
MK7
Τελικά ήταν η βάση σασμάν που ήθελε αλλαγή. Το βουητό το προκαλούσε το σπιράλ της εξατμησης. Αλλαχθηκε σε μαγαζί με εξατμησεις γιατί η Φορντ το δίνει μαζί με την πολλαπλη. Για την περίπτωση που κάποιος έχει το ίδιο θέμα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: trojanhorse

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread