Καλησπέρα καλή χρονιά σε όλους! Έχω ένα φιέστα του 2010 και το τελευταίο 2μηνο έχει αρκετό τρέμουλο που το νιώθεις στο κάθισμα στο τιμόνι και στα πέταλ. Άλλαξα την βάση κινητήρα που είναι κάτω από το δοχείο παραφλου και δεν έχει μειωθει. Έχει τύχει κάτι αντίστοιχο σε κανέναν; Το αυτοκίνητο έχει 70.000 χλμ
Ότι χρειάζεται. Δεν έχει χρειαστεί και πολλά τα χιλιόμετρα είναι λίγα. Άλλαξα τα μπουζί μη τυχών υπάρχει θέμα. Έβαλα της ford. Το τρέμουλο είναι μόνιμο όταν πέσουν οι στροφές στο ρελαντι
Τα βασικα πιθανα αιτια απο οσο φαινεται τα ηλεγξες. Αλλα ειναι ο ιμαντας χρονισμου ή οι ψεκαστηρες (μπεκ). Μηπως χρησιμοποιειται κακης ποιοτητος καυσιμο;
Οταν ειναι κρυα η μηχανη ή οταν θερμαινεται ειναι πιο εντονο;
Επειδη μας βγαζεις 1-1 τα συμπτωματα δεν πολυ κολανε μεταξυ τους να ξερεις. Γενικοτερα στα mk7 υπαρχει οδηγια πως οταν ειναι κρυα βγαζουν συντονισμο απο κατω στο πατωμα εως και πισω και ειναι απο τα σωληνακια της βενζινης που "ακουμπανε" μεταξυ τους , λυνεται με αλλαγη ολης της βασης απο κατω που τα συγκρατει και αυτο γινεται ΜΟΝΟ οταν ειναι κρυο.
Επειτα , στο cold start ειδικα με αυτες τις θερμοκρασιες το αυτοκινητο μας χρειαζεται σχεδον 5' ολοκληρα για ριξει σωστα τις στροφες , τρεμουλο αν εχεις θα πρεπει να δεις αν παιζουν και οι στροφες οποτε πας σε πεταλουδα γκαζιου καθαρισμα και ρυθμιση . Επεισης δες αν το τρεμουλο κοβει οταν πατας τον συμπλεκτη για να αποκλεισεις το φαινομενο να ειναι απο το κιβωτιο ταχυτητων. Κανε τις δοκιμες σου ηρεμα με μια επαναληψη 1-2 φορες για να εισαι σιγουρος αυτα που θα μας μεταφερεις ωστε να βοηθησουμε οσο μπουρουμε.
Καλησπέρα καλή χρονιά σε όλους! Έχω ένα φιέστα του 2010 και το τελευταίο 2μηνο έχει αρκετό τρέμουλο που το νιώθεις στο κάθισμα στο τιμόνι και στα πέταλ. Άλλαξα την βάση κινητήρα που είναι κάτω από το δοχείο παραφλου και δεν έχει μειωθει. Έχει τύχει κάτι αντίστοιχο σε κανέναν; Το αυτοκίνητο έχει 70.000 χλμ
Επειδη μας βγαζεις 1-1 τα συμπτωματα δεν πολυ κολανε μεταξυ τους να ξερεις. Γενικοτερα στα mk7 υπαρχει οδηγια πως οταν ειναι κρυα βγαζουν συντονισμο απο κατω στο πατωμα εως και πισω και ειναι απο τα σωληνακια της βενζινης που "ακουμπανε" μεταξυ τους , λυνεται με αλλαγη ολης της βασης απο κατω που τα συγκρατει και αυτο γινεται ΜΟΝΟ οταν ειναι κρυο.
Επειτα , στο cold start ειδικα με αυτες τις θερμοκρασιες το αυτοκινητο μας χρειαζεται σχεδον 5' ολοκληρα για ριξει σωστα τις στροφες , τρεμουλο αν εχεις θα πρεπει να δεις αν παιζουν και οι στροφες οποτε πας σε πεταλουδα γκαζιου καθαρισμα και ρυθμιση . Επεισης δες αν το τρεμουλο κοβει οταν πατας τον συμπλεκτη για να αποκλεισεις το φαινομενο να ειναι απο το κιβωτιο ταχυτητων. Κανε τις δοκιμες σου ηρεμα με μια επαναληψη 1-2 φορες για να εισαι σιγουρος αυτα που θα μας μεταφερεις ωστε να βοηθησουμε οσο μπουρουμε.
Στροφές δεν παίζουν καθολου ο δείκτης είναι ακίνητος. Όταν λέω συντονισμό όχι ότι ακούγεται κάτι να χτυπάει. Νιώθεις δόνηση στο κάθισμα στο τιμόνι και στα πεταλ. Αν θυμάμαι καλά δεν έχει καθόλου δόνηση το αυτοκίνητο κανονικα
Επειδη μας βγαζεις 1-1 τα συμπτωματα δεν πολυ κολανε μεταξυ τους να ξερεις. Γενικοτερα στα mk7 υπαρχει οδηγια πως οταν ειναι κρυα βγαζουν συντονισμο απο κατω στο πατωμα εως και πισω και ειναι απο τα σωληνακια της βενζινης που "ακουμπανε" μεταξυ τους , λυνεται με αλλαγη ολης της βασης απο κατω που τα συγκρατει και αυτο γινεται ΜΟΝΟ οταν ειναι κρυο.
Επειτα , στο cold start ειδικα με αυτες τις θερμοκρασιες το αυτοκινητο μας χρειαζεται σχεδον 5' ολοκληρα για ριξει σωστα τις στροφες , τρεμουλο αν εχεις θα πρεπει να δεις αν παιζουν και οι στροφες οποτε πας σε πεταλουδα γκαζιου καθαρισμα και ρυθμιση . Επεισης δες αν το τρεμουλο κοβει οταν πατας τον συμπλεκτη για να αποκλεισεις το φαινομενο να ειναι απο το κιβωτιο ταχυτητων. Κανε τις δοκιμες σου ηρεμα με μια επαναληψη 1-2 φορες για να εισαι σιγουρος αυτα που θα μας μεταφερεις ωστε να βοηθησουμε οσο μπουρουμε.
Στροφές δεν παίζουν καθολου ο δείκτης είναι ακίνητος. Όταν λέω συντονισμό όχι ότι ακούγεται κάτι να χτυπάει. Νιώθεις δόνηση στο κάθισμα στο τιμόνι και στα πεταλ. Αν θυμάμαι καλά δεν έχει καθόλου δόνηση το αυτοκίνητο κανονικα
Επειδη μας βγαζεις 1-1 τα συμπτωματα δεν πολυ κολανε μεταξυ τους να ξερεις. Γενικοτερα στα mk7 υπαρχει οδηγια πως οταν ειναι κρυα βγαζουν συντονισμο απο κατω στο πατωμα εως και πισω και ειναι απο τα σωληνακια της βενζινης που "ακουμπανε" μεταξυ τους , λυνεται με αλλαγη ολης της βασης απο κατω που τα συγκρατει και αυτο γινεται ΜΟΝΟ οταν ειναι κρυο.
Επειτα , στο cold start ειδικα με αυτες τις θερμοκρασιες το αυτοκινητο μας χρειαζεται σχεδον 5' ολοκληρα για ριξει σωστα τις στροφες , τρεμουλο αν εχεις θα πρεπει να δεις αν παιζουν και οι στροφες οποτε πας σε πεταλουδα γκαζιου καθαρισμα και ρυθμιση . Επεισης δες αν το τρεμουλο κοβει οταν πατας τον συμπλεκτη για να αποκλεισεις το φαινομενο να ειναι απο το κιβωτιο ταχυτητων. Κανε τις δοκιμες σου ηρεμα με μια επαναληψη 1-2 φορες για να εισαι σιγουρος αυτα που θα μας μεταφερεις ωστε να βοηθησουμε οσο μπουρουμε.
Τι δεν κολλάει μεταξύ του; Όταν πέσουν οι στροφές από cold start το αυτοκίνητο όποτε είναι στο ρελαντί νιώθεις τρέμουλο στο κάθισμα του οδηγού στο τιμόνι και τα πεταλ. Δε θέλω να κακολογισω το αυτοκίνητο το έχω 11 χρόνια και επειδή δε βρίσκω άκρη σε μηχανικό προσπάθησα από εδώ να δω αν έχει κάποιος το πρόβλημα και βρήκε λυση
Τελικά ήταν η βάση σασμάν που ήθελε αλλαγή. Το βουητό το προκαλούσε το σπιράλ της εξατμησης. Αλλαχθηκε σε μαγαζί με εξατμησεις γιατί η Φορντ το δίνει μαζί με την πολλαπλη. Για την περίπτωση που κάποιος έχει το ίδιο θέμα.