Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

JimClark

Original poster
Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Πάρτε και μερικές φώτο από τον συνοικισμό φάντασμα της Θεσ/νίκης (ΖΕΠ Κισσός) που μπορεί να μην προχώρησε κατασκευαστικά (υπάρχει μόνο το δίκτυο δρόμων, οι ιστοί φωτισμού, αλλά κανένα οίκημα), αλλά μπορεί να δώσει από τα καλύτερα ηλιοβασιλέματα / αυγές.









 

merlin

New member
Jul 19, 2017
51
0
0
Μπράβο φίλε ωραίες εικόνες.. Και ωραίες εκδρομες! Σε ζηλεύω! Πλέον επαγγελματίας φωτογράφος, έχω δυστυχώς σταματήσει να τραβάω τέτοιες εικόνες γιατί σε κάθε εξόρμηση(εξαιρετικά σπάνιο φαινόμενο)  κοιτάω τις φωτογραφικές και δεν θέλω να τις ακουμπήσω λόγω κούρασης..Φαντάσου φέτος στις διακοπές δεν άνοιξα την τσάντα ούτε μία φορα. Απλά την πήγα κέρκυρα και την γύρισα.
 

JimClark

Original poster
Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Είναι η μοίρα του φωτογράφου. Είχα μια γνωστή φωτογράφο κάποτε έλεγε, "είναι μερικές φορές που αν ακουμπήσω κάμερα νομίζω θα ξεράσω"

"Ποτέ δεν κάνεις επάγγελμα αυτό που αγαπάς" λένε άλλοι.

Αυτή την εποχή, πάντα του δίνω και καταλαβαίνει.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Αυτό το 6άρι αλωνίζει την Ελλάδα διαρκώς, αλήθεια, σου έχει βγει καλό;  giggle
 

Nikol@r@s

Administrator
Staff member
Moderator
Mar 28, 2012
773
46
28
19
Αθήνα
Jimclark, το Like Button έχει γίνει ένα με τον Τιράντα!Κάθε φορά που κοιτάζω το θέμα αυτό, λέω πάντα την ίδια ατάκα: Δεν υπάρχει ταβάνι στις όμορφες φωτογραφίες, συνέχισε έτσι :)
 

JimClark

Original poster
Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Πιο αγαπημένη εποχή. Δροσιά, φθινοπωρινά χρώματα, ψιλόβροχο



Καμπέρ Αγά γιοφύρ έξω από τα Γιάννενα


Λεπτοκαρυά Αν. Ζαγορίου. Μια ζωγραφιά.




Πέριξ Άνω Χώρας Ναυπακτίας


Στο ψηλό πάσο Καστριώτισσας - Περδικόβρυσης.


Είχα ένα πρωινό κανονισμένο για φώτος, αλλά ξενέρωσα με το χτυπημένο ημιαξόνιο και δεν έβγαλα τπτ. Αύριο το κουστούμι...
 

JimClark

Original poster
Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
JimClark said:
...αλλά ξενέρωσα με το χτυπημένο ημιαξόνιο και δεν έβγαλα τπτ. Αύριο το κουστούμι...

...Ποιο χτυπημένο ημιαξόνιο... Σάπια πάνω βάση μηχανής ήταν , έφυγε όλο το μονωτικό που απορροφά κραδασμούς. Πάλι καλά...
 

JimClark

Original poster
Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Τα δεδομένα αλλάζουν, τα 400.000 χλμ πλησιάζουν, θέλω διακαώς να φτάσω 500άρα (κ πιο πάνω)

Εδώ κ κανα 2 βδομαδες ειμαι με μαμά αναρτήσεις κ το καταχαίρομαι.

Σύνηθες "πρόβλημα " το υπερβολικό >2-3 cm χαμήλωμα στα st , όπου τα ψαλίδια έπαιρναν λάθος γεωμετρία.

Μαμά, πλέον, κατσίκι μου φαίνεται, είχα σπασμένο ελατήριο (άντεξε 365.000 ηρωικά χιλιόμετρα) κ ενώ μπορούσα απλά να αλλάξω ελατήρια, νομίζω ότι ήρθε η ώρα να φύγουν.

Στο δια ταύτα, ναι μεν χάθηκε η αμεσότητα και αυξήθηκαν οι "κλίσεις" / "πλεύσεις" του αμαξώματος, αλλά στους ελλ. καρόδρομους, η συνταγή του μαμά σετάπ φαίνεται να είναι πιο αποτελεσματίκή.

Σε στροφές που έμπαινα και έχω μπει >1000 φορές με στάνταρ ταχύτητα και "παίξιμο " γκαζιου, με τις kw είχα ένα μικρούλι ελέγξιμο κωλοπέταγμα, με το μαμά setup απολύτως τίποτα.

υγ1 . food for thought
υγ2. επαληθεύεται πανηγυρικά ο stelios μκ1 στο μη χαμηλώνετε τα αμάξια σας.
υγ3. μακάρι μετά από άλλα 300- 400.000 χλμ να κάνω ένα ρεζουμε ΚΑΙ για αυτό το setup.
υγ4. Επόμενα ελαστικά τα V701 Υοkohama fleva  AR15firing
 

JimClark

Original poster
Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Όσα δε φέρνει ο χρόνος, τα φέρνουν... 10 λεπτά συζήτησης και 2 ώρες προϋπολογισμού...

Τα τελευταία χρόνια τα οικονομικά μου ήταν ικανά για 2 αυτοκίνητα στην οικογένεια, δυστυχώς δε μπορώ όμως να συνεχίσω να δέχομαι να δίνω όλα αυτά τα χρήματα. Πείτε το υψηλά τέλη, πείτε το βλάβες δεκαετίας και χιλιομέτρων, πείτε το κόστος συντήρησης 2 αμαξιών. Αποφάσισα στα πλαίσια της οικογένειας να βάλω 1 -2 πράματα στην άκρη και να δώσω προτεραιότητα σε κάποια πράγματα σημαντικότερα επί της παρούσης ή του εγγύτερου μέλλοντος.

Ο τιράντας αλλάζει χέρια μεθαύριο. Ο νέος ιδιοκτήτης, ο οποίος είναι καλός φίλος, θα το μετατρέψει σε αγωνιστικό δεξιοτεχνιών ή / και αναβάσεων. Τα χιλιόμετρά του θα είναι πολύ διαφορετικότερα.

Από τις πιο δύσκολες αποφάσεις που έχω πάρει, νιώθω ένα κενό ήδη, σα να έφυγε ένας καλός φίλος και κάτι παραπάνω. Ήμουν "στο τσάφ" πολλές φορές χθες κ σήμερα να ακυρώσω την απόφαση, αλλά το παρόν τοπικό δε θα έχει να δώσει φωτογραφίες νεότερες.

Θα ακολουθήσει όμως ένα συνοπτικό αφιέρωμα δεκαετίας με πάμπολλες φωτό που δεν έχω σηκώσει.

Τα χρέη πλέον αναλαμβάνει ο Ιάπωνας, το Daihatsu Sirion το οποίο είναι ένα διαφορετικό εντελώς "εργαλείο" (3 λεξούλες μόνο, αυτόματο, καδένα, ντίζα) και θα αναλάβει το καθήκον του καθημερινού σπίτι δουλειά των 120 χλμ και των όσων μετακινήσεων, ταξιδιών, φωτογραφιών και ό,τι υπήρχε παλιότερα.

Κι αν δεν έχουν δει σκηνικά τα μάτια μας... Σε ευχαριστώ.
 

Torm

Newbie
Jun 16, 2010
1
0
0
Θεσσαλονίκη
gauntlet.gr
Μαζί τα πήραμε, μαζί τα αποχωριζόμαστε. Εγώ έκλεισα 1 εβδομάδα χωρίς το STάκι το οποίο λογικά θα γεράσει (κι άλλο) στο πάρκιγκ μεταχειρισμένων του Βροχίδη. Το δικό σου θα αξιοποιηθεί απ'ότι φαίνεται τουλάχιστον.
Δυστυχώς σοφή η αποφασή (μας).
 

JimClark

Original poster
Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Οποία τιμή Tormήτρη.

Έχεις απόλυτο δίκαιο στα περι απόφασης.

Θα σου στείλω με pm το αφιέρωμα!
 

JimClark

Original poster
Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Η τελευταία



Καστανιά, αγνάντεμα στα βουνά, με -9 βαθμούς, λίγο πριν παραδοθεί στον νέο του ιδιοκτήτη.

Έχω αρχίσει, αλλά δε θα βιαστώ, να κάνω ένα αφιέρωμα με μια 3μερή ανασκόπηση ταξιδιών και ανεκδότων στιγμών, ups and downs, αστείων και δυνατών στιγμών με πολλές ανέκδοτες φωτό (στον κόσμο έχω "βγάλει έξω" κάπου 500 600, του αμαξιού από τις, κρατηθείτε, 9500 φωτό του αμαξιού στο αρχείο μου).

Μεγαλύτερη παρηγοριά, η οντότητα του τιράντα συνεχίζει και μεταμορφώνεται στο πολυαναμενόμενο (δεν του άξιζε τα τελευταία χρόνια ο κουβαλητής της εθνικής οδού Μουδανιών Θεσ/νίκης) alter ego του, στα χέρια ενός ανθρώπου που το είχε καημό για ένα τέτοιο project από μικρό παιδι, οπότε όχι μόνο "χαλάλι", αλλά ίσως κ επιτέλους.
_____

Ευχαριστώ και τους 2!
 

Nikol@r@s

Administrator
Staff member
Moderator
Mar 28, 2012
773
46
28
19
Αθήνα
Τα οικονομικά του ο καθένας τα ξέρει καλύτερα απ'όλους,αλλά πιστεύω θα το μετανιώσεις και δεν το λέω κακοπροέραιτα!Δεν μπορώ να φανταστώ το βάρος της απόφασης αυτής ειδικά μετά από τόσα χιλιόμετρα  ssorry

Εγώ μετά το πρώτο μου μεγάλο Road Trip κατάλαβα ότι δεν θέλω να αλλάξω με τίποτα αμάξι γιατί πρακτικά με αυτό τα έχω περάσει όλα έως τώρα(Πρώτο αμάξι, φοιτητική ζωή, παρέα,γκόμενες,ταξίδια κοκ). Επίσης κατέληξα ότι όσο μουρμουράς/συζητάς/πολύ λες κάτι, όλη την ώρα θα στραβώνει, οπότε για την ώρα το ST το έχω αφήσει σε δεύτερη μοίρα. Αν έρθει καλώς, αν πάλι όχι επίσης καλώς!Το μόνο σίγουρο είναι το Fiesta δεν πρόκειται ούτε να πουληθεί ούτε να φύγει από την οικογένεια!

Τιράντα θα μας λείψεις  :'(
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
συμφωνω για την πώληση, τα τελη είναι χαζά. Παρε το 1.0 ecoboost και βαλε πρόγραμμα που τα κανει όλα και συμφερει. (Τέλη, ασφάλιστρα πολύ χαμηλά, κατανάλωση ίδια)

οι φωτο ούτως η άλλως θα είναι κορυφαίες είτε με το μκ7 ή το μκ6 :D
 

JimClark

Original poster
Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Κάνω λάηκ, αλλά δεν πρόκειται ποτέ να πάρω τσαγιέρα 1.0 τούρμπο με ημερομηνία λήξης.

Ο κύκλος μου έτσι κ αλλιώς με φιέστα ή οτιδήποτε παραπλήσιο καταστάσεων ή επιδόσεων έχει κλείσει οριστικά.

Μείνετε συντονισμένοι, πάμε για άλλα.!!
 

blinkys

Newbie
Dec 20, 2017
7
0
0
Ερώτηση προς τους mod. Να συνεχιστεί εδώ η ιστορία του τιράντα ή να ανοίξω νέο θέμα;
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
blinkys said:
Ερώτηση προς τους mod. Να συνεχιστεί εδώ η ιστορία του τιράντα ή να ανοίξω νέο θέμα;
Άνοιξε καινούργιο θέμα.Αυτό που έχεις σκοπό να κάνεις είναι κάτι διαφορετικό από αυτό που έχουμε δει
 

JimClark

Original poster
Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
00. Regenesis...

aka, η αρχή του "πώς φτάσαμε εκεί".

Χρονικά: Τέλη του 2007 αρχές του 2008.

Τόπος: κάπου μεταξύ Θεσσαλονίκης και Σουφλί Έβρου, μια εδώ (στη συμπρωτεύουσα) πιο πολλές προς το Σουφλί, λόγω θητείας στον Ελληνικό Στρατό.

Κατάσταση: Ο γράφων στους τελευταίους 2 μήνες του φανταρικού του, στον ακριτικό Έβρο αποφασίζει να εκμεταλλευτεί ένα ξαφνικό καλοδεχούμενο κομπόδεμα.

Το κομπόδεμα: Ένα σεβαστό χρηματικό ποσό που ήρθε στα χέρια της οικογένειας από πώληση γης, 11 παρακαλώ κληρονόμων. Το μερίδιο που αντιστοιχούσε σε μένα μου έφτανε και περίσσευε για το σατανικό σχέδιο που μου είχε φυτευτεί στο μυαλό κάμποσο καιρό τότε.

Σατανικό σχέδιο που μου είχε φυτευτεί στο μυαλό: … οκ, λίγο background. Τελειώνοντας το φοιτητικό μου είχα το πρώτο μου αμάξι από το 2005 ως το 2007, αρκετά «ποιοτικά» καγκουρεμένο, με μια εκατοστή λίγα χιλιάδες χλμ σε 3.5 χρόνια. Στριφτερός, αλλά υπερβολικά ως καμιά φορά επικίνδυνα αδύναμος, πλην αξιόπιστος χαμάλης, βοήθησε τα μέγιστα στη σταδιακή μετακόμισή μας από Ξάνθη προς Θεσ/νίκη. Ένα Ford Fiesta 1250 κυβικώνε, πεντάπορτο, γαλαζάκι, που τρίζαν όλα μέσα.







Τα 75 άλογα (οκ 74 με προσθήκη τελικού, και φιλτροχοάνης) πολύ νωχελικά, για το συνήθως φορτωμένο όχημα, με είχανε φέρει σε περίεργες καταστάσεις μια δυο φορές όταν αποφάσιζα να προσπεράσω. Όχι ότι είδα με το χάρο τα μάτια μου, αλλά του Πατρός το Rover 416 Gsi, απλά του έριχνε στα αυτιά. (Και είχε και ηλιοροφή που αρέσουν στα κορίτσα…)

Το σχέδιο ήταν η εκπλήρωση ενός «ονείρου» για απόκτηση ενός μικρού πόκετ ρόκετ. Έχοντας βάλει κάτω τα πράγματα, και με το κομπόδεμα στην άκρη, μου είχε κολλήσει η ιδέα ενός νέου (άσπρο ή μεταλογκρί) Panda 100 sport, που εξακολουθώ να λατρεύω σχεδιαστικά και σαν concept και και και, και ενός μεταχειρισμένου ST, με τη λογική ότι θα μπορέσω να κρατήσω όλα τα εξτραδάκια (τις ζάντες, αναρτήσεις, διακοσμητικά, λεβιέδες και τις καθισματάρες) και να τα περάσω αυτούσια στο νέο.

Η τιμή του Panda ήταν με το κλειδί στη τσέπη (ή στη μίζα) κ κάποιες εκπτώσεις κάπου στα 14500, οι γονείς και φίλοι μου απορούσανε γιατί πήγαινα σε ένα φαινομενικά μικρότερο αμάξι.

Η κρίσιμη βόλτα: Φαντάρος στην άδειά μου. Ήταν αν θυμάμαι από 21 Νοέμβρη ως 30 του Νοέμβρη. Μεγάλη άδεια, χαλαρά. Παρασκευή ήταν 21 του μήνα. Γυρίζω, μπάνιο να φύγει η φανταρίλα, τηλέφωνο την κοπελιά, έλα πάμε το απόγευμα όσο είχε φως ακόμα, βόλτα προς Περαία - Αεροδρόμιο να τα πούμε οδηγώντας, και μετά ποτό (κ καλά, τότε δεν έπινα).

Wtf, 80 λεπτά είχε τότε η βενζίνη. Εκεί, λίγο πριν το αεροδρόμιο, λίγο πριν τον παλιό Εσκιάδη, εκεί που ήταν η Dirent κ τώρα είναι το 14th street café, όσο ακόμα αντέξει, φρενάροντας για ένα ακόμα κόκκινο φανάρι μου χαμογέλασε ο Τιράντας. Που τότε δεν ήταν τιράντας (είχε μονο τις πλάι λωρίδες). Μπλες, καθιστός δίπλα σε μια BMW 330, σε ένα clk 350, ένα mini cooper S.

Ποτέ δε βάζουμε το αίσθημα πάνω από το αμάξι: Άμεση σκέψη: αναστροφή επιτόπου, επίσκεψη στην μάντρα, μικρός έλεγχος οπτικά, ίσως να κλειστεί ένα τεστ ντράιβ και τα λεπά. Άμεση δεύτερη σκέψη ότι η συνοδηγός θα φρικάρει, θα λέει, θα γκρινιάζει «α, βγήκες από το στρατόπεδο και θα δεις αμάξια, δε με σκέφτεσαι, έχεις μήνες να με δεις (true fact), όλο το δικό σου γίνεται, μονο εσένα αγαπάς» και τα γνωστά που ακούνε σε ελληνικές σειρές και τα μεταφέρουν αυτούσια. ΟΚ, με νίκησε. Πρώτη, δευτέρα, φύγαμε. Θα με βγάλει ο δρόμος και αύριο εκεί να το δω μέρα, Σάββατο με την ησυχία μου, μόνος.

Το Σάββατο που πόνεσε το κινητό μου: Επόμενη μέρα, όπως προανέφερα, βρέθηκα προς τα εκεί. Κατεβαίνω στη μάντρα, βρίσκω τον υπεύθυνο. Ρολογάρα ο τύπος, άσπρο κοκκάλινο γυαλί, άρωμα fail. Σένιο μαγαζί, προ κρίσης τότε (ήταν ένα από τα πολλά μαγαζά που ποντάρισαν σε αμάξια ψηλού κυβισμού κ μετά επανήρθαν τα τεκμήρια με καταστροφικές συνέπειες. Δε μπορούσαν να πουλήσουν τα αμάξια και κλείναν μάντρες, οικογένειες και σπίτια…).

Έλεγχος το καρτελάκι του data sheet, 150 ps (ανατρίχιαζα με τη σκέψη κ μόνο), 2000cc. Τεκμήριο τότε γιοκ, τέλη κυκλοφορίας, τότε ούτε 400 ευρά, τα οποία για μένα ήταν η βενζίνες ενός μήνα περίπου. Χιλιόμετρα 16500, του 2006, ακυκλοφόρητο όλο το 2007. Ενδιαφέρον. Τιμή: 14500, ακριβώς στην τιμή του αντίπαλου δέους.

Στο δια ταύτα. Όταν του είπα «yes I do» , δηλαδή ενδιαφέρομαι, μου λέει, δυστυχώς το συγκεκριμένο πωλήθηκε (facepalm #1) χθες αργά το βράδυ (καμιά ώρα αφού πέρασα, facepalm #2), σε μια νεαρή κοπέλα (facepalm #3) μουμπλε μούμπλε, άρχισε να μου λέει διάφορα, εγώ είχα μαυρίσει, δεν κράτησα τα υπόλοιπα. Όμως, πολύ σοφά του άφησα το τηλ μου για να με έχει στα υπόψιν αν στο μέλλον προκύψει κάποια παραπλήσια πρόταση, αν κ δε το πίστευα.

Μπήκα στο αμάξι, τσατίστηκα τα πήρα, είχα κ κάτι άλλα νεύρα, ξέδωσα στο κινητό που το πέταξα πάνω στο πατάκι, στο κάθισμα, στην πόρτα κτλ 2 3 4 φορές. Ανθεκτικά αν μη τι άλλο εκείνα τα Sony ericsson k800i.

Οι μέρες της άδειας κύλισαν, έφυγαν σχεδόν όλες, η όλη φάση του μεταχειρισμένου μου έφυγε. Θα το ψάξω αφού απολυθώ είπα. Αλλά μια μέρα πριν γυρίσω, την Παρασκευή:

Το Παρασκευιάτικο, της 28/11, κατά τις 12παρά τηλεφώνημα: Χαρωπή αρσενική φωνή:
-Ο κύριος Λειβαδιώτης;
-Σε μουά.
-Είχατε περάσει να δείτε ένα αμάξι, ένα Fiesta ST.
-Τι μου το θυμίζεις τώρα άνθρωπέ μου… για πες;;
-Είναι τελικά διαθέσιμο!

Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα «Προλαβαίνω; Αύριο μεσημέρι γυρίζω Σουφλί 12 με τα κωλοφάνταρα». Για πάμε:

-Πώτς γκένεν αυτό;

Enter ευχάριστο facepalm:

-Κοιτάξτε. Το αμάξι αυτό είχε κρατηθεί από ένα κύριο, που είχε δώσει το παλιό του για προκαταβολή. Ήθελε να το (κρατηθείτε) κάνει δώρο στην κόρη του, που είναι κομμώτρια και άνοιξε κομμωτήριο και ήθελε να της πάρει ένα αμάξι, που να είναι μπλε με άσπρο γιατί της αρέσαν πολύ αυτά τα χρώματα.
-Και;
-Ε, και της φάνηκε πολύ γρήγορο μέσα στην πόλη και έτσι και δε το θέλει.
Λόλεν

Αγαπάμε κυρ Γιάννη:
-Κρατήστε το έρχομαι!
Αναφώνησα περιχαρής και έκλεισα το τηλέφωνο. Τηλέφωνο τον μπαμπά, να κάνει την uber υπέρβαση (δες τώρα αγάπη για τον κανακάρη): λίγο πριν το ouzotime να έρθει από Χαλκιδική στο καταμεσήμερο στη μεγαλούπολη που σιχαίνεται, να μπει εγγυητής, ανάληψη στην τράπεζα για την προκαταβολή, συμπλήρωση στο Αστυνομικό Τμήμα Θέρμης και στα ΚΕΠ κάποια χαρτιά για το δάνειο (αποφασίσαμε 18 δόσεις κ όχι μετρητοίς). Η τιμή που το παλιό αμάξι έφυγε, 5500 €. Μου φάνηκε χαμηλή κάπως, αλλά μπρος στα μεγαλεία που θα ακολουθούσαν…

Βλέποντας το ST από κοντά πληρούσε όλες τις "απαιτήσεις" μου. Μαμά εντελώς, απείραχτο, χωρίς χαζοοργανάκια σε κολώνες, «όλα αγωνιστηκές» ( http://www.youtube.com/watch?v=2EWvsdkPSV8 ) καταστάσεις. Πλην ενός διακριτικού αυτοκόλλητου στο καπάκι της βενζίνης, εκείνα τα καρμπόν-τέτοια, που, thank you Σωτήρη από τη Δροσιά Χαλκίδας με μεράκι μπόλικο, αφαιρέθηκε ένα ηλιόλουστο απόγευμα. Έχω και φωτό (πρωτότυπο…), ήταν 18/4/2009).



The eternal sunshine of a upsizing mind: Downsizing my arse. Πήγαινα από τα 1250 στα 2000. Έπαιρνα ένα από τα πιο στριφτερά της κατηγορίας. Από τα 75 άλογα  στα διπλάσια. Συμμετοχικό στην οδήγηση, μοντέρνο, (είχε και esp, είχε και trip computer και ένδειξη θερμοκρασίας, μεγαλεία). Με 14500 μείον 5500 είχα κάνει το μεγάλο βήμα. ΑΛΛΑ:

Γύριζα στο Σουφλί και δεν είχα αμάξι. Η μεταβίβαση και η διαδικασία δανειοδότησης έπρεπε να πάρει κάποιο χρόνο για να γίνει. Και αυτό θα ολοκληρωνόταν σε 2 3 εργάσιμες. Εγώ «αύριο» έφευγα. Και σκεφτείτε τώρα, πώς θα ήσασταν αν είχατε ουσιαστικά πληρώσει, δει, μυρίσει, βάλει μπρος (δεν έκανα test drive) ένα αμάξι που γουστάρετε, είναι τυπικά δικό σας, αλλά θα πρέπει καρτερικά να περάσουν 35 μέρες Στρατού. Απάλευτες λελεδομέρες απόλυσης κι όλας, μέχρι την άδεια 3ου γκρουπ 3 – 8 Γενάρη για να ολοκληρωθεί η μεταβίβαση, να τραμπάρω τα αξεσουάρ από το ένα αμάξι στο άλλο και να σενιάρω το προς πώληση (χρειάστηκε να περάσω νέο παρ-μπριζ στο παλιό).

Κοιμόμουν, περνούσα τα απογεύματα, μέχρι κ στην τουαλέτα ήμουν καμιά φορά με τη μπροσούρα του Ford Fiesta. Εκεί στην σελίδα κάπου στη μέση, είχε το (άσπρο βέβαια) ST, στο γνωστό από πίσω Rig shot...

colour-choices-10-728.jpg


...και διάβαζα ξανά και ξανά όλα, μήκος πλάτος, κύκλο στροφής, τι ηχοσύστημα φοράει (να πάρει δεν είχε mp3) επιτάχυνση, ρεπριζ, αμπραγιάζ, ντεμπαράζ. Όχι στον ωχαδερφισμό του 0-100 σε 14.3. 8.4 πλέον (και καλά…).

Και δεν παιρνούσαν οι άτιμες…

Μέχρι που πέρασαν: Και το απόγευμα της 3ης Ιανουαρίου 2008, στη Χριστουγεννιάτικη άδεια, κανα 40ήμερο πριν την τελική απόλυση (αν κ πραγματικά δεν έδινα ΜΙΑ για την απόλυση, απλά περίμενα το αμάξι) εμπύρετος με σχεδόν 39 πυρετό, γυρίζω και αρχίζω τις διαδικασίες. Πριν όμως, η φωτό της βροχερής 4ης Γενάρη.



Δίπλα δίπλα, το ανοιχτό μπλε, το σκουρότερο μπλε (και το μπλε του κάδου της ανακύκλωσης απέναντι). Με χαλούσε ΠΟΛΥ που αποχωριζόμουν την πινακίδα Ξάνθης, το ΑΗΖ 5235. Το οποίο το έχει ένα παλληκάρι που συνάντησα συγγενή του που έχει παντοπωλείο πολύ κοντά εκεί που μένω και το έχει πραγματικά σε καλύτερη κατάσταση από αυτή που θα το είχα εγώ (αισθητήρες πάρκινγκ, γυαλισμένο στην πένα κτλ!)

(Εδώ η πρώτη φωτό του που έχω στην Ξάνθη, όταν επέστρεφα προς Σουφλί και το έδειχνα σε κολλητούς συμφοιτητές πίσω από το Δ.Π.Θ.)



Και περάσαμε στις Αρτινές πινακίδες που θύμιζαν τράπεζα και είχα μια δεκαετία κοντά, και καμιά φορά τις έδινα στην εφορία σε περιόδους ανεργειακής απαλεψιάς...



...για να βιώσω και εγώ το πόσο μου λείπει η ζεστή αγκαλιά τους. Την οποία αγκαλιά, του συνοδηγού τουλάχιστο, την έχω στα 2 μέτρα μου δεξιά στο σαλόνι. Και καμιά φορά κάθομαι, αφήνω την καθημερινότητα κλείνω τα μάτια στην καθημερινότητα και είμαι στο Μπάρο, στα Πετρωτά, στην Άνω Χώρα, στις Πάδες καθ' οδόν για μια πεταλουδοφωτογράφιση, ένα στροφιλίκι, ένα τρέξιμο 10 χλμ, μια επιστροφή από ένα ταξίδι, you name it...

Γίνανε έπειτα όλες οι αλλαγές εξοπλισμού, αναρτήσεων, τροχών – ελαστικών, καθισμάτων, λεβιέδων. Χαρούμενη ζαλάδα, αν κ οφείλω να ομολογήσω γεμάτος με 2 3 μεγάλα ερωτήματα, αν έκανα σωστή κίνηση, αν ήταν τρακαρισμένο (edit 2018, όχι δεν ήταν, το αμάξι δεν είχε κάποιο τράκο πριν το πάρω) αν θα μου βγει εξίσου αξιόπιστο, αν θα τρίζει το ίδιο υπερβολικά με το απερχόμενο και φυσικά ότι θα μου έλειπε ο «Κούκου» που δεν έπαυε να είναι το πρώτο μου αμάξι.

(Για την ιστορία ο πρώτος ιδιοκτήτης από την  Άρτα, το είχε στην ιδιοκτησία του το 2006, και έπειτα έπιασε δουλειά σε διεθνή μεταφορική εταιρία (Ελλάδα - Ιταλία κτλ) και το πούλησε ενώ το είχε ουσιαστικά 1 χρόνο σε ακινησία (το 2007). Είχα επικοινωνήσει με τους γονείς του, με τον ίδιο δεν μίλησα ποτέ...)

Κανόνισα με έναν εκλεκτό ΕΠΟΠ (γεια σου ρε «Όρφαν!») να μου βρει στέγη (αυλή δηλαδή) για το νέο, να μην είναι εκτεθειμένο μέσα στην αλάνα που χώναμε αυτοκίνητα, αγροτικά και φρέζες οι ντόπιοι. Και επιστροφή.

Χαμόγελα για το τελευταίο stint στρατού, αναχώρηση για το Σουφλί με τα ίδιο 2 φάνταρα που γύρισα προς Θεσ/νίκη πριν από το 6ήμερο της άδειας. Ασήμωμα, χαζόγελα, Εγνατία οδός, το προφανές. Γουτσίνιος εκ Κατερίνης ορμώμενος είπεν:

-Δως το μία να το δούμε πώς πάει!
180χλμ/ω+ ξέρω γω (ανύποπτα territories για το 1250αράκι) με συνοπτικές διαδικασίες και επιστροφή στα νόμιμα . Και Γουτσίνιος σχολίασε με θαυμασμό:
-Γαυγίζει αυτό ε;!;

Και έτσι λοιπόν: αρχίσαμε να γράφουμε χιλιόμετρα  με κάποια διαλείμματα. Πινακίδες ΑΤΕ και όλοι ρωτούσαν (εμείς οι Θρακιώτες, την Άρτα τη βάζαμε κάπου έτσι αριστερά στο χάρτη) από πού είναι τα γράμματα πινακίδων αυτά, μερικοί νομίζανε κάποια αστεία λαμογιά με την Αγροτική τράπεζα και τα ρέστα.

Και κοίτα να δεις: που μέσω αυτών άρχισε και το κονέ με κάποιους φίλους από την Άρτα που με φιλοξενήσαν ένα όμορφο αλλεργικό Πάσχα του 2010 και που μου γνωρίσαν ένα κορίτσι, που με ταξίδεψε σε κάτι όμορφα βουνοχώρια και μέρη, τα οποία πέρασα και θαύμασα παρέα με τον τιράντα και αποφασίσαμε να ταξιδεύουμε μαζί, εναλλακτικά, όμορφα, στριφτερά και φωτογραφικά και τελικά να παντρευτούμε.









Edit 2018:

Και κοίτα να δεις #2: που μετά από κάτι λιγότερο από 400.000χλμ έχοντας περάσει από πόλεις, χωριά και κορφές, άκυρους δρόμους και βαρετά σπίτι–δουλειά χιλιόμετρα, μας έμαθε την Ελλάδα και μας «έμαθε» η Ελλάδα. Η ικανοποίηση του να πατήσω δρόμους άγνωστους, να δω άλλα μέρη, να βγάλω μια εναλλακτική και το γεγονός ότι κατάφερα να τα παρουσιάσω αυτά με επιτυχία στις «ιδανικές διαδρομές», στα άπειρα (μερικά όμορφα, μερικά βαρετά φωτογραφικά μου) ήταν η επιβράβευση ή (καλύτερα,) αξιοποίηση εκείνης της ιδέας που είχα να αποκτήσω το αμάξι και να του "αλλάξω τα φώτα".

Και τώρα: Ο τιράντας ως γνωστό είναι στα χέρια του Γιάννη και μεταμορφώνεται σε αγωνιστικό (και εγώ αυτή τη στιγμή περιμένω τον εντελώς διαφορετικό αντικαταστάτη του) που (ουκ ολίγες φορές) μου είχαν πει φίλοι και γνωστοί ότι ίσως δεν ήταν το «ιδανικό» μέσο για τα τολμήματά μου. «Μήπως το επόμενο να ήταν λίγο πιο ψηλό; κτλ»… λέγανε. Αυτό αφήστε το να το κρίνουν οι φώτο, οι γνωριμίες μου σε όλη την Ελλάδα, η ανάδειξη και εξιστόρηση περιστατικών οι οποίες σε κάποια ανύποπτη στιγμή θα σας παρουσιαστούν και σε αυτό το νήμα, πιο αναλυτικές από ποτέ.
 

JimClark

Original poster
Pro Member
Jul 7, 2011
446
3
18
44
Πατρατσέλλα
cartalk.gr
Μοντέλο
MK6 ST
Αυτό το θέμα, λέει έχει πάνω από 120 μέρες να λάβει απαντήσεις...

Κάποια πευκάκια της Ηπείρου ήταν ακόμα νεαρά όταν άκουγαν το γουργουρητό του Επίκουρου χιλιομετροφάγου να φωτογραφίζει τοπία... Τώρα αρχίζουν και υψώνονται. Ενώ αυτός κοιμάται.

Αύριο θα θυμηθούμε...
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread