1) Στο MK7 1.6 οι δίσκοι ήταν must... τραγικό λάθος κατά τη γνώμη μου να πάνε με ταμπούρο. Κακό φρενάρισμα και το ABS έπιανε χωρίς λόγο με τα ταμπούρα. Το είχαν αναφέρει τότε πολλά μέλη στο forum και ευτυχώς η μετατροπή σε δισκόφρενα έλυσε και το πρόβλημα του ABS, θεωρώ επειδή μπήκε ο αποστάτης και πλέον έχει λίγο μεγαλύτερη απόσταση ο αισθητήρας. Έχοντας οδηγήσει και άλλες εκδόσεις του MK7 νομίζω πως η μοναδική έκδοση που το ταμπούρο ήταν αποδεκτό, ήταν το MK7 1.4 με τα 70 άλογα. Πούλαγε τότε η Ford το 1.6 με ταμπέλα "motorsport" τρομάρα τους, zetec κινητήρα...και πίσω ταμπούρα...ξεφτίλα... ειδικά όταν ο ανταγωνισμός είχε μοντέλα που φορούσαν δισκόφρενα από τις εκδόσεις 1.4. Είπαμε να κρατήσουν κάποια πράγματα για το ST αλλά όχι και τα δισκόφρενα.
2) Αν έχεις 2πορτο MK7 και έχεις βάλει κανένα καφέ στην ποτηροθήκη, την ώρα που πας να σύρεις το κάθισμα για να μπει ο πίσω, είναι σχεδόν βέβαιο ότι η υποδοχή που κουμπώνει η ζώνη θα χτυπήσει τον καφέ και θα τα κάνει όλα χάλια.
3) Τα κλιπ που κουμπώνουν τα πλαστικά είναι της πλάκας σε σχέση με κλιπ αυτοκινήτων παρόμοιας κατηγορίας που έχω ανοίξει.
4) Άλλες "γυφτιές" όπως ένα φωτάκι στο ντουλάπι του συνοδηγού για να μην βγάζεις τα μάτια σου τη νύχτα και το αυτόματο κατέβασμα στο παράθυρο του συνοδηγού με ένα διακόπτη διπλής σκάλας όπως έχει ο οδηγός. Το τελευταίο ειδικά κάποιοι άλλοι το βάζουν και σε μοντέλα μικρότερης κατηγορίας και μιλάμε για πράματα αμελητέας αξίας που απλά δεν τα έβαλαν. Θυμάμαι ακόμα όταν ένας φίλος μου αγόρασε το 1.4 diesel καινούριο και ενώ η υποδοχή υπήρχε στο ντουλάπι του συνοδηγού (στο δικό μου δεν υπήρχε καν) το φωτάκι έλειπε. Αμάν ρε Ford...ένα led Τ10 να βάζατε...στον Κινέζο 10 cents το αγοράζω...να τους στείλω link να παραγγείλουν...γύφτοι...ε γύφτοι
Η 6η ταχύτητα που γράφετε μερικοί σίγουρα θα ήταν μια καλή προσθήκη και σίγουρα το αμάξι θα ήταν πολύ πιο άνετο και ήσυχο σε ταξίδια αλλά δεν θα το έβαζα στην κατηγορία "εκνευριστικό".