τετράδα 240 ευρώ με τοποθέτηση και ευθυγράμμιση , με 1 χρόνο εγγύηση αντικατάστασης ελαστικού σε περίπτωση που σκιστεί ακόμα και με δική μου υπαιτιότητα.
πολύ τίμια θεωρώ, σε συνδυασμό με τις καινούργιες αναρτήσεις το αμάξι πλέον είναι και πάλι αξιολάτρευτο για βόλτα !!
Το αμαξι αγοράστηκε μεταχειρισμενο με λαστιχα 6 ετων και σε καθε φρεναρισμα εμπαινε ευκολα το abs και δεν σταματουσε..
Μολις εβαλα καινουργια λαστιχα! Εχω την εκδοση με διασταση 195/45/16. Το αυτοκινητο αλλαξε συμπεριφορα στο φρεναρισμα αλλα δεν ειναι ετσι οπως το περιμενα.. Παρατηρω οτι ειναι ευαλωτο το abs. Δηλαδη βλεπω οτι σχετικα μπαινει ευκολα με αποτελεσμα να μην εχω το φρεναρισμα που θελω! Με το που εβαλα τα λαστιχα το δοκιμασα στα επομενα 5χλμ!
Εχω την εντυπωση οτι εχει θεμα το abs ή ετσι λειτουργει σε αυτο το μοντελο???
Α επισης ο λαστιχας ηθελε να μου βαλει αερα βαση του κατασκευαστη δηλαδη 31 μπροστα και 29 πισω και του ειπα εγω να βαλει 34 μπροστα και 31 πισω!
Ξερω οτι εχω κανει 2 παρατυπιες! Μια με την πιεση και οτι δεν εκανα χλμ για να δειξει το λαστιχο την μεγιστη προσφυση! Απο την αλλη πιστευω αν το abs δεν εμπαινε τοσο νωρις ή ακομα καλυτερα αν δεν ειχε καθολου θα ειχα καλυτερο φρεναρισμα!!!
Εγώ φοράω Michelin energy saver σε 14αρα ζάντα. Όσο για το abs παίζει ρόλο και το οδοστρωμα όσο και οι θερμοκρασίες, που τώρα ανεβαίνουν. Ναι, μου έχει μπει κάποιες φορές, σε απότομο φρεναρισμα και όχι τόσο καλό οδοστρωμα. Δεν το θεωρώ ευαίσθητο, κατά την άποψή μου πάντα.
Εγώ φοράω Michelin energy saver σε14αρα ζάντα. Όσο για το abs παίζει ρόλο και το οδοστρωμα όσο και οι θερμοκρασίες, που τώρα ανεβαίνουν. Ναι, μου έχει μπει κάποιες φορές, σε απότομο φρεναρισμα και όχι τόσο καλό οδοστρωμα. Δεν το θεωρώ ευαίσθητο, κατά την άποψή μου πάντα.
Διαβασα καπου οτι αν μπαινει μεγαλυτερη διασταση ελαστικου(φαρδος) εχει μεγαλυτερη τριβη και το abs γινεται πιο ευαισθητο! Επισης διαβαζω και σε αλλα φορουμ σε γερμανικα αυτης της γενιας που εχουν παραπονο απο την ευαισθησια του abs πχ ibiza