Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

gvala

Original poster
Rookie
Jan 23, 2021
48
10
8
Μοντέλο
MK8 ST
Καλησπέρα, έχω μία απορία σχετικά με τη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα και πόσο γρήγορα είναι λογικό να ανεβαίνει.

Το αυτοκίνητο είναι καινούριο. Κατά τη διάρκεια των κρύων ημερών πέρναγαν μέχρι και 20 λεπτά για να ανέβει η ένδειξη στη μέση.
Σήμερα που είναι σχετικά ζεστός καιρός έκανε πάνω από πέντε λεπτά, ίσως και παραπάνω.
Εμένα αυτό μου φαίνεται παράλογο. Φαντάζομαι οτι τα σύγχρονα αυτοκίνητα φέρνουν τον κινητήρα σε θερμοκρασία λειτυργίας πολύ γρήγορα.


Για πέστε μου για τα δικά σας.

Περιττό να πώ οτι πήγα στην αντιπροσωπεία όπου το αγόρασα και λέω να μην ξαναπτήσω στο συνεργείο τους. Μέχρι που μου είπαν οτι όταν κάνει κρύο μπορεί και να μην ανέβει ποτέ μέχρι τη μέση η ένδειξη, ιδίως αν ταξιδεύω.
Μακριά και αγαπημένοι
 

SKYLINE

New member
Jun 3, 2020
98
15
8
Καλησπέρα, έχω μία απορία σχετικά με τη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα και πόσο γρήγορα είναι λογικό να ανεβαίνει.

Το αυτοκίνητο είναι καινούριο. Κατά τη διάρκεια των κρύων ημερών πέρναγαν μέχρι και 20 λεπτά για να ανέβει η ένδειξη στη μέση.
Σήμερα που είναι σχετικά ζεστός καιρός έκανε πάνω από πέντε λεπτά, ίσως και παραπάνω.
Εμένα αυτό μου φαίνεται παράλογο. Φαντάζομαι οτι τα σύγχρονα αυτοκίνητα φέρνουν τον κινητήρα σε θερμοκρασία λειτυργίας πολύ γρήγορα.


Για πέστε μου για τα δικά σας.

Περιττό να πώ οτι πήγα στην αντιπροσωπεία όπου το αγόρασα και λέω να μην ξαναπτήσω στο συνεργείο τους. Μέχρι που μου είπαν οτι όταν κάνει κρύο μπορεί και να μην ανέβει ποτέ μέχρι τη μέση η ένδειξη, ιδίως αν ταξιδεύω.
Μακριά και αγαπημένοι
Ναι ετσι ακριβως.. Προσπαθουν να βρουν τροπους ωστε τα μοτερ να ερχονται πιο γρηγορα στην επιθυμητη θερμοκρασια ωστε να υπαρχει μειωση καταναλωσης! Και βεβαια δεν ειναι φυσιολογικο αυτο που σου κανει.. και θα το καταλαβεις απο το ρελαντι οταν ολοκληρωνει τη θερμοκρασια! Αλλα δεν μπορουμε να το κρινουμε απο τα λεπτα που λες.. Παιζει ρολο η εξωτερικη θερμοκρασια.. η στροφες που κρατας.. το φορτιο που δεχεται το μοτερ.. οπως και αν ανοιγεις τη θερμανση! Λογικα θα εχει και καποια προστασια να μην ενεργοποιειται μεχρι να φτασει καπου η θερμοκρασια.. Μιλαω βαση εμπειριας! Το αμαξι σου δεν το ξερω..
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
Ειδικά οι Ecoboost -όπως και άλλα σύγχρονα μοτέρ- προσπαθούν με διάφορες μεθόδους να φτάσουν θερμοκρασία λειτουργίας το ταχύτερο δυνατό. Εφόσον είναι καινούριο το αυτοκίνητο πιθανότατα δεν έχει χαλάσει τίποτα, απλά εσύ δεν γνωρίζεις ή δεν έχεις συνηθίσει τους σωστούς χρόνους. Επίσης προφανώς τις κρύες μέρες αργεί περισσότερο, και ακόμα περισσότερο αν είσαι σε κίνηση και δεν δουλεύει παραπάνω από το ρελαντί. Άρα δεν νομίζω ότι κάτι πάει στραβά, μάλλον εσύ αγχώνεσαι παραπάνω....

Το μοναδικό που είναι ελαφρώς λάθος είναι αυτό που σου είπαν στην αντιπροσωπεία, κάποια στιγμή θα ανεβάσει θερμοκρασία ακόμα και αν έξω έχει -20 βαθμούς, εκτός και αν κατεβαίνεις βουνό με νεκρά και ρελαντί, οπότε τότε όντως μπορεί να μην ανεβάσει θερμοκρασία μέχρι να φτάσεις στον προορισμό σου.
 
  • Like
Αντιδράσεις: dtsef

jdfiesta

Rookie
Jun 23, 2018
26
6
3
Μοντέλο
MK7 ST
Παιδιά να προσθέσω ότι η θερμοκρασία που βλέπουμε στα αμάξια μας είναι η θερμοκρασία του νερού και όχι του λαδιού ή του σασμάν (που θέλουν περισσότερο χρόνο να ζεσταθούν). Οπότε όταν θα δεις ότι η θερμοκρασία έχει φτάσει στη μέση που λέμε, αυτό δε σημαίνει απαραίτητα ότι το αμάξι οκ. Θέλει λίγο χρόνο παραπάνω.
 
  • Like
Αντιδράσεις: dtsef

nikolas1989

Rookie
Feb 5, 2021
18
4
3
Μοντέλο
MK8 ST
Kαι το δικο μου και οσα εχω δει mk8 αργουν γενικα να ζεσταθουν ειδικα στις κρυες μερες. μπορει να προσπαθουν τα νεα μοτερ να ζεσταθουν γρηγορα γιατι σαφως ειναι καλο για αυτα αλλα δεν θα το κανουν με τροπο που θα επηρεασει την καταναλωση οποτε.....
 

fiestaf1

New member
Aug 29, 2018
85
1
8
, και ακόμα περισσότερο αν είσαι σε κίνηση και δεν δουλεύει παραπάνω από το ρελαντί.
εχω την εντυπωση οτι ισχυει το αντιθετο.οταν τρεχεις και δεν εχεις κινηση μπροστα,δυσκολευεται να ανεβασει θερμοκρασια
 

nikolas1989

Rookie
Feb 5, 2021
18
4
3
Μοντέλο
MK8 ST
εχω την εντυπωση οτι ισχυει το αντιθετο.οταν τρεχεις και δεν εχεις κινηση μπροστα,δυσκολευεται να ανεβασει θερμοκρασια

και ομως το δικο μου παρκαρισμενο για να παει λιγο πριν το 90 που δουλευει αν το βαλω μπροστα και το αφησω κανει 12-15 λεπτα σταματημενο. αμα κινειται ακομη και στην εθνικη με 80-90 χαλαρα σε 3-4 λεπτα το εχει φτασει
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,307
180
63
50
Αθήνα
εχω την εντυπωση οτι ισχυει το αντιθετο.οταν τρεχεις και δεν εχεις κινηση μπροστα,δυσκολευεται να ανεβασει θερμοκρασια

Ο κινητήρας παράγει θερμότητα σε υψηλές σαλ ή/και με μειωμένη ψύξη. Το πρώτο σημαίνει όχι ρελαντί και άρα υψηλές ταχύτητες, το δεύτερο σημαίνει μικρό φορτίο, άρα ελεύθερο ρολάρισμα ή κατηφόρα (αλλά για πόση ώρα μπορεί να γίνει αυτό ?)
 
  • Like
Αντιδράσεις: dtsef

SKYLINE

New member
Jun 3, 2020
98
15
8
Αναλογα τις συνθηκες μπορει στην αρχη να δειχνει οτι αργει να σηκωσει αλλα οταν φτασει στο 70-80% απο κει πρεπει να μεταβει σε γρηγορο χρονικο διαστημα στην ολοκληρωση της θερμοκρασιας! Εγω ειχα θερμοστατη που δεν δουλευε σωστα,ειχε αυτη την συμπεριφορα και μεχρι να καταλαβω τι παιζει περασα 2 χρονια μαζι του! Οταν τον αλλαξα καταλαβα τη διαφορα!
Επισης στην εθνικη οσο και κρυο να κανει δεν πρεπει να επηρεαζεται η θερμοκρασια! Θα δειτε να επηρεαζεται μονο στις περιπτωσεις: Οταν πηγαινετε με χαμηλες στροφες κατω απο 3000στρ και εχετε ταυτοχρονα ανοιχτη τη θερμανση! Και οταν για τον α,β λογο βαζεται νεκρες.. πχ καταβαση βουνου. Στην περιπτωση αυτη αν ταυτοχρονα εχετε και καλοριφερ θα δειτε η θερμοκρασια να πεφτει προκλητικα!!!
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread