Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

sudokos

Original poster
Rookie
Nov 9, 2018
13
2
3
Διαβάζοντας εδώ στο φόρουμ βλέπω ότι υπάρχουν διάφορες αναρτήσεις. Τελικά τι ισχύει όταν πέσει η στάθμη στο δοχείο για το ψυκτικό; Βάζουμε μόνο παραφλού ή μπορούμε να το συμπληρώσουμε:
α) με αποσταγμένο νερό
β) εμφυαλωμένο ή
γ) ακόμα και της βρύσης
χωρίς να δημιουργείται κάποιο πρόβλημα;

Υπάρχει κάτι από τα παραπάνω που αποφεύγουμε οπωσδήποτε;

Έχω fista diesel 1,6 ecoBoost (ΜΚ7 facelift) του 2014 σε περίπτωση που και αυτό παίζει ρόλο.
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Βάζουμε λίγο βενζίνη να καθαρίσουν και τα λουκια! Lol.

Το παραφλου g12 (ροζ) που βάζουν συνήθως τα ford είναι μισό μισό με απιονισμένο. Δεν είναι (τελείως) κακό να βαλεις βρύσης, αλλά έχει άλατα, τα άλατα κάνουν ιόντα που με το οξυγόνο κάνουν οξειδια, κλπ. Επομένως το καλύτερο είναι να προσθέτεις μισό μισό παραφλου και απιονισμένο. Αν δεν έχεις παραφλου, βάλε απιονισμένο, αλλά την επόμενη θυμήσου να προσθέσεις ίση ποσότητα παραφλου. Αν δεν έχεις τίποτα ( σε περίπτωση βλάβης) βάλε βρύσης χωρίς παραφλου, αλλά όταν θα επιδιορθωθεί η διαρροή θα το αδειάσεις και θα ρίξεις μίγμα.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 
  • Like
Αντιδράσεις: JimBala

sudokos

Original poster
Rookie
Nov 9, 2018
13
2
3
Τελικά είχα και εγώ θέμα με την γνωστή φλάντζα στον καθρέφτη της μηχανής. 70€ και κάτι μου κόστισε (κάνα 20€ τα ανταλλακτικά και το υγρό και 50€ τα εργατικά) σε αντιπροσωπεία. Ρώτησα και για το παραφλού και μου έδειξε το δοχείο του παραφλού στο οποίο έλεγε ότι το υγρό μπαίνει σε αναλογία 1:1 με ΝΕΡΟ ΒΡΥΣΗΣ!
 

theoanag

Member
May 23, 2018
114
49
28
Διαβάζοντας εδώ στο φόρουμ βλέπω ότι υπάρχουν διάφορες αναρτήσεις. Τελικά τι ισχύει όταν πέσει η στάθμη στο δοχείο για το ψυκτικό; Βάζουμε μόνο παραφλού ή μπορούμε να το συμπληρώσουμε:
α) με αποσταγμένο νερό
β) εμφυαλωμένο ή
γ) ακόμα και της βρύσης
χωρίς να δημιουργείται κάποιο πρόβλημα;

Υπάρχει κάτι από τα παραπάνω που αποφεύγουμε οπωσδήποτε;

Έχω fista diesel 1,6 ecoBoost (ΜΚ7 facelift) του 2014 σε περίπτωση που και αυτό παίζει ρόλο.
Φιλε μου το ιδιο εχω εαν πεσει η σταθμη που δεν ειναι φισιολογικο για προσωρινη λυση παρε ενα παραφλου g12 και αραιωσε το με νερο βρυσης μισο μισο το δικο μου επειδη ειχα αρκετα χλμ εχανε λιγο απο την αντλια νερου και δεν φαινοτανε, αλλαξα σετ ιμαντα και αντλια και μου εβαλαν παραφλου της ford με νερο βρυσης.
 

mk6car

Pro Member
Dec 22, 2018
673
154
43
Μοντέλο
MK6
g12+ νομίζω είναι το προβλεπόμενο και όχι g12 σκέτο
 

turbomaniac

Hero Member
May 10, 2010
3,937
82
48
44
Ιωάννινα
Το g12+ βγήκε επειδή το g12 σε παλιό g11 (Πράσινο) έβγαζε πρόβλημα λέει με κάτι οξειδώσεις κλπ. Αυτά τα g11, g12 κλπ πρέπει να είναι της νw προδιαγραφές αν δεν κάνω λάθος η ford δεν ξέρω αν ακολουθεί το ίδιο σύστημα.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread