mk1 Stelios
Hero Member
εχει να κάνει με τον δίσκο ο θόρυβος κ το σφύριγμα! Θα είσαι ικανοποιημένος 99% με το αποτελεσμα.kostg said:Από θόρυβο κύλισης και σφύριγμα, τι λένε τα tarox;
εχει να κάνει με τον δίσκο ο θόρυβος κ το σφύριγμα! Θα είσαι ικανοποιημένος 99% με το αποτελεσμα.kostg said:Από θόρυβο κύλισης και σφύριγμα, τι λένε τα tarox;
εγω παντως θα συμφωνησω με τα λεγομενα του mpokwsth,και εγω που τους εχω χαρακτους δισκους δεν εχω κανενα προβλημα με τα τακακια της fordmpokwsths said:Μια χαρά είναι τα μαμά τακάκια του ST. Άψογα σε νορμάλ οδήγηση και στέκονται στο ύψος τους και σε σκληρή χρήση.
εξαρτάτε πως πατάς το φρένο....scorpion said:εγω παντως θα συμφωνησω με τα λεγομενα του mpokwsth,και εγω που τους εχω χαρακτους δισκους δεν εχω κανενα προβλημα με τα τακακια της ford
δεν σφυριζουν καθολου στελιο,μονο ενα χχχχ κανουν ελαφρυmk1 Stelios said:εξαρτάτε πως πατάς το φρένο....
μην αφήνεις σε τρυπητή χαρακωτή δισκόπλακα να εξαντληθεί τελείως η πάστα γιατί κάνει ευκολότερα ρωγμές η πάστα πάνω στο τακάκι σε σημείο που μπορεί να αρχίσουν να φεύγουν κομμάτια! (μόνο αγωνιστικά τακάκια αντέχουν καταπονήσεις σε τρυπητή χαρακωτή μέχρι να βρει σίδερο)kostg said:Μακάρι, δεν τα αλλάζω ακόμα βέβαια, ο μηχανικός μου είπε σήμερα να ξαναπάω σε 7-8000 χιλιόμετρα (προς το καλοκαιράκι δηλαδή)...
Nαι είναι μόνο για τα μπροστινά,Νίκο τα ανέβασα τα πίσω στα Mk6 όπου υπήρχε ήδη το θέμα ανοιχτόStuparArt said:Οι τιμές είναι μόνο για τα μπροστινά?? Το ST τουλάχιστον έχει και πίσω τακάκια (δεν είναι σαν τα... φτωχά δικά μας). giggle
Αν είναι ανέβασε και τις διαστάσεις για τα πίσω τακάκια.