Πες μας εσύ τώρα....pk91 said:Τι τακακια φορατε στα φιεστα σας μπροστα και ποιες οι εντυπωσεις σας απο θεμα αντοχης και βελτιωσης(ισως) φρεναρισματος!
Πες μας εσύ τώρα....pk91 said:Τι τακακια φορατε στα φιεστα σας μπροστα και ποιες οι εντυπωσεις σας απο θεμα αντοχης και βελτιωσης(ισως) φρεναρισματος!
The Ace said:Είχα βάλει YellowStuff στο CX7 και ήταν αρκετά καλά, χωρίς -πολύ- σκόνη και δεν κουράζονταν, αλλά μιλάμε για όχημα ~1800 κιλών και 300+ αλόγων. Μέχρι στιγμής δεν έχω προλάβει καν να δω από πλευράς σκόνης, αλλά είναι εκπληκτικό το πόσο άμεσα πιάνουν σε απαλό-προς-μέτριο πάτημα (είμαι στο στρώσιμο).
Βέβαια μου είπε ο Μάνος ότι στην αρχή θα πιάνουν πολύ καλά και άμεσα, επειδή έχουν μια πολύ λεπτή στρώση για το αρχικό στρώσιμο μέχρι να πατήσουν σωστά, μετά θα πέσουν λίγο και περίπου στα 300χλμ θα φτάσουν στο "κανονικό" επίπεδο λειτουργίας.
Επίσης έχουν μηδέν θόρυβο, αλλά όπως προείπα, έχω κάνει 20?30? χλμ με το ζόρι, άρα δεν είναι ικανό δείγμα για να σχηματίσω άποψη.
nexus said:Έβαλα και εγώ τελικά τα Tarox Strada στα μπροστινά φρένα:
Οι εντυπώσεις μου ύστερα από 2000 χλμ είναι οι εξής:
Αίσθηση-Θόρυβος σαν τα μαμά. Προοδευτικά, και χωρίς καθόλου θόρυβο.
Αντοχή, πολύ καλύτερη από τα μαμά.
Τα μαμά τακάκια, έχουν λίγο καλύτερο αρχικό δάγκωμα. Το Tarox, θέλει λίγο περισσότερη πίεση για να αποδώσει, αλλά φρενάρει πολύ καλύτερα από το μαμά.
Σε γενικές γραμμές είμαι τελικά ευχαριστημένος σε σχέση με τα μαμά που είχα πριν.
Ταυτόχρονα με την αλλαγή στα τακάκια, τοποθέτησα και τα ακραξόνια από το ST, βασικά γιατί ήθελα να έχω και την προστατευτική ασπίδα πίσω από το δίσκο. Αυτό που διαπίστωσα όμως αμέσως στην πρώτη μου επαφή με κλειστές στροφές, ήταν ότι το αμάξι είχε πολύ καλύτερη συμπεριφορά. Είχε μια τάση να βάζει την μούρη του μέσα στην στροφή, και γενικά δεν είχε την υποστροφή που είχα συνηθίσει. Ήδη από όταν είχα βάλει τον πίσω άξονα από το ST, σε συνδυασμό με την μπροστινή αντιστρεπτική από το ST200, η οποία είναι λεπτότερη από το νορμάλ φιέστα, το αμάξι είχε αλλάξει χαρακτήρα, αλλά με τα ακραξόνια φαίνεται να έχει επηρεαστεί και το μπροστινό camber. Στην ευθυγράμμιση που του είχα κάνει δυστυχώς δεν πρόσεξα τι τιμές είχα στο camber/caster, αλλά το ST έχει κανονικά -1.18 μπροστά / -0.64 πίσω σε σχέση με το -0.70/-1.52 του απλού, κάτι το οποίο το κάνει ποιο υπερστροφικό. Πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να αλλάξω και τα ψαλίδια με αυτά του St, για να είμαι πιο κοντά στο πάτημα του ST. Βέβαια θα χρειαζόμουν και τις αναρτήσεις του για καλύτερη συμπεριφορά, αλλά τουλάχιστον προς το παρόν έστω και έτσι φαίνεται να έχει βελτιωθεί πολύ η συμπεριφορά του αμαξιού στις στροφές.
nexus said:Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Δημήτρη. Τώρα, όσον αφορά τα φρένα, το ST φοράει 278 μπροστά και 253 πίσω. Θεωρώ ότι είναι ένα καλό πρώτο στάδιο για ένα απλό Fiesta με 16αρες ζάντες, και έναν "νορμάλ" οδηγό. Το κακό είναι ότι για τα πίσω φρένα χρειάζεται και αλλαγή άξονα, κάτι που ανεβάζει το κόστος αρκετά. Η πιο απλή/οικονομική λύση είναι αλλαγή μόνο τα εμπρός φρένα του ST180, τα οποία είναι bolt-on χωρίς πατέντες, σε συνδυασμό με καλά τακάκια και καλά λάστιχα. Επίσης μια καλύτερη ανάρτηση θα βοηθήσει και στο φρενάρισμα.
Δεν γνωρίζω βέβαια πως οδηγείς και τι απαιτήσεις έχεις από τα φρένα. Αν θέλεις πραγματικά δυνατά φρένα θα πρέπει να ανέβεις αρκετά σε τιμή, πηγαίνοντας σε κάποιο 4/6 πίστονο κιτ, αλλά δεν νομίζω ότι χρειάζεται για τα 150 άλογα και το βάρος του αμαξιού. Κοίταξε απλά να αναβαθμίσεις ταυτόχρονα όσο μπορείς και την ανάρτηση, λάστιχα.
nexus said:Χωρίς μετατροπή δεν μπορείς να βάλεις μεγαλύτερους δίσκους. Μπροστά μπορείς να πας σε 300mm δίσκους από Focus St170, χρησιμοποιώντας είτε δαγκάνες από Mondeo μαζί με κάποιο Kit σαν αυτό: https://www.sico-developments.co.uk/products/mk7-5-fiesta-300mm-caliper-brackets, ή λίγο πιο extreme χρησιμοποιώντας αυτό το κιτάκι : https://j9performanceparts.co.uk/collections/mk7-fiesta-st-st200/products/fiesta-mk7-7-5-brembo-300mm-conversion-brackets για να τοποθετήσεις τις 4πίστονες brembo από megane/clio. Θα χρειαστείς και αλλαγή ζάντας, ή προσθήκες για να χωρέσουν οι δαγκάνες. Μπορείς να δεις και αυτό το βιντεάκι με την μετατροπή : https://www.youtube.com/watch?v=yTYqu10pZ_M
Πίσω μπορείς να πας στα 280, με τα φρένα από Focus st170.
Εγώ προσωπικά δεν είμαι φαν τέτοιων μετατροπών, και δεν γνωρίζω αν όντως αποδίδουν καλά χωρίς προβλήματα. Κάτι που θα πρέπει να προσέξεις γενικά, είναι να υπάρχει μια σχετική ισορροπία μεταξύ μπρος/πίσω φρένων γιατί θα χαλάσει η συμπεριφορά του αμαξιού κατά το φρενάρισμα. Δεν θα ήταν καλό δηλαδή να πας σε 300mm μπροστά και ταμπούρα πίσω. Ιδανικά θα πρέπει να ακολουθήσεις τις διαστάσεις της Ford ή 278/253 από το ST180 ή 300/280 από ST170.
Ίσως να μπορέσει να σε βοηθήσει κάποιος άλλος που έχει κάνει κάποια από τις παραπάνω μετατροπές για περισσότερες πληροφορίες.