Σωστά τα είδες, η Puma δίνει 2+2 επιλογές, για μπροστά και πίσω: μπροστά το Stg1 είναι τρυπητοχαρακτοί + race τακάκι στα ~300€ (με μεταφορικά), ενώ το Stg2 είναι κιτ από ST, που ξεκινάει από 400€ με stock δίσκο+τακάκι, και φτάνει τα 600€ με δίσκο+τακάκι του Stg1. Για πίσω δίνει είτε kit μετατροπής, είτε κομπλέ μεταχειρισμένο άξονα από ST, και τα δύο στα 650€, συν 250€ μεταφορικά, και αυτά θέλουν άλλα ~250€ τοποθέτηση, πάμε δηλαδή 1200-1300€ (όπως είπε και ο nexus).
Η EBC δίνει USR με RedStuff για μπροστά, και αυτή περίπου στα 300€ τελική.
Για μεταχειρισμένα δεν έχω κοιτάξει ακόμα, αλλά έτσι και αλλιώς δεν νομίζω ότι θέλω να πάω -ακόμα- σε τόσο μεγάλες αλλαγές, έχω και 2 χρόνια εγγύηση ακόμα για να το πειράξω τόσο πολύ. Άρα μάλλον θα πάω αρχικά για αναβαθμισμένους δίσκους συν τακάκι, και βλέπουμε. Όταν με το καλό περάσει η εγγύηση, θα δω τι γίνεται με το καινούριο σετ, και αναλόγως αποφασίζω....