Καλώς ήλθατε στο ανανεωμένο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για λόγους ασφαλείας για να μπορέσετε να συνδεθείτε θα πρέπει να κάνετε επαναφορά κωδικού βάζοντας το e-mail που αντιστοιχεί στον λογαριασμό σας.
Επαναφορά κωδικού
  Guest viewing is limited
  • You have a limited number of page views remaining
  • 0 guest views remaining

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
4
23
36
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
pk91 said:
Τι τακακια φορατε στα φιεστα σας μπροστα και ποιες οι εντυπωσεις σας απο θεμα αντοχης και βελτιωσης(ισως) φρεναρισματος!
Πες μας εσύ τώρα.... :D :D :D :D
 

pk91

MK7
Member
Apr 28, 2016
237
35
28
30
Σωστο,μολις μπουνε θα απαντησω στον εαυτο μου! tease
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,126
72
48
48
Αθήνα
Λοιπόν ο κύβος ερίφθη, για την ώρα δοκιμάζω το καλύτερο τακάκι που μπορώ να βρω για το Fiesta (κίτρινα EBC) και αναλόγως του πως θα πάνε, βλέποντας και κάνοντας για την ολική αναβάθμιση. Αυτό μου πρότεινε και ο Μάνος, να βάλω πρώτα ένα καλύτερο τακάκι, και αν δεν δω προκοπή, πάμε στην αναβάθμιση με τα φρένα του ST180.

Τα παρήγγειλα, προφανώς θα έρθουν μετά τις γιορτές, οπότε από το νέο έτος θα ποστάρω εδώ και σχόλια για το πως πάνε τα Yellowstuff....
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,126
72
48
48
Αθήνα
Μπήκαν τα YellowStuff, προφανώς δεν έχω εντυπώσεις ακόμα, πρέπει να τσουλήσουν για καμιά 300αρια χλμ για να έχω άποψη από την κανονική τους συμπεριφορά. Απλά να σημειώσω ότι τα παλιά είχαν αντέξει καλύτερα από τα αρχικά εργοστασιακά, είχαν κάνει περίπου 16Κ+ χλμ και θα έλεγα ότι είχαν πάστα για άλλα 4-5Κ χλμ. Αυτά που είχαμε βάλει είναι MotorCraft, οπότε όντως τα Motorcraft είναι μάλλον ανθεκτικότερα -και ίσως καλύτερα- από τα αρχικά μαμά Ford.
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
541
2
18
Αθήνα
Καλορίζικα τα νέα τακάκια! Είναι ενδιαφέρον να δούμε πως θα τα πάνε αυτά τα τακάκια πάνω στο φιέστα, ειδικά μέσα στην πόλη. Είναι περισσότερο φτιαγμένα για semi-track χρήση, ή για βαριά αμάξια με αρκετά άλογα. Βέβαια από την EBC περιγράφεται σαν το τέλειο τακάκι για όλες τις περιπτώσεις.
Εγώ πάντως δεν είχα μείνει καθόλου ευχαριστημένος με το Greenstuff που είχα δοκιμάσει, παρότι σύμφωνα με την εταιρεία ήταν καλύτερο match για το βάρος/άλογα του Fiesta, αλλά σαφώς μιλάμε για εντελώς διαφορετικό τακάκι σε σχέση με το yellowstuff.
Στο λίγο χρόνο που τα είδες, πως τα βλέπεις από θόρυβο/αίσθηση πεντάλ/σκόνη?
Άλλαξες και τους δίσκους?
Εγώ έχω ήδη πάρει να δοκιμάσω τα Tarox strada για τα μπροστινά. Το yellowstuff είναι όμως ενδιαφέρον τακάκι, τουλάχιστον στα χαρτιά.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,126
72
48
48
Αθήνα
Είχα βάλει YellowStuff στο CX7 και ήταν αρκετά καλά, χωρίς -πολύ- σκόνη και δεν κουράζονταν, αλλά μιλάμε για όχημα ~1800 κιλών και 300+ αλόγων. Μέχρι στιγμής δεν έχω προλάβει καν να δω από πλευράς σκόνης, αλλά είναι εκπληκτικό το πόσο άμεσα πιάνουν σε απαλό-προς-μέτριο πάτημα (είμαι στο στρώσιμο).

Βέβαια μου είπε ο Μάνος ότι στην αρχή θα πιάνουν πολύ καλά και άμεσα, επειδή έχουν μια πολύ λεπτή στρώση για το αρχικό στρώσιμο μέχρι να πατήσουν σωστά, μετά θα πέσουν λίγο και περίπου στα 300χλμ θα φτάσουν στο "κανονικό" επίπεδο λειτουργίας.

Επίσης έχουν μηδέν θόρυβο, αλλά όπως προείπα, έχω κάνει 20?30? χλμ με το ζόρι, άρα δεν είναι ικανό δείγμα για να σχηματίσω άποψη.
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
541
2
18
Αθήνα
Με φοβίζει λίγο το γεγονός ότι η ίδια EBC δεν τα προτείνει για ελαφριά αμάξια, για αυτό και έχω κάποιες επιφυλάξεις για το αποτέλεσμα. Σου είπε ο Μάνος αν τα έχει βάλει και σε άλλα, αντίστοιχα με το Fiesta αμάξια, με καλά αποτελέσματα? Τουλάχιστον αν έχουν δοκιμαστεί ήδη, δεν υπάρχει μεγάλο ρίσκο.
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,126
72
48
48
Αθήνα
Αφού τα δίνει για το συγκεκριμένο Fiesta, σημαίνει ότι δεν θα είναι επικίνδυνα, δηλαδή να μην δουλεύουν. Και καθώς το δικό μου είναι πλέον δυνατότερο από το μαμά 140αρι, συν ότι το οδηγώ όπως το οδηγώ :D νομίζω ότι θα είναι καλύτερο από το μαμά, που είναι για απλές μετακινήσεις -και αποδείχτηκε εντελώς ανεπαρκές για μένα. Δεν μου είπε κάτι ο Μάνος, αλλά εξαρχής μου είχε προτείνει κάτι σε "γρήγορο", και επειδή Brembo και Ferodo δεν βγάζουν τα "γρήγορά" τους για το 1000αρι, ο ίδιος μου πρότεινε τα EBC.
 

tomasss

New member
Jul 1, 2016
68
1
8
The Ace said:
Είχα βάλει YellowStuff στο CX7 και ήταν αρκετά καλά, χωρίς -πολύ- σκόνη και δεν κουράζονταν, αλλά μιλάμε για όχημα ~1800 κιλών και 300+ αλόγων. Μέχρι στιγμής δεν έχω προλάβει καν να δω από πλευράς σκόνης, αλλά είναι εκπληκτικό το πόσο άμεσα πιάνουν σε απαλό-προς-μέτριο πάτημα (είμαι στο στρώσιμο).

Βέβαια μου είπε ο Μάνος ότι στην αρχή θα πιάνουν πολύ καλά και άμεσα, επειδή έχουν μια πολύ λεπτή στρώση για το αρχικό στρώσιμο μέχρι να πατήσουν σωστά, μετά θα πέσουν λίγο και περίπου στα 300χλμ θα φτάσουν στο "κανονικό" επίπεδο λειτουργίας.

Επίσης έχουν μηδέν θόρυβο, αλλά όπως προείπα, έχω κάνει 20?30? χλμ με το ζόρι, άρα δεν είναι ικανό δείγμα για να σχηματίσω άποψη.

Τι νέα από το μέτωπο τελικά; Αποτελούν αναβάθμιση έναντι της Ford;
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,126
72
48
48
Αθήνα
Πλέον έχουν στρώσει και έχουν γραμμική απόδοση, δεν πιάνουν τόσο πολύ αρχικά όπως στην αρχή, αλλά αυτό είναι λόγω της ειδικής αρχικής επίστρωσης. Επί του παρόντος σφυρίζουν λίγο, αλλά αν θυμάμαι καλά αυτό θα γίνει για τα επόμενα 200-300χλμ μέχρι να "πατήσουν" τον δίσκο με τη δική τους σύνθεση. Δεν τα έχω πιέσει και τόσο πολύ για να δω διαφορές, θα προσπαθήσω να τα ζορίσω και θα σας πω...
 

The Ace

Hero Member
Vip Team
Nov 20, 2015
1,126
72
48
48
Αθήνα
Λοιπόν εντυπώσεις από τα YellowStuff, καθώς πλέον έχουν κλείσει 1000χλμ με όλες τις συνθήκες, και μπορώ να σας πω κάποια πράγματα. Το βασικότερο όλων: θέλουν ζέσταμα, γιατί κρύα δεν πιάνουν καλά και σφυρίζουν. Λόγω μικρού βάρους του Fiesta, θέλουν να τα πιέσεις, αλλά μόλις ζεσταθούν δουλεύουν -πολύ- καλύτερα από τα μαμά FMC και MotorCraft. Επίσης αντέχουν αρκετά παραπάνω από τα μαμά σε σκληρή χρήση, δηλαδή καθυστερούν αρκετά μέχρι να αρχίσουν να χάνουν σε αίσθηση και απόδοση.
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
541
2
18
Αθήνα
Έβαλα και εγώ τελικά τα Tarox Strada στα μπροστινά φρένα:



Οι εντυπώσεις μου ύστερα από 2000 χλμ είναι οι εξής:

Αίσθηση-Θόρυβος σαν τα μαμά. Προοδευτικά, και χωρίς καθόλου θόρυβο.
Αντοχή, πολύ καλύτερη από τα μαμά.
Τα μαμά τακάκια, έχουν λίγο καλύτερο αρχικό δάγκωμα. Το Tarox, θέλει λίγο περισσότερη πίεση για να αποδώσει, αλλά φρενάρει πολύ καλύτερα από το μαμά.

Σε γενικές γραμμές είμαι τελικά ευχαριστημένος σε σχέση με τα μαμά που είχα πριν.

Ταυτόχρονα με την αλλαγή στα τακάκια, τοποθέτησα και τα ακραξόνια από το ST, βασικά γιατί ήθελα να έχω και την προστατευτική ασπίδα πίσω από το δίσκο. Αυτό που διαπίστωσα όμως αμέσως στην πρώτη μου επαφή με κλειστές στροφές, ήταν ότι το αμάξι είχε πολύ καλύτερη συμπεριφορά. Είχε μια τάση να βάζει την μούρη του μέσα στην στροφή, και γενικά δεν είχε την υποστροφή που είχα συνηθίσει. Ήδη από όταν είχα βάλει τον πίσω άξονα από το ST, σε συνδυασμό με την μπροστινή αντιστρεπτική από το ST200, η οποία είναι λεπτότερη από το νορμάλ φιέστα, το αμάξι είχε αλλάξει χαρακτήρα, αλλά με τα ακραξόνια φαίνεται να έχει επηρεαστεί και το μπροστινό camber. Στην ευθυγράμμιση που του είχα κάνει δυστυχώς δεν πρόσεξα τι τιμές είχα στο camber/caster, αλλά το ST έχει κανονικά -1.18 μπροστά / -0.64 πίσω σε σχέση με το -0.70/-1.52 του απλού, κάτι το οποίο το κάνει ποιο υπερστροφικό. Πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να αλλάξω και τα ψαλίδια με αυτά του St, για να είμαι πιο κοντά στο πάτημα του ST. Βέβαια θα χρειαζόμουν και τις αναρτήσεις του για καλύτερη συμπεριφορά, αλλά τουλάχιστον προς το παρόν έστω και έτσι φαίνεται να έχει βελτιωθεί πολύ η συμπεριφορά του αμαξιού στις στροφές.
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
206
24
18
nexus said:
Έβαλα και εγώ τελικά τα Tarox Strada στα μπροστινά φρένα:



Οι εντυπώσεις μου ύστερα από 2000 χλμ είναι οι εξής:

Αίσθηση-Θόρυβος σαν τα μαμά. Προοδευτικά, και χωρίς καθόλου θόρυβο.
Αντοχή, πολύ καλύτερη από τα μαμά.
Τα μαμά τακάκια, έχουν λίγο καλύτερο αρχικό δάγκωμα. Το Tarox, θέλει λίγο περισσότερη πίεση για να αποδώσει, αλλά φρενάρει πολύ καλύτερα από το μαμά.

Σε γενικές γραμμές είμαι τελικά ευχαριστημένος σε σχέση με τα μαμά που είχα πριν.

Ταυτόχρονα με την αλλαγή στα τακάκια, τοποθέτησα και τα ακραξόνια από το ST, βασικά γιατί ήθελα να έχω και την προστατευτική ασπίδα πίσω από το δίσκο. Αυτό που διαπίστωσα όμως αμέσως στην πρώτη μου επαφή με κλειστές στροφές, ήταν ότι το αμάξι είχε πολύ καλύτερη συμπεριφορά. Είχε μια τάση να βάζει την μούρη του μέσα στην στροφή, και γενικά δεν είχε την υποστροφή που είχα συνηθίσει. Ήδη από όταν είχα βάλει τον πίσω άξονα από το ST, σε συνδυασμό με την μπροστινή αντιστρεπτική από το ST200, η οποία είναι λεπτότερη από το νορμάλ φιέστα, το αμάξι είχε αλλάξει χαρακτήρα, αλλά με τα ακραξόνια φαίνεται να έχει επηρεαστεί και το μπροστινό camber. Στην ευθυγράμμιση που του είχα κάνει δυστυχώς δεν πρόσεξα τι τιμές είχα στο camber/caster, αλλά το ST έχει κανονικά -1.18 μπροστά / -0.64 πίσω σε σχέση με το -0.70/-1.52 του απλού, κάτι το οποίο το κάνει ποιο υπερστροφικό. Πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να αλλάξω και τα ψαλίδια με αυτά του St, για να είμαι πιο κοντά στο πάτημα του ST. Βέβαια θα χρειαζόμουν και τις αναρτήσεις του για καλύτερη συμπεριφορά, αλλά τουλάχιστον προς το παρόν έστω και έτσι φαίνεται να έχει βελτιωθεί πολύ η συμπεριφορά του αμαξιού στις στροφές.

Φίλε Nexus τί διαστάσεις είναι οι δίσκοι μπρος/πίσω; Γίνεται να πάς σε μεγαλύτερες διαστάσεις(κυρίως για μπροστά μιλάω) όταν βάλεις τον άξονα του ST με τα δισκόφρενα πίσω; Γενικά ποια πιστεύεις ειναι μια πετυχημένη συνταγή σε διαστάσεις δίσκων για καλό φρενάρισμα σε ένα 1000άρι στα 150-160άλογα;

ΥΓ. Το φιέστα σου και οι δουλειές σου είναι ανοικτό βιβλίο για όλους μας. ok234
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
541
2
18
Αθήνα
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Δημήτρη. Τώρα, όσον αφορά τα φρένα, το ST φοράει 278 μπροστά και 253 πίσω. Θεωρώ ότι είναι ένα καλό πρώτο στάδιο για ένα απλό Fiesta με 16αρες ζάντες, και έναν "νορμάλ" οδηγό. Το κακό είναι ότι για τα πίσω φρένα χρειάζεται και αλλαγή άξονα, κάτι που ανεβάζει το κόστος αρκετά. Η πιο απλή/οικονομική λύση είναι αλλαγή μόνο τα εμπρός φρένα του ST180, τα οποία είναι bolt-on χωρίς πατέντες, σε συνδυασμό με καλά τακάκια και καλά λάστιχα. Επίσης μια καλύτερη ανάρτηση θα βοηθήσει και στο φρενάρισμα.
Δεν γνωρίζω βέβαια πως οδηγείς και τι απαιτήσεις έχεις από τα φρένα. Αν θέλεις πραγματικά δυνατά φρένα θα πρέπει να ανέβεις αρκετά σε τιμή, πηγαίνοντας σε κάποιο 4/6 πίστονο κιτ, αλλά δεν νομίζω ότι χρειάζεται για τα 150 άλογα και το βάρος του αμαξιού. Κοίταξε απλά να αναβαθμίσεις ταυτόχρονα όσο μπορείς και την ανάρτηση, λάστιχα.
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
206
24
18
nexus said:
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Δημήτρη. Τώρα, όσον αφορά τα φρένα, το ST φοράει 278 μπροστά και 253 πίσω. Θεωρώ ότι είναι ένα καλό πρώτο στάδιο για ένα απλό Fiesta με 16αρες ζάντες, και έναν "νορμάλ" οδηγό. Το κακό είναι ότι για τα πίσω φρένα χρειάζεται και αλλαγή άξονα, κάτι που ανεβάζει το κόστος αρκετά. Η πιο απλή/οικονομική λύση είναι αλλαγή μόνο τα εμπρός φρένα του ST180, τα οποία είναι bolt-on χωρίς πατέντες, σε συνδυασμό με καλά τακάκια και καλά λάστιχα. Επίσης μια καλύτερη ανάρτηση θα βοηθήσει και στο φρενάρισμα.
Δεν γνωρίζω βέβαια πως οδηγείς και τι απαιτήσεις έχεις από τα φρένα. Αν θέλεις πραγματικά δυνατά φρένα θα πρέπει να ανέβεις αρκετά σε τιμή, πηγαίνοντας σε κάποιο 4/6 πίστονο κιτ, αλλά δεν νομίζω ότι χρειάζεται για τα 150 άλογα και το βάρος του αμαξιού. Κοίταξε απλά να αναβαθμίσεις ταυτόχρονα όσο μπορείς και την ανάρτηση, λάστιχα.


Ανάρτηση είναι πιο σκληρή απο το κανονικό γιατί έχω την έκδοση st-line που φοράει διαφορετικά. Οταν παραδώσουν πνεύμα ίσως πάω στην ανάρτηση του SΤ τις οποίες μπορείς να βρεις σε καλή τιμή. Η πρώτη μετατροπή που θα κάνω θα είναι ο πίσω άξονας. Τώρα εαν βρώ κάποιον πιο οικονομικό τρόπο απο focus ίσως το προσπαθήσω. Αυτό ομως που δεν ξέρω ειναι αν μπορέις να ανέβεις λίγο παραπάνω σε διαστάσεις δίσκου απο το 278 μπροστα και το 253 πίσω με τις ίδιες δαγκάνες. Δεν μπορείς; Ή δεν υπάρχει λόγος γιατί το τακάκι συνεχίζει να "πατάει" στην ίδια επιφάνεια και το μεγαλύτερο μέγεθος δίσκου περισσεύει και μένει ανεκμετάλλευτο;
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
541
2
18
Αθήνα
Χωρίς μετατροπή δεν μπορείς να βάλεις μεγαλύτερους δίσκους. Μπροστά μπορείς να πας σε 300mm δίσκους από Focus St170, χρησιμοποιώντας είτε δαγκάνες από Mondeo μαζί με κάποιο Kit σαν αυτό: https://www.sico-developments.co.uk/products/mk7-5-fiesta-300mm-caliper-brackets, ή λίγο πιο extreme χρησιμοποιώντας αυτό το κιτάκι : https://j9performanceparts.co.uk/collections/mk7-fiesta-st-st200/products/fiesta-mk7-7-5-brembo-300mm-conversion-brackets για να τοποθετήσεις τις 4πίστονες brembo από megane/clio. Θα χρειαστείς και αλλαγή ζάντας, ή προσθήκες για να χωρέσουν οι δαγκάνες. Μπορείς να δεις και αυτό το βιντεάκι με την μετατροπή : https://www.youtube.com/watch?v=yTYqu10pZ_M
Πίσω μπορείς να πας στα 280, με τα φρένα από Focus st170.
Εγώ προσωπικά δεν είμαι φαν τέτοιων μετατροπών, και δεν γνωρίζω αν όντως αποδίδουν καλά χωρίς προβλήματα. Κάτι που θα πρέπει να προσέξεις γενικά, είναι να υπάρχει μια σχετική ισορροπία μεταξύ μπρος/πίσω φρένων γιατί θα χαλάσει η συμπεριφορά του αμαξιού κατά το φρενάρισμα. Δεν θα ήταν καλό δηλαδή να πας σε 300mm μπροστά και ταμπούρα πίσω. Ιδανικά θα πρέπει να ακολουθήσεις τις διαστάσεις της Ford ή 278/253 από το ST180 ή 300/280 από ST170.
Ίσως να μπορέσει να σε βοηθήσει κάποιος άλλος που έχει κάνει κάποια από τις παραπάνω μετατροπές για περισσότερες πληροφορίες.
 

Dimitris

Member
Oct 15, 2019
206
24
18
nexus said:
Χωρίς μετατροπή δεν μπορείς να βάλεις μεγαλύτερους δίσκους. Μπροστά μπορείς να πας σε 300mm δίσκους από Focus St170, χρησιμοποιώντας είτε δαγκάνες από Mondeo μαζί με κάποιο Kit σαν αυτό: https://www.sico-developments.co.uk/products/mk7-5-fiesta-300mm-caliper-brackets, ή λίγο πιο extreme χρησιμοποιώντας αυτό το κιτάκι : https://j9performanceparts.co.uk/collections/mk7-fiesta-st-st200/products/fiesta-mk7-7-5-brembo-300mm-conversion-brackets για να τοποθετήσεις τις 4πίστονες brembo από megane/clio. Θα χρειαστείς και αλλαγή ζάντας, ή προσθήκες για να χωρέσουν οι δαγκάνες. Μπορείς να δεις και αυτό το βιντεάκι με την μετατροπή : https://www.youtube.com/watch?v=yTYqu10pZ_M
Πίσω μπορείς να πας στα 280, με τα φρένα από Focus st170.
Εγώ προσωπικά δεν είμαι φαν τέτοιων μετατροπών, και δεν γνωρίζω αν όντως αποδίδουν καλά χωρίς προβλήματα. Κάτι που θα πρέπει να προσέξεις γενικά, είναι να υπάρχει μια σχετική ισορροπία μεταξύ μπρος/πίσω φρένων γιατί θα χαλάσει η συμπεριφορά του αμαξιού κατά το φρενάρισμα. Δεν θα ήταν καλό δηλαδή να πας σε 300mm μπροστά και ταμπούρα πίσω. Ιδανικά θα πρέπει να ακολουθήσεις τις διαστάσεις της Ford ή 278/253 από το ST180 ή 300/280 από ST170.
Ίσως να μπορέσει να σε βοηθήσει κάποιος άλλος που έχει κάνει κάποια από τις παραπάνω μετατροπές για περισσότερες πληροφορίες.

Κατάλαβα. Η καλύτερη συνταγή ειναι του fiesta ST λοιπόν. Ετσι και αλλιώς η ford το έχει φτιάξει για ένα αμάξι 182 αλόγων και όχι 150, άρα θα είναι υπέραρκετα. Σε ευχαριστώ και πάλι nexus!
 

nexus

Vip Team
Pro Member
Jul 2, 2013
541
2
18
Αθήνα
Κοίτα, το "καλύτερη¨ είναι πάντα σχετικό. Κάποιον με ST πχ, μπορεί να μην τον ικανοποιούν τα φρένα του, ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης και τις απαιτήσεις του. Η κάθε εταιρεία, καταλήγει σε ένα setup, το οποίο θα καλύπτει τον μέσο οδηγό της κατηγορίας του αμαξιού και θα είναι οικονομικά συνετή επιλογή. Αν τώρα η Ford ήθελε να βγάλει το απόλυτο Fiesta ST χωρίς οικονομικούς περιορισμούς, το οποίο θα απευθυνόταν και σε άτομα που θα είχαν την ικανότητα και τις γνώσεις για να το οδηγήσουν, θα κατέληγε σε διαφορετικές επιλογές.
Για μένα το πλήρες σετ φρένων του St σε συνδυασμό με καλά λάστιχα/τακάκια/αναρτήσεις είναι ένα σύνολο που θα καλύψει τον μέσο οδηγό στις περισσότερες περιπτώσεις. Κάποιος, του οποίου οι ικανότητες ξεπερνούν αυτό το setup, δυστυχώς θα πρέπει να ανέβει αρκετά σε budget για να πάρει το κάτι παραπάνω, και οι αναβαθμίσεις δεν θα πρέπει να περιοριστούν μόνο στα φρένα.
Λύσεις όπως 300/280 δίσκοι μπρος/πίσω θα είχαν ένα ελαφρύ πλεονέκτημα, και θα τις προτιμούσα αν δεν χρειαζόταν διάφορα κιτ για να τα βάλεις, αλλά έτσι όπως είναι τα πράγματα για το fiesta μας αν ήθελα κάτι καλύτερο σε φρένα θα πήγαινα σε ειδικά κιτ 4/6 πίστονα όπως της Alcon, η σε άλλο αμάξι..!
Αν υπάρχει κάποιος που έχει δοκιμάσει τόσο τα μαμά φρένα St180 και τα λίγο μεγαλύτερα από St170 και έχει άποψη, καλό θα ήταν να μας πει την εμπειρία του.
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
7
0
17
www.fiestamaniacs.gr
Έβλεπα πιο παλιά σε ένα βιντεάκι ότι τα φρένα Focus ST170 δεν είναι και τόσο συνετή επιλογή για το Fiesta ST180

https://youtu.be/5J6qcEpRhkI
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread