Καλώς ήλθατε στο φόρουμ των Fiestamaniacs
Για να μπορέσετε να δείτε όλα τα θέματα και να συμμετάσχετε, παρακαλώ συνδεθείτε ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό.
Σύνδεση

BillMk7

Pro Member
Feb 2, 2011
600
4
18
36
Πειραιάς (Καλλίπολη)
Καλημέρα σε όλους τους μανιακούς! Χθές το βράδυ όπως γυρνούσα από βόλτα, πατώντας φρένο (όχι απότομα) το αμάξι φρενάροντας μου έδινε την αίσθηση ενος ελαφριού γδαρσόματος των φρένων στη δισκόπλακα. ακόμα και με μικρές ταχύτητες 30χλμ σε ελαφριάς κατηφορικής κλήσης δρόμο χωρίς άτομα επιπλέον. Σαν και το ABS να επενέβη διακριτικά. Σημειωτέον πως τακάκια μου άλλαξαν στην αντιπροσωπεία πέρυσι Μάρτιο 2016, τα οποία τα είχα αρκετά χρόνια. Παίζει να έχουν θέμα τα τακάκια πάλι ή μπορεί να είναι κάτι άλλο?
 

akiz90

MK7
Pro Member
Jul 15, 2014
459
7
18
33
Athens
Μοντέλο
MK7
Από ποιόν τροχό το ακούς? Εγώ στο επαγγελματικό μου άκουγα ένα γδάρσιμο από τον τροχό του οδηγού, και είχε φάει όλο το τακάκι (ευτυχώς δεν πρόλαβε τη δισκόπλακα). Ήθελε πολύ απαλό πόδι για να μην το κάνει γιατί όπως λες, το έκανε ανεξαρτήτως ταχύτητας. Βέβαια τα δικά μου τακάκια ήταν πολύ παραπάνω πάνω στο αμάξι. Κάνε ένα γρήγορο τσεκ στο μηχανικό σου καλού κακού, αν είναι αυτό τουλάχιστον να προλάβεις το δίσκο.   
 

BillMk7

Pro Member
Feb 2, 2011
600
4
18
36
Πειραιάς (Καλλίπολη)
Από τον τροχό του οδηγού το ακούω κι εγώ κυρίως και ίσως και λίγο και του συνοδηγού... θα το πάω άμεσα να το κοιτάξω... Ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση  :)
 

BillMk7

Pro Member
Feb 2, 2011
600
4
18
36
Πειραιάς (Καλλίπολη)
Δεν πρέπει να έχουν τίποτα οι δισκοπλακες.δεν παρατηρώ κάποιο ήχο. Απλά όταν φρενάρω μου δινει την αίσθηση πως ενώ δεν το ζορίζω στα τρένα, σαν να υπάρχει φθορά και να επεμβαίνει το abs. Για καλό και για κακό όμως, θα το πάω οπωσδήποτε να το κοιτάξουν.δεν είναι να παίζεις με τα φρένα  :p
 

BillMk7

Pro Member
Feb 2, 2011
600
4
18
36
Πειραιάς (Καλλίπολη)
Μετά από επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο FORD.Το έλεγξαν με λεπτομέρεια και είναι όντως ένα ελαφρύ δοντάκι στη δισκόπλακα. Τα τακάκια είναι σε άριστη κατάσταση. Δεν είναι κάτι το ανησυχητικό. Φυσιολογική φθορά μετά από τόσα χρόνια.  ok234
 

kostg

Staff member
Elite Member
Vip Team
May 9, 2010
9,458
11
0
20
www.fiestamaniacs.gr
Άρα το "δοντάκι" ευθύνεται για το θόρυβο, σωστά; Αν ναι, τότε όντως δεν πρέπει να ανησυχείς..
 

Tsikitsak

Rookie
Jun 19, 2015
28
0
0
Καλησπέρα παιδιά, εδώ και 2 μέρες άκουγα ένα έντονο ''ξίσιμο'' καθώς κινούνταν το αυτοκίνητο από τους πίσω τροχούς. Σήμερα το πήγα στο συνεργείο και μου είπε ο μάστορας ότι έχει σπάσει ένα σωληνάκι από τους ρεγουλατόρους στα πίσω φρένα και πάνε σετάκι αυτά και μου είπε 120 ευρώ με περαστικά. Δεν το επισκεύασα καθώς ήθελα πρώτα να ενημερωθώ. Σας έχει τύχει κάτι αντίστοιχο? Είπε ότι είναι πολύ συχνό πρόβλημα στα Fiesta και στα Mazda 2.
 

trojanhorse

Rookie
Jan 17, 2012
15
1
3
Αθηνα
Καλησπερα στην ομορφη παρεα. Σας διαβαζω χρονια και μου εχετε λυσει πολλες αποριες.
Αντιμετωπιζω ενα προβλημα με το φιεστα μου και θα ηθελα τη πολυτιμη συμβουλη σας.
Στο τελευταιο service που του εκανα (σημειωτεον σε επισημη αντιπροσωπια) μου αλλαξαν τακακια μπροστα εβαλε τα textar και καθαρισαν τα ταμπουρα πισω. Επισης μου εσφιξε (πολυ) και το χειροφρενο.
Το θεμα ειναι οτι το αμαξι τωρα σε μεγαλη κατηφορα τσουλαει αργα αργα οσο ψηλα και να βαλω το χειροφρενο. Το τερματιζω δηλαδη αλλα και παλι το αμαξι τσουλαει. Του το ξανα πηγα ανοιξε παλι τα ταμπουρα τα ξαναρυθμισε (μου ειπε οτι στη ρυθμιση τα εβαλε στη 3 σκαλα αν σας λεει κατι αυτο) αλλα και παλι το αμαξι απειροελαχιστα και λιγο λιγο αλλα οχι παντα τσουλαει). Να σημειωσουμε οτι το αμαξι πριν το service αν και το χειροφρενο ηταν ποιο χαλαρο ΔΕΝ ΚΟΥΝΙΟΤΑΝ απο τη θεση του και χωρις να φτανω τοσο ψηλα το χειροφρενο.
Μου ειπε να το ξαναπαω μηπως θελουν γρασαρισμα οι ..... κατι που δεν θυμαμαι τωρα.
Και λεω εγω με το φτωχο μου μυαλο μηπως φταινε τα καινουργια τακακια; Μηπως η τοποθετηση δεν εγινε σωστα; Πειτε μου καμια γνωμη μη πληρωνω κερατιατικα.
 
Καλησπέρα!
Ότι άλλαξες τακάκια δεν είναι το πρόβλημα που δεν πιάνει το χειρόφρενο.
Σε κάθε άνοιγμα των πίσω φρένων, η διαδικασία είναι να τριφτούν με γυαλόχαρτο οι σιαγόνες(από την φορά που φρενάρει στο ταμπούρο) για να αγριέψουν, σπρέι καθαρισμού φρένων, χαϊδεμα με γυαλόχαρτο των ταμπούρων και ρεγουλάρισμα.
Συνήθως κάνουν μόνο ρεγουλάρισμα!
Αν με ένα σωστό ρεγουλάρισμα δεν έχεις τα φρένα που είχες στο παρελθόν, τότε ίσως να χρειάζεσαι και αλλαγή σιαγόνας.
Επίσης θα πρέπει να μετρηθεί και η φθορά του ταμπούρου αν υπάρχει(αν και είναι λίγα τα χιλιόμετρα που έχεις).
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
trojanhorse said:
98000 χλμ και πρωτη φορα αλλαγη στα τακακια γιατι τα κανω σε ανοιχτο δρομο
Συνήθως χαλάνε οι ρεγουλατόροι που έχουν μέσα οι τα ταμπούρα.έχει ο κάθενας κανένα 50e και θέλεις 2 τεμάχια
 

KARBY

Pro Member
Feb 12, 2015
318
3
18
Ειπες φιλε μου ,οτι σου καθαρισαν τα πισω ταμπουρα.
Φερμοιτ πισω στα ταμπουρα δεν σου αλλαξαν  απο οτι καταλαβα.
Οταν λοιπον καθαριζουν τα ταμπουρα πισω αφου τα πλυνουν με υγρο ,γιαλοχαρταρουν το εσωτερικο του ταμπουρου για να το στρωσουν να γινει ομαλο.
Αν λοιπον τα φερμουιτ πισω ειναι περιπου τελειωμενα αλλα κατεβηκε και το παχος του τυμπανου
απο το γιαλοχαρταρισμα τοτε ΜΟΙΡΑΙΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΡΕΓΟΥΛΑΡΗ ΔΕΝ ΘΑ ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ
ΣΩΣΤΑ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ ΘΑ ΤΑ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ-ΣΦΙΞΙΜΟ ΣΤΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ.
Με λιγα λογια επρεπε να αλλαξεις και πισω φερμουιτ.
Τα εμπρος τακακια δεν εχουν ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΣΟΥΛΑΕΙ.
Ενα που μπορει να παιζει ειναι το γεγονος να εχει χαλασει ο ρυθμιστης της ντιζας του χειροφρενου με αποτελεσμα να μην μπορει να ρυθμιστη σωστα.
Τα παξιμαδια ρυθμισης βρισκονται στο κεντρο του αυτοκινητου απο κατω και πανω απο την εξατμιση με αποτελεσμα τα παξιμαδια του να χαλανε βολτες αν καποιος δεν τα προσεξει οταν τα ρυθμιζει.
Προφανως ο μηχανικος δεν τα προσεξε ,και χαλασε την οφελιμη περιοχη ρυθμισης της ντιζας.
Προσπαθησε να το παει αλλου το ρεγουλαρισμα ,αλλα αυτο δεν βγαινει ,δεν γινεται.
Για να μην σε κουραζω ,αν ειναι αυτο ΘΕΛΕΙς ΑΛΛΑΓΗ ΝΤΙΖΑς ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟΥ.
Και για αυτο φταιει ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ .
ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΣΤΟ ΠΕΙ.
 

trojanhorse

Rookie
Jan 17, 2012
15
1
3
Αθηνα
Α μπραβο μου ειπε να το ξαναπαω για να δει τη ντιζα...
Πισω μονο καθαρισμα εκανε με το σπευ και ελαχιστο τριψιμο με το γυαλοχαρτο και στο ρεγουραρισμα αν καταλαβα καλα των ταμπουρων τα εβαλε στη θεση 3 γιατι αυτη ειναι η προτεινομενη απο τη φορδ μου ειπε...  δεν αλλαξαμε ταμπουρα ουτε τιποτα αλλο και ειναι η πρωτη φορα που ανοιξε πισω τα ταμπουρα και ειδα το αποτελεσμα....
Αρα απο οτι καταλαβα ειναι καθαρο φταιξιμο του μηχανικου;
υγ το χειροφρενο μου το εσφιξε οσο ηταν αυτος κατω απο το αμαξι και δεν μπηκε στη καμπινα καθολου.
 

scorpion

Staff member
Elite Member
Vip Team
Ιδρυτής (θα σέβεστε :P)
May 9, 2010
13,982
8
23
38
Πειραιάς
www.fiestamaniacs.gr
mk1 Stelios said:
Αν χάλαγαν δεν θα πήγαινε ψηλά το χειρόφρενο?
Στέλιο βλέπω ότι ρωτάς
Αυτοί οι ρεγουλατόροι χαλάνε και δεν ανοίγουν σωστά τις σιαγώνες
 

pt1986

Pro Member
Jul 5, 2013
446
3
18
37
Παιδια την βοηθεια σας σχετικα με τα μπροστινα τακακια ειναι στα τελευταια τους τι μαρκα μου προτεινετε ?
 

Κάντε σύνδεση ή δημιουργήστε έναν λογαριασμό για να μπορέσετε να απαντήσετε.

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε μια απάντηση.

Δημιουργία λογαριασμού

Ανοίξτε έναν δωρεάν λογαριασμό. Είναι αρκετά απλό !

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Κάντε σύνδεση

Users who are viewing this thread