- Thread starter
- #1
Για να συστηθώ άλλη μια φορά. Με λένε Γιάννη και είμαι ο νέος κάτοχος του τιράντα (Ford Fiesta ST MK6 για κάποιους που δε το ξέρουν).
Το αυτοκίνητο αγοράστηκε με σκοπό να μετατραπεί σε αγωνιστικό. Πιο συγκεκριμένα θα συμμετάσχει στη κατηγορία Formula Salloοn στο Κύπελλο Αναβάσεων Β. Ελλάδος.
Συνοπτικά το πρόγραμμα έχει ως εξής :
1.) Λύσιμο (έχει ήδη ξεκινήσει και από το εσωτερικό έχει μείνει μόνο το ταμπλώ και το κάθισμα του οδηγού)
2.)Αφαίρεση περιττών εξαρτημάτων (έφυγε ήδη υγραέριο και A/C)
3.)Τοποθέτηση roll cage (το πρόγραμμα λέει ότι το αυτοκίνητο θα παραδοθεί στο μάστορα πριν το Πάσχα)
4.) Rebuild στο μοτέρ και ξεκαθάρισμα πλεξούδας.
Με το rebuild θα γίνουν και οι εξής εργασίες στο μοτέρ : Ροϊκή στην κεφαλή, "φτιαχτοί" εκκεντροφόροι και ολόσωμη εξάτμιση κρατώντας μόνο τον καταλύτη από καζανάκια.
Σύντομα και φώτο για το πως είναι το αυτοκίνητο. Απόψε θα γίνει η δοκιμή να πάρει πρώτη φορά μπροστά απ' όταν έφυγε το A/C μιας και έκανα πατέντα με ένα ρουλεμάν που βγήκε από κάποιο cordoba και αγόρασα ένα κοντύντερο ιμάντα.
Το αυτοκίνητο αγοράστηκε με σκοπό να μετατραπεί σε αγωνιστικό. Πιο συγκεκριμένα θα συμμετάσχει στη κατηγορία Formula Salloοn στο Κύπελλο Αναβάσεων Β. Ελλάδος.
Συνοπτικά το πρόγραμμα έχει ως εξής :
1.) Λύσιμο (έχει ήδη ξεκινήσει και από το εσωτερικό έχει μείνει μόνο το ταμπλώ και το κάθισμα του οδηγού)
2.)Αφαίρεση περιττών εξαρτημάτων (έφυγε ήδη υγραέριο και A/C)
3.)Τοποθέτηση roll cage (το πρόγραμμα λέει ότι το αυτοκίνητο θα παραδοθεί στο μάστορα πριν το Πάσχα)
4.) Rebuild στο μοτέρ και ξεκαθάρισμα πλεξούδας.
Με το rebuild θα γίνουν και οι εξής εργασίες στο μοτέρ : Ροϊκή στην κεφαλή, "φτιαχτοί" εκκεντροφόροι και ολόσωμη εξάτμιση κρατώντας μόνο τον καταλύτη από καζανάκια.
Σύντομα και φώτο για το πως είναι το αυτοκίνητο. Απόψε θα γίνει η δοκιμή να πάρει πρώτη φορά μπροστά απ' όταν έφυγε το A/C μιας και έκανα πατέντα με ένα ρουλεμάν που βγήκε από κάποιο cordoba και αγόρασα ένα κοντύντερο ιμάντα.